abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 24 mei 2018 @ 19:01:21 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179362107
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Ronny Jackson???
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel (beoogd)
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), John Bolton (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent), Andrew McCabe (Deputy Director FBI), Herbert McMaster (National Security Adviser), David Shulkin (Secretary Veterans Affairs)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179362126
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179362166
Kan Fok! hier niet gewoon een topic a la The_Donald op Reddit openen, waar alle Trump mafketels zoals DeParo, Nintex, Refragmental en Elzies lekker in kunnen trollen?
pi_179362180
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:04 schreef FlipjeHolland het volgende:
Kan Fok! hier niet gewoon een topic a la The_Donald op Reddit openen, waar alle Trump mafketels zoals DeParo, Nintex, Refragmental en Elzies lekker in kunnen trollen?
Je hoeft er niet op te reageren.
pi_179362245
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:04 schreef FlipjeHolland het volgende:
Kan Fok! hier niet gewoon een topic a la The_Donald op Reddit openen, waar alle Trump mafketels zoals DeParo, Nintex, Refragmental en Elzies lekker in kunnen trollen?
Een andere mening betreft niet altijd steun voor Trump en al zou ik pro-Trump zijn, wat ik niet ben, maar al zou ik dat zijn dan heb ik minstens zoveel recht als jij om hier te posten. Flapdrol. Doe normaal.
pi_179362259
Moet gezegd dat DeParo wel meer tijd en overdenkingen in zijn posts steekt dan Nintex en Refragmental die echt propagandamachines zijn hier.
pi_179362290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:08 schreef Tchock het volgende:
Moet gezegd dat DeParo wel meer tijd en overdenkingen in zijn posts steekt dan Nintex en Refragmental die echt propagandamachines zijn hier.
En met deze wijze woorden ga ik naar bed ;). Welterusten. Hehe :P.
pi_179362307
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:08 schreef Tchock het volgende:
Moet gezegd dat DeParo wel meer tijd en overdenkingen in zijn posts steekt dan Nintex en Refragmental die echt propagandamachines zijn hier.
Neuh, hij gebruikt meer woorden dan alleen propagandapraatjes a la Nintex, maar het slaat nog steeds nergens op.
pi_179362347
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een andere mening betreft niet altijd steun voor Trump en al zou ik pro-Trump zijn, wat ik niet ben, maar al zou ik dat zijn dan heb ik minstens zoveel recht als jij om hier te posten. Flapdrol. Doe normaal.
Maar vertel, wat is doordachte strategie die anderen en ik over het hoofd zien? Welk slim spel wordt er gespeeld door de Trump-administratie ten aanzien van Noord-Korea?

Het komt mij nogal reactionair over. Jij beweert dat ik van alles projecteer op Trump, maar ik vrees dat jij geen haar beter bent. Omdat deze regering de ambassade naar Jeruzalem heeft verplaatst en de Iran-deal de nek om heeft gedraaid, ben jij laaiend enthousiast en denk jij dat er achter het handelen van Trump een briljante strategie schuilgaat. Ik heb die nog niet kunnen ontdekken, maar misschien komt dat doordat ik een simpele dommige jongen ben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179362376
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar vertel, wat is doordachte strategie die anderen en ik over het hoofd zien? Welk slim spel wordt er gespeeld door de Trump-administratie ten aanzien van Noord-Korea?

Het komt mij nogal reactionair over. Jij beweert dat ik van alles projecteer op Trump, maar ik vrees dat jij geen haar beter bent. Omdat deze regering de ambassade naar Jeruzalem heeft verplaatst en de Iran-deal de nek om heeft gedraaid, ben jij laaiend enthousiast en denk jij dat er achter het handelen van Trump een briljante strategie schuilgaat. Ik heb die nog niet kunnen ontdekken, maar misschien komt dat doordat ik een simpele dommige jongen ben.
Ik heb echt in het vorige topic al gezegd dat ik niet heb gezegd dat Trump een geniale strategie heeft of briljante zetten doet, volgens mij was dat ook in een reactie op jou, ik heb gezegd dat zijn beleid aangaande dictators en autoritaire regimes gewoon een stuk realistischer is om enig effect te weeg te brengen.
pi_179362427
Wat al vaker gezegd is; hij drukt keurig het GOP beleid erdoor. Daar is verder geen strategie voor nodig. De rest is alleen maar poging tot egostreling en zelfverheerlijking.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179362726
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb echt in het vorige topic al gezegd dat ik niet heb gezegd dat Trump een geniale strategie heeft of briljante zetten doet, volgens mij was dat ook in een reactie op jou, ik heb gezegd dat zijn beleid aangaande dictators en autoritaire regimes gewoon een stuk realistischer is om enig effect te weeg te brengen.
Welk effect is dat precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179362757
Het is niet moeilijk te constateren dat het beleid van de vorige presidenten nogal heeft gefaald om Noord-Korea te beteugelen. Hoe Trump dat precies beter aanpakt zie ik echter nog niet. En zijn beleid ten aanzien van andere staatshoofden is helemaal niet bijzonder opmerkelijk?
pi_179362806
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welk effect is dat precies?
Het effect is dat regimes van dictatoren meer legitimering vinden. En dat steeds minder landen de VS beschouwen als een volwassen en betrouwbare onderhandelingspartner.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179362986
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:04 schreef FlipjeHolland het volgende:
Kan Fok! hier niet gewoon een topic a la The_Donald op Reddit openen, waar alle Trump mafketels zoals DeParo, Nintex, Refragmental en Elzies lekker in kunnen trollen?
Prima om een andere mening te zien, anders is er geen discussie.
pi_179362993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:08 schreef Tchock het volgende:
Moet gezegd dat DeParo wel meer tijd en overdenkingen in zijn posts steekt dan Nintex en Refragmental die echt propagandamachines zijn hier.
  donderdag 24 mei 2018 @ 19:42:58 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179363124
Niet insert Cohen for peace talks? Is met Oekraïne best geslaagd om een overlegje te regelen. Hoewel daar ook wel wat coin bij kwam kijken natuurlijk.
pi_179363477
De coin is in de aanbieding, je krijgt 20% korting maar op = op :')

https://www.whitehousegiftshop.com/product-p/summitcoin.htm
pi_179363547
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:38 schreef Mike het volgende:
Dat weglopen is een bekende tactiek van Trump, het zou me niks verbazen als er op een redelijk korte termijn weer een nieuwe datum staat.
In principe zijn er voor Trump en Kim genoeg win-win scenario's te bedenken door inderdaad een gesprek aan te gaan. Het gaat om hun eigen publiek en voedingssysteem immers. De rest is niet bijster interessant voor ze.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_179363576
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 donderdag 24 mei 2018 @ 20:04:44 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179363649
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet insert Cohen for peace talks? Is met Oekraïne best geslaagd om een overlegje te regelen. Hoewel daar ook wel wat coin bij kwam kijken natuurlijk.
Ik zat aan dat muntje te denken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179363668
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:00 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

In principe zijn er voor Trump en Kim genoeg win-win scenario's te bedenken door inderdaad een gesprek aan te gaan. Het gaat om hun eigen publiek en voedingssysteem immers. De rest is niet bijster interessant voor ze.
Wel een hoog afbreukrisico voor Trump. Denk dat hij het daarom niet aangedurfd heeft.
  Overall beste user 2022 donderdag 24 mei 2018 @ 20:06:52 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179363692
quote:
Emmet Flood, WH attorney dealing with the Russia probe, attended the the start of the DOJ meeting on confidential FBI source, I am told. He left meeting shortly after. He was spotted by @LauraAJarrett leaving DOJ with John Kelly
https://twitter.com/mkraju/status/999703553269813248?s=20

De tering....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179363821
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:05 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wel een hoog afbreukrisico voor Trump. Denk dat hij het daarom niet aangedurfd heeft.
Afbreukrisico t.o.v. ons ja en alles en iedereen die toch al niet zo'n fan van
'm was. Voor eigen publiek is het makkelijk elke willekeurige uitkomst als win te framen. Fox e.d. helpt daar wel bij.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_179363872
JudyWoodruff twitterde op woensdag 23-05-2018 om 23:02:08 former Dir of National Intelligence James Clapper says he's personally concluded Russians not only influenced but DECIDED outcome of 2016 election: "80 thousand votes in 3 states" @NewsHour tonight reageer retweet
Niet dat republikeinen naar Clapper zullen luisteren, maar toch.
pi_179363890
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welk effect is dat precies?
Om de invloed van dat soort leiders in te dammen en conflicten te beteugelen. Op dat terrein wordt nu eenmaal veel meer power play gespeeld en Real Politik bedreven. Vaak op vrij conservatieve wijze.
pi_179363928
quote:
SethAbramson twitterde op donderdag 24-05-2018 om 20:14:10 No one from the White House, and no one from Trump's legal team, had any legal basis or right to be in that room, nor any legitimate business there.That information, in a democracy, in America as we know it, shouldn't have been anything Trump could demand to see via his lawyer. https://t.co/12v2u3kndO reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179363938
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Om de invloed van dat soort leiders in te dammen en conflicten te beteugelen. Op dat terrein wordt nu eenmaal veel meer power play gespeeld en Real Politik bedreven. Vaak op vrij conservatieve wijze.
En hoe heeft Trump de invloed van Poetin, Erdogan en Xi precies ingedamd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:22:09 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179363971
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik zat aan dat muntje te denken.
Ah ja, natuurlijk.
pi_179363972
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:28 schreef Tchock het volgende:
Het is niet moeilijk te constateren dat het beleid van de vorige presidenten nogal heeft gefaald om Noord-Korea te beteugelen. Hoe Trump dat precies beter aanpakt zie ik echter nog niet. En zijn beleid ten aanzien van andere staatshoofden is helemaal niet bijzonder opmerkelijk?
Voorlopig gaat het voor mij dat ik reden zie om optimisch te zijn wanneer kijkend naar de ontwikkelingen van afgelopen maanden. Zijn beleid is wat dat betreft vrij primitief, stok en wortel, maar als mogelijk nog altijd sterkste wereldmacht kan je je dat ook wel veroorloven. Probleem is dat zo'n tactiek effect kan hebben jegens autoritaire regimes en dictators bijvoorbeeld maar met traditionele bondgenoten zoals Europa aan averechts effect heeft.
pi_179363983
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En hoe heeft Trump de invloed van Poetin, Erdogan en Xi precies ingedamd?
Kom op Koos dat effect hebben we hier ruimschoots behandeld laat me nu niet consequent in herhaling vallen.
pi_179363985
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:37 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Prima om een andere mening te zien, anders is er geen discussie.
Eens.
pi_179364036
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kom op Koos dat effect hebben we hier ruimschoots behandeld laat me nu niet consequent in herhaling vallen.
Sorry, maar geen enkele dictator heeft zijn macht zien krimpen door toedoen van Trump. Sterker, zo'n Xi heeft alleen maar macht vergaard. Poetin idem. Erdogan zit stevig in het zadel en kreeg zelfs nog 'high marks' van Trump.

Maar misschien mis ik iets en zien dictators hun macht verdampen door het 38D schaakspel dat door Trump wordt gespeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179364066
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kom op Koos dat effect hebben we hier ruimschoots behandeld laat me nu niet consequent in herhaling vallen.
Kun je dat effect niet gewoon benoemen of blijf je volhouden dat je met overtuigende argumenten al hebt aangetoond dat er een effect is die Trump er goed uit laat komen want de rest hier lijkt nog steeds te zien dat al die autoritaire leiders de meeste winst behaald hebben?

En dan mij onlangs nog beschuldigen van arrogantie en dan met dit soort reacties op de proppen komen, welkom weer bij de deparo show :')
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:30:30 #35
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179364093
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:08 schreef Tchock het volgende:
Moet gezegd dat DeParo wel meer tijd en overdenkingen in zijn posts steekt dan Nintex en Refragmental die echt propagandamachines zijn hier.
Overdenking weet ik niet precies... er komt in ieder geval wel een argument uit, wat met name bij Nintex 80% van de tijd gewoon fanboyisme is met een ferme dosis list en bedrog. Refragmental komt ook doorgaans wel met argumenten imo, maar die zit wel erg in de conspiracy-hoek.

Zijn grootste issue is denk ik dat hij, net als vele anderen trouwens, gewoon niet kan toegeven aan de verkeerde kant van het gelijk te staan en dan de nijging heeft semantische spelletjes te gaan spelen of andere rare uitvluchten zoekt... waarmee je dan imo niet echt "in good faith" zit te discussieren met elkaar.

Het valt bij de meesten alleen minder op, omdat op veel zaken wel redelijke overeenstemming is.
pi_179364094
quote:
15s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

SethAbramson twitterde op donderdag 24-05-2018 om 20:14:10 No one from the White House, and no one from Trump's legal team, had any legal basis or right to be in that room, nor any legitimate business there.That information, in a democracy, in America as we know it, shouldn't have been anything Trump could demand to see via his lawyer. https://t.co/12v2u3kndO reageer retweet
Zeg me dat het niet waar is! SHS heeft ons beloofd dat er niemand van het WH bij de briefings zou zijn, en zij liegt niet.
pi_179364097
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar geen enkele dictator heeft zijn macht zien krimpen door toedoen van Trump. Sterker, zo'n Xi heeft alleen maar macht vergaard. Poetin idem. Erdogan zit stevig in het zadel en kreeg zelfs nog 'high marks' van Trump.

Maar misschien mis ik iets en zien dictators hun macht verdampen door het 38D schaakspel dat door Trump wordt gespeeld.
Ik zie dat toch echt anders, China werd buitenspel gezet in Noord-Korea, Taiwan, en op het gebied van de handelsoorlog volledig verrast. Poetin ziet een Amerika dat wel realiatische rode lijnen trekt in het Midden-Oosten en duidelijk aan de Russen laten blijken niet verder te gaan dan Syrie wat Rusland ook enigszins en stilzwijgend doet (waar ze ook nog eens dan binnen Syrie voorzichtig moeten zijn). Wat betreft Erdogan is er nog weinig gebeurd maja voorlopig ook weinig aanleiding toe. Het verhaal over Iran kennen we dus.
pi_179364131
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kun je dat effect niet gewoon benoemen of blijf je volhouden dat je met overtuigende argumenten al hebt aangetoond dat er een effect is die Trump er goed uit laat komen want de rest hier lijkt nog steeds te zien dat al die autoritaire leiders de meeste winst behaald hebben?

En dan mij onlangs nog beschuldigen van arrogantie en dan met dit soort reacties op de proppen komen, welkom weer bij de deparo show :')
Dat effect heb ik al verschillende keren benoemd, ook jegens Koos, altijd bereid vragen te beantwoorden daar niet van.
pi_179364219
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zie dat toch echt anders, China werd buitenspel gezet in Noord-Korea, Taiwan, en op het gebied van de handelsoorlog volledig verrast. Poetin ziet een Amerika dat wel realiatische rode lijnen trekt in het Midden-Oosten en duidelijk aan de Russen laten blijken niet verder te gaan dan Syrie wat Rusland ook enigszins en stilzwijgend doet (waar ze ook nog eens dan binnen Syrie voorzichtig moeten zijn). Wat betreft Erdogan is er nog weinig gebeurd maja voorlopig ook weinig aanleiding toe. Het verhaal over Iran kennen we dus.
China heeft de regie overgenomen inzake Noord-Korea, is het handelsconflict aan het winnen en provoceert er lustig op los in de Zuid-Chinese Zee. Intussen belooft Trump sancties te verlichten, tegen de wens in van zijn eigen volksvertegenwoordigers.

Poetin is nog altijd de baas in Syrië. Abbas en hij zijn aan de winnende hand. Over Oekraïne hoor je de VS nauwelijks, laat staan de Krim, dus daar wint Poetin ook. Intussen weigert Trump hardere sancties op te leggen aan de Russen, wat ook weer een win is voor Poetin.

Dus nee, ik zie het niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179364561
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

China heeft de regie overgenomen inzake Noord-Korea, is het handelsconflict aan het winnen en provoceert er lustig op los in de Zuid-Chinese Zee. Intussen belooft Trump sancties te verlichten, tegen de wens in van zijn eigen volksvertegenwoordigers.

Poetin is nog altijd de baas in Syrië. Abbas en hij zijn aan de winnende hand. Over Oekraïne hoor je de VS nauwelijks, laat staan de Krim, dus daar wint Poetin ook. Intussen weigert Trump hardere sancties op te leggen aan de Russen, wat ook weer een win is voor Poetin.

Dus nee, ik zie het niet.
Onze interpretaties over hoe de wereld verandert zijn gewoon te verschillend.
pi_179364631
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onze interpretaties over hoe de wereld verandert zijn gewoon te verschillend.
Republicans think Trump is losing trade war
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179364727
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onze interpretaties over hoe de wereld verandert zijn gewoon te verschillend.
Jij hebt gewoon een heel rare interpretatie van feiten. Want wat Koos zegt klopt gewoon.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 24 mei 2018 @ 21:01:35 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179364845
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onze interpretaties over hoe de wereld verandert zijn gewoon te verschillend.
Ja, jij vind het falen van Trump gewoon een reuzensucces.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179364957
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dat die twee zo handelden vindt ik nog tot daar aan toe, wat vooral apart is dat er van Zuid-Koreaanse kant niemand op de rem heeft getrapt (hetgeen waar Kim immers aanstoot aan nam is dat ze een gezamenlijke militaire oefening toch door lieten gaan).
Maar de Noord Koreanen hadden een maand(?) voordien nog laten uitschijnen dat de oefeningen geen probleem waren. Of tenminste dat opschorting ervan geen voorwaarde voor de ontmoeting was. Herinner me de preciese formulering niet, weet wel dat ik het vrij opmerkelijk vond.

Ah, gevonden, 7 maart:

quote:
North Korean leader Kim Jong-un said that he "understands" the joint South Korea-US military exercises that are scheduled to be held in April, the Blue House reported. This represents a departure from the hardline stance that the North has often taken toward the exercises, which it denounces as "nuclear war games." Kim's remarks appear to mean that he will not let these yearly exercises spoil the mood for dialogue.

During a briefing at the Blue House press center on the evening of Mar. 6, Blue House National Security Office director Chung Eui-yong, who had just led a special delegation on a trip to Pyongyang, described the conversation he had with Kim about the South Korea-US military exercises, which were delayed for the duration of the Pyeongchang Winter Olympics.

When Chung said during his meeting with Kim that "our exercises with the US are a yearly event and are defensive in nature," Kim reportedly said that "I understand why the South Korea-US exercises have to be held on the same scale as in previous years. When the situation on the Korean Peninsula is stabilized, I hope that the South Korea-US exercises can be adjusted."
http://english.hani.co.kr(...)rthkorea/835045.html

Maar een maand eerder werd net het tegenovergestelde gezegd. 7 februari:
quote:
If the US and South Korea resume the large-scale joint military exercises, the situation on the Korean Peninsula will again be pushed back to the grim phase of catastrophe and the provokers will have to bear all responsibilities," wrote the Korean Central News Agency (KCNA), a state-run North Korean outlet.
https://sputniknews.com/a(...)-diplomacy-progress/

[ Bericht 52% gewijzigd door crystal_meth op 24-05-2018 21:17:40 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 24 mei 2018 @ 22:01:51 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179365969
joshgerstein twitterde op donderdag 24-05-2018 om 21:55:42 UPDATE: WH says Kelly and Flood did not attend the substantive portion of the briefings today at DOJ & Hill on informant & Trump campaign. They made 'brief remarks' about POTUS's desire for transparency. Then left meetings. reageer retweet
Benieuwd of de aanwezige gang of 8 hetzelfde zullen zeggen.


mkraju twitterde op donderdag 24-05-2018 om 22:03:53 Schiff emerges and tells reporters that they saw "no evidence to support any allegation that the FBI or any intelligence agency placed a spy in the Trump campaign." He took no questions reageer retweet
Zeer verrassend... not.

[ Bericht 31% gewijzigd door ExtraWaskracht op 24-05-2018 22:12:59 ]
pi_179366297
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Overdenking weet ik niet precies... er komt in ieder geval wel een argument uit, wat met name bij Nintex 80% van de tijd gewoon fanboyisme is met een ferme dosis list en bedrog. Refragmental komt ook doorgaans wel met argumenten imo, maar die zit wel erg in de conspiracy-hoek.

Zijn grootste issue is denk ik dat hij, net als vele anderen trouwens, gewoon niet kan toegeven aan de verkeerde kant van het gelijk te staan en dan de nijging heeft semantische spelletjes te gaan spelen of andere rare uitvluchten zoekt... waarmee je dan imo niet echt "in good faith" zit te discussieren met elkaar.

Het valt bij de meesten alleen minder op, omdat op veel zaken wel redelijke overeenstemming is.
Ach, ik vind de rest wel redelijk ver aan de andere zijde van het spectrum. Dat mag ook wel wat minder soms. Ulx zit ook vaak gewoon kort de bocht troll-opmerkingen te maken :P

DeParo heeft gewoon de pech dat al zijn analyses gewoon aan de verkeerde kant zitten. 'China de grote verliezer'. Ja, dat lijkt zo als je aan de verkeerde kant zit. Aan de kant van de realiteit is China momenteel DE grote winnaar op macro-economische schaal. Ze hebben volledig vrij baan in de Zuidchinese zee omdat de focus van de VS op de verkeerde zaken ligt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 24 mei 2018 @ 22:22:38 #47
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179366335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
joshgerstein twitterde op donderdag 24-05-2018 om 21:55:42 UPDATE: WH says Kelly and Flood did not attend the substantive portion of the briefings today at DOJ & Hill on informant & Trump campaign. They made 'brief remarks' about POTUS's desire for transparency. Then left meetings. reageer retweet
Benieuwd of de aanwezige gang of 8 hetzelfde zullen zeggen.


mkraju twitterde op donderdag 24-05-2018 om 22:03:53 Schiff emerges and tells reporters that they saw "no evidence to support any allegation that the FBI or any intelligence agency placed a spy in the Trump campaign." He took no questions reageer retweet
Zeer verrassend... not.
Van een administratie die omkomt in leugens, van de president en z’n personeel, is dit natuurlijk totaal niet geloofwaardig.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179369181
business twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 01:02:09 North Korea says it is surprised by Trump’s decision to cancel a June 12 summit with Kim Jong Un and remains willing to meet with the U.S. any time https://t.co/lFHddaBW3T https://t.co/K1dFghQ44O reageer retweet
:7

All according to plan
pi_179369236
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 01:18 schreef Nintex het volgende:
business twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 01:02:09 North Korea says it is surprised by Trump’s decision to cancel a June 12 summit with Kim Jong Un and remains willing to meet with the U.S. any time https://t.co/lFHddaBW3T https://t.co/K1dFghQ44O reageer retweet
:7

All according to plan
[ afbeelding ]
Weet die gast ook toevallig de uitkomst van dit alles? Raakt NK zijn kernwapens kwijt? Verdwijnt de militaire macht van de VS uit Oost-Azie?
pi_179369623
Ach verdorie, daar gáát mijn inverstering! :'(

pi_179369627
en nog eentje voor de filmliefhebbers...


Het had zo mooi kunnen zijn... :'(
pi_179369633
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, jij vind het falen van Trump gewoon een reuzensucces.
Nee maar met betrekking tot dit onderwerp zie ik hem nog niet falen.

quote:
Dat gaat vooral over ZTE, als sancties tegen ZTE blijven dreigen talloze Aziaten (en niet alleen de Chinezen) hun baan te verliezen, dat onderdeel maken van de onderhandelingen lijkt me vrij strategisch en geen verlies.....

quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een heel rare interpretatie van feiten. Want wat Koos zegt klopt gewoon.
Goed argument zeg. Ahum.
pi_179369669
How Kim Jong Un ‘Baited’ Trump Into Canceling The North Korea Summit (HuffPo)
quote:
President Donald Trump on Thursday canceled a highly anticipated summit with Kim Jong Un, claiming the North Korean leader had passed up a great opportunity at lasting peace. But experts tell HuffPost it was Kim who provoked Trump to ax the June 12 meeting ― isolating the U.S. from its Asian allies and indefinitely postponing talks of Pyongyang’s denuclearization.

“Kim baited Trump into pulling out of the summit, and Trump took the bait,” said Vipin Narang, a professor of international relations at the Massachusetts Institute of Technology.

The meeting was always a risky endeavor. Trump and Kim spent the better part of 2017 trading insults and threats over North Korea’s aggressive development of nuclear warheads. But on March 8, South Korea’s national security adviser announced from the White House that Trump and Kim had agreed to meet. As discussions over the details of the summit unfolded ― where would it take place, and what exactly would be at stake ― Trump boasted that the development was proof his belligerent stance against Pyongyang could bring the regime to the negotiating table.

But many analysts were unsurprised that a Trump administration short on foreign policy experience wasn’t able to pull it off. “They clearly don’t have the personnel in place and the mindset to accomplish much in these delicate sorts of exchanges,” said Joshua Pollack, a senior research associate with the Middlebury Institute of International Studies at Monterey. “We can’t even reach and stick to trade agreements with close partners.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179370042
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

China heeft de regie overgenomen inzake Noord-Korea, is het handelsconflict aan het winnen en provoceert er lustig op los in de Zuid-Chinese Zee. Intussen belooft Trump sancties te verlichten, tegen de wens in van zijn eigen volksvertegenwoordigers.
Om nog even wat dieper in te gaan op wat je zegt. China lijkt inderdaad een belangrijke stok te hebben gevonden mbt Noord-Korea. Maar laten we niet vergeten dat daarvoor Noord-Korea buitenspel werd gezegd. Op een strategisch vitaal punt voor de Chinezen, ondanks dat ze een slag hebben gewonnen (of lijken te) moeten ze ook ongerust zijn omdat Kim zijn intenties heeft laten zien, en die lijken niet per se altijd de Chinese lijn te volgen. Wat betreft het handelsconflict winnen, nee, in principe is elk akkoord een verlies voor China en een Amerikaanse overwinning. Heel ongenuanceerd. Waarom? Omdat China hiervoor ongestoord zijn gang kon gaan en ondanks dat het jarenlang tegengas verwachtte kreeg het dat op een moment dat het dit niet verwacht. Het verloor in Taiwan, het zag Amerika weer richting TPP bewegen, en heeft nu al de gevolgen ondervonden van handelsbarrieres wat de onderhandelingspositie van China lastiger maakt. Uiteraard gaat het om de uiteindelijke uitkomst, en die hebben we nog niet, om daarom op de zaken vooruit te lopen is wat wereldvreemd. Als de deal niet genoeg is zal ik dat ook eerlijk zeggen maar voorlopig is dat nog veel te vroeg en is China allerminst aan de winnende hand. Dat lijkt me in deze context ook wat lastig overigens.

quote:
Poetin is nog altijd de baas in Syrië. Abbas en hij zijn aan de winnende hand. Over Oekraïne hoor je de VS nauwelijks, laat staan de Krim, dus daar wint Poetin ook. Intussen weigert Trump hardere sancties op te leggen aan de Russen, wat ook weer een win is voor Poetin.
Overigens neem ik aan dat je Assad bedoelt. Hoe dan ook, Poetin is inderdaad nog altijd de baas in Syrie, en dat gaat ook niet veranderen. Had dat kunnen veranderen, had Amerika opeens de boel kunnen overnemen in Syrie, uiteraard niet. Wat Amerika wel kan doen is duidelijke rode lijnen uitzetten, tot hier en niet verder mbt hun bondgenoten binnen Syrie en daarbuiten, Rusland is wat dat betreft ook een stuk meer zwijgzaam geworden over andere regionale onderwerpen. Zelfs Iran lijkt voor Rusland niet meer zo'n heilig huisje te zijn, Assad kan worden gered en die krijgen ze ook, maar daarbuiten moet Rusland zich duidelijk koest houden.

Wat betreft Oekraine kunnen we ook niet zeggen dat er veel is gebeurd de afgelopen tijd, maar inderdaad, ook ik had daar graag meer de Amerikaanse stok gezien om te kijken of Rusland tot concrete stappen kan worden gedwongen. Wellicht komen die nog.

Wat betreft sancties:
https://www.ft.com/content/1e2086bc-3997-11e8-8b98-2f31af407cc8

quote:
Dus nee, ik zie het niet.
En laten we Iran niet vergeten. Erdogan is er weinig gebeurd. Maar ok in principe is Turkije nog altijd een NAVO-bondgenoot dus :P.
pi_179370433
Website WH Gift Shop plat, iedereen wil een muntje! :D
quote:
The red hot deal of the day is causing some server issues at the White House gift shop’s website. Those hoping to get a piece of history, in the form of a coin commemorating the historical North Korean summit, are being met with 504 errors and “server busy” messages. And the summit isn’t happening either.

The deal: A commemorative coin celebrating the historical meeting between North Korean Supreme Leader (the coin’s words, not ours) Kim Jong Un and America’s President (the electorate’s words, not ours) Donald J. Trump, is on sale for $19.95 – down from its already reasonable $24.95 price tag.

https://thenextweb.com/distract/2018/05/25/1126721/
update: ik ben inmiddels op de juiste bestelpagina, maar die zit dus ook al muurvast :D :D
Levertijd VS: 8 weken, Canada/Mexico: 10-12 weken, elders: 16-20 weken (surface mail)

.
NB: DIENSTMEDEDEDEDELING!
quote:
If Summit Does Not Occur
You can Request a Refund
Virtually all Customers Have Asked Us to Fulfill This
Unique Heirloom of Political History Regardless of Outcome
(je zult trouwens nog zien... ben ik er eenmaal in, heb ik het ding in mijn mandje, hebben ze geen PayPal :'( )

[ Bericht 3% gewijzigd door brokjespoes op 25-05-2018 05:57:31 ]
pi_179370475
Noord-Korea blijft bereid tot gesprek met VS (NOS.nl)
quote:
De Noord-Koreaanse vice-minister van Buitenlandse Zaken zegt dat zijn land nog steeds bereid is tot een ontmoeting met de VS. Hij reageerde op het afzeggen door de Amerikaanse president Trump van een topontmoeting met de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un. Die top zou op 12 juni worden gehouden in Singapore.

"Wij hadden veel waardering voor de pogingen van president Trump die, anders dan zijn voorgangers, plannen had om een historische top tussen Noord-Korea en de VS te realiseren", staat in een verklaring van de vice-minister. Die verklaring is uitgegeven door het Noord-Koreaanse staatspersbureau.

Hij laat in de verklaring de VS nogmaals weten dat Noord-Korea openstaat om problemen op elk gewenst tijdstip en op elke mogelijke manier op te lossen.

Herdenkingsmunt

Nu de ontmoeting is afgezegd, is een speciale herdenkingsmunt ook niet meer relevant. De munt, die is uitgegeven door het Witte Huis vanwege de ontmoeting, is inmiddels al afgeprijsd op de website van de officiële souvenirwinkel. In plaats van 24,95 dollar (ruim 21 euro), kost de munt nu 19,95 dollar (17 euro).

Mensen die hem al hebben gekocht, kunnen hem terugbrengen. Muntverzamelaars denken juist dat herdenkingsmunt meer waard zal zijn vanwege de afzegging.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 07:16:05 #57
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_179371196
Beste Kim.

quote:
His Excellency
Kim Jong Un
Chairman of the State Affairs Commission
of the Democratic People's Republic of Korea
Pyongyang
Dear Mr. Chairman:

We greatly appreciate your time, patience, and effort with respect to our recent negotiations and discussions relative to a summit long sought by both parties, which was scheduled to take place on June 12 in Singapore. We were informed that the meeting was requested by North Korea, but that to us is totally irrelevant. I was very much looking forward to being there with you. Sadly, based on the tremendous anger and open hostility displayed in your most recent statement, I feel it is inappropriate, at this time, to have this long-planned meeting. Therefore, please let this letter serve to represent that the Singapore summit, for the good of both parties, but to the detriment of the world, will not take place. You talk about nuclear capabilities, but ours are so massive and powerful that I pray to God they will never have to be used.

I felt a wonderful dialogue was building up between you and me, and ultimately, it is only that dialogue that matters. Some day, I look very much forward to meeting you. In the meantime, I want to thank you for the release of the hostages who are now home with their families. That was a beautiful gesture and was very much appreciated.

If you change your mind having to do with this most important summit, please do not hesitate to call me or write. The world, and North Korea in particular, has lost a great opportunity for lasting peace and great prosperity and wealth. This missed opportunity is a truly sad moment in history.

Sincerely yours,
Donald J. Trump
President of the United States of America
2019: The Great Awakening
  vrijdag 25 mei 2018 @ 08:14:22 #58
192592 SureD1
------------------------------
pi_179371619
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 05:30 schreef brokjespoes het volgende:
Website WH Gift Shop plat, iedereen wil een muntje! :D

[..]

update: ik ben inmiddels op de juiste bestelpagina, maar die zit dus ook al muurvast :D :D
Levertijd VS: 8 weken, Canada/Mexico: 10-12 weken, elders: 16-20 weken (surface mail)

.
NB: DIENSTMEDEDEDEDELING!

[..]

(je zult trouwens nog zien... ben ik er eenmaal in, heb ik het ding in mijn mandje, hebben ze geen PayPal :'( )
Mooi he, die dienstmededeling, nooit gedacht dat Trump ook nog zit te copywriten voor die webshop, die man kan alles...
  vrijdag 25 mei 2018 @ 08:15:15 #59
192592 SureD1
------------------------------
pi_179371627
quote:
De vice-minister van buitenlandse zaken die reageert op een directe brief van een staatshoofd, dat is wat je in diplomatiek jargon een burn noemt :)
pi_179372299
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 08:15 schreef SureD1 het volgende:

[..]

De vice-minister van buitenlandse zaken die reageert op een directe brief van een staatshoofd, dat is wat je in diplomatiek jargon een burn noemt :)
Alle voorgaande 'ondermijnende' uitspraken kwamen van dezelfde persoon :'). Beter opletten.
pi_179372403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Alle voorgaande 'ondermijnende' uitspraken kwamen van dezelfde persoon :'). Beter opletten.
Volgens mij niet hoor. Dit is gezegd door Kim Kye-gwan, vice-minister. De uitspraak over Pence werd gedaan door Choe Son-hui, die tevens vice-minister is, maar in tegenstelling tot Kim Kye-gwan een andere naam heeft en een vrouw is.

Dat dit dezelfde persoon is lijkt mij twijfelachtig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179372445
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 04:35 schreef brokjespoes het volgende:
en nog eentje voor de filmliefhebbers...

[ afbeelding ]
Het had zo mooi kunnen zijn... :'(
Welke film is dit ook alweer?
  vrijdag 25 mei 2018 @ 09:24:49 #63
63302 rockstah
New World Disorder
pi_179372462
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:05 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar de Noord Koreanen hadden een maand(?) voordien nog laten uitschijnen dat de oefeningen geen probleem waren. Of tenminste dat opschorting ervan geen voorwaarde voor de ontmoeting was. Herinner me de preciese formulering niet, weet wel dat ik het vrij opmerkelijk vond.

Ah, gevonden, 7 maart:

[..]

http://english.hani.co.kr(...)rthkorea/835045.html

Maar een maand eerder werd net het tegenovergestelde gezegd. 7 februari:

[..]

https://sputniknews.com/a(...)-diplomacy-progress/
Tim Shorrock wijst op het inzetten van B-52's tijdens de laatste oefening als oorzaak voor de draai aan Kim's kant, zou een toch een duidelijke provocatie zijn jegens een land dat zijn nucleaire ambities aan de kant lijkt te willen zetten. Ik kan alleen zo snel niet terugvinden of dit eerder ook al het geval is geweest bij die oefeningen.
Socialism always fails, but for some reason every single time it requires US sanctions, economic warfare, ‘freedom fighters’ or an outright invasion to fail.
pi_179372475
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Welke film is dit ook alweer?
Planet of the Apes
pi_179372504
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:21 schreef Ludachrist het volgende:
Kim Kye-gwan
Dat klopt. Het was Kim Kye-gwan die de aanvankelijke uitspraken deed over de Libie-opmerkingen van Bolton.
pi_179372514
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:24 schreef rockstah het volgende:
een land dat zijn nucleaire ambities aan de kant lijkt te willen zetten.
Dit waren, en zijn, ze natuurlijk nooit van plan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179372543
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat klopt. Het was Kim Kye-gwan die de aanvankelijke uitspraken deed over de Libie-opmerkingen van Bolton.
Dat is één andere opmerking. Jij had het over 'alle' andere ondermijnende opmerkingen.

Beter opletten, zou een minder man dan ik tegen je gezegd hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179372594
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is één andere opmerking. Jij had het over 'alle' andere ondermijnende opmerkingen.

Beter opletten, zou een minder man dan ik tegen je gezegd hebben.
We moeten allemaal opletten maar ik ben blij dat je het even hebt gecontroleerd en we veilig kunnen stellen dat vice-ministers daar wel vaker officiele verklaringen afleggen.
pi_179372612
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit waren, en zijn, ze natuurlijk nooit van plan.
Op den duur zullen ze wel moeten dus ik zou niet weten waarom de eerste bouwstenen daar niet al voor gelegd kunnen worden in de vorm van een akkoord en concrete maatregelen.
pi_179372613
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179372631
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nou eens terugleest waar ik op reageer dan zie je dat jij de enige bent die hier het doel probeert te verplaatsen.
pi_179372672
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je nou eens terugleest waar ik op reageer dan zie je dat jij de enige bent die hier het doel probeert te verplaatsen.
Het is goed, knul. Blijf jij dat vooral denken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179372699
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Planet of the Apes
O ja. Leuke photoshop.
pi_179372700
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is goed, knul. Blijf jij dat vooral denken.
Ja. Het is gewoon uitermate triest dat je mijn punt uit zijn context trekt en vervolgens je achter dit soort neerbuigende opmerkingen gaat verschuilen. Ga je frustraties ergens anders uiten graag dank.
pi_179372727
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja. Het is gewoon uitermate triest dat je mijn punt uit zijn context trekt en vervolgens je achter dit soort opmerkingen gaat verschuilen. Ga je frustraties ergens anders uiten graag dank.
Dat is hier de standaard modus operandi.
pi_179372730
De deparo show begint te vervelen.

Iedereen is gek en deparo is een vliegtuig is niet heel erg houdbaar.
pi_179372800
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is hier de standaard modus operandi.
Over modus operandi gesproken, hoe gaat het met Clinton tegenwoordig?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179372859
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Over modus operandi gesproken, hoe gaat het met Clinton tegenwoordig?
Slecht mag ik hopen.
We mogen van geluk spreken dat die ranzige heks niet gewonnen heeft :)
pi_179372922
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Slecht mag ik hopen.
We mogen van geluk spreken dat die ranzige heks niet gewonnen heeft :)
Dat is minder geïnformeerd dan normaal, vroeger wist je ons nog wel te vertellen over de specifieke complotten waar ze mee bezig was.

Nouja, ik wacht 2020 wel af, ongetwijfeld is de kandidaat van de Democraten op dat moment ook een dankbaar doelwit voor wat mooie complotten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179372924
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Slecht mag ik hopen.
We mogen van geluk spreken dat die ranzige heks niet gewonnen heeft :)
Laten we er geen persoonlijk conflict van maken zoals sommige posters hier hebben met Trump, Clinton als President was niet zo zeer een ramp geweest maar een continuering van een politiek die uiteindelijk Amerika geen stap verder zou brengen, en niet dat Trump als President dat wel kan maar ik Hoop dat het kandidatne en partijen inspireert in te zien om te moeten veranderen.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 09:58:22 #81
63302 rockstah
New World Disorder
pi_179373088
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit waren, en zijn, ze natuurlijk nooit van plan.
Dat is mij te simplistisch gesteld, kernwapens zijn een middel en geen doel op zich. Kim heeft in de gesprekken met Moon duidelijk gemaakt dat zij geen behoefte aan een nucleair programma hebben wanneer hun veiligheid gegarandeerd is en ze geen bedreigingen meer vanuit de VS hoeven te verwerken. Moon was er echter vrij duidelijk in dat dit in eerste instantie niet de inzet van de besprekingen was, hij noemde het een "long term goal".

De VS heeft dit vervolgens geïnterpreteerd als een onmiddellijke toezegging op het gebied van non-proliferatie. Dat is immers het enige waar ze om geven, de wil van beide Korea's speelt helemaal geen rol in dezen en daarom was het ook eigenlijk onmiddellijk al gedoemd om te falen.
Socialism always fails, but for some reason every single time it requires US sanctions, economic warfare, ‘freedom fighters’ or an outright invasion to fail.
pi_179373369
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:58 schreef rockstah het volgende:

[..]

Dat is mij te simplistisch gesteld, kernwapens zijn een middel en geen doel op zich. Kim heeft in de gesprekken met Moon duidelijk gemaakt dat zij geen behoefte aan een nucleair programma hebben wanneer hun veiligheid gegarandeerd is en ze geen bedreigingen meer vanuit de VS hoeven te verwerken. Moon was er echter vrij duidelijk in dat dit in eerste instantie niet de inzet van de besprekingen was, hij noemde het een "long term goal".

De VS heeft dit vervolgens geïnterpreteerd als een onmiddellijke toezegging op het gebied van non-proliferatie. Dat is immers het enige waar ze om geven, de wil van beide Korea's speelt helemaal geen rol in dezen en daarom was het ook eigenlijk onmiddellijk al gedoemd om te falen.
Het lijkt me sterk dat Amerika dit als zodanig heeft geinterpreteerd, volgens mij is de echte doelstelling Noord-Korea losweken van de Chinese invloed, bepaalde uitspraken van hardliners waren verre van handig maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt dachten dat Noord-Korea van de ene op de dag alle kernwapens zou wegdoen zeg maar.
pi_179373721
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 05:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Om nog even wat dieper in te gaan op wat je zegt. China lijkt inderdaad een belangrijke stok te hebben gevonden mbt Noord-Korea. Maar laten we niet vergeten dat daarvoor Noord-Korea buitenspel werd gezegd. Op een strategisch vitaal punt voor de Chinezen, ondanks dat ze een slag hebben gewonnen (of lijken te) moeten ze ook ongerust zijn omdat Kim zijn intenties heeft laten zien, en die lijken niet per se altijd de Chinese lijn te volgen. Wat betreft het handelsconflict winnen, nee, in principe is elk akkoord een verlies voor China en een Amerikaanse overwinning. Heel ongenuanceerd. Waarom? Omdat China hiervoor ongestoord zijn gang kon gaan en ondanks dat het jarenlang tegengas verwachtte kreeg het dat op een moment dat het dit niet verwacht. Het verloor in Taiwan, het zag Amerika weer richting TPP bewegen, en heeft nu al de gevolgen ondervonden van handelsbarrieres wat de onderhandelingspositie van China lastiger maakt. Uiteraard gaat het om de uiteindelijke uitkomst, en die hebben we nog niet, om daarom op de zaken vooruit te lopen is wat wereldvreemd. Als de deal niet genoeg is zal ik dat ook eerlijk zeggen maar voorlopig is dat nog veel te vroeg en is China allerminst aan de winnende hand. Dat lijkt me in deze context ook wat lastig overigens.
Zelfs als er een gunstige deal uitrolt, dan wordt daarmee de macht van Xi nog altijd niet ingeperkt. En dat was wat jij beweerde.

quote:
Overigens neem ik aan dat je Assad bedoelt. Hoe dan ook, Poetin is inderdaad nog altijd de baas in Syrie, en dat gaat ook niet veranderen. Had dat kunnen veranderen, had Amerika opeens de boel kunnen overnemen in Syrie, uiteraard niet. Wat Amerika wel kan doen is duidelijke rode lijnen uitzetten, tot hier en niet verder mbt hun bondgenoten binnen Syrie en daarbuiten, Rusland is wat dat betreft ook een stuk meer zwijgzaam geworden over andere regionale onderwerpen. Zelfs Iran lijkt voor Rusland niet meer zo'n heilig huisje te zijn, Assad kan worden gered en die krijgen ze ook, maar daarbuiten moet Rusland zich duidelijk koest houden.

Wat betreft Oekraine kunnen we ook niet zeggen dat er veel is gebeurd de afgelopen tijd, maar inderdaad, ook ik had daar graag meer de Amerikaanse stok gezien om te kijken of Rusland tot concrete stappen kan worden gedwongen. Wellicht komen die nog.

Wat betreft sancties:
https://www.ft.com/content/1e2086bc-3997-11e8-8b98-2f31af407cc8
Wat betreft sancties: Trump decided to abandon plans for more Russia sanctions

Poetin is stil, omdat hij alle ruimte krijgt. In Syrië verloopt de strijd zoals gepland, terwijl er geen haan meer kraait naar de annexatie van de Krim. Temeer omdat The Donald tijdens zijn campagne heeft laten doorschemeren dat Rusland het schiereiland mag hebben en hij tijdens zijn presidentschap er nooit meer over heeft gerept.

Wat betreft Iran: wat zou Poetin dan moeten doen? Hij heeft het eenzijdig opzeggen van de deal door de Amerikanen veroordeeld. Intussen heeft hij de wens uitgesproken om de deal in leven te houden.

Dus nee, ik zie niet in hoe de macht van Poetin wordt ingedamd door het optreden van Trump.

quote:
En laten we Iran niet vergeten. Erdogan is er weinig gebeurd. Maar ok in principe is Turkije nog altijd een NAVO-bondgenoot dus :P.
Tsja, jij claimt dat Trump de macht van dictators inperkt. Roepen dat Erdogan 'high marks' verdient, draagt daar in mijn optiek niet aan bij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179373747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat Amerika dit als zodanig heeft geinterpreteerd, volgens mij is de echte doelstelling Noord-Korea losweken van de Chinese invloed
Dat is dan niet bepaald gelukt. Sterker, op dat vlak heeft de VS keihard gefaald. Volgens jou staan Xi en Kim elkaar naar het leven. Maar door deze hele episode zijn de leiders nader tot elkaar gekomen. Wat betreft dus een dikke faal van de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 25 mei 2018 @ 10:32:47 #85
63302 rockstah
New World Disorder
pi_179373767
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat Amerika dit als zodanig heeft geinterpreteerd, volgens mij is de echte doelstelling Noord-Korea losweken van de Chinese invloed, bepaalde uitspraken van hardliners waren verre van handig maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt dachten dat Noord-Korea van de ene op de dag alle kernwapens zou wegdoen zeg maar.
Klopt ook wel, ik moet eraan toevoegen dat de interpretatie vanuit politieke motieven is ontstaan en niet oprecht was. De besprekingen waren een wanhoopsdaad vanuit ZK die de bui natuurlijk al langer zien hangen maar met het ontslag van Tillerson sloot de opening zich snel. Pompeo heeft al veer eerder laten doorschemeren dat de CIA werkt aan een regime-change waar de rest van het westerse establishment nog steeds vasthield aan hun kansloze sanctiepolitiek. Hem was alles gelegen aan het saboteren van het akkoord, wat provocaties en één mysterieus bezoekje later en the job was done.
Socialism always fails, but for some reason every single time it requires US sanctions, economic warfare, ‘freedom fighters’ or an outright invasion to fail.
pi_179374225
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfs als er een gunstige deal uitrolt, dan wordt daarmee de macht van Xi nog altijd niet ingeperkt. En dat was wat jij beweerde.
Dat is wel een zeer beperke reactie op wat ik stel als we nog niet eens exact weten wat de deal gaat voorstellen. Op dit moment is er nog geen deal, zijn er sancties, dus is de macht van Xi wel degelijk beperkt.
[..]

quote:
Dat zou een nieuwe ronde sancties zijn geweest bovenop de sancties die ik al eerder benoemde.

quote:
Poetin is stil, omdat hij alle ruimte krijgt. In Syrië verloopt de strijd zoals gepland, terwijl er geen haan meer kraait naar de annexatie van de Krim. Temeer omdat The Donald tijdens zijn campagne heeft laten doorschemeren dat Rusland het schiereiland mag hebben en hij tijdens zijn presidentschap er nooit meer over heeft gerept.
En dat Putin alle ruimte zou krijgen was plotseling nieuw? Wat is er veranderd dan? Houd toch op. Rusland heeft sinds het aantreden twee keer te maken gehad met symbolische aanvallen die het niet kon tegenhouden. Het heeft bovendien Russische milities, met ruim 100 dodelijke slachtoffers, door Amerikanen gebombardeerd zien worden. Dus wat is je punt precies? Want hiervoor werd er [helaas] nog veel minder gedaan tegen Rusland en Poetin.

quote:
Wat betreft Iran: wat zou Poetin dan moeten doen? Hij heeft het eenzijdig opzeggen van de deal door de Amerikanen veroordeeld. Intussen heeft hij de wens uitgesproken om de deal in leven te houden.
Poetin laat Iraanse doelwitten rustig bombarderen door Amerikaanse bondgenoten, Rusland had niet eens het hoogste woord toen de Iraanse deal op springen stond en heeft er evenmin alles aan gedaan om de deal te willen redden, dat is dan toch wel een eigenaardig bondgenootschap.

quote:
Dus nee, ik zie niet in hoe de macht van Poetin wordt ingedamd door het optreden van Trump.
Je wilt het niet zien en dat is wat anders.

[..]

quote:
Tsja, jij claimt dat Trump de macht van dictators inperkt. Roepen dat Erdogan 'high marks' verdient, draagt daar in mijn optiek niet aan bij.
Ik claim dat de politiek van Trump meer mogelijkheden heeft om effectief de macht van dictators en autoritaire regimes in te dammen en dat blijf ik ook zeggen.
pi_179374290
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is dan niet bepaald gelukt. Sterker, op dat vlak heeft de VS keihard gefaald. Volgens jou staan Xi en Kim elkaar naar het leven. Maar door deze hele episode zijn de leiders nader tot elkaar gekomen. Wat betreft dus een dikke faal van de VS.
Gefaald? Had jij het dan voor mogelijk gehouden dat Kim een dusdanige onafhankelijke koers jegens China zou varen en dus China onder druk kon zetten? Succesvol? En dat interpreteer jij als een succesvol Chinees beleid waar het volledige controle heeft over wat er in Noord-Korea gebeurt? Eigenaardige kijk op geopolitieke ontwikkelingen heb je dan!

En ja ja ze zijn dichter naar elkaar gekomen, Xi heeft Kim al zijn tijd als leider van Noord-Korea niet willen ontvangen, en nu de nood hoog was deed hij poeslief. Kim zal wel denken opeens beste vrienden met Xi te zijn geworden. Kom nou man. Doe nou niet zo volstrekt naief puur en alleen om een zwakke stelling te willen blijven verdedigen.
pi_179374556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gefaald? Had jij het dan voor mogelijk gehouden dat Kim een dusdanige onafhankelijke koers jegens China zou varen en dus China onder druk kon zetten? Succesvol? En dat interpreteer jij als een succesvol Chinees beleid waar het volledige controle heeft over wat er in Noord-Korea gebeurt? Eigenaardige kijk op geopolitieke ontwikkelingen heb je dan!

En ja ja ze zijn dichter naar elkaar gekomen, Xi heeft Kim al zijn tijd als leider van Noord-Korea niet willen ontvangen, en nu de nood hoog was deed hij poeslief. Kim zal wel denken opeens beste vrienden met Xi te zijn geworden. Kom nou man. Doe nou niet zo volstrekt naief puur en alleen om een zwakke stelling te willen blijven verdedigen.
Jij stelde hier de afgelopen maanden dat China buitenspel was gezet. Volgens jou kwam dat doordat Xi en Kim elkaar naar het leven staan, mede door de coup d'etat die China blijkbaar wilde orkestreren. De relatie was daardoor ernstig bekoeld (let wel: jouw woorden). Het gevolg was dat China op een zijspoor dreigde te belanden inzake het dossier Noord-Korea.

De VS heeft blijkbaar niet weten te profiteren van deze relationele crisis. De acties van de afgelopen maanden hebben China en Noord-Korea juist weer nader tot elkaar gebracht. Dat betekent niet dat Xi en Kim plots weer dikke maatjes zijn, maar dat ze elkaar blijven opzoeken, mag gerust worden gezien als een teken aan de wand.

Hoewel ik niet inzie hoe de Amerikanen dit hadden kunnen voorkomen, kun je dit met de beste wil van de wereld geen succes noemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179374601
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:51 schreef DeParo het volgende:

En dat Putin alle ruimte zou krijgen was plotseling nieuw? Wat is er veranderd dan? Houd toch op.
Nee, maar dat heb ik dan ook nooit beweerd. Jij claimt dat de Trump de macht van dictators indamt. En dat is gewoon onzin. Sterker, met zijn opmerkingen vergroot hij eerder de speelruimte van despoten.

Zie bijvoorbeeld dit stuk: DONALD TRUMP'S LOVE OF DICTATORS AND HATRED OF MEDIA LEADS TO RISE IN JOURNALISTS JAILED
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 25 mei 2018 @ 12:57:00 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_179377215
apart dat na veel bombarie over de briefing van de gang of 8 over spy gate dat de GOPers compleet stil zijn... je zou toch denken dat ze wel iets te spinnen hadden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 25 mei 2018 @ 13:15:05 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179377630
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:57 schreef Re het volgende:
apart dat na veel bombarie over de briefing van de gang of 8 over spy gate dat de GOPers compleet stil zijn... je zou toch denken dat ze wel iets te spinnen hadden
Misschien kost het wat tijd om dit te spinnen. McConnell had er aansluitend wel wat op te zeggen: McConnell Says He Supports Mueller Investigation (NPR).
  vrijdag 25 mei 2018 @ 13:46:08 #92
192592 SureD1
------------------------------
pi_179378364
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Alle voorgaande 'ondermijnende' uitspraken kwamen van dezelfde persoon :'). Beter opletten.
Al waren ze gedaan door de melkboer, als het antwoord van een staatshoofd komt en de ontvangende partij schaalt weer naar beneden bij, dan is dat een diplomatieke burn.

En zou je af willen zien van je belerende opmerkingen? Dat komt uitermate arrogant over...
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 mei 2018 @ 14:14:11 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179378927
Full-Mental-Retard

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 14:04:16 The Democrats are now alluding to the the concept that having an Informant placed in an opposing party’s campaign is different than having a Spy, as illegal as that may be. But what about an “Informant” who is paid a fortune and who “sets up” way earlier than the Russian Hoax? reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 14:04:17 Can anyone even imagine having Spies placed in a competing campaign, by the people and party in absolute power, for the sole purpose of political advantage and gain? And to think that the party in question, even with the expenditure of far more money, LOST! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 14:04:19 “Everyone knows there was a Spy, and in fact the people who were involved in the Spying are admitting that there was a Spy...Widespread Spying involving multiple people.” Mollie Hemingway, The Federalist Senior Editor But the corrupt Mainstream Media hates this monster story! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 14:16:09 #94
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179378973
Lijkt me wel van toepassing:

“If the facts are against you, argue the law. If the law is against you, argue the facts. If the law and the facts are against you, pound the table and yell like hell”
  Redactie Games vrijdag 25 mei 2018 @ 14:16:46 #95
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_179378982
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 mei 2018 @ 14:20:04 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179379078
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 14:14:07 Very good news to receive the warm and productive statement from North Korea. We will soon see where it will lead, hopefully to long and enduring prosperity and peace. Only time (and talent) will tell! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 14:20:11 #97
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179379085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 14:16 schreef Puddington het volgende:
https://www.polygon.com/2(...)a-blames-video-games

NRA is een gezwel voor Amerika
Vanochtend nog geprobeerd iemand dood te schieten met een video game. Dat is niet te doen, je kan hoogstens iemand proberen dood te gooien met zo'n schijfje.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Redactie Games vrijdag 25 mei 2018 @ 14:20:44 #98
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_179379099
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 14:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Vanochtend nog geprobeerd iemand dood te schieten met een video game. Dat is niet te doen, je kan hoogstens iemand proberen dood te gooien met zo'n schijfje.
Gooi hem hard genoeg en je kan iemand onthoofden met zo'n schijfje als een lugubere frisbee
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 mei 2018 @ 14:21:25 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179379121
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 14:20 schreef Puddington het volgende:

[..]

Gooi hem hard genoeg en je kan iemand onthoofden met zo'n schijfje als een lugubere frisbee
En aan dat Steam kun je je lelijk verbranden!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 14:21:49 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_179379131
schijfje?, wat is dat, je kunt iemand hooguit tot bits byten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')