"Ja meneer, als wij u toelaten in deze waterattractie, vliegt het bootje uit de bocht en komt u hoogstwaarschijnlijk als een gestrandde zeeleeuw op het naastgelegen voetpad terecht."quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me genant als je weggestuurd wordt uit de rij omdat je te dik bent
Geeft wel een nieuwe betekenis aan een bommetje doenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef I. het volgende:
[..]
"Ja meneer, als wij u toelaten in deze waterattractie, vliegt het bootje uit de bocht en komt u hoogstwaarschijnlijk als een gestrandde zeeleeuw op het naastgelegen voetpad terecht."
Ja, daar had je dus prima op kunnen trouwen.quote:
romantiek ten top danquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, daar had je dus prima op kunnen trouwen.
Mark heeft een aantal posts minder ineensquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Huh fok tript ofzo, ik had post 303 in dat topic, kijk ik weer is het 301
Kekke joggingbroek aan.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geeft wel een nieuwe betekenis aan een bommetje doen
Maar ja twee keer achter elkaar dit topic mogen openen, dat mag gevierd wordenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mark heeft een aantal posts minder ineens
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In sixflags een keer meegemaakt dat ze een hele dikke gast met 2 man de veiligheidsgordel om stonden te sjorren. Dat duurde even dus heel de rij juichen toen het eindelijk gelukt was.
cheersquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ja twee keer achter elkaar dit topic mogen openen, dat mag gevierd worden
* hemarookworst trekt weer een blikje Veltins open
Die drakenbroek kan wel maar wolvenshirts heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij dan in je drakenjoggingbroek
[ afbeelding ]
wolfshirt erop aan
[ afbeelding ]
Die tattooquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij dan in je drakenjoggingbroek
[ afbeelding ]
wolfshirt erop aan
[ afbeelding ]
Hij was er erg blij mee. Was erg komischquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Moet zeggen dat het wel fijn is hoor, extra ballast in je karretje, gaat 'ie toch sneller door de bochten als je een beetje vaart hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die drakenbroek kan wel maar wolvenshirts heb ik een hekel aan.
Kan niet zien wat het is.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:36 schreef I. het volgende:
En ja, ik vind die tatttoo erger dan die broek, en die schoenen.
Wilde net al een afbeelding gaan opzoekenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wilde net al een afbeelding gaan opzoeken
Die is wel minder erg.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is toch echt prachtig
Dat is wel vrij erg ja....quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:38 schreef I. het volgende:
[..]
Een revolver, alsof hij in de broeksband is gestoken.
basic dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is wel minder erg.
Maar ik houd niet van opzichtige prints. Dus het wordt toch een effen joggingbroek en een metalshirt met alleen het bandlogo klein op de borst.
En dan van die kekke adidasslippers.quote:
je bedoelt geen legging?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
een slanke meid in een korte strakke joggingsbroek vind ik niet erg om te zien hoor anders
Smoothquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar je hebt niet nodig je karakter SHINED
niks mis meequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan van die kekke adidasslippers.
Een legging ja. Niets verkeerd met een legging, mits juiste lichaamsformaat.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
een slanke meid in een korte strakke joggingsbroek vind ik niet erg om te zien hoor anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |