quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:48 schreef houdjemond het volgende:
Gaat hij nou elke 5 minuten zeggen dat het warm is?
Stem maar op mij zei hij net.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Klinkt hoopvol.quote:
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja! Precies wat we nodig hebbenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik verstaa niet deze akzent,beter ik lez dann weet ik wat ze bedoelen
ja hoor ik ben van oostenrijkquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]Ze hebben geen onverstaanbaar accent hoor.
Dat weet ik, maar de rest verstond je wel 4.5 jaar lang.quote:
ja ook niet altijd allesquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de rest verstond je wel 4.5 jaar lang.
Ja ik ben er ook bang voorquote:
zilverpoets! Of liever gezegd, Silvio poetsquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie wilt er weg gestemd worden?
Dat kruidenrek zeker
Ik vind het best heftig wat je allemaal zegtquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niet oordelen voor je weet wat er aan de hand is denk ik
Zoals ik het hier lees, is hij al een tijdje weg bij zijn vrouw (ex)
Wat betekend dat hij zijn kinderen toch al niet op regelmatige basis ziet
De baby heeft er nog geen weet van
Maar zijn dochter van 2 krijgt het wel mee
Je zou het nu als ouders ook mooi in kunnen pakken
Ipv een keiharde scheiding is papa even op vakantie, maar je kan hem wel zien op tv
Das toch minder confronterend dan een scheiding en weekend bezoek lijkt mij
je moet haast wel, wil je erbij horen...welke utopiaans had nou geen tattoo?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
John wilt een tattooik ga John toch meer waarderen wel qua grappigheid
Cees.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:09 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
je moet haast wel, wil je erbij horen...welke utopiaans had nou geen tattoo?
Ik vind het vreselijk maar goed ieder zijn dingquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:09 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
je moet haast wel, wil je erbij horen...welke utopiaans had nou geen tattoo?
Cemal ?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:12 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja, verdomd Ceesioni.....als enige vrees ik
pimmeltje?quote:
Wat zei hij dan. Ik heb hem nog niet gehoordquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik hoor hem 2 zinnen zeggen en ik mag hem al niet.
al een " tijdje weg bij z'n ex"...als ik t goed begrijp heeft ie haar toch jog 9 maanden plus 9 weken geleden genomen! Schoenen uit in de wagen en geen voorbehoedmiddelen in t kamp?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik vind het best heftig wat je allemaal zegt
Wat maakt het uit dat een scheiding confronterend is, als het de realiteit is
kruidenrek?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie wilt er weg gestemd worden?
Dat kruidenrek zeker
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)r-niet-in-meekrijgen
Hij had een goed moment
deze is er dus ingegooid voor fittiesquote:
Zou mooi zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
deze is er dus ingegooid voor fitties
Of hij wilde geen kind, zij wel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
al een " tijdje weg bij z'n ex"...als ik t goed begrijp heeft ie haar toch jog 9 maanden plus 9 weken geleden genomen! Schoenen uit in de wagen en geen voorbehoedmiddelen in t kamp?
hoe?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
op het kamp staan we altijd zo , zegt Sylvio
dat gedoe de hele tijd ook hier. over wel of geen vlees, een beetje weten wat je eet mag best, maar je gelijk in je kruis getast voelen omdat iemand vlees eten aankaart vind ik raar, net zo raar als een veganist door loopt te drammenquote:
ja dat kan ook...dan niet zeuren lijkt me!quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Of hij wilde geen kind, zij wel.Ok dan zoek je het maar uit
Zeurt hij dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja dat kan ook...dan niet zeuren lijkt me!
eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gedoe de hele tijd ook hier. over wel of geen vlees, een beetje weten wat je eet mag best, maar je gelijk in je kruis getast voelen omdat iemand vlees eten aankaart vind ik raar, net zo raar als een veganist door loopt te drammen
Die jongen had zich verheugd op vissen en toen ging Adriaan weer helemaal uit zijn panty.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gedoe de hele tijd ook hier. over wel of geen vlees, een beetje weten wat je eet mag best, maar je gelijk in je kruis getast voelen omdat iemand vlees eten aankaart vind ik raar, net zo raar als een veganist door loopt te drammen
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is Adriaan, en je hoeft niet te provoceren, de zanger is net binnenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die jongen had zich verheugd op vissen en toen ging Adriaan weer helemaal uit zijn panty.
oh nee he, de nieuwe is een ''zanger''?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is Adriaan, en je hoeft niet te provoceren, de zanger is net binnen
En Sivio is Silvio.Precies hetzelfde argument toch?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is Adriaan, en je hoeft niet te provoceren, de zanger is net binnen
nee dat is een aanname van mijquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
oh nee he, de nieuwe is een ''zanger''?
nee niet echtquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Sivio is Silvio.Precies hetzelfde argument toch?
ik schrok alquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat is een aanname van mijsorry
Hij was ook niet aan het provoceren.quote:
en dat bij deze hitte en dann in Tentjequote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vanavond rijst met bonen op het menu.
Gvd zal wel connecties hebben met Roy Dondersquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
oh nee he, de nieuwe is een ''zanger''?
ach dat gedoe dat als je geen vlees eet geen echte vent bentquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was ook niet aan het provoceren.
Ik kijk er niet raar van opquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat is een aanname van mijsorry
alleen als ze zich scheertquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:25 schreef houdjemond het volgende:
Tongen jullie ook met je moeder ze tante van 66?
quote:
Dat wilde ik idd ook nog zeggen, 9 maanden lagen ze gewoon nog te batsen. En omdat ze als ouders niet bij elkaar zijn hebben de kinders aan 1 ouder genoeg. Aparte gedachtengang imoquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
al een " tijdje weg bij z'n ex"...als ik t goed begrijp heeft ie haar toch jog 9 maanden plus 9 weken geleden genomen! Schoenen uit in de wagen en geen voorbehoedmiddelen in t kamp?
graven straks een tunnel zo naar de Jumboquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
John bla bla bla, zonnescherm maken....
maak eerst die tent maar eens beter.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Bedankt voor de tip
[ afbeelding ]
Adriaan wil niet dat Silvio gaat vissen - 6 juni 2018
x6l7nfa
kan harstikke lekker zijn als je trek hebt, comfortfood, beetje sojasaus, kokosboter, of met boter en bruine suikerquote:
Mijn lekkerste hapjes zien er ook niet uit thuisquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan harstikke lekker zijn als je trek hebt, comfortfood, beetje sojasaus, kokosboter, of met boter en bruine suiker
gewoon spaghetti met een klont boter wat tomatensaus en een ei en geraspte kaasquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn lekkerste hapjes zien er ook niet uit thuis.
Volgens mij is de rijst in bouillon gekookt en met boontjes. Kan weinig mis mee zijn.
Bohhquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
het ergste bij mij is wel instant aardappelpuree, met uitgebakken ui en knoflook
Nieuwe:kippies houden en de eieren ervan plukkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Bedankt voor de tip
[ afbeelding ]
Adriaan wil niet dat Silvio gaat vissen - 6 juni 2018
x6l7nfa
nou ik denk dat je het vanuit het kind moet bekijken die 2 jaar isquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik vind het best heftig wat je allemaal zegt
Wat maakt het uit dat een scheiding confronterend is, als het de realiteit is
Vrijdag weer een nieuwe, dus denk om de dag nu.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
8 alweer het gaat snel als ze zo doorgaan dan zitten ze volgende week met 15
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie voelt zich helemaal de bom in haar tiroler broekje
nou het merendeel niet op het moment, het is echt een verschrikkingquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Silvio heeft volgens mij nog nooit Nederlandse les gehad.
gatquote:
Wie zegt dit?quote:
schijnt heel lekker te zijn als je het allemaal bij elkaar smijtquote:
wat was der antwoord?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:22 schreef MacDeMarco het volgende:
sanne tegen christel: zou je seks hebben op tv?
suïcidale vissen in opkomst, kunnen het niet meer aan met die malloten op het terreinquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
John hengelt de eerste dooie vis uit de vijver - 6 juni 2018
x6l7pco
en daar drinken ze uit ..brrrquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6l7pco
Of toch blauwalgquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
suïcidale vissen in opkomst, kunnen het niet meer aan met die malloten op het terrein
deed lollig en zou het volgens mij niet doen of zoquote:
nou ik denk het niet hoor..maar iedere zijn meningquote:
Ik hoef geen kinderpsycholoog te zijn om te weten dat Utopia geen peutertv isquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ik denk dat je het vanuit het kind moet bekijken die 2 jaar is
Die kan nu wennen aan papa weg, maar hem toch op tv zien
Dan papa weg en hem in het weekend zien..
Ik weet niet ben geen kinderpsygoloog, maar deze manier lijkt mij kindvriendelijker
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6l7pco
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:47 schreef mario390 het volgende:
en echt tirolerbroek kontje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:47 schreef mario390 het volgende:
en echt tirolerbroek kontje
[ afbeelding ]
ik ben verbijsterd dat het bestaat nog, zulke imbeciliteitquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Silvootje is minstens 2x "getrouwd" geweest, maar nu weer effe nietBS kamperverhaal weer… "weglope, neuke, terugkomen dan hebben Papa&Mamma een wage foor je gekoggg en dan ben je man en vrouw..
En na een kind, maak je weer de pleitterik dus.. en na de tweede naar Utopia [ afbeelding ]
En altijd je schoenen uit als je 'n kamper binnen komtquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
de vrouw moet zijn wagen schoonmaken
Opdat hij vreemd kan gaan met een andere vrouw.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
de vrouw moet zijn wagen schoonmaken
Er bestaan nog zat kampenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben verbijsterd dat het bestaat nog, zulke imbeciliteit
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En altijd je schoenen uit als je 'n kamper binnen komt
En gewoon vertellen op TV.. ik denk dat zijn hele Kamp trots is op 'mquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben verbijsterd dat het bestaat nog, zulke imbeciliteit
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]en dat hanteer ik hier thuis nog steeds...........
Topcasting weer van Huubje. Hij zoekt ze wel uit....quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een pareltje erbij weer hoor die Silvio
Hij gaat iig voor wat opschudding zorgenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Silvio is een liegert...het gaat hem blijkbaar goed af...
Ik vind het een blaaskaak.........quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een pareltje erbij weer hoor die Silvio
Daarom zijn wij de stad ook ingetrokken.............quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben wel eens op het kamp geweest hoor, vond het wel leuk, mooie grote woningen, maar zou er niet tegen kunnen al dat volk op elkaar
t enige dat ik leuk vind aan kampers is dat ze wel super staan voor elkaar, het " wij gevoel" en alles delen...maar wel errug ouderwets qua emancipatie enzo...quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben wel eens op het kamp geweest hoor, vond het wel leuk, mooie grote woningen, maar zou er niet tegen kunnen al dat volk op elkaar
Straalt ze idd wel uit en als mevrouwtje haar zinnetje niet door kan drijven is ze boos...........quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie lijkt me echt een backstabber
nou , ik kende een paar vrouwen, en die waren hun mannen wel de baas hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:56 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
t enige dat ik leuk vind aan kampers is dat ze wel super staan voor elkaar, het " wij gevoel" en alles delen...maar wel errug ouderwets qua emancipatie enzo...
en dat gaat ie doen...op een dag, als ie er dan nog is...als ie t volhoudt zonder telefoon en sigaretten en de vissen doodquote:
precies wat jij zegt...nu kan ik op het moment alleen via mijn mobiel kijken dus dat helpt ook niet mee. Maar ze kunnen mijn aandacht totaal niet vasthouden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:45 schreef Bestweldonker het volgende:
GA!
Ik heb echt moeite om dit stelletje te volgen, maar ik begrijp, dat het IQ tussen de 80 en 90 moet liggen en vooral veel inkt, heel veel inkt.![]()
Wat een inhoudsloze gesprekken heb ik gehoord en ook veel politieke correctheid.![]()
Oh, ik hou van het kamp,(terwijl ze nog nooit op een woonwagenkamp zijn geweest)
Een carwash zonder water....
Een pad bestraten voor wat?
Dit gaat zachtjes uit, als een nachtkaars.
Popie Jopie doen terwijl hij niks heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Silvio is een liegert...het gaat hem blijkbaar goed af...
heeft ie eigenlijk wel zn eigen caravan daar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Popie Jopie doen terwijl hij niks heeft.
gewoon als radio opzetten je hoeft nieteens te kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies wat jij zegt...nu kan ik op het moment alleen via mijn mobiel kijken dus dat helpt ook niet mee. Maar ze kunnen mijn aandacht totaal niet vasthouden.
misschien moeten " we" ook nog een beetje onthechten van de vorige groep. Eerlijk gezegd: ALLES beter dan die stupide twins of Johan of Beu,Chipp en Sennaquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies wat jij zegt...nu kan ik op het moment alleen via mijn mobiel kijken dus dat helpt ook niet mee. Maar ze kunnen mijn aandacht totaal niet vasthouden.
Bij mij ook niet hoor, weet niet waar dat aan ligtquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is er nog trots op ook op dat liegenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Dotteke het volgende:
ex is al 4 maanden bij Sil weg, dus toen was ze nog zwanger van dat laatste kindje
Hij heeft veel gelogen tegen haar, zegt hij
Die heeft ze eigen er op verkekenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef kkka3 het volgende:
Hij is vol van zijn ex dus
Kerel, wat doe je daar
absoluut, en vind de meesten wel sympathiek, kijk minder, maar voor mij hoeft al dat opzetten tegen elkaar niet, iets wat natuurlijk weer gaat gebeuren door de Feboquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
misschien moeten " we" ook nog een beetje onthechten van de vorige groep. Eerlijk gezegd: ALLES beter dan die stupide twins of Johan of Beu,Chipp en Senna
het zijn vooral Jessie en Sanne die dat roepen, ik vind daarentegen Mike heel erg meevallen, fijn jongquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze zijn allemaal heel open, heel eerlijk, heel recht voor zijn raap......maar ze liegen en ze willen iedereen te vriend houden en het zijn een stel kneuzen.
Is toch raar, zit je eindelijk in de ideale samenleving en dan continu over je ex pratenquote:
Van ze leven een puinhoop gemaakt , en dan ga je Utopia in om popie jopie te doen bah wat een naar mannetje , ik vang voor vanavond voor jullie allemaal een visje , ja me ze bek lulloquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Dotteke het volgende:
ex is al 4 maanden bij Sil weg, dus toen was ze nog zwanger van dat laatste kindje
Hij heeft veel gelogen tegen haar, zegt hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 18:04:06 ]
iets van idealisme mogen ze imo wel uit gaan stralen, al sta je maar ergens voorquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef redboyke het volgende:
electrische scheerapparaat voor silvio meebrengen plzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Van ze leven een puinhoop gemaakt , en dan ga je Utopia in om popie jopie te doen bah wat een naar mannetje , ik vang voor vanavond voor jullie allemaal een visje , ja me ze bek lullo
Vind ze toch wel van elkaar verschillen. Nog steeds 100x beter dan de laatste 2 maanden (minstens) 1.0quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze zijn allemaal heel open, heel eerlijk, heel recht voor zijn raap......maar ze liegen en ze willen iedereen te vriend houden en het zijn een stel kneuzen.
Man man man te triest voor woorden ditquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sanne tegen Silvio over Utopia op tv: "heb jij die complicaties niet gekeken?"
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sanne tegen Silvio over Utopia op tv: "heb jij die complicaties niet gekeken?"
Ze hebben geen eens een normale hut of wc maar nu al over internet, dat bedoelde ik meer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iets van idealisme mogen ze imo wel uit gaan stralen, al sta je maar ergens voor
ja dat is wel waar, maar ik hoor nu zo vaak ideeën die in 1 al aan de beurt zijn geweest. En in de praktijk rennen ze rond als een kip zonder kop. Start eerst eens met een goede structuur opbouwen. Wat is belangrijk, wat kunnen we dan doen met de middelen die we nu al hebben. Maar ze denken gewoon tig stappen te ver.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
misschien moeten " we" ook nog een beetje onthechten van de vorige groep. Eerlijk gezegd: ALLES beter dan die stupide twins of Johan of Beu,Chipp en Senna
Raar mannetje lijkt het mij, is nog maar net binnen maar wat ik zo hoor........quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij is er nog trots op ook op dat liegen
Echt wat een praatjesmaker die nieuwequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne zou wel sex op TV hebben Brandon niet alleen met de ware misschien
Silvio of een heeeeeel lekker wijf
die silvo zegt dat die het niet zou doen voor z'n dochtertje maar denk toch slokje op en je herkent hem nietmeer volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
sanne met haar geloof.. geleuf het niet zo.. pas seks na t trouwen zei ze gisterenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
ze kunnen net zo goed tegen de klaagmuur lullen. Volgens mij luisteren ze allemaal niet naar elkaar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik zat te eten en hoorde hem over tongen …...bbbrrrrrquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
ze dacht ook dat haar ma aan t hek stond laatstquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
maak je veel ruzie met je moeder, vraagt Christel aan Jessie, en ze raakt echt de spijker op zijn kop, Jessie loopt weg, nee hoor zegt ze, en dat is precies wat ik al dacht, kon mn vinger er niet op leggen, en nog niet, maar er is iets
je ziet ze toch iedere x dat zakje vullen om dat water te zuiverenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou ik denk het niet hoor..maar iedere zijn mening
Ze ontwijkt alle persoonlijke vragen,ze wist vandaag ook niet hoe oud haar moeder is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
maak je veel ruzie met je moeder, vraagt Christel aan Jessie, en ze raakt echt de spijker op zijn kop, Jessie loopt weg, nee hoor zegt ze, en dat is precies wat ik al dacht, kon mn vinger er niet op leggen, en nog niet, maar er is iets
Ik ga even Googlen.quote:
Nee,ik hoor het hem constant zeggen.quote:
Ow oke snappenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat zei die nieuwe. die woont op de camping
ik bedoelde gewoon, dat het een heel vervelend kind is, dat met haar twintig jaar in huis de sfeer bepaaltquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze dacht ook dat haar ma aan t hek stond laatst
dan is ze idd heel gesloten, en vertelt niets, kind is een open boek, AANDACHT!quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze ontwijkt alle persoonlijke vragen,ze wist vandaag ook niet hoe oud haar moeder is.
en toen mocht hij er weer op en kwam nr 2?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Die ex van mij is alleen maar met der kinderen bezig, zegt Sil
Ze heeft toen ik van der af was in 8 maanden niet naar een ander gekeken
Aandachtsh**rtjequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon, dat het een heel vervelend kind is, dat met haar twintig jaar in huis de sfeer bepaalt
kettingzaag sex volgens silvio. dus je doet je ding en als het meisje nee zegt dreig je een beetje met een kettingzaag.quote:
tja daar komen we misschien nog wel achter .quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon, dat het een heel vervelend kind is, dat met haar twintig jaar in huis de sfeer bepaalt
Ja ik snap het niet helemaal, hij zei even daarvoor dat ze op het kamp niet met iemand naar bed mogen als ze niet getrouwd warenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en toen mocht hij er weer op en kwam nr 2?
Ik heb weer plannen voor het weekendquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
kettingzaag sex volgens silvio. dus je doet je ding en als het meisje nee zegt dreig je een beetje met een kettingzaag.
zo klonk het.
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb weer plannen voor het weekend
Probeer het ook nog maar even niet te snappen Dotquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal, hij zei even daarvoor dat ze op het kamp niet met iemand naar bed mogen als ze niet getrouwd waren
Hij is er al aardig mee begonnenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Silvio zet het kampvolk effe in een goed daglicht.....
Non vrijwillige sex,daar kom ik ook op uit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
kettingzaag sex volgens silvio. dus je doet je ding en als het meisje nee zegt dreig je een beetje met een kettingzaag.
zo klonk het.
ze mogen toch elaupen ofzo, dan schaak je een meisje en ontvoert haar, en dan is het goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Probeer het ook nog maar even niet te snappen Dot
neeequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sanne met haar geloof.. geleuf het niet zo.. pas seks na t trouwen zei ze gisteren
Net als dat Engelse volk jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze mogen toch elaupen ofzo, dan schaak je een meisje en ontvoert haar, en dan is het goed
Bargoens.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:15 schreef redboyke het volgende:
hoe heet dat taaltje bokons? zeg gewoon dat je trailer trash spreekt silvio.
zo klonk tniet, zo zei ie het: gestoord tot op t botquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
zo klonk het.
verdomme heb ik paar keer trouwringen vergeten te kopenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
neee
Ze doet NIET aan geen sex voor het huwelijk
Letterlijk zei ze als je sex hebt ben je voor god zo goed als getrouwd
En ik ben al meerdere keren getrouwd geweest
Bargoens.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:15 schreef redboyke het volgende:
hoe heet dat taaltje bokons? zeg gewoon dat je trailer trash spreekt silvio.
ze zijn toch getrouwdquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal, hij zei even daarvoor dat ze op het kamp niet met iemand naar bed mogen als ze niet getrouwd waren
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bargoens.
Hoop gejat van het Jiddisch, beter bekend als plat Amsterdams
En in plaats van een solide kookplaats te maken..........gaan ze bestraten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben geen eens een normale hut of wc maar nu al over internet, dat bedoelde ik meer.
Tis toch écht zoquote:
Pffff dan was ik vaker getrouwd dan ZsaZsa Gaborquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
verdomme heb ik paar keer trouwringen vergeten te kopen
En fantaseren over belastingenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En in plaats van een solide kookplaats te maken..........gaan ze bestraten.![]()
En niemand die zegt: Zullen we eerst een fatsoenlijke WC bouwen en een solide kookplaats en daarna misschien een straatje leggen?quote:
Neequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En niemand die zegt: Zullen we eerst een fatsoenlijke WC bouwen en een solide kookplaats en daarna misschien een straatje leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |