De accuwissel slaapt niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef mario390 het volgende:
moeten ook de akkuwissel gaan de slapen?
Die vijver is gewoon decor en aangelegd door de Febo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In deze plas ligt zeil. Dus zit geen verontreinigde bodemwatermeuk in
Nee, als je slaapt verbruik je minder batterij.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef mario390 het volgende:
moeten ook de akkuwissel gaan de slapen?
Dit is aangelegd, met zeil of iet dergelijks eronder. Filter het water en het is te drinken. ER is daar nog niemand ziek van geworden, diarree bv. of heftige magklachtenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze het dan binnen kunnen krijgen en dat water is niet voor menselijke consumptie geschikt.
Dat is mijn idee tenminste
Uto1 was ook verontreinigd dus dan zal dit ook wel niet schoon zijn
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vijver is gewoon decor en aangelegd door de Febo.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik begrijp dat John er net in gezwommen heeft?
nja het zal wel...ik zou het iig niet drinken..in zwemmen welquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In deze plas ligt zeil. Dus zit geen verontreinigde bodemwatermeuk in
Wat wil je dan drinken als je daar zou zitten? Regenwater is viezer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja het zal wel...ik zou het iig niet drinken..in zwemmen wel
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, als je slaapt verbruik je minder batterij.
quote:
Een lekker koud biertje.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat wil je dan drinken als je daar zou zitten? Regenwater is viezer.
Wordt continue ververst en gefilterdquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vijver is gewoon decor en aangelegd door de Febo.
Ik denk dat het gewoon bronwater is en dat het met de computer bruin/groen wordt gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |