abonnement Unibet Coolblue
pi_180267072
Lekker man
pi_180280417
Terugkijken waard? Of is het een overbekende herhaling?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 14:39:28 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_180280979
In de aankondigingen werden ze steevast Douwe en Bob genoemd. :')
Daar klaagden ze zelf ook over op Twitter, dus ze hebben kennelijk meegekeken vanuit Frankrijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:05:44 #104
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_180281519
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 14:39 schreef Duderinnetje het volgende:
In de aankondigingen werden ze steevast Douwe en Bob genoemd. :')
Daar klaagden ze zelf ook over op Twitter, dus ze hebben kennelijk meegekeken vanuit Frankrijk.
Ik dacht al dat ik dat hoorde :')
pi_180521000
Vanavond op RTL4 de Engelse versie van Ik Vertrek...
Ik ben benieuwd...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
22.30-23.35 uur op RTL 4
Het wil nog weleens regenen in het Verenigd Koninkrijk, vandaar dat er jaarlijks duizenden Britten naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Lees: Ik Vertrek, maar dan met Britten, zoals Steve die een bar opent aan de Costa Blanca. Met zijn moeder.
pi_180521038
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:01 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond op RTL4 de Engelse versie van Ik Vertrek...
Ik ben benieuwd...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Denk dat het minder leuk is zonder Hollandse kneuterigheid :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180525827
Engelsen hebben vaak diepere zakken
pi_180612440
Weet iemand hoe de uk versie van Ik Vertrek heet?
pi_180613236
Er zijn diverse Engelse show, klassieker is deze


Ook bekende show

https://www.youtube.com/results?search_query=a+place+in+the+sun
life is like a box of chocolates
pi_180613309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:59 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand hoe de uk versie van Ik Vertrek heet?
De Engelse serie die RTL4 uitzend heet origineel The Great Escapers
pi_180614945
https://www.tvgids.nl/een(...)/programma/46982711/

Een nieuw leven in de zon
20 juli 2018, 22:32 - 23:33 uurRTL 4
REALITYPROGRAMMA Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het diepe en starten hun eigen bedrijf.

Britse realityserie waarin Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het diepe en starten hun eigen bedrijf.

Zou dit ook niet een soort 'ik vertrek' zijn? Vanavond op RTL4
pi_180615235
Vorig gefilmd door een Engels programma, ik woon in Spanje en werk voor een hondenopvang en leverde bij een B&B 2 honden af. De filmploeg filmde iets van 10 gezinnen tegelijkertijd die allemaal naar de Costa's verhuisden, erg populair in the UK.
life is like a box of chocolates
pi_180615806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 20:10 schreef praadje het volgende:
https://www.tvgids.nl/een(...)/programma/46982711/

Een nieuw leven in de zon
20 juli 2018, 22:32 - 23:33 uurRTL 4
REALITYPROGRAMMA Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het diepe en starten hun eigen bedrijf.

Britse realityserie waarin Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het diepe en starten hun eigen bedrijf.

Zou dit ook niet een soort 'ik vertrek' zijn? Vanavond op RTL4
Kijk eens 6 posts boven je...
pi_180617120
Het programa op RTL 4 waar 5 gezinnen in een Italiaanse dorpje iets beginnen heeft ook wel wat van ik vertrek. ze moeten een hoop verbouwen, spreken de taal niet, hebben problemen met budget en vergunningeb. Het is alleen een stuk trager allemaal, na 1 week aan afleveringen zijn ze nog amper aan de verbouwing begonnen. Wat ook leuk is dat ze allemaal verschillende ideeen hebben ipv maar weer een B&B
No bitch to me
pi_180617486
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:42 schreef TornadoDK het volgende:
Het programa op RTL 4 waar 5 gezinnen in een Italiaanse dorpje iets beginnen heeft ook wel wat van ik vertrek. ze moeten een hoop verbouwen, spreken de taal niet, hebben problemen met budget en vergunningeb. Het is alleen een stuk trager allemaal, na 1 week aan afleveringen zijn ze nog amper aan de verbouwing begonnen. Wat ook leuk is dat ze allemaal verschillende ideeen hebben ipv maar weer een B&B
Klopt, kruising tussen Ik Vertrek en Help Mijn Man Is Klusser lijkt het wel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_180618310
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 20:49 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Kijk eens 6 posts boven je...
Ahum |:(
pi_180619005
Vele jaren geleden had je de engelse versie van Ik Vertrek met een Boekhouder en zijn trophy vrouwtje en drie kids die naar een eilandje in Nicaragua verhuisden.
De (ubergeile) vrouw legde het aan met de lokale aannemer. Toen dat stopte werd meneer boos.
die ontvoerde toen de familie/ Die wisten een paar dagen tater te ontsnappen. Maar de boekhouder was gewond, raakte ziek en stierf.
pi_180619372
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:20 schreef riazop het volgende:
Vele jaren geleden had je de engelse versie van Ik Vertrek met een Boekhouder en zijn trophy vrouwtje en drie kids die naar een eilandje in Nicaragua verhuisden.
De (ubergeile) vrouw legde het aan met de lokale aannemer. Toen dat stopte werd meneer boos.
die ontvoerde toen de familie/ Die wisten een paar dagen tater te ontsnappen. Maar de boekhouder was gewond, raakte ziek en stierf.
Kan me dat herinneren, ze liep altijd topless rond. Werd hij door leger opgepakt of was dat weer een andere aflevering, was ook in die hoek.
life is like a box of chocolates
  zaterdag 21 juli 2018 @ 22:08:47 #119
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_180639098
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:20 schreef riazop het volgende:
Vele jaren geleden had je de engelse versie van Ik Vertrek met een Boekhouder en zijn trophy vrouwtje en drie kids die naar een eilandje in Nicaragua verhuisden.
De (ubergeile) vrouw legde het aan met de lokale aannemer. Toen dat stopte werd meneer boos.
die ontvoerde toen de familie/ Die wisten een paar dagen tater te ontsnappen. Maar de boekhouder was gewond, raakte ziek en stierf.
Oh ja, dat weet ik nog, dat was echt heel heftig. Even kijken of ik die nog kan vinden.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_180640926
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 22:08 schreef doeka het volgende:

[..]

Oh ja, dat weet ik nog, dat was echt heel heftig. Even kijken of ik die nog kan vinden.
Ben benieuwd! :)
  zondag 22 juli 2018 @ 00:16:50 #121
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180642619
Heb even gezocht en het is de ene aflevering die niet meer is terug te kijken...
Channel 4 'No Going Back' - S01E02
https://www.channel4.com/(...)isode-guide/series-1
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180648199
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb even gezocht en het is de ene aflevering die niet meer is terug te kijken...
Channel 4 'No Going Back' - S01E02
https://www.channel4.com/(...)isode-guide/series-1
Wauw...heb me even verdiept in dat verhaal maar die aflevering is dus niet meer terug te vinden, niet op YouTube of een of andere vage site.

Het verhaal heeft veel bizarre dingen, zo las ik dat die kinderen (uiteraard) gewoon terug wilden naar Engeland, dat gaat natuurlijk niet, maar het erge is dat die vrouw dus ook het contact verbood met andere kinderen die donkerder gekleurd waren dan hunzelf. Dus ook nog eens een sociaal isolement voor die kinderen.

En het meest bizarre, tijdens de begrafenis (of iets ervoor) staat die vrouw bij die kist met haar kinderen en eist dat de kist opengaat. Daar zie je dus die man liggen helemaal blauw en al aan het vergaan. Kinderen in shock natuurlijk. En dit was dus ook allemaal te zien in die aflevering inc lijk van die man wat ik las. Bizar bizar bizar.
pi_180648225
Afgelopen twee weken in Chalet Sonnetanz gezeten. Rings any bells?
pi_180649420
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:56 schreef Joenes het volgende:
Afgelopen twee weken in Chalet Sonnetanz gezeten. Rings any bells?
Is dat die tent in Hongarije, met dat zweverige stel met hun Yoga studio? Dat die vent in z’n semi-Duits de diepere betekening van rozijnen ging uitleggen?
pi_180657446
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:01 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Is dat die tent in Hongarije, met dat zweverige stel met hun Yoga studio? Dat die vent in z’n semi-Duits de diepere betekening van rozijnen ging uitleggen?
Nope, https://www.avrotros.nl/i(...)lie-bovy-06-12-2014/
life is like a box of chocolates
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')