Niks met Marokko verder ofzo.............. maar keihard vernederd? Mwa. Vond ze best leuk spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
het elftal keihard vernederd is.
Niet om daar nou voor op te komen. Maar als Raffie v.d. Vaart en Pi-Air de bek opentrekken zap ik ook verder hoor. Daar komt ook niks dan onzin uit. Beter nodigen ze een keer analisten uit ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Hopelijk zijn die Marokkaanse hangjongeren die over voetbal praten op de nos ook verleden tijd nu het elftal keihard vernederd is.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:30 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Niet om daar nou voor op te komen. Maar als Raffie v.d. Vaart en Pi-Air de bek opentrekken zap ik ook verder hoor. Daar komt ook niks dan onzin uit. Beter nodigen ze een keer analisten uit ofzo.
Het was inderdaad typisch Nederlands spel imoquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:23 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Niks met Marokko verder ofzo.............. maar keihard vernederd? Mwa. Vond ze best leuk spelen eigenlijk.
Maar ja toch teveel Nederlandse inbreng he..... beter zijn dan de tegenstander maar niks opleveren.
twitter:so_mkb twitterde op woensdag 20-06-2018 om 15:54:26le meilleur gif de cette coupe du monde [filmpje] https://t.co/IyIXhhrTm0 reageer retweet
Gewoon voor Iran zijn, veel beter en speelt ook een Nederlander.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:58 schreef richolio het volgende:
Wat een afgunst hier, ik vond het een leuk teamLeuker voetbal dan dat treurige Portugal en Schwalnaldo
Maar ach, zo is het nou eenmaal. Het was ook een lastige poule, met Spanje en Portugal
Ho ho, 1 goal.quote:Op woensdag 20 juni 2018 17:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Beter dan Nederland riepen ze. Nou wat een succes! Met 0 goals weer richting Marokko
Het zou maar eens zijn dat Iran straks 6 op 6 paktquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
Arie Boomsma en Johnny de Mol al huilend gereageerd?
Ja dat is ook onzin inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2018 17:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Analisten gaven ze zelfs kans om wk te worden
Waarvan ze dat vandaan hielden weet ik ook niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |