nee niet echtquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Sivio is Silvio.Precies hetzelfde argument toch?
ik schrok alquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat is een aanname van mijsorry
Hij was ook niet aan het provoceren.quote:
en dat bij deze hitte en dann in Tentjequote:Op woensdag 6 juni 2018 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vanavond rijst met bonen op het menu.
Gvd zal wel connecties hebben met Roy Dondersquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
oh nee he, de nieuwe is een ''zanger''?
ach dat gedoe dat als je geen vlees eet geen echte vent bentquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was ook niet aan het provoceren.
Ik kijk er niet raar van opquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat is een aanname van mijsorry
alleen als ze zich scheertquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:25 schreef houdjemond het volgende:
Tongen jullie ook met je moeder ze tante van 66?
quote:
Dat wilde ik idd ook nog zeggen, 9 maanden lagen ze gewoon nog te batsen. En omdat ze als ouders niet bij elkaar zijn hebben de kinders aan 1 ouder genoeg. Aparte gedachtengang imoquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
al een " tijdje weg bij z'n ex"...als ik t goed begrijp heeft ie haar toch jog 9 maanden plus 9 weken geleden genomen! Schoenen uit in de wagen en geen voorbehoedmiddelen in t kamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |