ik zie een boze ali die zijn jurk heeft verbrand nadat mocroland verloor van Ronaldogod!quote:Op maandag 25 juni 2018 21:23 schreef Eklasse het volgende:
Nederland is op de laatste 2 grote toernooien (bij de kwalificaties nog wel ) al uitgezwaaiden voor deze 2 toernooien in de 1ste poule uitgeknikkerd. Kortom ga in een hoekje schamen/huilen alvorens jullie een ander land uitzwaaien misgunned zielig volkje
Ah dat zegt een tokkie die continue vol afschuw reageert richting Marokkanen in dit topic. Typisch één die wakker wordt en slaapt met haat en jaloezie jegens Marokkanen. Ga lekker kapot van binnen focking tokkieeeee hahaha.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ik zie een boze ali die zijn jurk heeft verbrand nadat mocroland verloor van Ronaldogod!
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:23 schreef Eklasse het volgende:
Nederland is op de laatste 2 grote toernooien (bij de kwalificaties nog wel ) al uitgezwaaiden voor deze 2 toernooien in de 1ste poule uitgeknikkerd. Kortom ga in een hoekje schamen/huilen alvorens jullie een ander land uitzwaaien misgunned zielig volkje
je profeet heeft het zo gewild meidquote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ah dat zegt een tokkie die continue vol afschuw reageert richting Marokkanen in dit topic. Typisch één die wakker wordt en slaapt met haat en jaloezie jegens Marokkanen. Ga lekker kapot van binnen focking tokkieeeee hahaha.
Het doet je pijn hahaha, ga lekker kapot varkentje hahaquote:Op maandag 25 juni 2018 21:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
je profeet heeft het zo gewild meid
ik lach om en poep op booslimsquote:Op maandag 25 juni 2018 21:41 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Het doet je pijn hahaha, ga lekker kapot varkentje haha
Je bent kapot jarloes, tokkie!! hahah focking misgunned tokkie-volkje bijelkaar. Ik lach jullie gewoon keihard uit terwijl jullie dood gaan van binnen van jaloezie hahaha heerlijk ditquote:
Jaloers op een moslim?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:47 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Je bent kapot jarloes, tokkie!! hahah focking misgunned tokkie-volkje bijelkaar. Ik lach jullie gewoon keihard uit terwijl jullie dood gaan van binnen van jaloezie hahaha heerlijk dit
hahaha dat Marokko van pleun en haar Marokkaanse vriendquote:
Je gaat niet terug naar Marokko, leugenaar.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Met opgeven hoofd naar huis.
Jammer van de VAR .
Die Maxi-mus is feitelijk een provinciaal jongens !!quote:Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je eerst even leren een zin normaal te formuleren en daarna mag je even opzoeken wat het verschil is tussen een mening en een feit.
één uitroepteken is genoeg als je ouder dan twaalf bent, Hans.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Die Maxi-mus is feitelijk een provinciaal jongens !!
Kun je mij alleen corrigeren op spelling ?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één uitroepteken is genoeg als je ouder dan twaalf bent, Hans.
Het verschil tussen een mening en een feit is geen spelling, totale debiel.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:07 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Kun je mij alleen corrigeren op spelling ?
*insert RvB - Bunting .gif*quote:Op maandag 25 juni 2018 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Je gaat niet terug naar Marokko, leugenaar.
Er ontbreekt een hoofdletter aan het begin van je zin, Hassan.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één uitroepteken is genoeg als je ouder dan twaalf bent, Hans.
Mooi dat je net genoeg hersenactiviteit hebt om dat te constateren, kampsjaak.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er ontbreekt een hoofdletter aan het begin van je zin, Hassan.
Die Maxi-mus is feitelijk gefrustreerd jongens !!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het verschil tussen een mening en een feit is geen spelling, totale debiel.
Die Friese Hassan is gefrustreerd omdat hij geen schaap kon vinden jongens !quote:Op maandag 25 juni 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi dat je net genoeg hersenactiviteit hebt om dat te constateren, kampsjaak.
Liever een varkentje dan een ......quote:Op maandag 25 juni 2018 21:41 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Het doet je pijn hahaha, ga lekker kapot varkentje haha
Het grappige is dat je niet begrijpend kan lezen, ik heb namelijk al 10x gezegd dat ik geen Marokkaan ben en ook niet voor Marokko ben. Verre van zelfs. Maar omdat je oom zowel je oom als je vader is en omdat je met zuurstoftekort geboren bent ga je op een quote die over Ronaldo gaat reageren met deze onzin. Tussen 'jongens' en een uitroepteken hoort overigens geen spatie. En schapen genoeg in Friesland, debiel.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die Friese Hassan is gefrustreerd omdat hij geen schaap kon vinden jongens !
Die maximus is een Marokkaan met een identiteitscrisis jongens!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het grappige is dat je niet begrijpend kan lezen, ik heb namelijk al 10x gezegd dat ik geen Marokkaan ben en ook niet voor Marokko ben. Verre van zelfs. Maar omdat je oom zowel je oom als je vader is en omdat je met zuurstoftekort geboren bent ga je op een quote die over Ronaldo gaat reageren met deze onzin. Tussen 'jongens' en een uitroepteken hoort overigens geen spatie. En schapen genoeg in Friesland, debiel.
Ik denk eerder dat dit projectie is want jij moet elke keer de jongens erbij roepen. (lol)quote:Op maandag 25 juni 2018 22:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die maximus is een Marokkaan met een identiteitscrisis jongens!
gelukkig is Foppe de Haan groot liefhebber van Marokkaanse jongetjes als jij!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit projectie is want jij moet elke keer de jongens erbij roepen. (lol)
Nu nog iemand vinden die jouw liefdesloze kut leven kan verbeteren.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
gelukkig is Foppe de Haan groot liefhebber van Marokkaanse jongetjes als jij!
Je kan nog geen zin type zonder te schelden .quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het grappige is dat je niet begrijpend kan lezen, ik heb namelijk al 10x gezegd dat ik geen Marokkaan ben en ook niet voor Marokko ben. Verre van zelfs. Maar omdat je oom zowel je oom als je vader is en omdat je met zuurstoftekort geboren bent ga je op een quote die over Ronaldo gaat reageren met deze onzin. Tussen 'jongens' en een uitroepteken hoort overigens geen spatie. En schapen genoeg in Friesland, debiel.
Dan moet je de eerste drie zinnen even lezen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:24 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Je kan nog geen zin type zonder te schelden .
Die Maxi-mus is een maximale frustie jongens !quote:Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die jouw liefdesloze kut leven kan verbeteren.
Jij zal vast wel een leuke Marokkaanse zus hebben !quote:Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die jouw liefdesloze kut leven kan verbeteren.
die maxi-mus kijkt teveel geromantiseerde Hollywood films jongenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je de eerste drie zinnen even lezen.
Zo, zijn we aan het tutoyeren geslagenquote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi dat je net genoeg hersenactiviteit hebt om dat te constateren, kampsjaak.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die maximus heeft een fetisj voor mannen met obesitas jongens!
Ach, het is wat met deze tokkies. Of he bent een Marokkaan volgens hen ( al ben je het niet) of je bent absoluut geen Marokkaan, daar waar je het juist wel bent!quote:Op maandag 25 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een gekke mensen heb ie toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach, het is wat met deze tokkies. Of he bent een Marokkaan volgens hen ( al ben je het niet) of je bent absoluut geen Marokkaan, daar waar je het juist wel bent!
Of je bent een pathologische leugenaar met een identiteitscrisis, kan ook nog hequote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach, het is wat met deze tokkies. Of he bent een Marokkaan volgens hen ( al ben je het niet) of je bent absoluut geen Marokkaan, daar waar je het juist wel bent!
Ja, zou wat zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Of je bent een pathologische leugenaar met een identiteitscrisis, kan ook nog he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |