quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)r-niet-in-meekrijgen
Hij had een goed moment
deze is er dus ingegooid voor fittiesquote:
Zou mooi zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
deze is er dus ingegooid voor fitties
Of hij wilde geen kind, zij wel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
al een " tijdje weg bij z'n ex"...als ik t goed begrijp heeft ie haar toch jog 9 maanden plus 9 weken geleden genomen! Schoenen uit in de wagen en geen voorbehoedmiddelen in t kamp?
hoe?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
op het kamp staan we altijd zo , zegt Sylvio
dat gedoe de hele tijd ook hier. over wel of geen vlees, een beetje weten wat je eet mag best, maar je gelijk in je kruis getast voelen omdat iemand vlees eten aankaart vind ik raar, net zo raar als een veganist door loopt te drammenquote:
ja dat kan ook...dan niet zeuren lijkt me!quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Of hij wilde geen kind, zij wel.Ok dan zoek je het maar uit
Zeurt hij dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja dat kan ook...dan niet zeuren lijkt me!
eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gedoe de hele tijd ook hier. over wel of geen vlees, een beetje weten wat je eet mag best, maar je gelijk in je kruis getast voelen omdat iemand vlees eten aankaart vind ik raar, net zo raar als een veganist door loopt te drammen
Die jongen had zich verheugd op vissen en toen ging Adriaan weer helemaal uit zijn panty.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gedoe de hele tijd ook hier. over wel of geen vlees, een beetje weten wat je eet mag best, maar je gelijk in je kruis getast voelen omdat iemand vlees eten aankaart vind ik raar, net zo raar als een veganist door loopt te drammen
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is Adriaan, en je hoeft niet te provoceren, de zanger is net binnenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die jongen had zich verheugd op vissen en toen ging Adriaan weer helemaal uit zijn panty.
oh nee he, de nieuwe is een ''zanger''?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is Adriaan, en je hoeft niet te provoceren, de zanger is net binnen
En Sivio is Silvio.Precies hetzelfde argument toch?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adriaan is Adriaan, en je hoeft niet te provoceren, de zanger is net binnen
nee dat is een aanname van mijquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
oh nee he, de nieuwe is een ''zanger''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |