En dat ook gewoon laten filmenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef Palomar het volgende:
whehehe, gewoon al die blauwe enveloppen ongeopend in een laatje doen en niet meer naar kijken
Veel plezier, mocht ie ooit nog in NL terugkomen
Het lijkt wel of je in Spanje kennelijk helemaal geen opleiding nodig hebt makelaar te zijn....... fijn geen regeltjes voor makelaars.......behalve als je een huis wilt kopenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat een ambitieuze mensen weer. Op de bonnefooi naar Spanje en een makelaarskantoor beginnen.
Mwa als je zag naar wat voor een huizen er ging dan hoef je er ook maar 5 te verkopen in 2 jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:23 schreef Berto het volgende:
Met zijn 5 verkochte huisjes in 2 jaar. Sukkel.
En zij maar zeggen dat ze een stapje voor hadden op de rest omdat de foto's en website zo professioneel waren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:23 schreef Berto het volgende:
Dit is zijn site: http://www.costa-brava-immo.eu/_sgg/f10000.htm
Idd! Toen ik een keer langs ging voor loonsverhoging gaf hij me 20 cent per uur extraquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een nare, onsymphatieke egoďstische man, die Berry. In ieder geval staat ie goed voor Schut op t.v.
Ja klopt. Ik was toen geloof ik 17. Ik was in februari gestopt met school, en wilde tot ik een nieuwe opleiding had gaan werken. Ik ging naar het uitzendbureau wat het dichts bij mijn huis lag. Dat uitzendbureau was dus van Berry Schut.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef Berto het volgende:
Jij hebt voor hem gewerkt he, D-K.
Was het toen ook al zo'n bot en naar figuur, waarschijnlijk wel.
Wat voor uitzendwerk deed hij in, gewoon van alles wat of in een bepaalde sector.
En ondertussen is het type Vindicat, Minerva etc. wel diegenen bij wie hij in de kont moet kruipen, want van dat soort jongens moet ie het nu hebben, die daar een 2e huis komen kopen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef Pritt het volgende:
"Omhooggevallen Vindicat boys" hahahahaha
Wat een gefrustreerd knor van Albertus/Hubertus (hoe heet die Verein in Grun?)
Scherp!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En ondertussen is het type Vindicat, Minerva etc. wel diegenen bij wie hij in de kont moet kruipen, want van dat soort jongens moet ie het nu hebben, die daar een 2e huis komen kopen.
Het woord kwal kwam bij mij naar boven. Ik vond het zelf net zo'n Vindicat bal. Arrogante man. Dat zijn vrouw het allemaal wel best vond begreep ik niet zo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En ondertussen is het type Vindicat, Minerva etc. wel diegenen bij wie hij in de kont moet kruipen, want van dat soort jongens moet ie het nu hebben, die daar een 2e huis komen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |