Dat kon echt niet. Het hield niet op.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:09 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Precies dit. Heb ik me echt aan geërgerd die policor NOS
Je hebt wel gelijk. Wat dat betreft hebben Nederlanders ook veel te veel te verliezen. Al denk ik dat het hier in Brabant wel anders gaat en Marokkanen meer respect hebben voor Nederlanders dan in bijvoorbeeld de Randstad. Ik heb trouwens alleen een hekel aan Marokkanen die tegen Nederland schoppen en een grote bek over Nederlanders / Nederland hebben. Ik ga zelf ook wel eens sporadisch met Marokkanen om, aangezien ik ook tussen Marokkanen ben opgegroeid en ze ook ken van het voetbal en kickboksen. Gek genoeg geldt andersom ook dat ik in het echt weinig Marokkanen met een grote bek heb meegemaakt, het gros was gewoon chill. Alleen wat ik de laatste tijd op social media van Marokkanen over Nederland(ers) lees maakt me echt misselijk. Misschien moeten we concluderen dat het internet gewoon een vergaarbak van gekken is en het allemaal niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef Desmosedici het volgende:
100% van de mensen in dit topic. Niets durven zeggen tegen Marokkanen in het echte leven. Dus even op een forum doen.
Uitgeschakeld met 1 werkelijke tegendoelpunt.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Uitgeschakeld met 1 werkelijke tegendoelpunt.
Dit is zo oneerlijk. Logica gebruiken tegen gelovigen, die hebben daar toch geen weerwoord op?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef DominusVobiscum het volgende:
Marokkije, Egypte, SA. De wereld is gek geworden. Ik begrijp het niet.
moslims beschouwen zichzelf als het superieure volk dus hoe is het in allahs naam mogelijk dat ze niet kunnen winnen van de ( in hun ogen ) vieze ongelovige honden![]()
![]()
![]()
Of je bent superieur of je bent het niet.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is zo oneerlijk. Logica gebruiken tegen gelovigen, die hebben daar toch geen weerwoord op?.
Het ís een aanstellertjequote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schwalnaldo. Flikker jezelf alsjeblieft weg kinderachtig mannetje. En dan zelf over afgunst beginnen.
Je hebt hem gister niet over het veld zien rollen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuitende domheid doet dat soms met een mens.
Ik heb het al een keer uitgelegd, als je te lui bent om te lezen moet je zelf weten maar ik ga het niet nog een keer zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 09:29 schreef Krollie het volgende:
[..]
Je hebt hem gister niet over het veld zien rollen?
Dat spreekt niet bepaald in het voordeel van Marokkaanse-Nederlanders, vind je niet?quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:36 schreef Desmosedici het volgende:
100% van de mensen in dit topic. Niets durven zeggen tegen Marokkanen in het echte leven. Dus even op een forum doen.
Al hadden ze 15 - 0 gewonnen dan hadden ze nog niet geaccepteerd dat die vlag wordt gehesen tussen de Marokkaanse vlag.quote:Op donderdag 21 juni 2018 11:44 schreef Szikha2 het volgende:
مغاربة يمنعون مشجعون من Ø±ÙØ¹ العلم الإسرائيلي بعد مباراتهم مع البرتغال raising the Israeli flag
Slechte verliezers. Daag marokko daag haters. Tot over 20 jaar
https://m.facebook.com/st(...)94&__tn__=%2As%2As-Rquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:17 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Al hadden ze 15 - 0 gewonnen dan hadden ze nog niet geaccepteerd dat die vlag wordt gehesen tussen de Marokkaanse vlag.
Onder andere ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:34 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)94&__tn__=%2As%2As-R
Wat zeggen ze hier? Neuk je moeder?
Whahaha fakestine
Niks mis mee, voor je het weet bezetten ze heel het Marokko vakquote:Op donderdag 21 juni 2018 11:44 schreef Szikha2 het volgende:
مغاربة يمنعون مشجعون من Ø±ÙØ¹ العلم الإسرائيلي بعد مباراتهم مع البرتغال raising the Israeli flag
Slechte verliezers. Daag marokko daag haters. Tot over 20 jaar
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks mis mee, voor je het weet bezetten ze heel het Marokko vak
Whaha 😃quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks mis mee, voor je het weet bezetten ze heel het Marokko vak
Meedoen is belangrijker dan winnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:43 schreef potjecreme het volgende:
Marokko kunnen we tenminste uitzwaaien.....
Ronaldogod heeft booslims boos gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schwalnaldo. Flikker jezelf alsjeblieft weg kinderachtig mannetje. En dan zelf over afgunst beginnen.
Die maximus is echt een Marokkaanse leeuwarder jongens!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die maximus is echt een Marokkaanse leeuwarder jongens!
Die maximus heeft een fetisj voor mannen met obesitas jongens!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die maximus heeft een fetisj voor mannen met obesitas jongens!
Misschien kun je eerst even leren een zin normaal te formuleren en daarna mag je even opzoeken wat het verschil is tussen een mening en een feit.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Die Maximus kan zijn mening beter beperken tot een Fries niveau.........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |