Ik geloof nog steeds niet dat ze er van drinken...volgens mij gebruiken ze het alleen voor de douche en wcquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als het allemaal gaat liggen rotten en ze blijven er vrolijk uit drinken..
Geldt dat ook op privé terrein?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:52 schreef chufi het volgende:
Hebben ze wel een visvergunning? Of bestaat dat niet meer?
ging net zeggen in je eigen vijver vis je toch wat je wil.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:52 schreef chufi het volgende:
Hebben ze wel een visvergunning? Of bestaat dat niet meer?
We hebben het ze allemaal zien doen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat ze er van drinken...volgens mij gebruiken ze het alleen voor de douche en wc
Drinken alleen uit flessen gekocht water
Daar heb je eerst een omgevingsvergunning voor nodig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat andere terrein mochten ze toch ook geen bomen kappen...
Is naar huis.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:58 schreef mario390 het volgende:
jessie en uur niet gespot in tent is zij niet
Een paar slokjes ja in het beginquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hebben het ze allemaal zien doen..
John zit uren te filteren elke dag uit de vijver, door dat filter, in de fles.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een paar slokjes ja in het begin
Verder zie ik ze alleen die douchezak er maar mee vullen
In de andere hangmat ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:58 schreef mario390 het volgende:
jessie en uur niet gespot in tent is zij niet
Ja en daarna vult hij de douchezakquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
John zit uren te filteren elke dag uit de vijver, door dat filter, in de fles.
En daar deed een van die dames gewoon vijverwater in vanochtendquote:
SIesta?quote:
Oh..ik dacht dat ze daar niet eens mee mochten douchen..vandaar dat ze er ook niet in mochten zwemmenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En daar deed een van die dames gewoon vijverwater in vanochtend
lekker een middag tukkie aan het doenquote:
quote:
Lijkt me vreselijk om daar nu te zittenquote:
Ik snap het ook niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh..ik dacht dat ze daar niet eens mee mochten douchen..vandaar dat ze er ook niet in mochten zwemmen
Waarom zouden ze daar niet mogen zwemmen?En niet gebruiken om was te peodelen (doesjen)?quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh..ik dacht dat ze daar niet eens mee mochten douchen..vandaar dat ze er ook niet in mochten zwemmen
Van de week was het zo dat ze wel mochten douchen bij de vijver alleen niet met zeepquote:
Ik zou het niet willen als ik er ook van moest drinken hoor bah bahquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar niet mogen zwemmen?En niet gebruiken om was te peodelen (doesjen)?
Dat water om te drinken kan je filteren. Komop zeg, het zijn survivals.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen als ik er ook van moest drinken hoor bah bah
Ja filteren, maar dan tochquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat water om te drinken kan je filteren. Komop zeg, het zijn survivals.
Omdat ze het dan binnen kunnen krijgen en dat water is niet voor menselijke consumptie geschikt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar niet mogen zwemmen?En niet gebruiken om was te peodelen (doesjen)?
Weet je wat het is (volgens mij): we zijn té schoon, té verwend. Zeep heb je als survivor helemaal niet nodig. Christel liep te lang door met het zweet tussen haar benen en kreeg blaasontsteking. Dàt zijn bacteriënquote:
lijkt wel of ze het water van het zwembad utopia 1 hebben gerecycled voor utopia 2 haha xDquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze het dan binnen kunnen krijgen en dat water is niet voor menselijke consumptie geschikt.
Dat is mijn idee tenminste
Uto1 was ook verontreinigd dus dan zal dit ook wel niet schoon zijn
In deze plas ligt zeil. Dus zit geen verontreinigde bodemwatermeuk inquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze het dan binnen kunnen krijgen en dat water is niet voor menselijke consumptie geschikt.
Dat is mijn idee tenminste
Uto1 was ook verontreinigd dus dan zal dit ook wel niet schoon zijn
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik begrijp dat John er net in gezwommen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |