Ze waren dus ten tijde van “Ik Vertrek” al geen stel meer.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:35 schreef Jester65 het volgende:
https://vrouw.nl/artikel/(...)ik-al-dat-martien-op
Interview met Erica, bekend van Martien. Blijkbaar wonen ze weer (platonisch weliswaar) samen.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 18:06 schreef KennyPowers het volgende:
Zegt me niks. Was dat een leuke aflevering?
De laatste update was in 2008quote:Op donderdag 11 december 2008 20:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Nadat vader Berry zijn zaak failliet zag gaan en de Nederlandse regels hem te benauwend werden, besloot de familie Schut voorgoed te vertrekken. Waarheen was onbekend, evenals het doel van de plotseling emigratie. Met drie kinderen op de achterbank, volgde een lange zoektocht door Europa met als ‘toevallige’ eindbestemming de Spaanse badplaats Palamos. Met financiële hulp van Berry’s vader werd hier een makelaarskantoor aangekocht en kon het gedroomde nieuwe leven beginnen. Inmiddels zijn we twee jaar verder en kijken we hoe de familie Schut het er in de Spaanse laagconjuctuur als makelaar vanaf brengt…
Wat een ambitieuze mensen weer. Op de bonnefooi naar Spanje en een makelaarskantoor beginnen. Spanjaarden hebben d'r eigen makelaars wel en in de winter loopt de toerist de boel ook niet plat lijkt me. Vergezocht allemaal. We gaan het vanavond allemaal zien!![]()
Langs de costa's en de grote steden wél, daarbuiten is het een groot drama. Spaanse platteland droogt uit, ontvolkt hard en banen zijn er niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 08:37 schreef hondonspain het volgende:
Makelaar in Spanje is een vrij beroep vaak beoefend vanuit een huiskamer maar business is booming op dit moment.
Haha....quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:50 schreef JayHovah het volgende:
¤ 3,99. Dat is ook het gemiddelde budget van de mensen die in het programma gaan emigreren en “nog een beetje moeten renoveren”.
Dit is afgeprijsd he...quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe dan? De productiekosten van dat dingen liggen toch alleen al hoger?
Ik heb ze nog nooit ergens anders gezien. Vraag me af wat ze hier origineel voor vroegen danquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is afgeprijsd he...
Zullen aan de straatstenen niet kwijtraken anders
Kun je beter de “ Ik vertrek” Bingo spelen bij nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb hem gekocht, voor 2 euro. Twee keer gespeeld en toen niet meer. Het is een beetje Ganzenbord, maar dan veel makkelijker. En na twee keer hadden we het wel gezien, tis niet zo heel spannend...
Volgens hun facebookpagina proberen ze het voor de schoolvakantie af te krijgen. Die post is van 16 juni.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:34 schreef Szura het volgende:
Zou de midgetgolfbaan op Bonaire al af zijn?
quote:Geen honden, geen kinderen én geen kleding, maar wel rust. Dat is wat Bouwe en Tessa voor ogen hebben met hun chambres d'hôtes. In Midden-Frankrijk toveren ze een molenaarswoning om tot naturistisch vakantieverblijf.
Geen honden, geen kinderen én geen kleding. Dat is wat Bouwe en Tessa voor ogen hebben met hun chambres d'hôtes voor rustzoekers. Deze herhaling van Ik vertrek volgt hen bij het verwezenlijken van hun plannen. In de Franse Haute-Vienne vonden Bouwe en Tessa een oude molenaarswoning die zij uitermate geschikt achten voor hun naturistische vakantieverblijf. Er is wel een grondige verbouwing nodig en daarvoor heeft het stel een Engelse aannemer in de arm genomen. Intussen moet er ook geld worden verdiend, dus een van de vakantie-appartementen gaat al in de verhuur. Geen probleem, denken Bouwe en Tessa; klussers en blote rustzoekers gaan vast goed samen. Of dit inderdaad zo is, valt nog te bezien. Maar weten vakantievierende naturisten hun paradijsje wel te vinden?
Is dit die naakte oma op de berg die vroeger in de intro’s zat?quote:
Ach joh gewoon de uien in de eiersnijder gooienquote:Op donderdag 5 juli 2018 21:42 schreef darkshadow16 het volgende:
Haha niet eens een ui kunnen snijden en dan willen gaan koken voor gasten
In je blote reet das pas lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2018 21:48 schreef Snowsquall het volgende:
Gadver, op zo'n 2e hands matras liggen
bevroren frites in een hete frituurpan gooienquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
naakt voor de gasten koken zou wat zijn
Met je mes in de keuken in je blote kont is ook niet heel veiligquote:Op donderdag 5 juli 2018 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
De heg snoeien in je blote kont, lijkt me wel enigszins riskant
bijna smeken of ie iets mag aanbieden..quote:
Ik dacht al dat ik dat hoordequote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:39 schreef Duderinnetje het volgende:
In de aankondigingen werden ze steevast Douwe en Bob genoemd.![]()
Daar klaagden ze zelf ook over op Twitter, dus ze hebben kennelijk meegekeken vanuit Frankrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:22.30-23.35 uur op RTL 4
Het wil nog weleens regenen in het Verenigd Koninkrijk, vandaar dat er jaarlijks duizenden Britten naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Lees: Ik Vertrek, maar dan met Britten, zoals Steve die een bar opent aan de Costa Blanca. Met zijn moeder.
quote:Op maandag 16 juli 2018 20:01 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond op RTL4 de Engelse versie van Ik Vertrek...
Ik ben benieuwd...Denk dat het minder leuk is zonder Hollandse kneuterigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
You're Fucking Out, I'm Fucking In
De Engelse serie die RTL4 uitzend heet origineel The Great Escapersquote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:59 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand hoe de uk versie van Ik Vertrek heet?
Kijk eens 6 posts boven je...quote:Op vrijdag 20 juli 2018 20:10 schreef praadje het volgende:
https://www.tvgids.nl/een(...)/programma/46982711/
Een nieuw leven in de zon
20 juli 2018, 22:32 - 23:33 uurRTL 4
REALITYPROGRAMMA Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het diepe en starten hun eigen bedrijf.
Britse realityserie waarin Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het diepe en starten hun eigen bedrijf.
Zou dit ook niet een soort 'ik vertrek' zijn? Vanavond op RTL4
Klopt, kruising tussen Ik Vertrek en Help Mijn Man Is Klusser lijkt het wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:42 schreef TornadoDK het volgende:
Het programa op RTL 4 waar 5 gezinnen in een Italiaanse dorpje iets beginnen heeft ook wel wat van ik vertrek. ze moeten een hoop verbouwen, spreken de taal niet, hebben problemen met budget en vergunningeb. Het is alleen een stuk trager allemaal, na 1 week aan afleveringen zijn ze nog amper aan de verbouwing begonnen. Wat ook leuk is dat ze allemaal verschillende ideeen hebben ipv maar weer een B&B
Kan me dat herinneren, ze liep altijd topless rond. Werd hij door leger opgepakt of was dat weer een andere aflevering, was ook in die hoek.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:20 schreef riazop het volgende:
Vele jaren geleden had je de engelse versie van Ik Vertrek met een Boekhouder en zijn trophy vrouwtje en drie kids die naar een eilandje in Nicaragua verhuisden.
De (ubergeile) vrouw legde het aan met de lokale aannemer. Toen dat stopte werd meneer boos.
die ontvoerde toen de familie/ Die wisten een paar dagen tater te ontsnappen. Maar de boekhouder was gewond, raakte ziek en stierf.
Oh ja, dat weet ik nog, dat was echt heel heftig. Even kijken of ik die nog kan vinden.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:20 schreef riazop het volgende:
Vele jaren geleden had je de engelse versie van Ik Vertrek met een Boekhouder en zijn trophy vrouwtje en drie kids die naar een eilandje in Nicaragua verhuisden.
De (ubergeile) vrouw legde het aan met de lokale aannemer. Toen dat stopte werd meneer boos.
die ontvoerde toen de familie/ Die wisten een paar dagen tater te ontsnappen. Maar de boekhouder was gewond, raakte ziek en stierf.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:08 schreef doeka het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik nog, dat was echt heel heftig. Even kijken of ik die nog kan vinden.
Wauw...heb me even verdiept in dat verhaal maar die aflevering is dus niet meer terug te vinden, niet op YouTube of een of andere vage site.quote:Op zondag 22 juli 2018 00:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb even gezocht en het is de ene aflevering die niet meer is terug te kijken...
Channel 4 'No Going Back' - S01E02
https://www.channel4.com/(...)isode-guide/series-1
Is dat die tent in Hongarije, met dat zweverige stel met hun Yoga studio? Dat die vent in z’n semi-Duits de diepere betekening van rozijnen ging uitleggen?quote:Op zondag 22 juli 2018 10:56 schreef Joenes het volgende:
Afgelopen twee weken in Chalet Sonnetanz gezeten. Rings any bells?
Nope, https://www.avrotros.nl/i(...)lie-bovy-06-12-2014/quote:Op zondag 22 juli 2018 12:01 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Is dat die tent in Hongarije, met dat zweverige stel met hun Yoga studio? Dat die vent in z’n semi-Duits de diepere betekening van rozijnen ging uitleggen?
Jammer dat er geen beelden zijn online, ook erg weinig foto's, vreemd https://www.google.es/sea(...)il+Gaskin&aqs=chrome..69i57j69i59j69i60j0l2.537j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op zondag 22 juli 2018 10:54 schreef alopio het volgende:
En het meest bizarre, tijdens de begrafenis (of iets ervoor) staat die vrouw bij die kist met haar kinderen en eist dat de kist opengaat. Daar zie je dus die man liggen helemaal blauw en al aan het vergaan. Kinderen in shock natuurlijk. En dit was dus ook allemaal te zien in die aflevering inc lijk van die man wat ik las. Bizar bizar bizar.
Hoe heet dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:42 schreef TornadoDK het volgende:
Het programa op RTL 4 waar 5 gezinnen in een Italiaanse dorpje iets beginnen heeft ook wel wat van ik vertrek. ze moeten een hoop verbouwen, spreken de taal niet, hebben problemen met budget en vergunningeb. Het is alleen een stuk trager allemaal, na 1 week aan afleveringen zijn ze nog amper aan de verbouwing begonnen. Wat ook leuk is dat ze allemaal verschillende ideeen hebben ipv maar weer een B&B
Oei, even kijkenquote:
Meest bizarre voor mij was de nonchalante houding van dat vrouwtje na de dood van de vader van haar kinderen.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Wauw...heb me even verdiept in dat verhaal maar die aflevering is dus niet meer terug te vinden, niet op YouTube of een of andere vage site.
Het verhaal heeft veel bizarre dingen, zo las ik dat die kinderen (uiteraard) gewoon terug wilden naar Engeland, dat gaat natuurlijk niet, maar het erge is dat die vrouw dus ook het contact verbood met andere kinderen die donkerder gekleurd waren dan hunzelf. Dus ook nog eens een sociaal isolement voor die kinderen.
En het meest bizarre, tijdens de begrafenis (of iets ervoor) staat die vrouw bij die kist met haar kinderen en eist dat de kist opengaat. Daar zie je dus die man liggen helemaal blauw en al aan het vergaan. Kinderen in shock natuurlijk. En dit was dus ook allemaal te zien in die aflevering inc lijk van die man wat ik las. Bizar bizar bizar.
quote:Op zondag 22 juli 2018 18:50 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Jammer dat er geen beelden zijn online, ook erg weinig foto's, vreemd https://www.google.es/search?
Gelukkig niet. In Oostenrijk, waarbij de vrouw tijdens de opnames zwanger was van hun derde kind.quote:Op zondag 22 juli 2018 12:01 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Is dat die tent in Hongarije, met dat zweverige stel met hun Yoga studio? Dat die vent in z’n semi-Duits de diepere betekening van rozijnen ging uitleggen?
Leuk, review? Lijkt me wel wat, Fokkers die de Ik Vertrek-locaties gaan testenquote:Op zondag 22 juli 2018 10:56 schreef Joenes het volgende:
Afgelopen twee weken in Chalet Sonnetanz gezeten. Rings any bells?
Mooi appartementen complex. Gericht op kinderen. Speelkelder. Speeltuin buiten. Veel kinderen aanwezig was dus ideaal. Kinderen van de eigenaren spelen lekker mee. Eigenaar vertelde nog dat ze blij waren met ik vertrek. Krijgen nu nog steeds veel gasten die ze op tv gezien hadden. Was ook reden voor ze om mee te doen. Hij raadt iedereen die bij hem informeert over emigreren aan om mee te doen 😀quote:Op maandag 23 juli 2018 11:16 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Leuk, review? Lijkt me wel wat, Fokkers die de Ik Vertrek-locaties gaan testen
Yup, kijk het 's avonds altijd terug. Daarom niet echt bezig geweest met een topic. Had alleen wel op wat meer mooie plaatjes gehoopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 02:47 schreef klabbakus het volgende:
'Het Italiaanse dorp Ollolai' is wel een eigen topic waard denk ik, best leuk om te kijken,
zal morgen ff openen zodra ik tijd heb![]()
Ik vind het erg vermakelijk en het discusieren wel waard
Ja, geweldig!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 02:47 schreef klabbakus het volgende:
'Het Italiaanse dorp Ollolai' is wel een eigen topic waard denk ik, best leuk om te kijken,
zal morgen ff openen zodra ik tijd heb![]()
Ik vind het erg vermakelijk en het discusieren wel waard
Was het interessant? Kan eigenlijk Jinek niet meer uitstaan maar anders ga ik wel even kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:37 schreef KennyPowers het volgende:
Vanavond die twee van dat pannenkoekenrestaurant in Gambia bij Jinek
Dat is dus vanavondquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Was het interessant? Kan eigenlijk Jinek niet meer uitstaan maar anders ga ik wel even kijken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 02:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Yup, kijk het 's avonds altijd terug. Daarom niet echt bezig geweest met een topic. Had alleen wel op wat meer mooie plaatjes gehoopt.
OP gemaakt:quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, geweldig!
Mijn 7-jarige mag het ook kijken, want vakantie (en snikheet op zijn normale bedtijd), en die gaat van zijn zakgeld een huis voor 1 euro in Ollolai kopen, zegt hij
quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:30 schreef klabbakus het volgende:
OP gemaakt:
TV / Het Italiaanse Dorp: Ollolai
Grazie!quote:Op woensdag 25 juli 2018 01:30 schreef klabbakus het volgende:
[..]
[..]
OP gemaakt:
TV / Het Italiaanse Dorp: Ollolai
Het hielp ook niet echt dat ze zeiden dat ze altijd zorgden voor het donker BINNEN te zijn. Want het voelde niet veiligquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:37 schreef hondonspain het volgende:
Knap dat ze het redden in Gambia, in dit soort landen is het vaak wachten op nieuwe ellende.
Weet niet of dit nu nog is, maar dergelijke landen kan je weinig opbouwen, vandaag alles leuk, morgen oorlog, zou er niet prettig wonen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 01:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Het hielp ook niet echt dat ze zeiden dat ze altijd zorgden voor het donker BINNEN te zijn. Want het voelde niet veilig
Rond 18h dus
Ze lijken zich allemaal niet al teveel zorgen te maken en zien wel wat de dag brengt.quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:02 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Weet niet of dit nu nog is, maar dergelijke landen kan je weinig opbouwen, vandaag alles leuk, morgen oorlog, zou er niet prettig wonen.
Vrijwel alle ikvertrekken gaan idd richting zuidenquote:Op donderdag 26 juli 2018 11:07 schreef hjansen82 het volgende:
Ik vertrek omdat het in Nederland nooit mooi weer is.
wonen?quote:Op donderdag 26 juli 2018 10:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Overigens zou ik zelf in geen miljoen jaar willen wonen daar.
Is dat zo, groeten uit Spanje ;-)quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:18 schreef riazop het volgende:
Vrijwel alle ikvertrekken gaan idd richting zuiden
Een van de klassiekers ging naar het Noorden. Biodanza *kuch*.quote:Op donderdag 26 juli 2018 11:18 schreef riazop het volgende:
Vrijwel alle ikvertrekken gaan idd richting zuiden
En wat te denken van de Zweedse fietsenwinkel.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een van de klassiekers ging naar het Noorden. Biodanza *kuch*.
quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
of de man die fietsen ging verkopen in the middle of no where ergens in Noorwegen geloof ikquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch één van mijn favoriete uitzendingenquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
Die was ook zo verstandig naar een gebied te trekken waar mensen wonen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de meest geslaagde was wel het stel dat schoenen en kleding ging repareren. Dat liep goed
Ik ben heel benieuwd naar dat stel met die betaalde camper-parkeerplaatsen zonder voorzieningen in the middle of nowhere, terwijl je daar overal gratis mag parkeren.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:51 schreef riazop het volgende:
[..]
Die was ook zo verstandig naar een gebied te trekken waar mensen wonen.
Veel zakken af naar gebieden waar niemand woont, gelokt door de prijs en de zon
Je kan beiden volgen op Facebook, de mensen met de camper camping op tennisbaan wachten nog steeds op vergunning. Van de golfbaan komt een vervolg, ze zijn nog steeds aan het bouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 05:22 schreef Cynix � het volgende:
k ben heel benieuwd naar dat stel met die betaalde camper-parkeerplaatsen zonder voorzieningen in the middle of nowhere, terwijl je daar overal gratis mag parkeren.
Maar een van de spannendste afleveringen vond ik het stel wat een midgetgolf-resort wilde opzetten (op Curaçao?) en al 3 keer beroofd was voor alle goederen uit Nederland ter plaatse waren. Daar móet echt een vervolg op komen!
die man had toch een dikke ziekte uitkering?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:41 schreef hondonspain het volgende:
[..]
, de mensen met de camper camping op tennisbaan wachten nog steeds op vergunning.
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Bekijk Ik Vertrek: Dianne en Frenk - Curaçao op https://www.npostart.nl/AT_2100820
Godverdomme wat een saaie mensen en aflevering.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 20:57 schreef KennyPowers het volgende:
Lijken me saaie mensen
[ afbeelding ]
Maar de vraag is of iemand die een b en b in elkaar knutselt echt ziek is en door de NL belastingbetaler moet worden onderhoudenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:15 schreef hondonspain het volgende:
Uitzingen is wel nodig en in 95% van de gevallen als je niet direct een vergunning krijgt kan je het wel vergeten, diverse Ik Vertrek families in Spanje na jaren nog geen vergunning....
En Zweden. Gelukkig wat afwisseling.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:30 schreef tralalala het volgende:
Eindelijk weer eens Noorwegengenot
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:03 schreef JayHovah het volgende:
De gemiddelde Ik Vertrek kennis van de deelnemers zal het wel zo afkomen dat ze de wegenkaart op z'n kop hebben gehouden... "Goh, ik wist niet dat ze in Benidorm zoveel rendieren hadden..." "Ik dacht dat ze in Frankrijk ook in euro's betaalden en niet in Kronen..."
Waarbij die kerel er net zo bruin/rood als die container zag...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh leuk! Dat waren die toch met die container die ze gingen schilderen en waarin werd ingebroken? Alles weg.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh leuk! Dat waren die toch met die container die ze gingen schilderen en waarin werd ingebroken? Alles weg.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:51 schreef tralalala het volgende:
Het vervolg van de mini adventure golfbaan in Bonaire 8 september.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Waarbij die kerel er net zo bruin/rood als die container zag...
twitter:rutger_ twitterde op donderdag 06-09-2018 om 10:57:37Een vertaler betalen met een cadeaubon? Defuq? https://t.co/bb07eebRLB
reageer retweet
Ja, kun je je hypotheek mee betalen, en je zorgverzekering! Vet handigquote:Op donderdag 6 september 2018 20:45 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:rutger_ twitterde op donderdag 06-09-2018 om 10:57:37Een vertaler betalen met een cadeaubon? Defuq? https://t.co/bb07eebRLB[ afbeelding ] reageer retweet
Cadeaubon van VGZ?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, kun je je hypotheek mee betalen, en je zorgverzekering! Vet handig
Ja, of van de AHquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Cheap gedoe. Betaal gewoon voor je zaken
DEZE uitzending kun je vanavond nog zien op Ned 1 om 00.15u Het vervolg kun je morgenavond zien.quote:
Dat was het ergste.quote:
Alsof ik deze aflevering zou vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
Foto'sIk hoop niet dat dit alles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Blijkbaar hebben ze meer dingenquote:
En dat laatste zal wel vooral hierdoor komen:quote:Naast de midgetgolf hebben Hans en Karin een Jeu de Boulles baan, speeltuin, een jacuzzi en een goedlopend restaurant. Voor iedereen is er dus wel wat. En de lokale bevolking vindt het geweldig dat er nu ook wat voor de kinderen is.
Interview: http://bonairebestliving.(...)en-karin-op-bonaire/quote:Het begin was zwaar maar inmiddels hebben Hans en Karin een goede band met de Bonairiaanse bevolking. Hans en Karin hebben deze zomer meegedaan aan het “Buki di pret”vakantieprogramma. Dit was zo’n succes dat ze besloten hebben dat alle kinderen tot 12 jaar de gehele zomervakantie gratis konden golfen. Hans en Karin vinden dit zo waardevol en leuk dat het zeker voor herhaling vatbaar is.
verassingquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Gezien hun kleur geen verassing dat ze van raspatat houden.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Gezien hun kleur geen verassing dat ze van raspatat houden.
kunnen ze extra wind vangen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |