"Ja meneer, als wij u toelaten in deze waterattractie, vliegt het bootje uit de bocht en komt u hoogstwaarschijnlijk als een gestrandde zeeleeuw op het naastgelegen voetpad terecht."quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me genant als je weggestuurd wordt uit de rij omdat je te dik bent
Geeft wel een nieuwe betekenis aan een bommetje doenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef I. het volgende:
[..]
"Ja meneer, als wij u toelaten in deze waterattractie, vliegt het bootje uit de bocht en komt u hoogstwaarschijnlijk als een gestrandde zeeleeuw op het naastgelegen voetpad terecht."
Ja, daar had je dus prima op kunnen trouwen.quote:
romantiek ten top danquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, daar had je dus prima op kunnen trouwen.
Mark heeft een aantal posts minder ineensquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Huh fok tript ofzo, ik had post 303 in dat topic, kijk ik weer is het 301
Kekke joggingbroek aan.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geeft wel een nieuwe betekenis aan een bommetje doen
Maar ja twee keer achter elkaar dit topic mogen openen, dat mag gevierd wordenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mark heeft een aantal posts minder ineens
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In sixflags een keer meegemaakt dat ze een hele dikke gast met 2 man de veiligheidsgordel om stonden te sjorren. Dat duurde even dus heel de rij juichen toen het eindelijk gelukt was.
cheersquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ja twee keer achter elkaar dit topic mogen openen, dat mag gevierd worden
* hemarookworst trekt weer een blikje Veltins open
Die drakenbroek kan wel maar wolvenshirts heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij dan in je drakenjoggingbroek
[ afbeelding ]
wolfshirt erop aan
[ afbeelding ]
Die tattooquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij dan in je drakenjoggingbroek
[ afbeelding ]
wolfshirt erop aan
[ afbeelding ]
Hij was er erg blij mee. Was erg komischquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Moet zeggen dat het wel fijn is hoor, extra ballast in je karretje, gaat 'ie toch sneller door de bochten als je een beetje vaart hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die drakenbroek kan wel maar wolvenshirts heb ik een hekel aan.
Kan niet zien wat het is.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:36 schreef I. het volgende:
En ja, ik vind die tatttoo erger dan die broek, en die schoenen.
Wilde net al een afbeelding gaan opzoekenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wilde net al een afbeelding gaan opzoeken
Die is wel minder erg.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is toch echt prachtig
Dat is wel vrij erg ja....quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:38 schreef I. het volgende:
[..]
Een revolver, alsof hij in de broeksband is gestoken.
basic dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is wel minder erg.
Maar ik houd niet van opzichtige prints. Dus het wordt toch een effen joggingbroek en een metalshirt met alleen het bandlogo klein op de borst.
En dan van die kekke adidasslippers.quote:
je bedoelt geen legging?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
een slanke meid in een korte strakke joggingsbroek vind ik niet erg om te zien hoor anders
Smoothquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar je hebt niet nodig je karakter SHINED
niks mis meequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan van die kekke adidasslippers.
Een legging ja. Niets verkeerd met een legging, mits juiste lichaamsformaat.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
een slanke meid in een korte strakke joggingsbroek vind ik niet erg om te zien hoor anders
Je gaat op hertjes jacht?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas. En doe er ook maar een dubbele whiskey bij. Want vanavond gaan alle remmen los
Ja we dansen en zingen zijn zo blij.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas. En doe er ook maar een dubbele whiskey bij. Want vanavond gaan alle remmen los
en we dansen en we zingen en we zijn zo blijquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Want er zijn geen stoute kinderen bij?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja we dansen en zingen zijn zo blij.
Het stikt van de stoute kinderen hier!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Want er zijn geen stoute kinderen bij?
Dan zijn we niet blij hoorquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het stikt van de stoute kinderen hier!
Het valt wel mee. Al zou ik het kunnen waarderen als het kind van de onderburen wat minder zou schreeuwen en janken. Maar ik denk dat die echt wat mankeert, dus eigenlijk heb ik medelijden met hem.quote:
wacht dacht je vanquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:52 schreef I. het volgende:
Nog 1 uur en 8 minuten en ik ben nog geen steek verder.
Hoe oud is dat kind dan? Kinderen van 3 maanden schreeuwen nou eenmaal wat meerquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Al zou ik het kunnen waarderen als het kind van de onderburen wat minder zou schreeuwen en janken. Maar ik denk dat die echt wat mankeert, dus eigenlijk heb ik medelijden met hem.
doe jij dat?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:52 schreef I. het volgende:
Even een lijntje coke dan maar, kijken of dat helpt.
Goed idee!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wacht dacht je van
even een moment rust...
lekker chillaxen?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:52 schreef I. het volgende:
Puik plan. Neem er direct 2 voor die extra burst creativiteit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:52 schreef I. het volgende:
ik had een andere idee van rustquote:
Watch this video on YouTube.quote:
Niet schoolgaand maar kan wel praten. Of nou ja praten, hij heeft maar één volumestand en dat is 'kneiterhard'.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind dan? Kinderen van 3 maanden schreeuwen nou eenmaal wat meer
hij wil betaald worden voor de viewsquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Watch this video on YouTube.
Playback on other websites has been disabled by the video owner.
Ik wil altijd nog een keer zo'n filmpje uploaden waar na 10 minuten, wanneer je helemaal zen bent, opeens keihard een gashoorn hoort blazen.quote:
I. aan het programmeren...quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had een andere idee van rust
maar als dat werkt voor jou
boefjesstreken hoorquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer zo'n filmpje uploaden waar na 10 minuten, wanneer je helemaal zen bent, opeens keihard een gashoorn hoort blazen.Lijkt me geweldig.
Dat zal er vast wel zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:56 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer zo'n filmpje uploaden waar na 10 minuten, wanneer je helemaal zen bent, opeens keihard een gashoorn hoort blazen.Lijkt me geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu pas later denk ik wtf
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Coca cola was vroeger een medicijn, en bevatte echt cocaine. Toen het massaal geproduceerd werd hebben ze de cocabladeren eerst moeten de-cocainiseren, waardoor er nu alleen nog een specifiek extract van het cocablad in coca cola verwerkt zit. Je kan dus beter gewoon coke snuiven.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Is uit een blikje coca cola snuiven een goede alternatief voor coke? ze noemen dat toch ook coke?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mijn zus was vroeger erg
was ik een jaar of 10 had ze mijn beste vriendin en ik een liedje geleerd, ze zei zing die maar voor je moeder tegen mijn vriendin dit liedje had ze ons geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu pas later denk ik wtf"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
mijn zus was vroeger erg
was ik een jaar of 10 had ze mijn beste vriendin en ik een liedje geleerd, ze zei zing die maar voor je moeder tegen mijn vriendin dit liedje had ze ons geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu pas later denk ik wtf![]()
Die heb ik vroeger ook veel voorbij horen komen ja.
die moeder ging wel helemaal stuk, wij hadden toen geen enkel besef iig waar ze het over had.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:00 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Die heb ik vroeger ook veel voorbij horen komen ja.
nouja beter voor jezelf toch!quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:01 schreef I. het volgende:
Maar ik doe niet aan drugs hoor, weest gerust.
Hasj, Coke en Pillen, zo gaan wij zondags op padquote:
mijn zus was vroeger erg
was ik een jaar of 10 had ze mijn beste vriendin en ik een liedje geleerd, ze zei zing die maar voor je moeder tegen mijn vriendin dit liedje had ze ons geleerdlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu pas later denk ik wtf
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Het deed me denken aan een sinterklaasliedje.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Al zou ik het kunnen waarderen als het kind van de onderburen wat minder zou schreeuwen en janken. Maar ik denk dat die echt wat mankeert, dus eigenlijk heb ik medelijden met hem.
Was ook niet goed geweest als je wel wist waar het over gingquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die moeder ging wel helemaal stuk, wij hadden toen geen enkel besef iig waar ze het over had.
Geen koffie of bier of wijn?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:01 schreef I. het volgende:
Maar ik doe niet aan drugs hoor, weest gerust.
neeeee iddquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:03 schreef I. het volgende:
[..]
Was ook niet goed geweest als je wel wist waar het over ging
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nouja beter voor jezelf toch!
Ja, die ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hasj, Coke en Pillen, zo gaan wij zondags op pad
Dan speelt ons Twente, ja dan gebeurt er weer wat
Wilde taferelen, als er een goal wordt gemaakt
En we huilen dikke tranen, als ons Twente wordt gekraakt
Ja, ja, ja.. (herhaling)
ben je geheelonthouder?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:02 schreef I. het volgende:
Ook niet aan alcohol, roken, koffie, enzulks
Hmm.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:02 schreef I. het volgende:
Ook niet aan alcohol, roken, koffie, enzulks
ja als hij nuchter al in zo'n staat isquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Trump is geheelonthouder, vraag me af hoe hij zich gedraagd als hij aangeschoten zou zijn.
Nee, dat niet. Heeeeeeeeeeeel af en toe een biertje moet kunnen, maar doorgaans doe ik er niet aan.quote:
Wat is de reden daarvan? Gewoon daar voel je comfortabel bij?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:05 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Heeeeeeeeeeeel af en toe een biertje moet kunnen, maar doorgaans doe ik er niet aan.
Trump is NUCHTER?!?!?!quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Trump is geheelonthouder, vraag me af hoe hij zich gedraagd als hij aangeschoten zou zijn.
Dan krijg je mikeyquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Geen behoefte aan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat is de reden daarvan? Gewoon daar voel je comfortabel bij?
Ik op zijn tijd ook wel hoor, alleen is die tijd bij mij iets langer blijkt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind een kop koffie of een pilsje wel lekker op zijn tijd.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hasj, Coke en Pillen, zo gaan wij zondags op pad
Dan speelt ons Twente, ja dan gebeurt er weer wat
Wilde taferelen, als er een goal wordt gemaakt
En we huilen dikke tranen, als ons Twente wordt gekraakt
Ja, ja, ja.. (herhaling)
Ik onthou liever halve waarheden. Anders is het te veel moeitequote:Op donderdag 14 juni 2018 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
Je bent ook superslim als je alles geheel kan onthouden
gewoon kwestie van andere prioriteiten dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:13 schreef I. het volgende:
Whiskey op z'n tijd vind ik ook wel lekker, maar heb het nu niet in huis, en voel ook niet direct de behoefte om het in huis te hebben.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gewoon kwestie van andere prioriteiten dus
Heb het wel een hele poos in huis gehad, omdat ik niet vaak de behoefte had om die fles leeg te maken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:13 schreef devzero het volgende:
Whiskey heb ik soms trek in, maar heb het wel altijd in huis.
ik denk ook wel dat het miss te maken heeftquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:14 schreef I. het volgende:
[..]Neem prima genoegen met een glaasje water, een sapje, of af en toe een colaatje.
cola vind ik dan weer nietsquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:14 schreef I. het volgende:
[..]Neem prima genoegen met een glaasje water, een sapje, of af en toe een colaatje.
hahaquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, en als we gek aan het doen zijn soms wat shotjes. Maar dat is eigenlijk nooit de bedoeling
Wodka heb ik niks mee, nouja, in combinatie met cola prima te doenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geef eigenlijk niks om sterke drank. Wodka vind ik wel te hachelen maar drink het nooit eigenlijk. Eigenlijk altijd bier (wel in alle soorten en sterktes) en heel af en toe een glaasje bubbels.
Dat zal ook wel ja, maar zou van mij dan ook echt niet elke week hoevenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat het miss te maken heeft
hoe je leeft toch
stel je hebt een vriendin ofzo, ga je wel wat sneller samen gezellig wat drinken
Idd, heb ik dus ook met wodka.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
Een goede rum of whisky vind ik wel lekker. Wodka vind ik dan weer niks, er is geen smaakontwikkeling, slechts een alcoholsmaak
ja bedoelde zo van de setting is ook wel bepalend natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zal ook wel ja, maar zou van mij dan ook echt niet elke week hoeven
Bij mij alleen fout in de zin van dat je geblesseerde tenen en zo oploopt. Het ging allemaal prima, ik was gewoon bier aan het hijsen en was zeker niet nuchter maar kon het allemaal nog goed volgen. Toen kwamen er borrels op tafel. Ik weet nog dat ik er 2 op heb en toen die insloegen heel de rest van de avond kwijtquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja bedoelde zo van de setting is ook wel bepalend natuurlijk
Bier en shotjes mixen, nooit een goed planquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij alleen fout in de zin van dat je geblesseerde tenen en zo oploopt. Het ging allemaal prima, ik was gewoon bier aan het hijsen en was zeker niet nuchter maar kon het allemaal nog goed volgen. Toen kwamen er borrels op tafel. Ik weet nog dat ik er 2 op heb en toen die insloegen heel de rest van de avond kwijt
maar dat is toch helemaal niet leuk eigenlijk (dat je niks meer weet) echt vaag is datquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij alleen fout in de zin van dat je geblesseerde tenen en zo oploopt. Het ging allemaal prima, ik was gewoon bier aan het hijsen en was zeker niet nuchter maar kon het allemaal nog goed volgen. Toen kwamen er borrels op tafel. Ik weet nog dat ik er 2 op heb en toen die insloegen heel de rest van de avond kwijt
Ik vind wodka van alle sterke dranken het best te doen omdat er geen smerige bijsmaak aan zitquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Wodka heb ik niks mee, nouja, in combinatie met cola prima te doenBubbels vind ik maar smerig.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind wodka van alle sterke dranken het best te doen omdat er geen smerige bijsmaak aan zit
Dat is idd niet jottem. Daarom probeer ik er altijd vanaf te blijven. Maar ja, in the heat of the moment hè. Ik ben nogal makkelijk om te praten zeg maarquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar dat is toch helemaal niet leuk eigenlijk (dat je niks meer weet) echt vaag is dat
naughty by nature mode is datquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is idd niet jottem. Daarom probeer ik er altijd vanaf te blijven. Maar ja, in the heat of the moment hè. Ik ben nogal makkelijk om te praten zeg maar
Geen wonder dat ik het wel kan waarderen dus.quote:
Vroeger op housefeestjes danste ik wel, als je dat dansen kon noemen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dans je dan ook grrr
of dat nietzo'n ik sta aan de bar en de doe staar type
ahquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger op housefeestjes danste ik wel, als je dat dansen kon noemen.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:25 schreef I. het volgende:
https://www.npostart.nl/k(...)3-03-2016/KN_1679004
"Wodka is puur alcohol, aangemengd met water."
> "Wat is dan het verschil tussen een wodka van 12 euro, en een wodka van 40 euro?"
< "De prijs"
Nee, ik heb niets met frisdranken. Te zoet of kunstmatig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:18 schreef I. het volgende:
[..]
Andere frisdranken wel? Of sowieso niet echt fan van?
Ja, dat is het wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets met frisdranken. Te zoet of kunstmatig.
Jij lijkt me wel zo'n bardanseres als je los gaat.quote:
Ik vraag me dat met gin ook altijd af. Gin heeft wel een beetje smaak, maar zijn die botanical-hipster gins echt hun prijs waard?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:25 schreef I. het volgende:
https://www.npostart.nl/k(...)3-03-2016/KN_1679004
"Wodka is puur alcohol, aangemengd met water."
> "Wat is dan het verschil tussen een wodka van 12 euro, en een wodka van 40 euro?"
< "De prijs"
neequote:Op donderdag 14 juni 2018 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo'n bardanseres als je los gaat.
Grr trekt je wel mee naar het midden van de dansvloer.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee
dans wel, maar ben juist niet iemand die in the limelight staat
maar zie wel alles
Op de bruiloft gaat wel gedanst worden ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Grr trekt je wel mee naar het midden van de dansvloer.
De stropdas gaat af en grr springt op de tafelsquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op de bruiloft gaat wel gedanst worden ja.
Wat let je?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb door al dat gepraat over feesten echt enórme trek in een biertje nu trouwens.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Grr trekt je wel mee naar het midden van de dansvloer.
quote:
Dit is waar.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als grrrr eenmaal begint
niet-te-stoppen
Dat is dan weer minder.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als grrrr eenmaal begint
niet-te-stoppen
Het gebeurt de beste onder ons.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dit is waar.![]()
De laatste keer dat ik hier zat en om half 12 een biertje opentrok werd het 6 uur voordat ik naar bed ging. En een zwik biertjes later
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dit is waar.![]()
De laatste keer dat ik hier zat en om half 12 een biertje opentrok werd het 6 uur voordat ik naar bed ging. En een zwik biertjes later
Wel veel punten geharkt toenquote:
heb je dat nog bewust meegemaakt die momenten?quote:
Oh, dat heb ik allemaal meegekregen ja. Maar ik was toch wel behoorlijk teut toen ik ging slapen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je dat nog bewust meegemaakt die momenten?
of vaag en blurry
het was het waardquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik allemaal meegekregen ja. Maar ik was toch wel behoorlijk teut toen ik ging slapen.
Nou, alles....quote:
Dan wordt het geen overwinning voor mij.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar winnen als je alles, maar dan ook alles voor dit spel overhebt.
Van mij mag je winnen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wordt het geen overwinning voor mij.
Sowieso niet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me dat met gin ook altijd af. Gin heeft wel een beetje smaak, maar zijn die botanical-hipster gins echt hun prijs waard?
hierzoquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:42 schreef devzero het volgende:
Waar is limoentje gebleven? Ook al in bed?
Ik proef het verschil eigenlijk alleen echt bij bieren en whiskey qua kwaliteit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het antwoord eigenlijk al gegeven. Botanical-hipster gin
Of ze proberen het goedkoop te houden en hebben alleen maar amstelquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd of ze een leuke bierkaart hebben bij het feest morgen.
gratis zuipeeeeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd of ze een leuke bierkaart hebben bij het feest morgen.
Je proeft wel een beetje een verschil tussen gins, maar zodra je gaat mixen merk je dat niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik proef het verschil eigenlijk alleen echt bij bieren en whiskey qua kwaliteit.
Vodka, gin en zulks zijn imo sowieso meer mix dingen.
Tsjaquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het antwoord eigenlijk al gegeven. Botanical-hipster gin
Dat ben je al. Daarom post ik ook zo weinig, om het zo te houdenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet zo even stoppen met posten anders ga ik je voorbij in de dagcijfers
En dat ze het dan de drank afgekocht hebben, dan heb je vaak van dat personeel wat net wat minder fanatiek loopt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Of ze proberen het goedkoop te houden en hebben alleen maar amstel
Geloof ik je, ben geen pure gin drinkerquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je proeft wel een beetje een verschil tussen gins, maar zodra je gaat mixen merk je dat niet meer
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Heeft I. zijn quote probleempje al opgelost ?
Immer bolken!quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op het trouwfeest morgen ook Bolken
Ik weet niet wat beter is. Dat of dat je een nieuw pilsje krijgt als je nog maar 1 slok van je vorige hebt genomen en je wel moet doordrinkenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat ze het dan de drank afgekocht hebben, dan heb je vaak van dat personeel wat net wat minder fanatiek loopt.
Want die standen zijn erg belangrijk voor mij. Ik praat liever over tomaten of katten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat ben je al. Daarom post ik ook zo weinig, om het zo te houden
Dat laatste.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is. Dat of dat je een nieuw pilsje krijgt als je nog maar 1 slok van je vorige hebt genomen en je wel moet doordrinken
Dat is wel epischquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laatste.![]()
Laatste bruiloft waar ik was mocht je de speciaalbieren zelf uit de koelkast pakken. Dat was wel top.
Nee maar ik weet dat je juist niet in de top met dagcijfers wil eindigen. Dus natuurlijk moet je er dan wel bijzittenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Want die standen zijn erg belangrijk voor mij. Ik praat liever over tomaten of katten.
Dat is wel goed, dan kun je zelf ook een beetje reguleren hoeveel je drinkt. Sowiezo speciaalbierenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laatste.![]()
Laatste bruiloft waar ik was mocht je de speciaalbieren zelf uit de koelkast pakken. Dat was wel top.
Tomaten en katten zijn wel geweldige gespreksonderwerpenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Want die standen zijn erg belangrijk voor mij. Ik praat liever over tomaten of katten.
Gemeen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat je juist niet in de top met dagcijfers wil eindigen. Dus natuurlijk moet je er dan wel bijzitten
Vooral als het over kattende tomaten gaatquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tomaten en katten zijn wel geweldige gespreksonderwerpen
Superhandig idd. En ze hadden best een leuke verzameling. Wel allemaal bekend spul maar daar smaakte het niet minder om.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel goed, dan kun je zelf ook een beetje reguleren hoeveel je drinkt. Sowiezo speciaalbieren
Vooral dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als het over kattende tomaten gaat
Ik ken m'n eigen usernr natuurlijk uit m'n hoofd dus dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
De dagcijfers zijn nog steeds kapot
Je eigen usernr niet uit je hoofd kennenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen usernr natuurlijk uit m'n hoofd dus dat is geen probleem.
Ik ken van de eerste 150K users de nrs uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je eigen usernr niet uit je hoofd kennen
Dat is toch verplichte kost voordat je toegang krijgt tot Fok!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken van de eerste 150K users de nrs uit m'n hoofd.
Ik ken die van mij niet eensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken van de eerste 150K users de nrs uit m'n hoofd.
Echt hequote:
Moet je danny even dm sturen die is nu onlinequote:
zoisdatquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oud zijn
Gewoon kut z-milennial zijn toggg
Dat hoeft dan weer niet hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je danny even dm sturen die is nu online
Quote jezelf maar eens. Laatste nummer voor je username.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Quote jezelf maar eens. Laatste nummer voor je username.
Of gewoon op je eigen naam klikken, staat het in de adresbalk achteraan.quote:
4uurtjes met de boot weer ?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
Nog maar een half uurtje![]()
Moet zo wel iemand gaan wakker maken, anders ben ik zo meteen de hele weg van de haven naar het hotel de klos
Gelukkig niet, heb al genoeg gevaren voor vandaagquote:
Like 4 real?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
In de ene Mac is crispy chicken 5.95, ietsjes verderop 4.95 wtf jonge
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
franchisenemer die eigen prijs mag bepalen denk ik. Die dure is 24/7 open. Maar die andere is beslist niet vroeg dicht...quote:
hebben ze niks beters te doen ofzowquote:
Agenten die agenten in de boeien slaan. Wie pakt de laatste danquote:
En je had meer 5 euroquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
Tot morgen en veel plezier bij je nichtjesquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:43 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga wel paar uurtjes proberen te slapenSlaap lekker allemaal
en tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |