Goede speler joh, zeker opbouwend gezien. Zie hem ook wel graag op het middenveld samen met Pröpper en dan nog een dynamischere speler ernaast, Wijnaldum/vd Beek/Ginkelquote:
Hij heeft nu geen ritme in ieder geval. De Vrij, Aké en Kongolo zie ik alledrie liever achterin.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler joh, zeker opbouwend gezien. Zie hem ook wel graag op het middenveld samen met Pröpper en dan nog een dynamischere speler ernaast, Wijnaldum/vd Beek/Ginkel
Ja ik zou hem ook vooral opstellen als linksback of als middenvelder, vooral omdat we centraal toch veel opties hebben. Maar ik snap wel dat Koeman dit ook nu eens wil testen, waarin Blind ook meer kan doorschuiven als extra middenvelder.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft nu geen ritme in ieder geval. De Vrij, Aké en Kongolo zie ik alledrie liever achterin.
Toine van Peperstraten ook die daar zit terwijl zijn eigenlijke werkgever het ook uitzendtquote:Op maandag 4 juni 2018 20:07 schreef franklop het volgende:
Mag Kieft wel bij Veronica aanschuiven?
Dat belooft voor na de zomer
HEEFT CLUB BRUGGE VOOR TWEEDE KEER KAMPIOEN GEMAAKT!!1!1!1!1!1!1!11!1!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Ruud Vormer in Oranje
Hou op hoor
Wie heb je - van de huidige spelers - liever op zijn plek dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op hoor
Heb je daar nog een argument voor? Ik ben wel benieuwd wat hij laat zien.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op hoor
Pröpper - Blind - Wijnaldum als middenveld. De Vrij dan achterin.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie heb je - van de huidige spelers - liever op zijn plek dan?
Sané speelt wel echt debiel kut voor Duitsland.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Naar dit zitten gluren terwijl andere landen mensen als Sané thuislaten. (lol)
Gewoon een middelmatig werkertje, zegt me niet zoveel dat hij een leuk jaar bij Brugge heeft gehad. Is ook al veel te oud dus zie je ook niet veel verder meer doorgroeien.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je daar nog een argument voor? Ik ben wel benieuwd wat hij laat zien.
Dan wordt hij verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:10 schreef Wim_Kieft het volgende:
[..]
Sané speelt wel echt debiel kut voor Duitsland.
Mhoah ik wil Vormer wel een keer zien starten. Kijken wat hij kan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pröpper - Blind - Wijnaldum als middenveld. De Vrij dan achterin.
Oke. Twee uitstekende jaren bij Brugge. Beste speler van de competitie afgelopen jaar. Hij heeft in ieder geval deze kans wel verdiend.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een middelmatig werkertje, zegt me niet zoveel dat hij een leuk jaar bij Brugge heeft gehad. Is ook al veel te oud dus zie je ook niet veel verder meer doorgroeien.
Blind speelde jarenlang natuurlijk prima in United, alleen Mourinho geilt op GROOT STERK FYSIEK dus wordt hij geslachtofferd.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mhoah ik wil Vormer wel een keer zien starten. Kijken wat hij kan.
Blind is natuurlijk moker slecht. Haalt de selectie van United 9 van de 10 keer niet eens, schandalig dat hij überhaupt in dit team zit.
Maar dan sowieso niet in deze samenstelling naast een De Roon en Wijnaldum die ook weinig creatief zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Twee uitstekende jaren bij Brugge. Beste speler van de competitie afgelopen jaar. Hij heeft in ieder geval deze kans wel verdiend.
Jij redeneert altijd met je onderbuik hč.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind speelde jarenlang natuurlijk prima in United, alleen Mourinho geilt op GROOT STERK FYSIEK dus wordt hij geslachtofferd.
Gewoon een intelligente voetballer en gewoon goed. Altijd opstellen boven Vormertje van Club fucking Brugge
Kijk even hoeveel assists Vormer heeft. Het is niet tegen de Barcelona's van deze wereld, maar stellen dat Vormer niet creatief is, is ietwat kort door de bocht.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan sowieso niet in deze samenstelling naast een De Roon en Wijnaldum die ook weinig creatief zijn.
Blind zien ze ook niet meer als middenvelder, lijkt mij. Ik schaar 'm inmiddels ook als verdediger en zou hem sowieso niet opstellen.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind speelde jarenlang natuurlijk prima in United, alleen Mourinho geilt op GROOT STERK FYSIEK dus wordt hij geslachtofferd.
Gewoon een intelligente voetballer en gewoon goed. Altijd opstellen boven Vormertje van Club fucking Brugge
Omdat ik Blind een goede speler vind? Nee hoor, dat baseer ik op de keren dat ik hem heb zien spelen.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij redeneert altijd met je onderbuik hč.
Dan ben ik benieuwd wat hij laat zien zoquote:Op maandag 4 juni 2018 20:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kijk even hoeveel assists Vormer heeft. Het is niet tegen de Barcelona's van deze wereld, maar stellen dat Vormer niet creatief is, is ietwat kort door de bocht.
Fucking België staat hoger op de Uefa-ranking dan Nederland, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik Blind een goede speler vind? Nee hoor, dat baseer ik op de keren dat ik hem heb zien spelen.
En dat Vormertje jarenlang niet eens goed genoeg was voor de basis van Feyenoord, dat je dan op je 30e het leuk doet in fucking België zegt mij echt niks.
En hadden dit jaar zowaar nog een dramatischer jaar dan Nederland.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fucking België staat hoger op de Uefa-ranking dan Nederland, maar dat geheel terzijde.
JR ziet liever een middenveld van Klaassen, Blind en Van de Beek.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fucking België staat hoger op de Uefa-ranking dan Nederland, maar dat geheel terzijde.
Dat is mij ontgaan. Best knapquote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hadden dit jaar zowaar nog een dramatischer jaar dan Nederland.
Mijn ideale middenveld staat hierboven waar maar één oud-Ajacied in zit.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
JR ziet liever een middenveld van Klaassen, Blind en Van de Beek.
Lekker relevant ookquote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet dat het boeit verder, Oranje kan er geen flikker van en dat blijft zo nog even.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ideale middenveld staat hierboven waar maar één oud-Ajacied in zit.
Fake news.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:24 schreef Mr.Maul het volgende:
Waarom vond iedereen Vormer zo goed invallen? Elke voorzet mislukte en elk schot was ongevaarlijk. Toevallig omdat hij 'iets anders' probeerde wordt het bestempeld als succesvol. Blijkbaar mag je dan wel compleet falen.
Het is geen top of subtopmateriaal maar moet wel kunnen wedijveren met landen als Zwitserland en Denemarken. Alleen het middenveld blijft echt een probleemkind zo.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet dat het boeit verder, Oranje kan er geen flikker van en dat blijft zo nog even.
Ja want als je die redenatie volgt kan je geen speler van de Eredivisie meer selecteren. De Ligt 2e met Ajax in fucking Nederland.quote:
Moet kunnen ja, maar blijkbaar lukt dát niet eens.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen top of subtopmateriaal maar moet wel kunnen wedijveren met landen als Zwitserland en Denemarken. Alleen het middenveld blijft echt een probleemkind zo.
Het maakt wel uit naar mijn mening wat de leeftijd is van de speler in kwestie.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja want als je die redenatie volgt kan je geen speler van de Eredivisie meer selecteren. De Ligt 2e met Ajax in fucking Nederland.
Jij bent ook wel een ster in het trekken van conclusies, hé.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja want als je die redenatie volgt kan je geen speler van de Eredivisie meer selecteren. De Ligt 2e met Ajax in fucking Nederland.
Het volgende EK niet halen is lastiger dan het wel halen.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet kunnen ja, maar blijkbaar lukt dát niet eens.
Mee eens op zich, maar 30 kan nog net.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het maakt wel uit naar mijn mening wat de leeftijd is van de speler in kwestie.
Het wordt 1 2 3- 0.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Was dat Haags_Kwartiertje op tv net met zijn voorspelling?
Hij is op vakantie
Tactische en individuele blunders in combinatie met een dosis ongeluk heeft ons het EK en WK gekost. Het komende EK halen ligt inderdaad wel in de lijn der verwachting.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het volgende EK niet halen is lastiger dan het wel halen.
Hij kan opzich vast nog mee als breedtespeler, maar als basisspeler van Oranje vind ik het wel te min.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mee eens op zich, maar 30 kan nog net.
Tijdens de WK-kwalificatie was er wel echt heel veel pech, bij de EK-kwalificatie was het vooral veel onkunde.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Tactische en individuele blunders in combinatie met een dosis ongeluk heeft ons het EK en WK gekost. Het komende EK halen ligt inderdaad wel in de lijn der verwachting.
Voor de breedte is het ook best karig. Overigens ook opmerkelijk dat mensen hem met vd Beek vergeleken. 'Toen Vormer erin kwam... '. Twee totaal verschillende spelers.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan opzich vast nog mee als breedtespeler, maar als basisspeler van Oranje vind ik het wel te min.
Italië heeft hetzelfde probleem nu. Overigens gaat het altijd in golfbewegingen dus over paar jaar weer toplichting en dan weer niet etc. Is altijd zo geweest.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen top of subtopmateriaal maar moet wel kunnen wedijveren met landen als Zwitserland en Denemarken. Alleen het middenveld blijft echt een probleemkind zo.
Ik kan me de mooie blunders van De Vrij in de EK-kwalificatie nog herinneren. Genot.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens de WK-kwalificatie was er wel echt heel veel pech, bij de EK-kwalificatie was het vooral veel onkunde.
V/d Beek die nu niet eens op de bank zit lijkt wel een signaal.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:33 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Voor de breedte is het ook best karig. Overigens ook opmerkelijk dat mensen hem met vd Beek vergeleken. 'Toen Vormer erin kwam... '. Twee totaal verschillende spelers.
Als die goal van Dost uit bij Zweden gewoon wordt goedgekeurd en Lloris niet blundert tegen datzelfde Zweden had je in elk geval play-offs gehaald voor het WK.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Tactische en individuele blunders in combinatie met een dosis ongeluk heeft ons het EK en WK gekost. Het komende EK halen ligt inderdaad wel in de lijn der verwachting.
Dat is wel te makkelijk, er zijn wel structurele problemen aan te wijzen waardoor er weinig creatieve spelers zijn doorgebroken de laatste jaren.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Italië heeft hetzelfde probleem nu. Overigens gaat het altijd in golfbewegingen dus over paar jaar weer toplichting en dan weer niet etc. Is altijd zo geweest.
Speelde net als heel NL gewoon erg slecht. Alle andere interlands speelde hij echter erg sterk. Zou opmerkelijk zijn als dit een signaal is.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
V/d Beek die nu niet eens op de bank zit lijkt wel een signaal.
Ik heb de eerste helft gemist donderdag dus geen idee hoe hij speelde toen.
Komt vanzelf goed ja. Ik heb de jaren 80-begin 90 ook meegemaakt. Komt wel goed.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel te makkelijk, er zijn wel structurele problemen aan te wijzen waardoor er weinig creatieve spelers zijn doorgebroken de laatste jaren.
En Italië zal dat ook wel hebben. Te makkelijk om maar te denken dat het vanzelf goed komt.
Wel opvallend verderquote:Op maandag 4 juni 2018 20:38 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Speelde net als heel NL gewoon erg slecht. Alle andere interlands speelde hij echter erg sterk. Zou opmerkelijk zijn als dit een signaal is.
Ook toen ging dat niet vanzelf volgens mij. Vooral Cruijff had toen grote invloed op de jeugdopleiding van Ajaxquote:Op maandag 4 juni 2018 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed ja. Ik heb de jaren 80-begin 90 ook meegemaakt. Komt wel goed.
act.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder Buffon is hier geen reet aan.
Verplicht he van Mussoliniquote:Op maandag 4 juni 2018 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Hoor die kids keihard meezingen. Geweldig.
Ondertussen kunnen onze spitsen niet eens één woord meezingen.quote:
Wut.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb letterlijk geen idee wie Marten de Roon is.
En dat terwijl het 1 grote zooi is. Ook knap.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Italianen houden tenminste van hun land.
Dan kijk je weinig voetbal.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Het is je vergevenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks verslaat het Russische volkslied
Ome vlad is dit met mij eens.
Ik verwacht vanavond nog een hoogtepunt te ondergaan. Hue hue hue.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogtepunt is geweest met dat prachtige volkslied.
Kost weer 50¤quote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond nog een hoogtepunt te ondergaan. Hue hue hue.
Mijn vriendin is helaas niet aanwezig vandaag.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond nog een hoogtepunt te ondergaan. Hue hue hue.
Mijn fleshlight is niet op krachtstroom maar op batterijen.quote:
Ik zie nu al dat Vormer een middelmatig werkertje is. Jaren niet zien spelen, maar in een oogopslag wist ik genoeg.quote:
Ik hoop Perinquote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Perin eerste keeper of Chesny?
Doe ik het dit keer meer een ander. Hoop niet dat ze daar kwaad om wordt.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin is helaas niet aanwezig vandaag.
En toch he, toch speelde ie vorige pot best leukquote:Op maandag 4 juni 2018 20:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie nu al dat Vormer een middelmatig werkertje is. Jaren niet zien spelen, maar in een oogopslag wist ik genoeg.
Bosvelt 2.0 Maja prima om erbij te hebbenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie nu al dat Vormer een middelmatig werkertje is. Jaren niet zien spelen, maar in een oogopslag wist ik genoeg.
Verdomme.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe ik het dit keer meer een ander. Hoop niet dat ze daar kwaad om wordt.
Draver he. Druistig gelijk Luckassen en Dumfries.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben scherp heden avond.quote:
Dit is wel een mooi stadionquote:Op maandag 4 juni 2018 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Italiaanse stadions in een notendop.
Nee zijn kleine scheenbeschermersquote:Op maandag 4 juni 2018 20:48 schreef Paul het volgende:
Vergeet Memphis nou z'n scheenbeschermers?
[ afbeelding ]
niet dit weerquote:Op maandag 4 juni 2018 20:48 schreef Paul het volgende:
Vergeet Memphis nou z'n scheenbeschermers?
[ afbeelding ]
Ze hadden net zo goed in de arena kunnen spelen ja.quote:
Dat was sarcasme he.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch he, toch speelde ie vorige pot best leuk
Een EK moet dit team toch wel halen zou je zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
Het is 1-0 en volgens dit topic halen we het EK2020 al niet meer.
Maar dadelijk mee in de polonaise als we gaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
Nee, hij speelde toen best aardig.quote:
Ik heb ook een mening wat betreft de hoop dat jij 2020 haaltquote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
Polonaise hollandaise! Friet met mayonaise!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dadelijk mee in de polonaise als we gaan.
Van Masterminded...quote:Op maandag 4 juni 2018 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, hij speelde toen best aardig.
Vind m niet terecht afgekeurd.
Dat betwijfel ik.quote:
Je onsterfelijk voor lul zetten.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Buitendam het volgende:
Onlogisch en Tassendief zetten zichzelf hier onsterfelijk voor lul.
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Buitendam het volgende:
Onlogisch en Tassendief zetten zichzelf hier onsterfelijk voor lul.
Ah.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Ah.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja wel. Hij verwijst naar een discussie die ik met JR had net, over Vormer.
Teleurstellend hoe jij je hier gedraagt.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je onsterfelijk voor lul zetten.
Ok Buitendam.
De kwalificatiepoule eerst maar eens afwachten. Dit kom ik net tegen qua potindeling:quote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een EK moet dit team toch wel halen zou je zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Al een tijdje ja Hans.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kiki Bertens ligt eruit trouwens Genot topshow
Wie?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kiki Bertens ligt eruit trouwens Genot topshow
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De kwalificatiepoule eerst maar eens afwachten. Dit kom ik net tegen qua potindeling:ook vanuit pot 2 moet je het reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
De kwalificatiepoule eerst maar eens afwachten. Dit kom ik net tegen qua potindeling:Nations League pakken we ticket want de landen in onze poule winnen wss hun kwali poule dus dan schuift dat ticket opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De kwalificatiepoule eerst maar eens afwachten. Dit kom ik net tegen qua potindeling:Denemarken zou leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Poepz0r, beste Poepz0r.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nations League pakken we ticket want de landen in onze poule winnen wss hun kwali poule dus dan schuift dat ticket op
Hij heeft toch gelijk? Al moet je dan nog wel een playoff spelenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Poepz0r, beste Poepz0r.
Daar gaat je theorie.
[ afbeelding ]
Exact zie rechtsonderquote:Op maandag 4 juni 2018 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Al moet je dan nog wel een playoff spelen
En Liechtenstein.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat Luxemburg zich kwalificeert voor het EK
Vaticaanstad verdient een EK ticketquote:Op maandag 4 juni 2018 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Liechtenstein.
Elf Liechtensteiners moet een goed team opleveren.
En Gibraltarquote:Op maandag 4 juni 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop vurig op Wit-Rusland en het debat dat dat hier in Nederland gaat opleveren.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dramaquote:Op maandag 4 juni 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
verdediging bij standaardsituaties ziet er matig slecht uit
🎉🎉🎉quote:
En Catalonie lekker nietquote:
Valt het jou ook op dat Buitendam direct met de staart tussen de benen vertrokken is na jouw vlijmscherpe opmerking?quote:
Komt door Blind.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
verdediging bij standaardsituaties ziet er matig slecht uit
Mane naar real Madrid genotquote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
Wij wachten op de aanstaande transfer van Jorginhogod naar het beloofde Etihad.
Liverpool en City halen prima middenvelders en dan komt Arsenal aanzetten met Fellaini hahaquote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
Verbaast mij niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat Buitendam direct met de staart tussen de benen vertrokken is na jouw vlijmscherpe opmerking?
Puik werk Rickertman!
Arsenal is ook geen topclubquote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool en City halen prima middenvelders en dan komt Arsenal aanzetten met Fellaini haha
Weer 400 miljoen uitgeven, misschien komt Pep nu wel een ronde verderquote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
Fekir ook nog halenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool en City halen prima middenvelders en dan komt Arsenal aanzetten met Fellaini haha
Schijnt dat Emery hem al wilde in zijn PSG periode. Waarom is mij een raadsel.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind jij het ook bijzonder dat Doublepain nog durft te posten na de vrijdagochtendroast?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat Buitendam direct met de staart tussen de benen vertrokken is na jouw vlijmscherpe opmerking?
Puik werk Rickertman!
Ik niet. Ik mag Liverpool wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou Cillessen naar Liverpool wel leuk vinden
Goede zaak dat Liverpool hun bank versterkt. Al wordt er nu wel getrokken aan enkele spelers van hunquote:
Zijn de spelersvrouwen druk bezig ja?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede zaak dat Liverpool hun bank versterkt. Al wordt er nu wel getrokken aan enkele spelers van hun
Jouw held en inspirator gaf ook zeeën van miljoenen uit om tegen een vreselijk gehandicapt Sevilla eruit te vliegen. Shut up, idiot.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weer 400 miljoen uitgeven, misschien komt Pep nu wel een ronde verder
Vind ik wel meevallen, maar los daarvan: Ik vind het een vreselijke jankbal.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen is wel een prima keeper.
Ik neem aan dat Gini mag vertrekken.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede zaak dat Liverpool hun bank versterkt. Al wordt er nu wel getrokken aan enkele spelers van hun
Ze hebben flink wat geld om uit te geven. Alleen dus nog een keeper, verdediger en extra aanvaller.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Prima voor breedte.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Gini mag vertrekken.
En hung als een paard.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
V Dijk is wel zo sterk als een paard zeg koekoek
Komt door zijn Ajax verleden, kan hij niks aan doen joh.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, maar los daarvan: Ik vind het een vreselijke jankbal.
Mane > realquote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben flink wat geld om uit te geven. Alleen dus nog een keeper, verdediger en extra aanvaller.
Klopp is wel fan. De fans niet onverdeeld.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Prima voor breedte.
Favoriete speler van kloppquote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Prima voor breedte.
mijn held won 3 CL's in 4 jaarquote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jouw held en inspirator gaf ook zeeën van miljoenen uit om tegen een vreselijk gehandicapt Sevilla eruit te vliegen. Shut up, idiot.
Muah Milner wordt oud en Oxlade is nog lang geblesseerd. Die gaat nog genoeg spelenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Gini mag vertrekken.
Dat Canquote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast gaat Can weg bij Liverpool dus is er nog plek voor Gini
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mijn held won 3 CL's in 4 jaar
u mad bruh
Zonder enige schaamte. Die man durft wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vind jij het ook bijzonder dat Doublepain nog durft te posten na de vrijdagochtendroast?
Waarom zou klopp z'n favoriete speler weg doen? Gini dusquote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast gaat Can weg bij Liverpool dus is er nog plek voor Gini
zo danquote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De feiten zeggen anders. Druip af.
En wat hiervan is verrassend?quote:
Can al naar Juve? Keita, Fekir, Hendo, Fabinho, Ox, Grujic. Zijn er toch veel voor drie posities.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Milner wordt oud en Oxlade is nog lang geblesseerd. Die gaat nog genoeg spelen
Niet als je 60 wedstrijden in een jaar speeltquote:Op maandag 4 juni 2018 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Can al naar Juve? Keita, Fekir, Hendo, Fabinho, Ox, Grujic. Zijn er toch veel voor drie posities.
Mourinhogodquote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De feiten zeggen anders. Druip af.
Als dat zo is: Nooit meer ex-ajaxspelers opstellen.quote:
Ziyechquote:
Fekir en Ox zijn ook inzetbaar voor de flanken. Grujic geen idee wat daar het plan mee isquote:Op maandag 4 juni 2018 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Can al naar Juve? Keita, Fekir, Hendo, Fabinho, Ox, Grujic. Zijn er toch veel voor drie posities.
Blangequote:
Wel leuk dat je hapt.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee joh. Ik zie Blind 3x zomaar een bal inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |