Niet verliezen tegen Iran is dat wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
Overleven in de poule des doods is ook niet gemakkelijk.
We zullen wel zien hoe Spanje het vanavond doet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet verliezen tegen Iran is dat wel.
Ben deze mening ook wel toegedaan. Heb niet zo veel met het Marokkaans elftal maar Portugal was zo ziekslecht dat Marokko zich zeer zeker bestolen mag voelen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:58 schreef richolio het volgende:
Wat een afgunst hier, ik vond het een leuk teamLeuker voetbal dan dat treurige Portugal en Schwalnaldo
Maar ach, zo is het nou eenmaal. Het was ook een lastige poule, met Spanje en Portugal
Hoho, eerst hun laatste wedstrijd tegen Spanje nog kansloos verliezenquote:
Schwalnaldo. Flikker jezelf alsjeblieft weg kinderachtig mannetje. En dan zelf over afgunst beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:58 schreef richolio het volgende:
Wat een afgunst hier, ik vond het een leuk teamLeuker voetbal dan dat treurige Portugal en Schwalnaldo
Maar ach, zo is het nou eenmaal. Het was ook een lastige poule, met Spanje en Portugal
quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schwalnaldo. Flikker jezelf alsjeblieft weg kinderachtig mannetje. En dan zelf over afgunst beginnen.
Het was gewoon leuker voetbal. Het voetbal van Portugal was vandaag gewoon niet leuk, en Ronalde stelde zich aan. Verder mag ik het toch jammer vinden?quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuitende domheid doet dat soms met een mens.
wordt een schoppartijquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoho, eerst hun laatste wedstrijd tegen Spanje nog kansloos verliezen
Jij noemt iemand Schwalnaldo en dan laat ik mij kennen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was gewoon leuker voetbal. Het voetbal van Portugal was vandaag gewoon niet leuk, en Ronalde stelde zich aan. Verder mag ik het toch jammer vinden?Je laat jezelf kennen vrind. Niet aanstellen.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schwalnaldo. Flikker jezelf alsjeblieft weg kinderachtig mannetje. En dan zelf over afgunst beginnen.
quote:
oh jee. op je pikkie getrapt merk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij noemt iemand Schwalnaldo en dan laat ik mij kennen?
Was ook gewoon wel een dikke schwalbe met veel drama, mag dat dan niet gezegd worden. Ronaldo is een topvoetballer maar niet heilig ofzo hequote:Op woensdag 20 juni 2018 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij noemt iemand Schwalnaldo en dan laat ik mij kennen?
Nu trek je weer 2 conclusies die nergens op zijn gebaseerd. Dom, dommer, domst.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:16 schreef richolio het volgende:
[..]
oh jee. op je pikkie getrapt merk ik.
sorry dat ik je almachtige god Ronaldo beledigde!
Werd gewoon geraakt hoorquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Was ook gewoon wel een dikke schwalbe met veel drama, mag dat dan niet gezegd worden. Ronaldo is een topvoetballer maar niet heilig ofzo he
Dat mag gezegd worden, ik vond het geen dikke schwalbe overigens want hij werd wel (licht) geraakt. Maar dat soort bijnamen vind ik echt ontzettend kinderachtig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Was ook gewoon wel een dikke schwalbe met veel drama, mag dat dan niet gezegd worden. Ronaldo is een topvoetballer maar niet heilig ofzo he
Tis de manier waarop ie neergaat terwijl het bij wijze van spreke een aanraking zo licht als een veertje wasquote:
Okay fair enoughquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag gezegd worden, ik vond het geen dikke schwalbe overigens want hij werd wel (licht) geraakt. Maar dat soort bijnamen vind ik echt ontzettend kinderachtig.
Niks met Marokko verder ofzo.............. maar keihard vernederd? Mwa. Vond ze best leuk spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
het elftal keihard vernederd is.
Niet om daar nou voor op te komen. Maar als Raffie v.d. Vaart en Pi-Air de bek opentrekken zap ik ook verder hoor. Daar komt ook niks dan onzin uit. Beter nodigen ze een keer analisten uit ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Hopelijk zijn die Marokkaanse hangjongeren die over voetbal praten op de nos ook verleden tijd nu het elftal keihard vernederd is.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:30 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Niet om daar nou voor op te komen. Maar als Raffie v.d. Vaart en Pi-Air de bek opentrekken zap ik ook verder hoor. Daar komt ook niks dan onzin uit. Beter nodigen ze een keer analisten uit ofzo.
Het was inderdaad typisch Nederlands spel imoquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:23 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Niks met Marokko verder ofzo.............. maar keihard vernederd? Mwa. Vond ze best leuk spelen eigenlijk.
Maar ja toch teveel Nederlandse inbreng he..... beter zijn dan de tegenstander maar niks opleveren.
twitter:so_mkb twitterde op woensdag 20-06-2018 om 15:54:26le meilleur gif de cette coupe du monde [filmpje] https://t.co/IyIXhhrTm0 reageer retweet
Gewoon voor Iran zijn, veel beter en speelt ook een Nederlander.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:58 schreef richolio het volgende:
Ho ho, 1 goal.quote:Op woensdag 20 juni 2018 17:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Beter dan Nederland riepen ze. Nou wat een succes! Met 0 goals weer richting Marokko
Het zou maar eens zijn dat Iran straks 6 op 6 paktquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
Arie Boomsma en Johnny de Mol al huilend gereageerd?
Ja dat is ook onzin inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2018 17:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Analisten gaven ze zelfs kans om wk te worden
Waarvan ze dat vandaan hielden weet ik ook niet
quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef Desmosedici het volgende:
100% van de mensen in dit topic. Niets durven zeggen tegen Marokkanen in het echte leven. Dus even op een forum doen.
Ga eens voor de lol naar een willekeurige moslim en zeg eens Allah is gay. Jij bent dus zo een gast die ik bedoel. Grote mond en een kleine hart. Zieliger kun je ze niet krijgen.quote:
Zoiets heb ik al eens gedaan. Trademark reactie als gevolg; fysiek aangevallen en met de dood bedreigd.quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:54 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Ga eens voor de lol naar een willekeurige moslim en zeg eens Allah is gay. Jij bent dus zo een gast die ik bedoel. Grote mond en een kleine hart. Zieliger kun je ze niet krijgen.
2e. Egypte was de eerste. SA de 3e.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ze eerste land dat uitgeschakeld is?
quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef Desmosedici het volgende:
100% van de mensen in dit topic. Niets durven zeggen tegen Marokkanen in het echte leven. Dus even op een forum doen.
Nee, Marokko was de eerste, Egypte had nog een zeer kleine kans om door te gaan, mocht SA van Uruguay gewonnen hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2e. Egypte was de eerste. SA de 3e.
Precies dit. Heb ik me echt aan geërgerd die policor NOSquote:Op woensdag 20 juni 2018 18:51 schreef asco het volgende:
Jammer voor El Ahmadi maar helemaal In Your Face voor de NOS met hun vreselijk overdreven Maroc-campagne.
Lekker relevant dit in een WK topic.quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:38 schreef Desmosedici het volgende:
Waar zijn jullie allemaal als Marokkanen aan het rellen zijn? Watjes. Kom dan eens naar buiten.
Ik heb overigens niets met voetbal. Couldnt care less.
Echt wat een hoop smerige mensen op dit forum. Grote monde en een klein hartje...
Ja, wat een mop. Altijd een grote bek, moet je nou zien.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ze eerste land dat uitgeschakeld is?
Jij wilt dat het een slagveld word de volgende keer als de leipe Mocro's aan het rellen zijn?quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:38 schreef Desmosedici het volgende:
Waar zijn jullie allemaal als Marokkanen aan het rellen zijn? Watjes. Kom dan eens naar buiten.
Echt wat een hoop smerige mensen op dit forum. Grote monde en een klein hartje...
Als blanke mensen jullie serieus kwaad willen doen, loopt het altijd uit de hand. Kijk maar naar de geschiedenis, wat er uiteindelijk met het ooit machtige Turkije en Marokko gebeurd is. Wat er nu nog van over is...quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:38 schreef Desmosedici het volgende:
Waarom zet je Marokkanen zo weg?quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef Desmosedici het volgende:
Hoe weet je dat allah niet gay is dan, heb je hem gekend, of staat dat expliciet in dat sprookjesboek benoemd?quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:54 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Ga eens voor de lol naar een willekeurige moslim en zeg eens Allah is gay. Jij bent dus zo een gast die ik bedoel. Grote mond en een kleine hart. Zieliger kun je ze niet krijgen.
Dat kon echt niet. Het hield niet op.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:09 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Precies dit. Heb ik me echt aan geërgerd die policor NOS
Je hebt wel gelijk. Wat dat betreft hebben Nederlanders ook veel te veel te verliezen. Al denk ik dat het hier in Brabant wel anders gaat en Marokkanen meer respect hebben voor Nederlanders dan in bijvoorbeeld de Randstad. Ik heb trouwens alleen een hekel aan Marokkanen die tegen Nederland schoppen en een grote bek over Nederlanders / Nederland hebben. Ik ga zelf ook wel eens sporadisch met Marokkanen om, aangezien ik ook tussen Marokkanen ben opgegroeid en ze ook ken van het voetbal en kickboksen. Gek genoeg geldt andersom ook dat ik in het echt weinig Marokkanen met een grote bek heb meegemaakt, het gros was gewoon chill. Alleen wat ik de laatste tijd op social media van Marokkanen over Nederland(ers) lees maakt me echt misselijk. Misschien moeten we concluderen dat het internet gewoon een vergaarbak van gekken is en het allemaal niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef Desmosedici het volgende:
Uitgeschakeld met 1 werkelijke tegendoelpunt.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Uitgeschakeld met 1 werkelijke tegendoelpunt.
Dit is zo oneerlijk. Logica gebruiken tegen gelovigen, die hebben daar toch geen weerwoord op?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef DominusVobiscum het volgende:
Marokkije, Egypte, SA. De wereld is gek geworden. Ik begrijp het niet.
moslims beschouwen zichzelf als het superieure volk dus hoe is het in allahs naam mogelijk dat ze niet kunnen winnen van de ( in hun ogen ) vieze ongelovige honden![]()
![]()
![]()
Of je bent superieur of je bent het niet.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is zo oneerlijk. Logica gebruiken tegen gelovigen, die hebben daar toch geen weerwoord op?.
Het ís een aanstellertjequote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt hem gister niet over het veld zien rollen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuitende domheid doet dat soms met een mens.
Ik heb het al een keer uitgelegd, als je te lui bent om te lezen moet je zelf weten maar ik ga het niet nog een keer zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 09:29 schreef Krollie het volgende:
[..]
Je hebt hem gister niet over het veld zien rollen?
Dat spreekt niet bepaald in het voordeel van Marokkaanse-Nederlanders, vind je niet?quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef Desmosedici het volgende:
Al hadden ze 15 - 0 gewonnen dan hadden ze nog niet geaccepteerd dat die vlag wordt gehesen tussen de Marokkaanse vlag.quote:Op donderdag 21 juni 2018 11:44 schreef Szikha2 het volgende:
مغاربة يمنعون مشجعون من Ø±ÙØ¹ العلم الإسرائيلي بعد مباراتهم مع البرتغال raising the Israeli flag
Slechte verliezers. Daag marokko daag haters. Tot over 20 jaar
https://m.facebook.com/st(...)94&__tn__=%2As%2As-Rquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:17 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Al hadden ze 15 - 0 gewonnen dan hadden ze nog niet geaccepteerd dat die vlag wordt gehesen tussen de Marokkaanse vlag.
Onder andere ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:34 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)94&__tn__=%2As%2As-R
Wat zeggen ze hier? Neuk je moeder?
Whahaha fakestine
Niks mis mee, voor je het weet bezetten ze heel het Marokko vakquote:Op donderdag 21 juni 2018 11:44 schreef Szikha2 het volgende:
مغاربة يمنعون مشجعون من Ø±ÙØ¹ العلم الإسرائيلي بعد مباراتهم مع البرتغال raising the Israeli flag
Slechte verliezers. Daag marokko daag haters. Tot over 20 jaar
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks mis mee, voor je het weet bezetten ze heel het Marokko vak
Whaha 😃quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks mis mee, voor je het weet bezetten ze heel het Marokko vak
Meedoen is belangrijker dan winnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:43 schreef potjecreme het volgende:
Marokko kunnen we tenminste uitzwaaien.....
Ronaldogod heeft booslims boos gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die maximus is echt een Marokkaanse leeuwarder jongens!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die maximus is echt een Marokkaanse leeuwarder jongens!
Die maximus heeft een fetisj voor mannen met obesitas jongens!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die maximus heeft een fetisj voor mannen met obesitas jongens!
Misschien kun je eerst even leren een zin normaal te formuleren en daarna mag je even opzoeken wat het verschil is tussen een mening en een feit.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Die Maximus kan zijn mening beter beperken tot een Fries niveau.........
ik zie een boze ali die zijn jurk heeft verbrand nadat mocroland verloor van Ronaldogod!quote:Op maandag 25 juni 2018 21:23 schreef Eklasse het volgende:
Nederland is op de laatste 2 grote toernooien (bij de kwalificaties nog wel ) al uitgezwaaiden voor deze 2 toernooien in de 1ste poule uitgeknikkerd. Kortom ga in een hoekje schamen/huilen alvorens jullie een ander land uitzwaaien misgunned zielig volkje
Ah dat zegt een tokkie die continue vol afschuw reageert richting Marokkanen in dit topic. Typisch één die wakker wordt en slaapt met haat en jaloezie jegens Marokkanen. Ga lekker kapot van binnen focking tokkieeeee hahaha.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ik zie een boze ali die zijn jurk heeft verbrand nadat mocroland verloor van Ronaldogod!
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:23 schreef Eklasse het volgende:
Nederland is op de laatste 2 grote toernooien (bij de kwalificaties nog wel ) al uitgezwaaiden voor deze 2 toernooien in de 1ste poule uitgeknikkerd. Kortom ga in een hoekje schamen/huilen alvorens jullie een ander land uitzwaaien misgunned zielig volkje
je profeet heeft het zo gewild meidquote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ah dat zegt een tokkie die continue vol afschuw reageert richting Marokkanen in dit topic. Typisch één die wakker wordt en slaapt met haat en jaloezie jegens Marokkanen. Ga lekker kapot van binnen focking tokkieeeee hahaha.
Het doet je pijn hahaha, ga lekker kapot varkentje hahaquote:Op maandag 25 juni 2018 21:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
je profeet heeft het zo gewild meid
ik lach om en poep op booslimsquote:Op maandag 25 juni 2018 21:41 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Het doet je pijn hahaha, ga lekker kapot varkentje haha
Je bent kapot jarloes, tokkie!! hahah focking misgunned tokkie-volkje bijelkaar. Ik lach jullie gewoon keihard uit terwijl jullie dood gaan van binnen van jaloezie hahaha heerlijk ditquote:
Jaloers op een moslim?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:47 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Je bent kapot jarloes, tokkie!! hahah focking misgunned tokkie-volkje bijelkaar. Ik lach jullie gewoon keihard uit terwijl jullie dood gaan van binnen van jaloezie hahaha heerlijk dit
hahaha dat Marokko van pleun en haar Marokkaanse vriendquote:
Je gaat niet terug naar Marokko, leugenaar.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Met opgeven hoofd naar huis.
Jammer van de VAR .
Die Maxi-mus is feitelijk een provinciaal jongens !!quote:Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je eerst even leren een zin normaal te formuleren en daarna mag je even opzoeken wat het verschil is tussen een mening en een feit.
één uitroepteken is genoeg als je ouder dan twaalf bent, Hans.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Die Maxi-mus is feitelijk een provinciaal jongens !!
Kun je mij alleen corrigeren op spelling ?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één uitroepteken is genoeg als je ouder dan twaalf bent, Hans.
Het verschil tussen een mening en een feit is geen spelling, totale debiel.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:07 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Kun je mij alleen corrigeren op spelling ?
*insert RvB - Bunting .gif*quote:Op maandag 25 juni 2018 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Je gaat niet terug naar Marokko, leugenaar.
Er ontbreekt een hoofdletter aan het begin van je zin, Hassan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één uitroepteken is genoeg als je ouder dan twaalf bent, Hans.
Mooi dat je net genoeg hersenactiviteit hebt om dat te constateren, kampsjaak.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er ontbreekt een hoofdletter aan het begin van je zin, Hassan.
Die Maxi-mus is feitelijk gefrustreerd jongens !!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het verschil tussen een mening en een feit is geen spelling, totale debiel.
Die Friese Hassan is gefrustreerd omdat hij geen schaap kon vinden jongens !quote:Op maandag 25 juni 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi dat je net genoeg hersenactiviteit hebt om dat te constateren, kampsjaak.
Liever een varkentje dan een ......quote:Op maandag 25 juni 2018 21:41 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Het doet je pijn hahaha, ga lekker kapot varkentje haha
Het grappige is dat je niet begrijpend kan lezen, ik heb namelijk al 10x gezegd dat ik geen Marokkaan ben en ook niet voor Marokko ben. Verre van zelfs. Maar omdat je oom zowel je oom als je vader is en omdat je met zuurstoftekort geboren bent ga je op een quote die over Ronaldo gaat reageren met deze onzin. Tussen 'jongens' en een uitroepteken hoort overigens geen spatie. En schapen genoeg in Friesland, debiel.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die Friese Hassan is gefrustreerd omdat hij geen schaap kon vinden jongens !
Die maximus is een Marokkaan met een identiteitscrisis jongens!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het grappige is dat je niet begrijpend kan lezen, ik heb namelijk al 10x gezegd dat ik geen Marokkaan ben en ook niet voor Marokko ben. Verre van zelfs. Maar omdat je oom zowel je oom als je vader is en omdat je met zuurstoftekort geboren bent ga je op een quote die over Ronaldo gaat reageren met deze onzin. Tussen 'jongens' en een uitroepteken hoort overigens geen spatie. En schapen genoeg in Friesland, debiel.
Ik denk eerder dat dit projectie is want jij moet elke keer de jongens erbij roepen. (lol)quote:Op maandag 25 juni 2018 22:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die maximus is een Marokkaan met een identiteitscrisis jongens!
gelukkig is Foppe de Haan groot liefhebber van Marokkaanse jongetjes als jij!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit projectie is want jij moet elke keer de jongens erbij roepen. (lol)
Nu nog iemand vinden die jouw liefdesloze kut leven kan verbeteren.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
gelukkig is Foppe de Haan groot liefhebber van Marokkaanse jongetjes als jij!
Je kan nog geen zin type zonder te schelden .quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het grappige is dat je niet begrijpend kan lezen, ik heb namelijk al 10x gezegd dat ik geen Marokkaan ben en ook niet voor Marokko ben. Verre van zelfs. Maar omdat je oom zowel je oom als je vader is en omdat je met zuurstoftekort geboren bent ga je op een quote die over Ronaldo gaat reageren met deze onzin. Tussen 'jongens' en een uitroepteken hoort overigens geen spatie. En schapen genoeg in Friesland, debiel.
Dan moet je de eerste drie zinnen even lezen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:24 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Je kan nog geen zin type zonder te schelden .
Die Maxi-mus is een maximale frustie jongens !quote:Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die jouw liefdesloze kut leven kan verbeteren.
Jij zal vast wel een leuke Marokkaanse zus hebben !quote:Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die jouw liefdesloze kut leven kan verbeteren.
die maxi-mus kijkt teveel geromantiseerde Hollywood films jongenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je de eerste drie zinnen even lezen.
Zo, zijn we aan het tutoyeren geslagenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi dat je net genoeg hersenactiviteit hebt om dat te constateren, kampsjaak.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die maximus heeft een fetisj voor mannen met obesitas jongens!
Ach, het is wat met deze tokkies. Of he bent een Marokkaan volgens hen ( al ben je het niet) of je bent absoluut geen Marokkaan, daar waar je het juist wel bent!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een gekke mensen heb ie toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach, het is wat met deze tokkies. Of he bent een Marokkaan volgens hen ( al ben je het niet) of je bent absoluut geen Marokkaan, daar waar je het juist wel bent!
Of je bent een pathologische leugenaar met een identiteitscrisis, kan ook nog hequote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach, het is wat met deze tokkies. Of he bent een Marokkaan volgens hen ( al ben je het niet) of je bent absoluut geen Marokkaan, daar waar je het juist wel bent!
Ja, zou wat zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Of je bent een pathologische leugenaar met een identiteitscrisis, kan ook nog he
Met mij ook. Je klonk een beetje psychisch laatste tijd maar de ramadan heeft je goed gedaan zo te merken. 🤲🏻quote:
Een beetje psychisch is wel een understatement hoor ....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Met mij ook. Je klonk een beetje psychisch laatste tijd maar de ramadan heeft je goed gedaan zo te merken. 🤲🏻
Lief dat jij je zo bekommert om me. Wat moest ik toch zonder je.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Met mij ook. Je klonk een beetje psychisch laatste tijd maar de ramadan heeft je goed gedaan zo te merken. 🤲🏻
Stiekem hou ik van je. En Allah houdt ook van jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lief dat jij je zo bekommert om me. Wat moest ik toch zonder je.
hahahaha dat Marokko van jou!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Verklaart je stalkergedrag.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Stiekem hou ik van je. En Allah houdt ook van jou.
ahahaha die broeders van jou liggen er uitquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Marokkaanse ben?
quote:Op woensdag 27 juni 2018 06:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ahahaha die broeders van jou liggen er uit
Je wil zeggen dat je hele pohi een leugen is?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Marokkaanse ben?
Jouw broeders hebben het WK niet eens gehaald.quote:Op woensdag 27 juni 2018 06:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ahahaha die broeders van jou liggen er uit
Dima Maghreb. Ik ben een zeer trotste Marokkaanse.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je hele pohi een leugen is?
atheisten hebben geen broeders, die hebben een vrij levenquote:Op woensdag 27 juni 2018 12:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw broeders hebben het WK niet eens gehaald.
gekkies heb je overal, in elke religie of niet religie. Daarbij plegen jouw geliefde Friese moslimbroeders meer misdaden dan altrecht gekkies die er toevallig door Michael P bekend door zijn geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
Vrij is een relatief begrip in Altrecht.
Neem nou maar gewoon netjes je medicijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
gekkies heb je overal, in elke religie of niet religie. Daarbij plegen jouw geliefde Friese moslimbroeders meer misdaden dan altrecht gekkies die er toevallig door Michael P bekend door zijn geworden.
Ok abdel.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem nou maar gewoon netjes je medicijnen.
Kansloos gedoequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
Marokko is er nog niet overheen.
https://nos.nl/wk2018/art(...)trale-dwalingen.html
Zij voelen zicht weer 'slachtoffer' what else is new...quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
Lol, tja. als jezelf maar 1 goal maakt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |