Topcasting weer van Huubje. Hij zoekt ze wel uit....quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een pareltje erbij weer hoor die Silvio
Hij gaat iig voor wat opschudding zorgenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Silvio is een liegert...het gaat hem blijkbaar goed af...
Ik vind het een blaaskaak.........quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een pareltje erbij weer hoor die Silvio
Daarom zijn wij de stad ook ingetrokken.............quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben wel eens op het kamp geweest hoor, vond het wel leuk, mooie grote woningen, maar zou er niet tegen kunnen al dat volk op elkaar
t enige dat ik leuk vind aan kampers is dat ze wel super staan voor elkaar, het " wij gevoel" en alles delen...maar wel errug ouderwets qua emancipatie enzo...quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben wel eens op het kamp geweest hoor, vond het wel leuk, mooie grote woningen, maar zou er niet tegen kunnen al dat volk op elkaar
Straalt ze idd wel uit en als mevrouwtje haar zinnetje niet door kan drijven is ze boos...........quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie lijkt me echt een backstabber
nou , ik kende een paar vrouwen, en die waren hun mannen wel de baas hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:56 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
t enige dat ik leuk vind aan kampers is dat ze wel super staan voor elkaar, het " wij gevoel" en alles delen...maar wel errug ouderwets qua emancipatie enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |