Nee,ik hoor het hem constant zeggen.quote:
Ow oke snappenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat zei die nieuwe. die woont op de camping
ik bedoelde gewoon, dat het een heel vervelend kind is, dat met haar twintig jaar in huis de sfeer bepaaltquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze dacht ook dat haar ma aan t hek stond laatst
dan is ze idd heel gesloten, en vertelt niets, kind is een open boek, AANDACHT!quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze ontwijkt alle persoonlijke vragen,ze wist vandaag ook niet hoe oud haar moeder is.
en toen mocht hij er weer op en kwam nr 2?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Die ex van mij is alleen maar met der kinderen bezig, zegt Sil
Ze heeft toen ik van der af was in 8 maanden niet naar een ander gekeken
Aandachtsh**rtjequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon, dat het een heel vervelend kind is, dat met haar twintig jaar in huis de sfeer bepaalt
kettingzaag sex volgens silvio. dus je doet je ding en als het meisje nee zegt dreig je een beetje met een kettingzaag.quote:
tja daar komen we misschien nog wel achter .quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon, dat het een heel vervelend kind is, dat met haar twintig jaar in huis de sfeer bepaalt
Ja ik snap het niet helemaal, hij zei even daarvoor dat ze op het kamp niet met iemand naar bed mogen als ze niet getrouwd warenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en toen mocht hij er weer op en kwam nr 2?
Ik heb weer plannen voor het weekendquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
kettingzaag sex volgens silvio. dus je doet je ding en als het meisje nee zegt dreig je een beetje met een kettingzaag.
zo klonk het.
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb weer plannen voor het weekend
Probeer het ook nog maar even niet te snappen Dotquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal, hij zei even daarvoor dat ze op het kamp niet met iemand naar bed mogen als ze niet getrouwd waren
Hij is er al aardig mee begonnenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Silvio zet het kampvolk effe in een goed daglicht.....
Non vrijwillige sex,daar kom ik ook op uit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
kettingzaag sex volgens silvio. dus je doet je ding en als het meisje nee zegt dreig je een beetje met een kettingzaag.
zo klonk het.
ze mogen toch elaupen ofzo, dan schaak je een meisje en ontvoert haar, en dan is het goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Probeer het ook nog maar even niet te snappen Dot
neeequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sanne met haar geloof.. geleuf het niet zo.. pas seks na t trouwen zei ze gisteren
Net als dat Engelse volk jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze mogen toch elaupen ofzo, dan schaak je een meisje en ontvoert haar, en dan is het goed
Bargoens.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:15 schreef redboyke het volgende:
hoe heet dat taaltje bokons? zeg gewoon dat je trailer trash spreekt silvio.
zo klonk tniet, zo zei ie het: gestoord tot op t botquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
zo klonk het.
verdomme heb ik paar keer trouwringen vergeten te kopenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
neee
Ze doet NIET aan geen sex voor het huwelijk
Letterlijk zei ze als je sex hebt ben je voor god zo goed als getrouwd
En ik ben al meerdere keren getrouwd geweest
Bargoens.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:15 schreef redboyke het volgende:
hoe heet dat taaltje bokons? zeg gewoon dat je trailer trash spreekt silvio.
ze zijn toch getrouwdquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal, hij zei even daarvoor dat ze op het kamp niet met iemand naar bed mogen als ze niet getrouwd waren
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bargoens.
Hoop gejat van het Jiddisch, beter bekend als plat Amsterdams
En in plaats van een solide kookplaats te maken..........gaan ze bestraten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben geen eens een normale hut of wc maar nu al over internet, dat bedoelde ik meer.
Tis toch écht zoquote:
Pffff dan was ik vaker getrouwd dan ZsaZsa Gaborquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
verdomme heb ik paar keer trouwringen vergeten te kopen
En fantaseren over belastingenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En in plaats van een solide kookplaats te maken..........gaan ze bestraten.![]()
En niemand die zegt: Zullen we eerst een fatsoenlijke WC bouwen en een solide kookplaats en daarna misschien een straatje leggen?quote:
Neequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En niemand die zegt: Zullen we eerst een fatsoenlijke WC bouwen en een solide kookplaats en daarna misschien een straatje leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |