abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63942125
Nadat vader Berry zijn zaak failliet zag gaan en de Nederlandse regels hem te benauwend werden, besloot de familie Schut voorgoed te vertrekken. Waarheen was onbekend, evenals het doel van de plotseling emigratie. Met drie kinderen op de achterbank, volgde een lange zoektocht door Europa met als ‘toevallige’ eindbestemming de Spaanse badplaats Palamos. Met financiële hulp van Berry’s vader werd hier een makelaarskantoor aangekocht en kon het gedroomde nieuwe leven beginnen. Inmiddels zijn we twee jaar verder en kijken we hoe de familie Schut het er in de Spaanse laagconjuctuur als makelaar vanaf brengt…

Wat een ambitieuze mensen weer. Op de bonnefooi naar Spanje en een makelaarskantoor beginnen. Spanjaarden hebben d'r eigen makelaars wel en in de winter loopt de toerist de boel ook niet plat lijkt me. Vergezocht allemaal. We gaan het vanavond allemaal zien!
  donderdag 11 december 2008 @ 21:39:59 #277
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_63944560
Wat een idioot zeg. Hij gaat failliet en gaat dan klagen over incassobureau's en regelgeving.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_63944913
Wat een sjappie
  donderdag 11 december 2008 @ 21:50:16 #279
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_63944914
Echt, wat een lul die vent, ik hoop echt dat ze er nog in slagen om hem zijn schulden af te laten lossen.
pi_63944930
whehehe, gewoon al die blauwe enveloppen ongeopend in een laatje doen en niet meer naar kijken

Veel plezier, mocht ie ooit nog in NL terugkomen
  donderdag 11 december 2008 @ 21:55:45 #281
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_63945086
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef Palomar het volgende:
whehehe, gewoon al die blauwe enveloppen ongeopend in een laatje doen en niet meer naar kijken

Veel plezier, mocht ie ooit nog in NL terugkomen
En dat ook gewoon laten filmen .
pi_63945143
"Omhooggevallen Vindicat boys" hahahahaha
Wat een gefrustreerd knor van Albertus/Hubertus (hoe heet die Verein in Grun?)
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 11 december 2008 @ 22:25:04 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63946197
Die zweefteven in Zuid-Afrika. Na 2 jaar hebben ze een huis voor de bijen, een huis voor de kippen, een glijbaan en een klimboom als 'kinderparadijs' gebouwd.
Nou, die komen er wel als ondernemers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63946301
Als ze haar mond maar houdt is het best wel een MILF.
Maar idd leven van leningen en donaties houden ze ook niet eeuwig vol.
Als ze ergens in die streken niet op moeten besparen is het wel arbeidsloon dus ze zouden snel iets moeten kunnen neerzetten zodat er snel geld in het laadje komt.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:58:12 #285
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_63947416
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat een ambitieuze mensen weer. Op de bonnefooi naar Spanje en een makelaarskantoor beginnen.
Het lijkt wel of je in Spanje kennelijk helemaal geen opleiding nodig hebt makelaar te zijn....... fijn geen regeltjes voor makelaars.......behalve als je een huis wilt kopen
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_63948283
Ik hoop echt dat de belastingdienst hem in Spanje weet te vinden! Wij moeten onze centjes ook afgeven, dus hij ook ! Ze zijn gewoon gevlucht. Ik hoop dat hij ook failliet gaat, omdat hij zo blij was met het lot van de anderen.....
pi_63953561
Die pakken ze nog wel een keer.
Zeker nu, hij nog eens uitgebreid op de TV is geweest.
Hij kwam al regelmatig terug en ze houden hem echt wel in de gaten.
Dan is het natuurlijk janken als hij vastgezet is. Hoop echt dat ze hem te pakken krijgen. Hij heeft andere mensen ook met schulden opgezadeld en denkt er zo vanaf te komen. Met zijn 5 verkochte huisjes in 2 jaar . Sukkel.

Mocht er nog iemand geďnteresseerd zijn in een mooi huisje aan de Costa Brava.
Dit is zijn site: http://www.costa-brava-immo.eu/_sgg/f10000.htm

[ Bericht 19% gewijzigd door Berto op 12-12-2008 09:30:25 ]
pi_63953594
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:23 schreef Berto het volgende:
Met zijn 5 verkochte huisjes in 2 jaar . Sukkel.
Mwa als je zag naar wat voor een huizen er ging dan hoef je er ook maar 5 te verkopen in 2 jaar.
pi_63953847
Klopt maar hij heeft niet alleen maar van die villa's in de aanbieding, dus het lijkt me sterk dat het allemaal villa's zijn die hij verkoopt. Hij vertelde ook dat het niet zoals in NL is dat je een vast percentage van een verkocht huis krijgt, maar dat je er als makelaar zelf een bepaald bedrag bovenop kan doen, Dus stel dat hij er op zo'n villa zo'n 50.000 erboven op kan doen, is 5x50000=250.000 in 2 jaar tijd, moet nog belasting misschien vanaf (al zal hij dat wel weer anders zien ) Plus hij zit daar met een gezin met 3 kinderen. Hij moet school e.d. allemaal zelf betalen. Hij huurt een huis, een kantoor. Kost allemaal nogal wat. Is volgens mij geen vetpot hoor.
pi_63956650
De markt qua vastgoed is de laatste maanden in Spanje helemaal ingestort dus ik vraag mij af hoe het nu met ze gaatm, die laatste opnames waren nog van voor de zomer.
pi_63957002
quote:
En zij maar zeggen dat ze een stapje voor hadden op de rest omdat de foto's en website zo professioneel waren.
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:05:51 #292
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63960615
Wat een nare, onsymphatieke egoďstische man, die Berry. In ieder geval staat ie goed voor Schut op t.v.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_63961228
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een nare, onsymphatieke egoďstische man, die Berry. In ieder geval staat ie goed voor Schut op t.v.
Idd! Toen ik een keer langs ging voor loonsverhoging gaf hij me 20 cent per uur extra
pi_63962274
Jij hebt voor hem gewerkt he, D-K.
Was het toen ook al zo'n bot en naar figuur, waarschijnlijk wel.
Wat voor uitzendwerk deed hij in, gewoon van alles wat of in een bepaalde sector.
pi_63962610
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef Berto het volgende:
Jij hebt voor hem gewerkt he, D-K.
Was het toen ook al zo'n bot en naar figuur, waarschijnlijk wel.
Wat voor uitzendwerk deed hij in, gewoon van alles wat of in een bepaalde sector.
Ja klopt. Ik was toen geloof ik 17. Ik was in februari gestopt met school, en wilde tot ik een nieuwe opleiding had gaan werken. Ik ging naar het uitzendbureau wat het dichts bij mijn huis lag. Dat uitzendbureau was dus van Berry Schut.
Ik moest elke week mijn gewerkte uren bij hem in komen leveren. Wat me altijd op viel was dat hij een enorm pand was met 4 ruime werkplekken, maar dat hij altijd alleen zat. Ik had altijd de gedachte dat uitzendwerk riant moest lonen of dat hij boven zijn stand leefde. Blijkbaar was het laatste het geval.

Volgens mij was het van alles wat.
pi_63963404
Zo'n type leek het me al ja.
Vooral groot alles aanpakken (groot huis e.d.) loopt het fout, met de noorderzon vertrekken en opnieuw beginnen. Loopt vanzelf een keer gruwelijk fout natuurlijk bij zo iemand.
Hij heeft zijn paspoort nu terug, maar hij zal het toch een keer moeten laten verlengen, ben benieuwd wat ze dan bij zo'n consulaat gaan zeggen.
Of dat hij een keer terug moet naar NL, als er wat in zijn familie gebeurt. Staat de politie ook zo bij je op de stoep. Is bij ons in mijn dorp waar ik toen woonde ook bij iemand toen gebeurt. Vader overleden en meneer mocht nog net bij de begrafenis aanwezig zijn en kon na afloop van de crematie gelijk mee.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:30:12 #297
124676 RobertoCarlos
pi_63968859
Het meest klote vind ik nog dat hij het ook nog eens voor anderen verpest. Want de volgende keer dat iemand bij de belastingdienst of rechter tijdelijk zijn paspoort terugvraagt voor een vakantie, bedenkt de belastingdienst zich wel 10 keer. En dat allemaal dankzij mensen zoals die eikel
pi_63970321
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef Pritt het volgende:
"Omhooggevallen Vindicat boys" hahahahaha
Wat een gefrustreerd knor van Albertus/Hubertus (hoe heet die Verein in Grun?)
En ondertussen is het type Vindicat, Minerva etc. wel diegenen bij wie hij in de kont moet kruipen, want van dat soort jongens moet ie het nu hebben, die daar een 2e huis komen kopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door DIGGER op 12-12-2008 20:31:28 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:58:21 #299
124676 RobertoCarlos
pi_63973027
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En ondertussen is het type Vindicat, Minerva etc. wel diegenen bij wie hij in de kont moet kruipen, want van dat soort jongens moet ie het nu hebben, die daar een 2e huis komen kopen.
Scherp!
pi_63975922
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Het woord kwal kwam bij mij naar boven. Ik vond het zelf net zo'n Vindicat bal. Arrogante man. Dat zijn vrouw het allemaal wel best vond begreep ik niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')