Niet verliezen tegen Iran is dat wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
Overleven in de poule des doods is ook niet gemakkelijk.
We zullen wel zien hoe Spanje het vanavond doet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet verliezen tegen Iran is dat wel.
Ben deze mening ook wel toegedaan. Heb niet zo veel met het Marokkaans elftal maar Portugal was zo ziekslecht dat Marokko zich zeer zeker bestolen mag voelen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:58 schreef richolio het volgende:
Wat een afgunst hier, ik vond het een leuk teamLeuker voetbal dan dat treurige Portugal en Schwalnaldo
Maar ach, zo is het nou eenmaal. Het was ook een lastige poule, met Spanje en Portugal
Hoho, eerst hun laatste wedstrijd tegen Spanje nog kansloos verliezenquote:
Schwalnaldo. Flikker jezelf alsjeblieft weg kinderachtig mannetje. En dan zelf over afgunst beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:58 schreef richolio het volgende:
Wat een afgunst hier, ik vond het een leuk teamLeuker voetbal dan dat treurige Portugal en Schwalnaldo
Maar ach, zo is het nou eenmaal. Het was ook een lastige poule, met Spanje en Portugal
quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schwalnaldo. Flikker jezelf alsjeblieft weg kinderachtig mannetje. En dan zelf over afgunst beginnen.
Het was gewoon leuker voetbal. Het voetbal van Portugal was vandaag gewoon niet leuk, en Ronalde stelde zich aan. Verder mag ik het toch jammer vinden?quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuitende domheid doet dat soms met een mens.
wordt een schoppartijquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoho, eerst hun laatste wedstrijd tegen Spanje nog kansloos verliezen
Jij noemt iemand Schwalnaldo en dan laat ik mij kennen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was gewoon leuker voetbal. Het voetbal van Portugal was vandaag gewoon niet leuk, en Ronalde stelde zich aan. Verder mag ik het toch jammer vinden?Je laat jezelf kennen vrind. Niet aanstellen.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schwalnaldo. Flikker jezelf alsjeblieft weg kinderachtig mannetje. En dan zelf over afgunst beginnen.
quote:
oh jee. op je pikkie getrapt merk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij noemt iemand Schwalnaldo en dan laat ik mij kennen?
Was ook gewoon wel een dikke schwalbe met veel drama, mag dat dan niet gezegd worden. Ronaldo is een topvoetballer maar niet heilig ofzo hequote:Op woensdag 20 juni 2018 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij noemt iemand Schwalnaldo en dan laat ik mij kennen?
Nu trek je weer 2 conclusies die nergens op zijn gebaseerd. Dom, dommer, domst.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:16 schreef richolio het volgende:
[..]
oh jee. op je pikkie getrapt merk ik.
sorry dat ik je almachtige god Ronaldo beledigde!
Werd gewoon geraakt hoorquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Was ook gewoon wel een dikke schwalbe met veel drama, mag dat dan niet gezegd worden. Ronaldo is een topvoetballer maar niet heilig ofzo he
Dat mag gezegd worden, ik vond het geen dikke schwalbe overigens want hij werd wel (licht) geraakt. Maar dat soort bijnamen vind ik echt ontzettend kinderachtig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Was ook gewoon wel een dikke schwalbe met veel drama, mag dat dan niet gezegd worden. Ronaldo is een topvoetballer maar niet heilig ofzo he
Tis de manier waarop ie neergaat terwijl het bij wijze van spreke een aanraking zo licht als een veertje wasquote:
Okay fair enoughquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag gezegd worden, ik vond het geen dikke schwalbe overigens want hij werd wel (licht) geraakt. Maar dat soort bijnamen vind ik echt ontzettend kinderachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |