De kwalificatiepoule eerst maar eens afwachten. Dit kom ik net tegen qua potindeling:quote:Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een EK moet dit team toch wel halen zou je zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Al een tijdje ja Hans.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kiki Bertens ligt eruit trouwens Genot topshow
Wie?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kiki Bertens ligt eruit trouwens Genot topshow
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De kwalificatiepoule eerst maar eens afwachten. Dit kom ik net tegen qua potindeling:ook vanuit pot 2 moet je het reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
De kwalificatiepoule eerst maar eens afwachten. Dit kom ik net tegen qua potindeling:Nations League pakken we ticket want de landen in onze poule winnen wss hun kwali poule dus dan schuift dat ticket opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De kwalificatiepoule eerst maar eens afwachten. Dit kom ik net tegen qua potindeling:Denemarken zou leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Poepz0r, beste Poepz0r.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nations League pakken we ticket want de landen in onze poule winnen wss hun kwali poule dus dan schuift dat ticket op
Hij heeft toch gelijk? Al moet je dan nog wel een playoff spelenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Poepz0r, beste Poepz0r.
Daar gaat je theorie.
[ afbeelding ]
Exact zie rechtsonderquote:Op maandag 4 juni 2018 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Al moet je dan nog wel een playoff spelen
En Liechtenstein.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat Luxemburg zich kwalificeert voor het EK
Vaticaanstad verdient een EK ticketquote:Op maandag 4 juni 2018 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Liechtenstein.
Elf Liechtensteiners moet een goed team opleveren.
En Gibraltarquote:Op maandag 4 juni 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop vurig op Wit-Rusland en het debat dat dat hier in Nederland gaat opleveren.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dramaquote:Op maandag 4 juni 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
verdediging bij standaardsituaties ziet er matig slecht uit
🎉🎉🎉quote:
En Catalonie lekker nietquote:
Valt het jou ook op dat Buitendam direct met de staart tussen de benen vertrokken is na jouw vlijmscherpe opmerking?quote:
Komt door Blind.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
verdediging bij standaardsituaties ziet er matig slecht uit
Mane naar real Madrid genotquote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
Wij wachten op de aanstaande transfer van Jorginhogod naar het beloofde Etihad.
Liverpool en City halen prima middenvelders en dan komt Arsenal aanzetten met Fellaini hahaquote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
Verbaast mij niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat Buitendam direct met de staart tussen de benen vertrokken is na jouw vlijmscherpe opmerking?
Puik werk Rickertman!
Arsenal is ook geen topclubquote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool en City halen prima middenvelders en dan komt Arsenal aanzetten met Fellaini haha
Weer 400 miljoen uitgeven, misschien komt Pep nu wel een ronde verderquote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
Fekir ook nog halenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool en City halen prima middenvelders en dan komt Arsenal aanzetten met Fellaini haha
Schijnt dat Emery hem al wilde in zijn PSG periode. Waarom is mij een raadsel.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind jij het ook bijzonder dat Doublepain nog durft te posten na de vrijdagochtendroast?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat Buitendam direct met de staart tussen de benen vertrokken is na jouw vlijmscherpe opmerking?
Puik werk Rickertman!
Ik niet. Ik mag Liverpool wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou Cillessen naar Liverpool wel leuk vinden
Goede zaak dat Liverpool hun bank versterkt. Al wordt er nu wel getrokken aan enkele spelers van hunquote:
Zijn de spelersvrouwen druk bezig ja?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede zaak dat Liverpool hun bank versterkt. Al wordt er nu wel getrokken aan enkele spelers van hun
Jouw held en inspirator gaf ook zeeën van miljoenen uit om tegen een vreselijk gehandicapt Sevilla eruit te vliegen. Shut up, idiot.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weer 400 miljoen uitgeven, misschien komt Pep nu wel een ronde verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |