en dat gaat ie doen...op een dag, als ie er dan nog is...als ie t volhoudt zonder telefoon en sigaretten en de vissen doodquote:
precies wat jij zegt...nu kan ik op het moment alleen via mijn mobiel kijken dus dat helpt ook niet mee. Maar ze kunnen mijn aandacht totaal niet vasthouden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:45 schreef Bestweldonker het volgende:
GA!
Ik heb echt moeite om dit stelletje te volgen, maar ik begrijp, dat het IQ tussen de 80 en 90 moet liggen en vooral veel inkt, heel veel inkt.![]()
Wat een inhoudsloze gesprekken heb ik gehoord en ook veel politieke correctheid.![]()
Oh, ik hou van het kamp,(terwijl ze nog nooit op een woonwagenkamp zijn geweest)
Een carwash zonder water....
Een pad bestraten voor wat?
Dit gaat zachtjes uit, als een nachtkaars.
Popie Jopie doen terwijl hij niks heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Silvio is een liegert...het gaat hem blijkbaar goed af...
heeft ie eigenlijk wel zn eigen caravan daar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Popie Jopie doen terwijl hij niks heeft.
gewoon als radio opzetten je hoeft nieteens te kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies wat jij zegt...nu kan ik op het moment alleen via mijn mobiel kijken dus dat helpt ook niet mee. Maar ze kunnen mijn aandacht totaal niet vasthouden.
misschien moeten " we" ook nog een beetje onthechten van de vorige groep. Eerlijk gezegd: ALLES beter dan die stupide twins of Johan of Beu,Chipp en Sennaquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies wat jij zegt...nu kan ik op het moment alleen via mijn mobiel kijken dus dat helpt ook niet mee. Maar ze kunnen mijn aandacht totaal niet vasthouden.
Bij mij ook niet hoor, weet niet waar dat aan ligtquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij is er nog trots op ook op dat liegenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Dotteke het volgende:
ex is al 4 maanden bij Sil weg, dus toen was ze nog zwanger van dat laatste kindje
Hij heeft veel gelogen tegen haar, zegt hij
Die heeft ze eigen er op verkekenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef kkka3 het volgende:
Hij is vol van zijn ex dus
Kerel, wat doe je daar
absoluut, en vind de meesten wel sympathiek, kijk minder, maar voor mij hoeft al dat opzetten tegen elkaar niet, iets wat natuurlijk weer gaat gebeuren door de Feboquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
misschien moeten " we" ook nog een beetje onthechten van de vorige groep. Eerlijk gezegd: ALLES beter dan die stupide twins of Johan of Beu,Chipp en Senna
het zijn vooral Jessie en Sanne die dat roepen, ik vind daarentegen Mike heel erg meevallen, fijn jongquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze zijn allemaal heel open, heel eerlijk, heel recht voor zijn raap......maar ze liegen en ze willen iedereen te vriend houden en het zijn een stel kneuzen.
Is toch raar, zit je eindelijk in de ideale samenleving en dan continu over je ex pratenquote:
Van ze leven een puinhoop gemaakt , en dan ga je Utopia in om popie jopie te doen bah wat een naar mannetje , ik vang voor vanavond voor jullie allemaal een visje , ja me ze bek lulloquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:58 schreef Dotteke het volgende:
ex is al 4 maanden bij Sil weg, dus toen was ze nog zwanger van dat laatste kindje
Hij heeft veel gelogen tegen haar, zegt hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 18:04:06 ]
iets van idealisme mogen ze imo wel uit gaan stralen, al sta je maar ergens voorquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef redboyke het volgende:
electrische scheerapparaat voor silvio meebrengen plzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Van ze leven een puinhoop gemaakt , en dan ga je Utopia in om popie jopie te doen bah wat een naar mannetje , ik vang voor vanavond voor jullie allemaal een visje , ja me ze bek lullo
Vind ze toch wel van elkaar verschillen. Nog steeds 100x beter dan de laatste 2 maanden (minstens) 1.0quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze zijn allemaal heel open, heel eerlijk, heel recht voor zijn raap......maar ze liegen en ze willen iedereen te vriend houden en het zijn een stel kneuzen.
Man man man te triest voor woorden ditquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sanne tegen Silvio over Utopia op tv: "heb jij die complicaties niet gekeken?"
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sanne tegen Silvio over Utopia op tv: "heb jij die complicaties niet gekeken?"
Ze hebben geen eens een normale hut of wc maar nu al over internet, dat bedoelde ik meer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iets van idealisme mogen ze imo wel uit gaan stralen, al sta je maar ergens voor
ja dat is wel waar, maar ik hoor nu zo vaak ideeën die in 1 al aan de beurt zijn geweest. En in de praktijk rennen ze rond als een kip zonder kop. Start eerst eens met een goede structuur opbouwen. Wat is belangrijk, wat kunnen we dan doen met de middelen die we nu al hebben. Maar ze denken gewoon tig stappen te ver.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
misschien moeten " we" ook nog een beetje onthechten van de vorige groep. Eerlijk gezegd: ALLES beter dan die stupide twins of Johan of Beu,Chipp en Senna
Raar mannetje lijkt het mij, is nog maar net binnen maar wat ik zo hoor........quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij is er nog trots op ook op dat liegen
Echt wat een praatjesmaker die nieuwequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne zou wel sex op TV hebben Brandon niet alleen met de ware misschien
Silvio of een heeeeeel lekker wijf
die silvo zegt dat die het niet zou doen voor z'n dochtertje maar denk toch slokje op en je herkent hem nietmeer volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
sanne met haar geloof.. geleuf het niet zo.. pas seks na t trouwen zei ze gisterenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
ze kunnen net zo goed tegen de klaagmuur lullen. Volgens mij luisteren ze allemaal niet naar elkaar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik zat te eten en hoorde hem over tongen …...bbbrrrrrquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
ze dacht ook dat haar ma aan t hek stond laatstquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
maak je veel ruzie met je moeder, vraagt Christel aan Jessie, en ze raakt echt de spijker op zijn kop, Jessie loopt weg, nee hoor zegt ze, en dat is precies wat ik al dacht, kon mn vinger er niet op leggen, en nog niet, maar er is iets
je ziet ze toch iedere x dat zakje vullen om dat water te zuiverenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou ik denk het niet hoor..maar iedere zijn mening
Ze ontwijkt alle persoonlijke vragen,ze wist vandaag ook niet hoe oud haar moeder is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
maak je veel ruzie met je moeder, vraagt Christel aan Jessie, en ze raakt echt de spijker op zijn kop, Jessie loopt weg, nee hoor zegt ze, en dat is precies wat ik al dacht, kon mn vinger er niet op leggen, en nog niet, maar er is iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |