Vind ik wel meevallen, maar los daarvan: Ik vind het een vreselijke jankbal.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen is wel een prima keeper.
Ik neem aan dat Gini mag vertrekken.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede zaak dat Liverpool hun bank versterkt. Al wordt er nu wel getrokken aan enkele spelers van hun
Ze hebben flink wat geld om uit te geven. Alleen dus nog een keeper, verdediger en extra aanvaller.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede zaak dat Liverpool hun bank versterkt. Al wordt er nu wel getrokken aan enkele spelers van hun
Dat denk ik niet. Prima voor breedte.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Gini mag vertrekken.
En hung als een paard.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
V Dijk is wel zo sterk als een paard zeg koekoek
Komt door zijn Ajax verleden, kan hij niks aan doen joh.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, maar los daarvan: Ik vind het een vreselijke jankbal.
Mane > realquote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben flink wat geld om uit te geven. Alleen dus nog een keeper, verdediger en extra aanvaller.
Klopp is wel fan. De fans niet onverdeeld.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Prima voor breedte.
Favoriete speler van kloppquote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Prima voor breedte.
mijn held won 3 CL's in 4 jaarquote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jouw held en inspirator gaf ook zeeën van miljoenen uit om tegen een vreselijk gehandicapt Sevilla eruit te vliegen. Shut up, idiot.
Muah Milner wordt oud en Oxlade is nog lang geblesseerd. Die gaat nog genoeg spelenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Gini mag vertrekken.
Dat Canquote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast gaat Can weg bij Liverpool dus is er nog plek voor Gini
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mijn held won 3 CL's in 4 jaar
u mad bruh
Zonder enige schaamte. Die man durft wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vind jij het ook bijzonder dat Doublepain nog durft te posten na de vrijdagochtendroast?
Waarom zou klopp z'n favoriete speler weg doen? Gini dusquote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast gaat Can weg bij Liverpool dus is er nog plek voor Gini
zo danquote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De feiten zeggen anders. Druip af.
En wat hiervan is verrassend?quote:
Can al naar Juve? Keita, Fekir, Hendo, Fabinho, Ox, Grujic. Zijn er toch veel voor drie posities.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Milner wordt oud en Oxlade is nog lang geblesseerd. Die gaat nog genoeg spelen
Niet als je 60 wedstrijden in een jaar speeltquote:Op maandag 4 juni 2018 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Can al naar Juve? Keita, Fekir, Hendo, Fabinho, Ox, Grujic. Zijn er toch veel voor drie posities.
Mourinhogodquote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De feiten zeggen anders. Druip af.
Als dat zo is: Nooit meer ex-ajaxspelers opstellen.quote:
Ziyechquote:
Fekir en Ox zijn ook inzetbaar voor de flanken. Grujic geen idee wat daar het plan mee isquote:Op maandag 4 juni 2018 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Can al naar Juve? Keita, Fekir, Hendo, Fabinho, Ox, Grujic. Zijn er toch veel voor drie posities.
Blangequote:
Wel leuk dat je hapt.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee joh. Ik zie Blind 3x zomaar een bal inleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |