Ik geloof nog steeds niet dat ze er van drinken...volgens mij gebruiken ze het alleen voor de douche en wcquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als het allemaal gaat liggen rotten en ze blijven er vrolijk uit drinken..
Geldt dat ook op privé terrein?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:52 schreef chufi het volgende:
Hebben ze wel een visvergunning? Of bestaat dat niet meer?
ging net zeggen in je eigen vijver vis je toch wat je wil.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:52 schreef chufi het volgende:
Hebben ze wel een visvergunning? Of bestaat dat niet meer?
We hebben het ze allemaal zien doen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat ze er van drinken...volgens mij gebruiken ze het alleen voor de douche en wc
Drinken alleen uit flessen gekocht water
Daar heb je eerst een omgevingsvergunning voor nodig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat andere terrein mochten ze toch ook geen bomen kappen...
Is naar huis.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:58 schreef mario390 het volgende:
jessie en uur niet gespot in tent is zij niet
Een paar slokjes ja in het beginquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hebben het ze allemaal zien doen..
John zit uren te filteren elke dag uit de vijver, door dat filter, in de fles.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een paar slokjes ja in het begin
Verder zie ik ze alleen die douchezak er maar mee vullen
In de andere hangmat ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:58 schreef mario390 het volgende:
jessie en uur niet gespot in tent is zij niet
Ja en daarna vult hij de douchezakquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
John zit uren te filteren elke dag uit de vijver, door dat filter, in de fles.
En daar deed een van die dames gewoon vijverwater in vanochtendquote:
SIesta?quote:
Oh..ik dacht dat ze daar niet eens mee mochten douchen..vandaar dat ze er ook niet in mochten zwemmenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En daar deed een van die dames gewoon vijverwater in vanochtend
lekker een middag tukkie aan het doenquote:
quote:
Lijkt me vreselijk om daar nu te zittenquote:
Ik snap het ook niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh..ik dacht dat ze daar niet eens mee mochten douchen..vandaar dat ze er ook niet in mochten zwemmen
Waarom zouden ze daar niet mogen zwemmen?En niet gebruiken om was te peodelen (doesjen)?quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh..ik dacht dat ze daar niet eens mee mochten douchen..vandaar dat ze er ook niet in mochten zwemmen
Van de week was het zo dat ze wel mochten douchen bij de vijver alleen niet met zeepquote:
Ik zou het niet willen als ik er ook van moest drinken hoor bah bahquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar niet mogen zwemmen?En niet gebruiken om was te peodelen (doesjen)?
Dat water om te drinken kan je filteren. Komop zeg, het zijn survivals.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen als ik er ook van moest drinken hoor bah bah
Ja filteren, maar dan tochquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat water om te drinken kan je filteren. Komop zeg, het zijn survivals.
Omdat ze het dan binnen kunnen krijgen en dat water is niet voor menselijke consumptie geschikt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar niet mogen zwemmen?En niet gebruiken om was te peodelen (doesjen)?
Weet je wat het is (volgens mij): we zijn té schoon, té verwend. Zeep heb je als survivor helemaal niet nodig. Christel liep te lang door met het zweet tussen haar benen en kreeg blaasontsteking. Dàt zijn bacteriënquote:
lijkt wel of ze het water van het zwembad utopia 1 hebben gerecycled voor utopia 2 haha xDquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze het dan binnen kunnen krijgen en dat water is niet voor menselijke consumptie geschikt.
Dat is mijn idee tenminste
Uto1 was ook verontreinigd dus dan zal dit ook wel niet schoon zijn
In deze plas ligt zeil. Dus zit geen verontreinigde bodemwatermeuk inquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze het dan binnen kunnen krijgen en dat water is niet voor menselijke consumptie geschikt.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik begrijp dat John er net in gezwommen heeft?
De accuwissel slaapt niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef mario390 het volgende:
moeten ook de akkuwissel gaan de slapen?
Die vijver is gewoon decor en aangelegd door de Febo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In deze plas ligt zeil. Dus zit geen verontreinigde bodemwatermeuk in
Nee, als je slaapt verbruik je minder batterij.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef mario390 het volgende:
moeten ook de akkuwissel gaan de slapen?
Dit is aangelegd, met zeil of iet dergelijks eronder. Filter het water en het is te drinken. ER is daar nog niemand ziek van geworden, diarree bv. of heftige magklachtenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vijver is gewoon decor en aangelegd door de Febo.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik begrijp dat John er net in gezwommen heeft?
nja het zal wel...ik zou het iig niet drinken..in zwemmen welquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In deze plas ligt zeil. Dus zit geen verontreinigde bodemwatermeuk in
Wat wil je dan drinken als je daar zou zitten? Regenwater is viezer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja het zal wel...ik zou het iig niet drinken..in zwemmen wel
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, als je slaapt verbruik je minder batterij.
quote:
Een lekker koud biertje.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat wil je dan drinken als je daar zou zitten? Regenwater is viezer.
Wordt continue ververst en gefilterdquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vijver is gewoon decor en aangelegd door de Febo.
Ik denk dat het gewoon bronwater is en dat het met de computer bruin/groen wordt gemaakt.quote:
Hij heeft zijn slaapplek geinstaleerd maar dat ging niet zo goed...veel geschuif en kutzooi. Hij zweet ook veel volgens eigen zeggen.quote:
Hij gunt de dames privacy...hij heeft vast dochtersquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:21 schreef Angel79 het volgende:
Sjon vind dat de dames en heren aparte ruimtes moeten krijgen
John is stiekem moslim?quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:21 schreef Angel79 het volgende:
Sjon vind dat de dames en heren aparte ruimtes moeten krijgen
Succesdingetjes maken geen TV wel roddel&achterklap, zuchten en steunen klagen en ploeteren ..dus logisch dat er zelden nuttige dingen in beeld komen, daar zit niemand op te wachten.. brieven van overledenen zijn geweldig, dat breed uitmelken hebben we gezienquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:14 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben toch al een aantal dingen gemaakt van hout. Zoals tafels en wat hebbendingetjes. Er wordt gewerkt aan een tuin. Maar dat ze het maakten was niet op de streams te zien...vind ik best irritant.
Je ziet ze wel onder de douche, aan de was, stenen sjouwen en leggen....maar daadwerkelijk de nuttige dingen die gedaan worden zie je niet...alleen summier het resultaat
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Succesdingetjes maken geen TV wel roddel&achterklap, zuchten en steunen klagen en ploeteren ..dus logisch dat er zelden nuttige dingen in beeld komen, daar zit niemand op te wachten.. brieven van overledenen zijn geweldig, dat breed uitmelken hebben we gezien
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
15:25
weer SL
Ik had nog wat gemist van eerder vanochtend vroeg.
[ afbeelding ]
Christel wordt serieus verdrietig - 6 juni 2018
x6l78e7
Jawel hoor...hij droogt nu zijn pielemoosiequote:Op woensdag 6 juni 2018 15:28 schreef mario390 het volgende:
cosvrouwen mogen geen douchende mike zien
Op de andere stream hoor ik "Is toch mooi man! Beetje natuur ..lekker douchen"...quote:
Maar bij mij is het niet op de streams.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:30 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hoezo,douche jij met je kleren aan dan?
Tsja, ze lanceren een zg "keiharde" versie , dan verwacht ik ook dat die harde lijn gevolgd wordt.. maar Taximan Richard was gelijk al foute move, en met Nr8 Papa Dikkertje Dap uit een woonwagenkamp met twee kids en vrijgezel erbij is de geloofwaardigheid al zo goed als nulquote:
Kinderen kijken dit dan ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:31 schreef mario390 het volgende:
de erste die naakt doucht boeit hem niet wanneer kinderen kijken
In de uitzending zal alleen zijn bilpartij te zien zijn...kinderen zullen daar hoogstens om lachen..."kijk blote billen whahahaha "quote:
en die metdenktquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef snetje het volgende:
Sil: We moeten eigenlijk wat maken om die douche heen...ik hoop dat de volgende flink wat zeil meeneemt..
[ afbeelding ]
Misschien net zon sukkel als hij is ...ook heel de kist vol met luchtbed aerobed en een dik kussen...
ik bedoel want ze stream kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In de uitzending zal alleen zijn bilpartij te zien zijn...kinderen zullen daar hoogstens om lachen..."kijk blote billen whahahaha "
Aerobed, slaapzak, kussen, scheermesjes, wax, vishengel..quote:
wax? nog net geen glijmiddelquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aerobed, slaapzak, kussen, scheermesjes, wax, vishengel..
die blijft zo heel utopia heb ik al lang gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:36 schreef Rhosyn het volgende:
Silvano is moe en heeft het warm. Ik denk een beetje stress enzo
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:37 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Had ie maar een airco in zijn kist moeten doen.
Dit is Jessie,Sanne heeft een kruis in haar nek.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
Sanne is al lekker verbrand..zal wel pijnlijk zijn...
[ afbeelding ]
oh ja...quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is Jessie,Sanne heeft een kruis in haar nek.
de blonde is jessiequote:Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
Jessie is al lekker verbrand..zal wel pijnlijk zijn...
[ afbeelding ]
en is niet blondquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is Jessie,Sanne heeft een kruis in haar nek.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh ja...
Ik dacht al...binnen 1 dag al?
En straks weer niet tegen de kou ....en de regen ....zonder sigaretten....zonder visje....quote:
Waarom gaatie dan niet roken?quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sil rookt er gewoonlijk 3 per kwartier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Als ze toch hebben..jammie.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:43 schreef houdjemond het volgende:
we nemen nog maar een bammetje. Echte pioniers
Is morgen ook niet lekker meer denk ik met die warmte.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als ze toch hebben..jammie.
Mike en Christel hebben honger. Mike gaat het klaarmaken.
[ afbeelding ]
Ik erger me aan alles wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik irriteer me nu al aan Adriaan met zijn "Ja Absoluut" stopwoordje
Nu nog een bammetje. Straks schreeuwen ze om pammetjes.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:43 schreef houdjemond het volgende:
we nemen nog maar een bammetje. Echte pioniers
Ja aan alles nu.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik erger me aan alles wat hij zegt.
Sensueel hoor….Regie boft maar met Jetsersquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Voor wie de douchescene van Jessie gemist heeft
Weer lekker in beeld gebracht![]()
[ afbeelding ]
Jessie aan het douchen - 6 juni 2018
x6l7aih
We weten niet wat er in de pindakaas zitquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu nog een bammetje. Straks schreeuwen ze om pammetjes.
Ik begin me ook aan Adriaan te ergeren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik erger me aan alles wat hij zegt.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:49 schreef snetje het volgende:
Heeft Christel nu eindelijk al een keer gedoucht? ..Dat haren wassen telt niet mee
heeftquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:49 schreef snetje het volgende:
Heeft Christel nu eindelijk al een keer gedoucht? ..Dat haren wassen telt niet mee
Geloof het niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:49 schreef snetje het volgende:
Met koud water douchen en je haar wassen, brrrrquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sensueel hoor….Regie boft maar met Jetsers![]()
[ afbeelding ]
En tattoos.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker... Silvo rook ook.. en veel.. ze casten almaar hetzelfde, rokers&zuipers, enige extra nieuw erbij is voorkeur voor dikke reten
Is survival ja.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met koud water douchen en je haar wassen, brrrr
En het vissenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Agguûût..Silvo is alergisch voor appuuls.. wastie effe vergeten .. godkolore, wat istie nog meer vergeten? Dat 'ie twee kids heeft die over een jaar papa niet meer kennen
Het is een solarzak dus dat ding warmt op. Ze douchen rond de 35 graden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met koud water douchen en je haar wassen, brrrr
Ohh dat valt mee dan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is een solarzak dus dat ding warmt op. Ze douchen rond de 35 graden.
Dat zullen er vast wel meer zijn dan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Agguûût..Silvo is alergisch voor appuuls.. wastie effe vergeten .. godkolore, wat istie nog meer vergeten? Dat 'ie twee kids heeft die over een jaar papa niet meer kennen
Ja, ik hou niet van mensen die kinderen hebben maar dit belanrijker vindenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ja het is niet zo'n ijskoude klets water in je nek..quote:
Hij had al een aanvaringkje met Adriaanquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet van mensen die kinderen hebben maar dit belanrijker vinden
En dan ook nog zo klein.
Het is wel een branie schoppertje lijkt mij die Silvo............. ik moet steeds aan zo kruiden denken bij zijn naam
O echt, dat is al snel danquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij had al een aanvaringkje met Adriaan
Echt waar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:54 schreef mario390 het volgende:
sanne eet daar en boterbrood waar mike naakt was
Nou ja, misschien loopt Mevr Silvo III wel ergens zwanger rond op Kamp, zal me nix verbazen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat zullen er vast wel meer zijn dan.
Ja, hij wou vissen en Adje ging weer helemaal lijp op zijn vegan-riedel maar Silvio trok mooi even zijn mond openquote:
Carwash...tuurlijk, water zatquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sil wil iets wat in UTO 1 niet was,een carwash.
Ze lullen allemaal langs elkaar heen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:57 schreef Prulke het volgende:
We moeten iets doen wat ze bij Utopia1 niet hadden, een gat in de markt
Auto’s wassen
Was in 1 ook
Maar het is wel een gat in de markt
Goed gesprek
Ja, dat vind ik dus heel vervelend aan Adriaan, dat doordrammen over vegan zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, hij wou vissen en Adje ging weer helemaal lijp op zijn vegan-riedel maar Silvio trok mooi even zijn mond open
Talpa betaald nu ook de kinderbijslag, niet vergeten..alle kosten worden vergoed ten tijde van deelname, een slimme Kamper mag gezegd wordenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet van mensen die kinderen hebben maar dit belanrijker vinden
En dan ook nog zo klein.
Het is wel een branie schoppertje lijkt mij die Silvo............. ik moet steeds aan zo kruiden denken bij zijn naam
Zo hard liep dat nu ook weer niet toch.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:57 schreef Prulke het volgende:
We moeten iets doen wat ze bij Utopia1 niet hadden, een gat in de markt
Auto’s wassen
Was in 1 ook
Maar het is wel een gat in de markt
Goed gesprek
Met GJ wel even,Cemal wist vaak niet eens dat hij een afspraak had.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo hard liep dat nu ook weer niet toch.
¤50 om je wagen te laten verneuken met schuursponsjes en cif zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sil wil iets wat in UTO 1 niet was,een carwash.
Neu, kan ik me niet herinneren. Af en toe klanten in het weekend ofzo voor GJ, later samen met Cemal en op het eind alleen Cemal. Was geen booming business nee.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo hard liep dat nu ook weer niet toch.
Ja echt he, maar hoe kunnen ze daar een auto wassen, ze hebben niet eens voldoende waterquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met GJ wel even,Cemal wist vaak niet eens dat hij een afspraak had.
Silvio zei gewoon dat vissen toch geen leven hadden, dat niet elke ziekte te genezen is met een stuk fruit en dat hij best blaadjes wilt eten maar liever een "vissie" als ze er toch zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus heel vervelend aan Adriaan, dat doordrammen over vegan zijn.
Ik heb nu drie vegans meegemaakt in Utopia en alles drie blijven ze er over doordrammen
du hoeveel grad heeft het?quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Verademing in vergelijking met die kwats van vanmorgen van Sanne en Adriaanquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Silvio zei gewoon dat vissen toch geen leven hadden, dat niet elke ziekte te genezen is met een stuk fruit en dat hij best blaadjes wilt eten maar liever een "vissie" als ze er toch zijn.
Adje stopt spontaan met stotteren en praten.
Het heeft een kind van 2 jaar en een van 9 weken achtergelaten en komt van het kamp.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:02 schreef Bramenstruik het volgende:
een nieuweik weet het nu al, dat wordt de zanger
dat geeft mooie smartlappenquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het heeft een kind van 2 jaar en een van 9 weken achtergelaten en komt van het kamp.
Ah neequote:Op woensdag 6 juni 2018 16:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het heeft een kind van 2 jaar en een van 9 weken achtergelaten en komt van het kamp.
Maanden. maar dat doet niet af aan zijn vluchtpogingquote:
nou!!quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
Jessie is al lekker verbrand..zal wel pijnlijk zijn...
[ afbeelding ]
Die gaat dat wel voelen. die kan beter iets met mouwen aantrekken een t-shirt of zo.quote:
9 weken,maar hij was al niet meer samen met de moeder.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maanden. maar dat doet niet af aan zijn vluchtpoging
Weken toch? Of ben ik nu ook bevangen door de hittequote:Op woensdag 6 juni 2018 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maanden. maar dat doet niet af aan zijn vluchtpoging
en dat maakt het minder erg?quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
9 weken,maar hij was al niet meer samen met de moeder.
Sanne is ook al zo..quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie, zo'n jonge meid en dan al zo'n reet en pens............Zonde.......
figuur als een zoutzak iddquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie, zo'n jonge meid en dan al zo'n reet en pens............Zonde.......
Ja toch?quote:
Klopt hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weken toch? Of ben ik nu ook bevangen door de hitte. If so, excuus
Ik vind het schandalig, dat kind ziet hij waarschijnlijk de eerste weken, maanden, misschien wel een jaar niet meer...........Gast moet zich doodschamen.......quote:
9 weken idd en dochter van 2 jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou het nuanceert alles wel een beetje. Als hij toch niet meer bij moeder en kind woont kan hij net zo goed ergens anders wonen.quote:
Hij mag toch bezoek hebben.Ik zie het probleem niet hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig, dat kind ziet hij waarschijnlijk de eerste weken, maanden, misschien wel een jaar niet meer...........Gast moet zich doodschamen.......
Jahh klopt hoor, ik was even bevangen door ongeloof...quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja beiden.....Een vrouw van 44(Christel) heeft een beter figuur dan die twee snotneuzen............quote:
Ja, toch wel. Dank! Jij ook FFquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
9 weken idd en dochter van 2 jaar.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh klopt hoor, ik was even bevangen door ongeloof...
4x per jaar meende ik hem horen zeggen, was meer dan de anderen omdat hij kinderen heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij mag toch bezoek hebben.Ik zie het probleem niet hoor.
Ik zie dat toch anders.............Hij ziet zijn kind natuurlijk niet zo vaak als hij met een programma meedoet Utopia genaamd.........quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou het nuanceert alles wel een beetje. Als hij toch niet meer bij moeder en kind woont kan hij net zo goed ergens anders wonen.
Klopt, Chris dan ook gok ik. De rest zonder kids mocht 3xquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
4x per jaar meende ik hem horen zeggen, was meer dan de anderen omdat hij kinderen heeft.
Ik zie wel degelijk een probleem..........Hoe vaak heeft of mag hij bezoek ontvangen?.........quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij mag toch bezoek hebben.Ik zie het probleem niet hoor.
ook als je er niet woont..... ga een bezoekregeling afdwingen ofzo, daar gaat het toch niet om bij wie ze wonen? en wie zegt dat ze niet bij hem kunnen wonen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou het nuanceert alles wel een beetje. Als hij toch niet meer bij moeder en kind woont kan hij net zo goed ergens anders wonen.
Dat is waar, de jonge meiden zijn een beetje stevigquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja beiden.....Een vrouw van 44(Christel) heeft een beter figuur dan die twee snotneuzen............
Beetje te stevig en onze kamper heeft ook al vetrollen teveel.............quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
Dat is waar, de jonge meiden zijn een beetje stevig
Mama Silvo zal elke dagvoor de Streams zitten met meiske Kijk daar is Papa.. Papa is acteur" en Papa komt nog lang niet naar huisquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders.............Hij ziet zijn kind natuurlijk niet zo vaak als hij met een programma meedoet Utopia genaamd.........
gaat niet om stevig of dik, ken heel mooie dikke vrouwen met een goed figuur, het zijn zoutzakkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
Dat is waar, de jonge meiden zijn een beetje stevig
Weer een voordeel voor Sil.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
4x per jaar meende ik hem horen zeggen, was meer dan de anderen omdat hij kinderen heeft.
Dan was hij niet het programma in gegaan........quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
de kinderen zijn zn lust en zn leven zegt hij nu
4 keer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk een probleem..........Hoe vaak heeft of mag hij bezoek ontvangen?.........
Dat dus.......quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gaat niet om stevig of dik, ken heel mooie dikke vrouwen met een goed figuur, het zijn zoutzakken
Mike slaapt toch ook niet?quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef mario390 het volgende:
geen wonder dat jessie nu slaapt de tut was om 5 00 wakker en bij mike an de vuurstelle
ja, dat vrees ik ook. SJon heeft ook echt niet voor 15 maanden getekend hoor,kinderen en kleinkinderen...over twee maanden krijgt Sjon als vanouds een Petertje...quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, ze lanceren een zg "keiharde" versie , dan verwacht ik ook dat die harde lijn gevolgd wordt.. maar Taximan Richard was gelijk al foute move, en met Nr8 Papa Dikkertje Dap uit een woonwagenkamp met twee kids en vrijgezel erbij is de geloofwaardigheid al zo goed als nul
In het jaar toch?.................Dat is toch niks.............Is mijn mening hoor. Een kind hoort zijn vader te zien en te knuffelen enzv......quote:
GertJan ging er jankend onderdoor… maar ja Silvo lijkt me gezond onverschillig. die redt het wel zo lekker rustig zonder gezeik aan zijn kopquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
geloof er niks vanquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Denk het ook.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GertJan ging er jankend onderdoor… maar ja Silvo lijkt me gezond onverschillig. die redt het wel zo lekker rustig zonder gezeik aan zijn kop
Dat zal het zijn...........en dat meen ik nog oprecht ook..........Vluchtgedrag.....quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GertJan ging er jankend onderdoor… maar ja Silvo lijkt me gezond onverschillig. die redt het wel zo lekker rustig zonder gezeik aan zijn kop
Ik hoorde Silvio ook zeggen dat zn kids bij zijn moeder zijn/verzorgd worden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mama Silvo zal elke dagvoor de Streams zitten met meiske Kijk daar is Papa.. Papa is acteur" en Papa komt nog lang niet naar huis
Zou wel gezellig zijn als hij een instrument goed kon spelen, gitaar ofzo. Beetje bij het kampvuur tokkelen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:15 schreef Bramenstruik het volgende:
echt ik durf me kop erom te verwedden, de nieuwe wil gaan zingen........
niet oordelen voor je weet wat er aan de hand is denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig, dat kind ziet hij waarschijnlijk de eerste weken, maanden, misschien wel een jaar niet meer...........Gast moet zich doodschamen.......
Zo zie ik dat ook wel, binnen twee maanden zullen ze wel voltallig zijn en dan wordt Sjon weggespeelt door teveel aan dikke reten en lage IQ'squote:Op woensdag 6 juni 2018 16:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja, dat vrees ik ook. SJon heeft ook echt niet voor 15 maanden getekend hoor,kinderen en kleinkinderen...over twee maanden krijgt Sjon als vanouds een Petertje...
Daar was ie vanmorgen al mee bezig....quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:15 schreef Bramenstruik het volgende:
echt ik durf me kop erom te verwedden, de nieuwe wil gaan zingen........
zijn 2 neefjes wel. Die spelen gitaar. Silv niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:18 schreef Prulke het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn als hij een instrument goed kon spelen, gitaar ofzo. Beetje bij het kampvuur tokkelen.
Op zijn Facebook staats e.e.a. van muziek, gipsy maffia (heb het niet beluisterd), zitten familie of vrienden van hem bij lijkt het.
De meningen zijn erover verdeeld, laten we het daar maar op houden........quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niet oordelen voor je weet wat er aan de hand is denk ik
Zoals ik het hier lees, is hij al een tijdje weg bij zijn vrouw (ex)
Wat betekend dat hij zijn kinderen toch al niet op regelmatige basis ziet
De baby heeft er nog geen weet van
Maar zijn dochter van 2 krijgt het wel mee
Je zou het nu als ouders ook mooi in kunnen pakken
Ipv een keiharde scheiding is papa even op vakantie, maar je kan hem wel zien op tv
Das toch minder confronterend dan een scheiding en weekend bezoek lijkt mij
Slechte Nederrap.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:18 schreef Prulke het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn als hij een instrument goed kon spelen, gitaar ofzo. Beetje bij het kampvuur tokkelen.
Op zijn Facebook staats e.e.a. van muziek, gipsy maffia (heb het niet beluisterd), zitten familie of vrienden van hem bij lijkt het.
Hij moest verteld hij net. Hij misdroeg zich en moest weg.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan was hij niet het programma in gegaan........
Ik zal het je besparen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
ach...dat was toch evengoed ook allemaal fake. Is alleen om ons te laten geloven dat ze moeten werken voor hun geld,wat gewoon niet waar is. Je gaat toch niet je auto laten wassen vanuit Venray ofzo,dan 2 uur bij de poort wachten, gescreend worden, een contract ondertekenen en je telefoon en sigaretten inleveren?quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Die is inductie gewend zeker?quote:
Helemaal wanneer hij geen gelijk krijgt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:28 schreef Hagenesie het volgende:
Adriaan is een grote zenuwenlijer en stottert.
Precies dat. Hij praat zichzelf voor bij , lijkt een beetje op Erbens Wennemars zijn praten .IK mag Erben veeeel meer dan Adjequote:Op woensdag 6 juni 2018 16:28 schreef Hagenesie het volgende:
Adriaan is een grote zenuwenlijer en stottert.
erben stottert slechts....Adriaan stottert,maar er is wel meer aan de hand met Adriaan....en Jessie en Sanne en Silvio en en enquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Precies dat. Hij praat zichzelf voor bij , lijkt een beetje op Erbens Wennemars zijn praten .IK mag Erben veeeel meer dan Adje
Jawel, was een grapje.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:32 schreef redboyke het volgende:
had de rest geen pindakaas gegeten vandaag?
Datdanweerwelquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:32 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
erben stottert slechts....Adriaan stottert,maar er is wel meer aan de hand met Adriaan....en Jessie en Sanne en Silvio en en en
een doesquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:31 schreef Prulke het volgende:
John hoopt over een jaar mét goedlopende markten en evenementen (jaja, zijn ze weer) dat er dan wc’s, toilettafels en heel misschien een ‘does’ staat, een stukkie badkamer.
Wel gescheiden toch?quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:36 schreef Yaksa het volgende:
Christel wil boomhutten gaan bouwen.
Da's dan wel weer leuk.
wel leuk maar ik zie haar er niet toe in staat...moet sjon doen en sjon wil een doesquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:36 schreef Yaksa het volgende:
Christel wil boomhutten gaan bouwen.
Da's dan wel weer leuk.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:37 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wel leuk maar ik zie haar er niet toe in staat...moet sjon doen en sjon wil een does
hij komt ook uit zwolliewood...vrind van Bil?quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:38 schreef Aggie46 het volgende:
Slovio: misschien stemmen ze mij er wel uit. Doe klootzak mot naar ze kinderen toe
Tis een kamper, dus het zou kennenquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
hij komt ook uit zwolliewood...vrind van Bil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
Adriaan zijn vader is al oud, 72 of 73.
En bedankt, nu mag ik je helemaal nietEn je hebt niet zo lang meer als we Aadje gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Hijhoudzijnmondquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:45 schreef houdjemond het volgende:
Adriaan wilt niet zeggen wanneer hij jarig is.
Wat kinderachtig zeg.
O, wil hij nu al naar huis?quote:
Kehb me de kolere gewerkt in de tuin. Incl blaas/nierbekken ontsteking. De duvel is oudquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En je hebt niet zo lang meer als we Aadje geloven
Eén van de mannen is een week na Jessie jarig. Ik dacht Adriaan, maar weet het niet zekerquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:45 schreef houdjemond het volgende:
Adriaan wilt niet zeggen wanneer hij jarig is.
Wat kinderachtig zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |