Ik dacht 40-45 per uur.quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
Na deze keer faalt hemaspoorwegen en hemarail nooit!!!! Fantastische spoorwegmaatschappij met 450 treinen per uur
We begrijpen wel dat er wat minder bloed in je hoofd was overgebleven...quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
Helemaal niet bewust van dat ik lapo had
Hoe lang doe je er tegenwoordig over met de trein van Vught naar, laten we zeggen, de Poolse stad Auschwitz?quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat haalt de Deutsche Bahn niet eens
Ik weet het niet, ik weet alleen maar dat je te pas en te onpas 40-45 moet roepen op fok. Komt uit VBL dacht ik.quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:39 schreef devzero het volgende:
Nou wat is de punchline van deze ww2 grap
Ik ook.quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:48 schreef devzero het volgende:
Ben ooit wel in Theresienstadt geweest. Indrukwekkend, maar ik was nog een kutpubertje, dus ook veel ongepaste grappen gemaakt
Wat dan?quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Niet per se creepy om te zien, maar wel indrukwekkend. Vind het sowieso een aanrader om het te bezoeken als je in Polen bent.
Maar aan de andere kant zijn er wel wat zaakjes in de tegenwoordige Auschwitz als bezienswaardigheid waar ik mijn wenkbrauwen bij fronst...
Ik moest lachen.quote:
doe die site nog eens postenquote:
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:59 schreef devzero het volgende:
Wat een grove woorden voor een 16-jarig knulletje uit groningen
quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:02 schreef I. het volgende:
[..]
https://deteloorgangvanfok.wordpress.com/
Hoe ze de ingang hebben opgeleukt, alsof het een commerciele attractiepark is. En dat is het niet, want het is gesubsidieerd door de overheid, want ingang is gratis en de shuttlebussen tussen Kamp I en II ook (vol met schreeuwerige teksten op de busquote:
Je ziet bij dat soort locaties ook steeds vaker mensen selfies maken. Vind ik ook respectloos.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe ze de ingang hebben opgeleukt, alsof het een commerciele attractiepark is. En dat is het niet, want het is gesubsidieerd door de overheid, want ingang is gratis en de shuttlebussen tussen Kamp I en II ook (vol met schreeuwerige teksten op de bus).
En je ziet groepen Israelische scholieren rondlopen met Israelische vlaggen rondlopen en lacherig rond te dollen in de kamp. Dan vraag ik me af of ze niet verteld is dat ze zich bescheidener moeten gedragen daar gezien de geschiedenis, ookal hebben de scholieren het zelf niet bewust meegemaakt.
Zal ik nog een paar keer stemmen anders?quote:
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal ik nog een paar keer stemmen anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:
DerRabbitquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
Anders kan ik hier ook al geen goed gesprek voeren
Smileyspamquote:
nee gestemdquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:13 schreef I. het volgende:
Poll: Gaat het I. lukken z'n voorem quote-issue nog op te lossen vandaag?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Is Palm niet al eeuwen overgenomen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Palm gaat met het merk Steenbrugge de strijd als budget bier bij supermarktketen Aldi. Is dit een goede zet of juist een alles of niets poging om het merk nieuw leven in te blazen?
bijnaquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:45 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
even een puntje voor mij erbij
Bolken dan!quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:45 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
even een puntje voor mij erbij
Nee recent door Bavariaquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is Palm niet al eeuwen overgenomen?
Ja, door Bavariaquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is Palm niet al eeuwen overgenomen?
Helaas nietquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DerRabbitHoe is het? Nog dolfijnen gespot tijdens het boottripje ?
quote:
Zoeits jaquote:
1 keer gestemd maar hoor.quote:
Net eentje van mij erbij gekregenquote:
Dacht dat het nou wel voorbij zou zijn met de boot. Wordt een lange nacht dan als jullie nog 4uurtjes te gaan hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
![]()
En moet nog een kleine vier uur met de laatste veerpont. Uiteindelijk zijn we nog 2 uur langer gebleven op de tussenstop om nog beetje sightseeing te doen.
Alleen nu wel weer *@*#&@!^@! veel last van mij knie na twee dagen flink veel wandelen
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net eentje van mij erbij gekregen
En daarom denk ik dat ze gewoon proberen om het merk nieuw leven in te blazen. Palm is redelijk te drinken, maar een budget "palm" zou ik niet kopen (noodgang misschien welquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoeits ja
en bavaria gaat ook hun naam veranderen, iig hun moederbedrijf
Misschien 10% vooruitgang, maar het is niet veel.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zit je nog muurvast of is er al enige vooruitgang ?
Ik koop nooit Palm. Niet dat het niet te drinken is maar er is tegenwoordig zoveel keus.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat ze gewoon proberen om het merk nieuw leven in te blazen. Palm is redelijk te drinken, maar een budget "palm" zou ik niet kopen (noodgang misschien wel)
Beter 10% vooruitgang dan helemaal vast zittenquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:53 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien 10% vooruitgang, maar het is niet veel.
Morgen om 23.00 op 538 kan ookquote:
Klopt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik koop nooit Palm. Niet dat het niet te drinken is maar er is tegenwoordig zoveel keus.
We hebben vertrouwen in je!! Daarom ook ja gestemd. Vandaag is nog lang niet voorbijquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:53 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien 10% vooruitgang, maar het is niet veel.
Ik heb wel even staan kijken, maar na een half uurtje werd ik het zat en zijn we binnen gaan zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dacht dat het nou wel voorbij zou zijn met de boot. Wordt een lange nacht dan als jullie nog 4uurtjes te gaan hebben![]()
Je had je fiets moeten meenemen!
Na die foto van Kaapse Gozer die je had geplaatst heb ik daar ook zin in en ga ik het morgen denk ik ff kopenquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat ze gewoon proberen om het merk nieuw leven in te blazen. Palm is redelijk te drinken, maar een budget "palm" zou ik niet kopen (noodgang misschien wel)
Da's waar, maar het is niet de gewenste vooruitgang.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter 10% vooruitgang dan helemaal vast zitten
Nog maar twee uurtjes.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We hebben vertrouwen in je!! Daarom ook ja gestemd. Vandaag is nog lang niet voorbij
je doet wel veel leuke dingenquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu heb ik in in bier. Morgen maar weer op de bruiloft dan
Jaloersquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na die foto van Kaapse Gozer die je had geplaatst heb ik daar ook zin in en ga ik het morgen denk ik ff kopen
Ah. Da's wel idealer, op vrijdagavond. Hij is nu ook al 2 uur bezig zie ikquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morgen om 23.00 op 538 kan ookAlleen is het dan in het Nederlands, maar zelfde tracks
En daarvoor een begrafenisquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je doet wel veel leuke dingen
denk ik
leuk een bruiloft
Gelukkig is het niet omgekeerd, eerst de bruiloft en dan de begrafenis.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarvoor een begrafenis.
Na volgende week is de agenda wel vrij leeg met feestjes ineens.
o wtfquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Begrafenissen zijn meestal niet echt feestwaardig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar denken ze in New Orleans toch anders overquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:58 schreef I. het volgende:
[..]
Begrafenissen zijn meestal niet echt feestwaardig.
Straalbezopen binnen komen waggelen in een opperbest humeurquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet omgekeerd, eerst de bruiloft en dan de begrafenis.
Ja, zo gaat het in het leven wel eens.quote:
Stel je voor dat je eerst naar een doop moet van een neefje of nichtjequote:Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Straalbezopen binnen komen waggelen in een opperbest humeur
[..]
Ja, zo gaat het in het leven wel eens.
Hier in Nederland wel. Maar in de poll is niet vermeld dat het om de Nederlandse tijd gaat. Dus nog 12 uur denk ikquote:
Slim!quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier in Nederland wel. Maar in de poll is niet vermeld dat het om de Nederlandse tijd gaat. Dus nog 12 uur denk ik
Overal zit iets positiefs in, alleen moet je het er soms zelf instoppenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
* devzero ziet overal iets positiefs en grappigs in.
true thatquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Straalbezopen binnen komen waggelen in een opperbest humeur
[..]
Ja, zo gaat het in het leven wel eens.
Sterker nog, morgen is het weer vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier in Nederland wel. Maar in de poll is niet vermeld dat het om de Nederlandse tijd gaat. Dus nog 12 uur denk ik
Wat is Armin opeens dik geworden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morgen om 23.00 op 538 kan ookAlleen is het dan in het Nederlands, maar zelfde tracks
sorry, een moeder grap zou wel erg flauw zijn hierquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overal zit iets positiefs in, alleen moet je het er soms zelf instoppen
Cryptomarktquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
Het leven is net een financiele beurs, met ups and downs
En in samoa is het morgen zaterdagquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Sterker nog, morgen is het weer vandaag.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
Het leven is net een financiele beurs, met ups and downs
Hmm, dus eigenlijk is het nu al gisteren.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En in samoa is het morgen zaterdag
Wow.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Sterker nog, morgen is het weer vandaag.
Hmmmmquote:Op donderdag 14 juni 2018 21:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Orjan Nilsen is altijd al dik geweestquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:01 schreef I. het volgende:
[..]
Wat is Armin opeens dik geworden.
[ afbeelding ]
Dat was ook een beetje de puncline ervanquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
sorry, een moeder grap zou wel erg flauw zijn hier
Heel verwarrend allemaalquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm, dus eigenlijk is het nu al gisteren.
Zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eergisteren is het nieuwe overmorgen.
Ik wou de schijn ophouden dat ik dacht dat alleen Armin van Buuren daar draaide, en hij er opeens heel dik uitzag.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Orjan Nilsen is altijd al dik geweesten ziet er ook al 10 jaar uit als een dik jongetje
Hij schijnt jarig te zijn vandaag
ben je in de rebelse mode?quote:
Ik ben wel een beetje rebels nu ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben je in de rebelse mode?
of is dat altijd je natuurlijke staat van zijn
En er zelf wel mee weg komen op Tweakers.netquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was al wachten tot het wordt gesloten
tja concurrentie hequote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoe bevalt deze donderdagavond jou tot nu toe?
Groetjes mij
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja concurrentie he
dat is beetje alsof je via de intranet van Ahold gaat vragen of er interesse is om een nieuwe grote landelijke supermarktketen op te zetten
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:08 schreef I. het volgende:
[..]
En er zelf wel mee weg komen op Tweakers.net
dat moet een opluchting zijn ofnietquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het lijkt eindelijk de goede kant op te gaan met mijn teen.
Hehe dat werd tijdquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
1999 was de concurrentiedreiging minder groot en ook de focus van fok is andes dan tweakers, meer een algemeen forum dan over computers en electronica.quote:
Heb je je teen gestoten?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil een jongerenplatform oprichten. FOK! is helemaal geen jongerenplatform meer.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
1999 was de concurrentiedreiging minder groot en ook de focus van fok is andes dan tweakers, meer een algemeen forum dan over computers en electronica.
Eerlijk gezegd denk ik dat Danny alleen maar dacht dat het een flauw grapje was met al die verwijzingen naar zijn eigen posts op tweakers.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja concurrentie he
dat is beetje alsof je via de intranet van Ahold gaat vragen of er interesse is om een nieuwe grote landelijke supermarktketen op te zetten
Ik houd nog een slag om de arm omdat er nu een gat bij de nagelriem aan het ontstaan is en daar natuurlijk allerlei vocht en vuil naar binnen kan. Niet dat dat gaat ontstekenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat moet een opluchting zijn ofniet
zo'n enge teenoperatie wens je niemand toe
Had de afgelopen weken nog veel 'tenen' gezien met dat warme weerquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Anderhalf zit ik nu op ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe dat werd tijdanderhalf maand bijna ?
Dat is niet helemaal bekend aangezien ik poepdronken was. Ik denk klem gezeten of iets heel zwaars op laten flikkeren.quote:
Klopt er zijn hier zeehonden, koeien vogels en nog een boel andere dieren te vindenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wil een jongerenplatform oprichten. FOK! is helemaal geen jongerenplatform meer.![]()
Met soda weken danquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd nog een slag om de arm omdat er nu een gat bij de nagelriem aan het ontstaan is en daar natuurlijk allerlei vocht en vuil naar binnen kan. Niet dat dat gaat ontsteken![]()
Maar de pijn is helemaal weg en er ontstaan ook geen nieuwe bloeduitstortingen meer.
Zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met soda weken danen voorzichtig zijn
![]()
maar gelukkig voor je
Zo vies man, voeten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie handige weetjes.
voeten zijn echt zo onaantrekkelijkquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie handige weetjes.
Op zoek naar een vent zonder voeten dan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voeten zijn echt zo onaantrekkelijk
Ik heb geen voetenfetish, maar dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voeten zijn echt zo onaantrekkelijk
Sokken aanhouden in bed maarquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op zoek naar een vent zonder voeten dan.
hij mag zijn sokken aanhoudenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op zoek naar een vent zonder voeten dan.
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hij mag zijn sokken aanhouden
Nee man, het enige nadeel van dit mooie weer zijn al die smerige poten die zich in het openbaar vertonen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen voetenfetish, maar dat valt toch wel mee?
tenen zijn ook raarquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen voetenfetish, maar dat valt toch wel mee?
Witte?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Krijg hij wel zweetvoeten vanquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen problemen meequote:
Ok, dit moet je niet verkeerd opvatten hè, maar wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen problemen mee
in van die adidas slippers mag kan allemaal
Wie wilt er nou trouwen met een vent die klaagt over pijn aan zijn teen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, dit moet je niet verkeerd opvatten hè, maar wil je met me trouwen?
loop je daar ook in rond?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen problemen mee
in van die adidas slippers mag kan allemaal
hahaaquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nootjes natuurlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wie wilt er nou trouwen met een vent die klaagt over pijn aan zijn teen?
Morgen kan ik niet, zaterdag zal ik wel een kater hebben maar zondag lijkt me er wel een mooie dag voor!quote:
die slippers hebben ik nooit gehadquote:
Wil je getuige zijn?quote:
op de dag van:quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet, zaterdag zal ik wel een kater hebben maar zondag lijkt me er wel een mooie dag voor!
Gezegend door de Heere!quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
op de dag van:
THE LORD![]()
#blessed
nouquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gezegend door de Heere!![]()
En door Bolke&Bolke natuurlijk!![]()
Oh, dan was het ook nooit iets geworden ben ik bang....quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou
dat is een dealbreaker
heb niks met bolken![]()
![]()
nee de trouwerij gaat nu niet door
we blijven wel vriendenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dan was het ook nooit iets geworden ben ik bang....
dan probeer je het toch uitquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die slippers hebben ik nooit gehad
ze schijnen fantastisch te lopen
Steaks en spareribs, lovequote:Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef devzero het volgende:
Jammer, begon net de BBQ op te warmen voor een paar goede steaks
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou
dat is een dealbreaker
heb niks met bolken![]()
![]()
nee de trouwerij gaat nu niet door
De liefde van de man gaat door zijn maag.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ooit laat je Bolke&Bolke toe in je leven
quote:Weegschalen bij attracties in Bobbejaanland
Bobbejaanland heeft bij verschillende attracties een weegschaal neergezet. Daarmee kunnen medewerkers het gewicht van bezoekers controleren, als ze twijfelen over het overschrijden van het gewichtslimiet. "Het is een nieuwe veiligheidsmaatregel opgelegd vanuit het hoofdkantoor in Madrid", bevestigt een woordvoerster aan Looopings.
Bobbejaanland is onderdeel van de Spaanse parkengroep Parques Reunidos, net als onder andere Attractiepark Slagharen en Movie Park Germany. "Op het hoofdkantoor worden voortdurend risico-analyses uitgevoerd om de veiligheid van attracties nog verder te verbeteren. De groep stelt dat we bij attracties met een duidelijk gewichtslimiet onze gasten bij twijfel te allen tijde moeten kunnen wegen."
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Ja, hij zit de hele dag te bolken en ziet mij niet staan, stom gedoe!"
- "Lig je nou weer te zeiken?!?! Ik miep toch ook niet over jouw gare hobbies!"
"Oh, dus je vindt mijn haaksels helemaal niet leuk? Gisteren zei je nog van wel!"
Prachtig.quote:"Het gaat om een testopstelling", aldus de voorlichtster. "We bekijken de mogelijkheden voor een professionelere toepassing, zoals een speciaal meetplateau."
Tomaten ?quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door zijn maag.
vind adidas een leuk merkquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan probeer je het toch uit![]()
ik loop ook in dit soort slippers rond thuis, want hoort bij galerijflatleef
time will tellquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ooit laat je Bolke&Bolke toe in je leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |