Met mij ook. Je klonk een beetje psychisch laatste tijd maar de ramadan heeft je goed gedaan zo te merken. 🤲🏻quote:
Een beetje psychisch is wel een understatement hoor ....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Met mij ook. Je klonk een beetje psychisch laatste tijd maar de ramadan heeft je goed gedaan zo te merken. 🤲🏻
Lief dat jij je zo bekommert om me. Wat moest ik toch zonder je.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Met mij ook. Je klonk een beetje psychisch laatste tijd maar de ramadan heeft je goed gedaan zo te merken. 🤲🏻
Stiekem hou ik van je. En Allah houdt ook van jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lief dat jij je zo bekommert om me. Wat moest ik toch zonder je.
hahahaha dat Marokko van jou!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach, het is wat met deze tokkies. Of he bent een Marokkaan volgens hen ( al ben je het niet) of je bent absoluut geen Marokkaan, daar waar je het juist wel bent!
Verklaart je stalkergedrag.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Stiekem hou ik van je. En Allah houdt ook van jou.
ahahaha die broeders van jou liggen er uitquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Marokkaanse ben?
quote:Op woensdag 27 juni 2018 06:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ahahaha die broeders van jou liggen er uit
Je wil zeggen dat je hele pohi een leugen is?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Marokkaanse ben?
Jouw broeders hebben het WK niet eens gehaald.quote:Op woensdag 27 juni 2018 06:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ahahaha die broeders van jou liggen er uit
Dima Maghreb. Ik ben een zeer trotste Marokkaanse.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je hele pohi een leugen is?
atheisten hebben geen broeders, die hebben een vrij levenquote:Op woensdag 27 juni 2018 12:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw broeders hebben het WK niet eens gehaald.
gekkies heb je overal, in elke religie of niet religie. Daarbij plegen jouw geliefde Friese moslimbroeders meer misdaden dan altrecht gekkies die er toevallig door Michael P bekend door zijn geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
Vrij is een relatief begrip in Altrecht.
Neem nou maar gewoon netjes je medicijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
gekkies heb je overal, in elke religie of niet religie. Daarbij plegen jouw geliefde Friese moslimbroeders meer misdaden dan altrecht gekkies die er toevallig door Michael P bekend door zijn geworden.
Ok abdel.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem nou maar gewoon netjes je medicijnen.
Kansloos gedoequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
Marokko is er nog niet overheen.
https://nos.nl/wk2018/art(...)trale-dwalingen.html
Zij voelen zicht weer 'slachtoffer' what else is new...quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
Lol, tja. als jezelf maar 1 goal maakt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |