Als die goal van Dost uit bij Zweden gewoon wordt goedgekeurd en Lloris niet blundert tegen datzelfde Zweden had je in elk geval play-offs gehaald voor het WK.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Tactische en individuele blunders in combinatie met een dosis ongeluk heeft ons het EK en WK gekost. Het komende EK halen ligt inderdaad wel in de lijn der verwachting.
Dat is wel te makkelijk, er zijn wel structurele problemen aan te wijzen waardoor er weinig creatieve spelers zijn doorgebroken de laatste jaren.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Italië heeft hetzelfde probleem nu. Overigens gaat het altijd in golfbewegingen dus over paar jaar weer toplichting en dan weer niet etc. Is altijd zo geweest.
Speelde net als heel NL gewoon erg slecht. Alle andere interlands speelde hij echter erg sterk. Zou opmerkelijk zijn als dit een signaal is.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
V/d Beek die nu niet eens op de bank zit lijkt wel een signaal.
Ik heb de eerste helft gemist donderdag dus geen idee hoe hij speelde toen.
Komt vanzelf goed ja. Ik heb de jaren 80-begin 90 ook meegemaakt. Komt wel goed.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel te makkelijk, er zijn wel structurele problemen aan te wijzen waardoor er weinig creatieve spelers zijn doorgebroken de laatste jaren.
En Italië zal dat ook wel hebben. Te makkelijk om maar te denken dat het vanzelf goed komt.
Wel opvallend verderquote:Op maandag 4 juni 2018 20:38 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Speelde net als heel NL gewoon erg slecht. Alle andere interlands speelde hij echter erg sterk. Zou opmerkelijk zijn als dit een signaal is.
Ook toen ging dat niet vanzelf volgens mij. Vooral Cruijff had toen grote invloed op de jeugdopleiding van Ajaxquote:Op maandag 4 juni 2018 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed ja. Ik heb de jaren 80-begin 90 ook meegemaakt. Komt wel goed.
act.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder Buffon is hier geen reet aan.
Verplicht he van Mussoliniquote:Op maandag 4 juni 2018 20:41 schreef Bolasie het volgende:
Hoor die kids keihard meezingen. Geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |