Lekker relevant ookquote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fucking België staat hoger op de Uefa-ranking dan Nederland, maar dat geheel terzijde.
Niet dat het boeit verder, Oranje kan er geen flikker van en dat blijft zo nog even.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ideale middenveld staat hierboven waar maar één oud-Ajacied in zit.
Fake news.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:24 schreef Mr.Maul het volgende:
Waarom vond iedereen Vormer zo goed invallen? Elke voorzet mislukte en elk schot was ongevaarlijk. Toevallig omdat hij 'iets anders' probeerde wordt het bestempeld als succesvol. Blijkbaar mag je dan wel compleet falen.
Het is geen top of subtopmateriaal maar moet wel kunnen wedijveren met landen als Zwitserland en Denemarken. Alleen het middenveld blijft echt een probleemkind zo.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet dat het boeit verder, Oranje kan er geen flikker van en dat blijft zo nog even.
Ja want als je die redenatie volgt kan je geen speler van de Eredivisie meer selecteren. De Ligt 2e met Ajax in fucking Nederland.quote:
Moet kunnen ja, maar blijkbaar lukt dát niet eens.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen top of subtopmateriaal maar moet wel kunnen wedijveren met landen als Zwitserland en Denemarken. Alleen het middenveld blijft echt een probleemkind zo.
Het maakt wel uit naar mijn mening wat de leeftijd is van de speler in kwestie.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja want als je die redenatie volgt kan je geen speler van de Eredivisie meer selecteren. De Ligt 2e met Ajax in fucking Nederland.
Jij bent ook wel een ster in het trekken van conclusies, hé.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja want als je die redenatie volgt kan je geen speler van de Eredivisie meer selecteren. De Ligt 2e met Ajax in fucking Nederland.
Het volgende EK niet halen is lastiger dan het wel halen.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet kunnen ja, maar blijkbaar lukt dát niet eens.
Mee eens op zich, maar 30 kan nog net.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het maakt wel uit naar mijn mening wat de leeftijd is van de speler in kwestie.
Het wordt 1 2 3- 0.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Was dat Haags_Kwartiertje op tv net met zijn voorspelling?
Hij is op vakantie
Tactische en individuele blunders in combinatie met een dosis ongeluk heeft ons het EK en WK gekost. Het komende EK halen ligt inderdaad wel in de lijn der verwachting.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het volgende EK niet halen is lastiger dan het wel halen.
Hij kan opzich vast nog mee als breedtespeler, maar als basisspeler van Oranje vind ik het wel te min.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mee eens op zich, maar 30 kan nog net.
Tijdens de WK-kwalificatie was er wel echt heel veel pech, bij de EK-kwalificatie was het vooral veel onkunde.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Tactische en individuele blunders in combinatie met een dosis ongeluk heeft ons het EK en WK gekost. Het komende EK halen ligt inderdaad wel in de lijn der verwachting.
Voor de breedte is het ook best karig. Overigens ook opmerkelijk dat mensen hem met vd Beek vergeleken. 'Toen Vormer erin kwam... '. Twee totaal verschillende spelers.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan opzich vast nog mee als breedtespeler, maar als basisspeler van Oranje vind ik het wel te min.
Italië heeft hetzelfde probleem nu. Overigens gaat het altijd in golfbewegingen dus over paar jaar weer toplichting en dan weer niet etc. Is altijd zo geweest.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen top of subtopmateriaal maar moet wel kunnen wedijveren met landen als Zwitserland en Denemarken. Alleen het middenveld blijft echt een probleemkind zo.
Ik kan me de mooie blunders van De Vrij in de EK-kwalificatie nog herinneren. Genot.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens de WK-kwalificatie was er wel echt heel veel pech, bij de EK-kwalificatie was het vooral veel onkunde.
V/d Beek die nu niet eens op de bank zit lijkt wel een signaal.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:33 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Voor de breedte is het ook best karig. Overigens ook opmerkelijk dat mensen hem met vd Beek vergeleken. 'Toen Vormer erin kwam... '. Twee totaal verschillende spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |