graven straks een tunnel zo naar de Jumboquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
John bla bla bla, zonnescherm maken....
maak eerst die tent maar eens beter.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Bedankt voor de tip
[ afbeelding ]
Adriaan wil niet dat Silvio gaat vissen - 6 juni 2018
x6l7nfa
kan harstikke lekker zijn als je trek hebt, comfortfood, beetje sojasaus, kokosboter, of met boter en bruine suikerquote:
Mijn lekkerste hapjes zien er ook niet uit thuisquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan harstikke lekker zijn als je trek hebt, comfortfood, beetje sojasaus, kokosboter, of met boter en bruine suiker
gewoon spaghetti met een klont boter wat tomatensaus en een ei en geraspte kaasquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn lekkerste hapjes zien er ook niet uit thuis.
Volgens mij is de rijst in bouillon gekookt en met boontjes. Kan weinig mis mee zijn.
Bohhquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
het ergste bij mij is wel instant aardappelpuree, met uitgebakken ui en knoflook
Nieuwe:kippies houden en de eieren ervan plukkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Bedankt voor de tip
[ afbeelding ]
Adriaan wil niet dat Silvio gaat vissen - 6 juni 2018
x6l7nfa
nou ik denk dat je het vanuit het kind moet bekijken die 2 jaar isquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik vind het best heftig wat je allemaal zegt
Wat maakt het uit dat een scheiding confronterend is, als het de realiteit is
Vrijdag weer een nieuwe, dus denk om de dag nu.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
8 alweer het gaat snel als ze zo doorgaan dan zitten ze volgende week met 15
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie voelt zich helemaal de bom in haar tiroler broekje
nou het merendeel niet op het moment, het is echt een verschrikkingquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Silvio heeft volgens mij nog nooit Nederlandse les gehad.
gatquote:
Wie zegt dit?quote:
schijnt heel lekker te zijn als je het allemaal bij elkaar smijtquote:
wat was der antwoord?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:22 schreef MacDeMarco het volgende:
sanne tegen christel: zou je seks hebben op tv?
suïcidale vissen in opkomst, kunnen het niet meer aan met die malloten op het terreinquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
John hengelt de eerste dooie vis uit de vijver - 6 juni 2018
x6l7pco
en daar drinken ze uit ..brrrquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6l7pco
Of toch blauwalgquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
suïcidale vissen in opkomst, kunnen het niet meer aan met die malloten op het terrein
deed lollig en zou het volgens mij niet doen of zoquote:
nou ik denk het niet hoor..maar iedere zijn meningquote:
Ik hoef geen kinderpsycholoog te zijn om te weten dat Utopia geen peutertv isquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ik denk dat je het vanuit het kind moet bekijken die 2 jaar is
Die kan nu wennen aan papa weg, maar hem toch op tv zien
Dan papa weg en hem in het weekend zien..
Ik weet niet ben geen kinderpsygoloog, maar deze manier lijkt mij kindvriendelijker
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6l7pco
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:47 schreef mario390 het volgende:
en echt tirolerbroek kontje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:47 schreef mario390 het volgende:
en echt tirolerbroek kontje
[ afbeelding ]
ik ben verbijsterd dat het bestaat nog, zulke imbeciliteitquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Silvootje is minstens 2x "getrouwd" geweest, maar nu weer effe nietBS kamperverhaal weer… "weglope, neuke, terugkomen dan hebben Papa&Mamma een wage foor je gekoggg en dan ben je man en vrouw..
En na een kind, maak je weer de pleitterik dus.. en na de tweede naar Utopia [ afbeelding ]
En altijd je schoenen uit als je 'n kamper binnen komtquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
de vrouw moet zijn wagen schoonmaken
Opdat hij vreemd kan gaan met een andere vrouw.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
de vrouw moet zijn wagen schoonmaken
Er bestaan nog zat kampenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben verbijsterd dat het bestaat nog, zulke imbeciliteit
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En altijd je schoenen uit als je 'n kamper binnen komt
En gewoon vertellen op TV.. ik denk dat zijn hele Kamp trots is op 'mquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben verbijsterd dat het bestaat nog, zulke imbeciliteit
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]en dat hanteer ik hier thuis nog steeds...........
Topcasting weer van Huubje. Hij zoekt ze wel uit....quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een pareltje erbij weer hoor die Silvio
Hij gaat iig voor wat opschudding zorgenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Silvio is een liegert...het gaat hem blijkbaar goed af...
Ik vind het een blaaskaak.........quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een pareltje erbij weer hoor die Silvio
Daarom zijn wij de stad ook ingetrokken.............quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben wel eens op het kamp geweest hoor, vond het wel leuk, mooie grote woningen, maar zou er niet tegen kunnen al dat volk op elkaar
t enige dat ik leuk vind aan kampers is dat ze wel super staan voor elkaar, het " wij gevoel" en alles delen...maar wel errug ouderwets qua emancipatie enzo...quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben wel eens op het kamp geweest hoor, vond het wel leuk, mooie grote woningen, maar zou er niet tegen kunnen al dat volk op elkaar
Straalt ze idd wel uit en als mevrouwtje haar zinnetje niet door kan drijven is ze boos...........quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie lijkt me echt een backstabber
nou , ik kende een paar vrouwen, en die waren hun mannen wel de baas hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:56 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
t enige dat ik leuk vind aan kampers is dat ze wel super staan voor elkaar, het " wij gevoel" en alles delen...maar wel errug ouderwets qua emancipatie enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |