Goede speler joh, zeker opbouwend gezien. Zie hem ook wel graag op het middenveld samen met Pröpper en dan nog een dynamischere speler ernaast, Wijnaldum/vd Beek/Ginkelquote:
Hij heeft nu geen ritme in ieder geval. De Vrij, Aké en Kongolo zie ik alledrie liever achterin.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler joh, zeker opbouwend gezien. Zie hem ook wel graag op het middenveld samen met Pröpper en dan nog een dynamischere speler ernaast, Wijnaldum/vd Beek/Ginkel
Ja ik zou hem ook vooral opstellen als linksback of als middenvelder, vooral omdat we centraal toch veel opties hebben. Maar ik snap wel dat Koeman dit ook nu eens wil testen, waarin Blind ook meer kan doorschuiven als extra middenvelder.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft nu geen ritme in ieder geval. De Vrij, Aké en Kongolo zie ik alledrie liever achterin.
Toine van Peperstraten ook die daar zit terwijl zijn eigenlijke werkgever het ook uitzendtquote:Op maandag 4 juni 2018 20:07 schreef franklop het volgende:
Mag Kieft wel bij Veronica aanschuiven?
Dat belooft voor na de zomer
HEEFT CLUB BRUGGE VOOR TWEEDE KEER KAMPIOEN GEMAAKT!!1!1!1!1!1!1!11!1!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Ruud Vormer in Oranje
Hou op hoor
Wie heb je - van de huidige spelers - liever op zijn plek dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op hoor
Heb je daar nog een argument voor? Ik ben wel benieuwd wat hij laat zien.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op hoor
Pröpper - Blind - Wijnaldum als middenveld. De Vrij dan achterin.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie heb je - van de huidige spelers - liever op zijn plek dan?
Sané speelt wel echt debiel kut voor Duitsland.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Naar dit zitten gluren terwijl andere landen mensen als Sané thuislaten. (lol)
Gewoon een middelmatig werkertje, zegt me niet zoveel dat hij een leuk jaar bij Brugge heeft gehad. Is ook al veel te oud dus zie je ook niet veel verder meer doorgroeien.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je daar nog een argument voor? Ik ben wel benieuwd wat hij laat zien.
Dan wordt hij verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:10 schreef Wim_Kieft het volgende:
[..]
Sané speelt wel echt debiel kut voor Duitsland.
Mhoah ik wil Vormer wel een keer zien starten. Kijken wat hij kan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pröpper - Blind - Wijnaldum als middenveld. De Vrij dan achterin.
Oke. Twee uitstekende jaren bij Brugge. Beste speler van de competitie afgelopen jaar. Hij heeft in ieder geval deze kans wel verdiend.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een middelmatig werkertje, zegt me niet zoveel dat hij een leuk jaar bij Brugge heeft gehad. Is ook al veel te oud dus zie je ook niet veel verder meer doorgroeien.
Blind speelde jarenlang natuurlijk prima in United, alleen Mourinho geilt op GROOT STERK FYSIEK dus wordt hij geslachtofferd.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mhoah ik wil Vormer wel een keer zien starten. Kijken wat hij kan.
Blind is natuurlijk moker slecht. Haalt de selectie van United 9 van de 10 keer niet eens, schandalig dat hij überhaupt in dit team zit.
Maar dan sowieso niet in deze samenstelling naast een De Roon en Wijnaldum die ook weinig creatief zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Twee uitstekende jaren bij Brugge. Beste speler van de competitie afgelopen jaar. Hij heeft in ieder geval deze kans wel verdiend.
Jij redeneert altijd met je onderbuik hè.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind speelde jarenlang natuurlijk prima in United, alleen Mourinho geilt op GROOT STERK FYSIEK dus wordt hij geslachtofferd.
Gewoon een intelligente voetballer en gewoon goed. Altijd opstellen boven Vormertje van Club fucking Brugge
Kijk even hoeveel assists Vormer heeft. Het is niet tegen de Barcelona's van deze wereld, maar stellen dat Vormer niet creatief is, is ietwat kort door de bocht.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan sowieso niet in deze samenstelling naast een De Roon en Wijnaldum die ook weinig creatief zijn.
Blind zien ze ook niet meer als middenvelder, lijkt mij. Ik schaar 'm inmiddels ook als verdediger en zou hem sowieso niet opstellen.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind speelde jarenlang natuurlijk prima in United, alleen Mourinho geilt op GROOT STERK FYSIEK dus wordt hij geslachtofferd.
Gewoon een intelligente voetballer en gewoon goed. Altijd opstellen boven Vormertje van Club fucking Brugge
Omdat ik Blind een goede speler vind? Nee hoor, dat baseer ik op de keren dat ik hem heb zien spelen.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij redeneert altijd met je onderbuik hè.
Dan ben ik benieuwd wat hij laat zien zoquote:Op maandag 4 juni 2018 20:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kijk even hoeveel assists Vormer heeft. Het is niet tegen de Barcelona's van deze wereld, maar stellen dat Vormer niet creatief is, is ietwat kort door de bocht.
Fucking België staat hoger op de Uefa-ranking dan Nederland, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik Blind een goede speler vind? Nee hoor, dat baseer ik op de keren dat ik hem heb zien spelen.
En dat Vormertje jarenlang niet eens goed genoeg was voor de basis van Feyenoord, dat je dan op je 30e het leuk doet in fucking België zegt mij echt niks.
En hadden dit jaar zowaar nog een dramatischer jaar dan Nederland.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fucking België staat hoger op de Uefa-ranking dan Nederland, maar dat geheel terzijde.
JR ziet liever een middenveld van Klaassen, Blind en Van de Beek.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fucking België staat hoger op de Uefa-ranking dan Nederland, maar dat geheel terzijde.
Dat is mij ontgaan. Best knapquote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hadden dit jaar zowaar nog een dramatischer jaar dan Nederland.
Mijn ideale middenveld staat hierboven waar maar één oud-Ajacied in zit.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
JR ziet liever een middenveld van Klaassen, Blind en Van de Beek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |