quote:
Je vergeet het lied. Het lied sloeg ook niet aan. Je doet nu alsof we met een compleet andere act, het veel beter hadden gedaan. Ik betwijfel dat behoorlijk. Vast wel wat beter, maar nog steeds geen winnend materiaal.quote:
De Barbar Dex gaat ook vast naar haar. Wint ze toch nog wat.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:22 schreef Strani het volgende:
Ik ben eruit. Mijn zelf ingestelde 'Maja Keuc Award' voor mooiste vrouwelijke deelnemer gaat dit jaar naar Jessica Mauboy van Australie.
Smaken verschillen uiteraard. Maar ik vind het wel een belediging voor Maja Keuc. Zeker op het podium dan. Off stage ziet Jessica er leuker uit. Wat de finale betreft zou ik zelf voor de brunette (die het meeste zong en in het midden stond) van Servië gaan.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:22 schreef Strani het volgende:
Ik ben eruit. Mijn zelf ingestelde 'Maja Keuc Award' voor mooiste vrouwelijke deelnemer gaat dit jaar naar Jessica Mauboy van Australie.
Whut?! Zij de mooiste vrouw?!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Barbar Dex gaat ook vast naar haar. Wint ze toch nog wat.
nou, die kan ook zo naar Sloveniequote:Op zondag 13 mei 2018 01:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Barbar Dex gaat ook vast naar haar. Wint ze toch nog wat.
Niet helemaal mee eens, ik ben het de afgelopen jaren eigenlijk altijd wel (redelijk) eens geweest met de winnaars. Dit is echt de eerste keer sinds 2011 dat ik echt een beetje zit te balen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:08 schreef Kyran het volgende:
Het is geen "European Song Festival" maar "European Made Up Story Festival" de laatste jaren. Niet de beste nummers winnen, maar de nummers waarbij een marketingteam een leuk verhaal weet te verkopen. Ik had dan echt liever Cyprus gezien als winnaar met een leuke act, leuk deuntje en een echte artiest.
De gemiddelde muziek is iig wat interessanter dan dit jaar (hoewel dat voor Oekraïne ook gold, maar dat viel tegen). Ze brengen vrij veel variatie aan wat betreft muziek dat ze sturen i.t.t. Portugal wat veel van hetzelfde is. En dat zag je ook wel terug in de drie shows.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:23 schreef ijs_beer het volgende:
Israël kan best wel een showtje maken. Dat komt wel goed.
Maja en Jessica zijn heel anders inderdaad. Maja vond/vind ik meer aantrekkelijk op een koele, Oost-Europese manier en Jessica juist meer warm en lief.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Smaken verschillen uiteraard. Maar ik vind het wel een belediging voor Maja Keuc. Zeker op het podium dan. Off stage ziet Jessica er leuker uit. Wat de finale betreft zou ik zelf voor de brunette (die het meeste zong en in het midden stond) van Servië gaan.
De mooiste vrouw kan toch alsnog de meest bizarre/slechtste jurk dragen?quote:
Gewoon net naast de gazastrook houden. Heb je ook geen special effects meer nodig. Spektakel gegarandeerdquote:Op zondag 13 mei 2018 01:26 schreef Nexum het volgende:
Jeruzalem heeft wel de grootste arena van Israel. Tel Aviv is een tweede.
Tel Aviv is wel by far de betere optie
Eensquote:Op zondag 13 mei 2018 01:26 schreef Wup2 het volgende:
Nah, ik vind dit toch minder erg dan Oekraine twee jaar geleden.
Dat snap ik. Maar eerder off stage dan bij haar optredens, daar vond ik haar niet veel.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maja en Jessica zijn heel anders inderdaad. Maja vond/vind ik meer aantrekkelijk op een koele, Oost-Europese manier en Jessica juist meer warm en lief.
Gelukkig maar; minder competitiequote:Op zondag 13 mei 2018 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar eerder off stage dan bij haar optredens, daar vond ik haar niet veel.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon net naast de gazastrook houden. Heb je ook geen special effects meer nodig. Spektakel gegarandeerd
Alleen het lulverhaal eromheen is boeiend, gewoon doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens wel fijn dat ik niet mee deed. Want ik kan en niet zingen en ik ben niet mooi. Of heel dun.
Ik niet. 1944 was echt een prachtig lied en de staging met die grote Tree Of Life raakte me echt. Was super blij toen ze gewonnen hadden (gunde het Australië ook wel, daar niet van).quote:Op zondag 13 mei 2018 01:26 schreef Wup2 het volgende:
nee, het was een politiek lied 100% tegen Rusland gericht. Had imho gewoon verboden moeten wordenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:28 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik niet. 1944 was echt een prachtig lied en de staging met die grote Tree Of Life raakte me echt. Was super blij toen ze gewonnen hadden (gunde het Australië ook wel, daar niet van).
Bah nee. Gewoon valsppelen met een politiek statement. Net zoals Cyprus vandaag had mogen winnen had Australië destijds mogen winnen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:28 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik niet. 1944 was echt een prachtig lied en de staging met die grote Tree Of Life raakte me echt. Was super blij toen ze gewonnen hadden (gunde het Australië ook wel, daar niet van).
Haha dat scheelt inderdaad.quote:
Qft.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, bezatten is prio 1. Echt, WTF
Mwah, daar twijfel ik over. Maar dat zal wel naïef van me zijn. Vind Oekraïne nog steeds 1 van de beste winnaars in recente tijd.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, het was een politiek lied 100% tegen Rusland gericht. Had imho gewoon verboden moeten worden
Die was ook erg mooi (Estlandse vrouwenquote:
Oh, ik niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:26 schreef Wup2 het volgende:
inderdaad, vreselijkquote:Op zondag 13 mei 2018 01:30 schreef Strani het volgende:
Oh ja: Het publiek heeft opnieuw laten zien dat tolerantie heel relatief is. Elk jaar dat kinderachtige gedrag bij Rusland; je zou beter verwachten van een festival met als hashtag #Allaboard.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik niet.
Was het beste van die avond toen. Luister het nog steeds wel eens terug.
Het publiek is elk jaar erg triest inderdaad. Bij diverse landen heel hypocriet boe gaan roepen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:30 schreef Strani het volgende:
Oh ja: Het publiek heeft opnieuw laten zien dat tolerantie heel relatief is. Elk jaar dat kinderachtige gedrag bij Rusland; je zou beter verwachten van een festival met als hashtag #Allaboard.
ja en Nexum ook lees ik. Zo zie je maar weer.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, ik niet.
Was het beste van die avond toen. Luister het nog steeds wel eens terug.
Absoluut. En landen als Azerbaijan al helemaal.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, vreselijk
Net alsof de artiesten iets aan een regering kunnen doen. Dan kunnen ze Israel en Turkije ook continue boo-en
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:32 schreef Jane het volgende:
Volgend jaar Maan met een nummer over de hongerwinter. Kost wel wat punten uit Duitsland, misschien.
1953 dan? De waternoodsramp? Ook heel treurig. Met een paar dansers die doen alsof ze verdrinken.
ik denk dat dat minder bekend is in Europa, dat Azerbaijan "fout" isquote:Op zondag 13 mei 2018 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. En landen als Azerbaijan al helemaal.
Het was destijds ook zo schaamteloos hoe ze die Russische tweeling behandelden. Twee minderjarige meisjes nota bene.
Volgend jaar Maan met een nummer over de hongerwinter. Kost wel wat punten uit Duitsland, misschien.
1953 dan? De waternoodsramp? Ook heel treurig. Met een paar dansers die doen alsof ze verdrinken.
Niks naïef aan. Ik heb die discussie dat jaar vaak genoeg gevoerd. Lyrics doorgenomen, alle regels gelezen. Nummer voldeed gewoon volledig aan de regels zoals ze geschreven waren.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:30 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mwah, daar twijfel ik over. Maar dat zal wel naïef van me zijn. Vind Oekraïne nog steeds 1 van de beste winnaars in recente tijd.
Maar dat hebben we toch al geprobeerd met een zieke moeder...quote:Op zondag 13 mei 2018 01:32 schreef Jane het volgende:
Inderdaad, daar blogt de 'community' waarschijnlijk minder overquote:Op zondag 13 mei 2018 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat dat minder bekend is in Europa, dat Azerbaijan "fout" is
Nee, maar dat Top 10 de bovengrens zou worden, was uiteindelijk wel duidelijk toch? Dus al voordat Hans en Waylon besloten om met een stel agressieve idioten de televoters weg te jagen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Je vergeet het lied. Het lied sloeg ook niet aan. Je doet nu alsof we met een compleet andere act, het veel beter hadden gedaan. Ik betwijfel dat behoorlijk. Vast wel wat beter, maar nog steeds geen winnend materiaal.
hahaquote:Op zondag 13 mei 2018 01:35 schreef Strani het volgende:
Mag ik overigens nog even mijn vreugde uitroepen over het feit dat er vanavond geen David Attenburger op het menu stond?
O wie was datquote:Op zondag 13 mei 2018 01:34 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Maar dat hebben we toch al geprobeerd met een zieke moeder...
Dat konden we ook al niet goed genoeg
Dat mag zeker. Wat een vertoning was dat.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:35 schreef Strani het volgende:
Mag ik overigens nog even mijn vreugde uitroepen over het feit dat er vanavond geen David Attenburger op het menu stond?
was dat niet het jaar van Jamala ook?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wel alleen heel erg lokaal. Wij moeten iets verzinnen wat breed gedragen wordt of internationaal bekend is.
Hadden paar jaar geleden een mooie kans met MH17, maar daar zijn wij te politiek correct voor.
Dat was echt misselijk...twee meisjes, die helemaal niets met het conflict te maken hebben, uitfluiten slaat helemaal nergens op. Daarom zouden ze ook liedjes die politiek beladen zijn moeten verbieden.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. En landen als Azerbaijan al helemaal.
Het was destijds ook zo schaamteloos hoe ze die Russische tweeling behandelden. Twee minderjarige meisjes nota bene.
Het leukste zeker, ook het mooiste lichaam, niet per se de knapste. Al is het voor een Zwitserse uit het Duitstalige gedeelte al heel wat.quote:
Denk eigenlijk niet dat Nederland ooit 'zielig' gevonden gaat worden.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wel alleen heel erg lokaal. Wij moeten iets verzinnen wat breed gedragen wordt of internationaal bekend is.
Hadden paar jaar geleden een mooie kans met MH17, maar daar zijn wij te politiek correct voor.
"Falling From the Sky" door Glennis Grace.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan volgend jaar een liedje over de bijlmerrampquote:Op zondag 13 mei 2018 01:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou voor volgend jaar voor het nummer 1977 gaan met Traincha en een stel Molukkers
Godver, lig dubbel hier, tranen in ogenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou voor volgend jaar voor het nummer 1977 gaan met Traincha en een stel Molukkers
Enig.quote:
Het leven is mooiquote:Op zondag 13 mei 2018 01:37 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu de einduitslag voor Common Framework, gewoon rechterrijtje.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Bulgaarse delegatie zit nu in woede te kokenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:37 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu de einduitslag voor Common Framework, gewoon rechterrijtje.
This is not amateur hour!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
De Bulgaarse delegatie zit nu in woede te koken
Gaat Zhana nu janken en haar pruik afgooien 'WE SHOULD HAVE WON'
Zo bekeken was de timing van de vuurwerkramp in Enschede wel heel ongelukkig. Zo had Linda Wagenmakers natuurlijk geen tijd meer om zichzelf voor te bereiden met een goed liedje.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Was toen ook niet de vliegramp op Tenerife?
Die slaat haar backing vocalist op haar bek denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Vind het wel gek. Zhana zong zo goed. Hoorde je die laatste noot? Zo ongelofelijk goed!quote:
Toch wel fijn om te merken dat je een overwinning niet bij elkaar kunt shoppen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Kwam uit haar tenen!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Vind het wel gek. Zhana zong zo goed. Hoorde je die laatste noot? Zo ongelofelijk goed!
Die voelen de pijn in hun botten.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo bekeken was de timing van de vuurwerkramp in Enschede wel heel ongelukkig. Zo had Linda Wagenmakers natuurlijk geen tijd meer om zichzelf voor te bereiden met een goed liedje.
Tussen door bij interviews was zij erg leuk.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was ook erg mooi (Estlandse vrouwen), maar de act maakte haar wat afstandelijk waardoor ik haar net even iets minder mooi vond.
rybak zat echt bijna te huilen van teleurstelling tijdens de votingquote:Op zondag 13 mei 2018 01:38 schreef Nexum het volgende:
Dat was mooi ja. Dat kunnen we voortaan wel inzetten de eerste maandag van de maand om 12.00.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Vind het wel gek. Zhana zong zo goed. Hoorde je die laatste noot? Zo ongelofelijk goed!
GOTVERquote:Op zondag 13 mei 2018 01:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was mooi ja. Dat kunnen we voortaan wel inzetten de eerste maandag van de maand om 12.00.
Zekerquote:Op zondag 13 mei 2018 01:40 schreef ato het volgende:
[..]
Tussen door bij interviews was zij erg leuk.
Oh, heet haar backing vocalist ook Zhana?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gewoon een bijna 100% kwalificatie track record sinds 2013.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:40 schreef Nexum het volgende:
Oh trouwens ik ben nu 100 % on board voor Maan volgend jaar. Bedoel, we hebben toch niks te verliezen lijkt me.
Dan zou ik liever voor een Armin van Buuren ofzo gaan.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:40 schreef Nexum het volgende:
Oh trouwens ik ben nu 100 % on board voor Maan volgend jaar. Bedoel, we hebben toch niks te verliezen lijkt me.
die had het geen 2e keer moeten doenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:41 schreef Wup2 het volgende:
[..]
rybak zat echt bijna te huilen van teleurstelling tijdens de voting
Gerechtigheid ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toch wel fijn om te merken dat je een overwinning niet bij elkaar kunt shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |