Awwwquote:Op zondag 13 mei 2018 01:13 schreef grazz het volgende:
Maar belangrijker op dit moment: we moeten binnenkort ff bij elkaar uithuilen jongens. Deze uitslag moet met elkaar verwerkt worden.
Israel heeft net de Giro gehost en dat was een stuk gevaarlijker (daar was ik wel tegen, trouwens). Dus dit zal ook wel lukken.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Nexum het volgende:
Hoop dat Israel niet mag hosten eerlijk gezegd
blij dat ik op de BBC gekeken heb..quote:Op zondag 13 mei 2018 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij kraamt echt alleen maar onzin uit vanavond.
10equote:Op zondag 13 mei 2018 01:17 schreef Wup2 het volgende:
[..]
ja, ik heb eigenlijk niet meer opgelet waar dat geeindigd is
Liever niet, was imo een terechte sprong omhoog.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:07 schreef aarontje112 het volgende:
Zullen we anders stoppen met televoting? Of het nog kleiner maken. Wtf Denemarken
De bakvissen zijn voor Tsjechie gegaan geloof ik.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hadden we allemaal wel verwacht ja. Dat heel veel bakvissen wel weg zouden kwijlen bij die Zweed. En tegelijkertijd ook veel andere kijkers in die goedkope productie zou vallen. Tegelijkertijd een jury die dat nummer hooguit in de middenmoot zou plaatsen.
Echt een bizarre uitslag dit jaar als je kijkt naar de puntenverdeling.
Ja klopt wel. Sowieso is de jury uitslag zeer opmerkelijk dit jaar.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is na Il Volo ook de tweede keer in korte tijd dat Italie er bij de jury af gaat, met een liedje dat ogenschijnlijk ook de jury wel zou moeten aanspreken. Even los van het feit dat het niet in het Engels was, en de jury dat vaak afstraft.
Rabin was al vermoord meen ik.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah. Maar ik bedoel meer de manier waarop Europa naar Israel keek. Destijds met de gesprekken met Rabin, Arafat en Clinton zag het er toch een tijdje beter uit.
Dat is dus de act...quote:Op zondag 13 mei 2018 01:18 schreef grazz het volgende:
Na Douwe Bob en Og3ne, scoren we ook dit jaar weer niet bij de televoters. Ik baal daar toch ook wel van hoor.
Tja.. 87 keer Merci gaat ook vervelen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:19 schreef Nexum het volgende:
Frankrijk was wel echt de biggest flop van de avond, man man dat is echt totaal niet goed doorgekomen
ging dat niet over asielzoekers enzo?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:19 schreef Nexum het volgende:
Frankrijk was wel echt de biggest flop van de avond, man man dat is echt totaal niet goed doorgekomen
Waarom niet? Ze hebben toch gewonnen? Zolang het veilig is, mogen ze het gewoon. En dat zeg ik toch als behoorlijke Israël criticus.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Nexum het volgende:
Hoop dat Israel niet mag hosten eerlijk gezegd
Oh ja, al drie jaar daarvoor. Sorry!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rabin was al vermoord meen ik.
Anyway: nog steeds heel veel gewapende lui op straat. Door de bezette geboeden rijden was eng. Etc
Een Hans Crepe-optredenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:19 schreef Nexum het volgende:
Ja ik was er eigenlijk ook klaar mee en toen Oekraïne begon met 12 punten aan Frankrijk was ik al van 'please doe dit niet'.quote:
Is nog 10e geworden!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:17 schreef Wup2 het volgende:
[..]
ja, ik heb eigenlijk niet meer opgelet waar dat geeindigd is
Nou dat kan je in alle oprechtheid niet volhoudenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:18 schreef Nattekat het volgende:
Al dat gehaat op de jury
Die hebben beter gestemd dan het publiek.
Er zijn er meer met een enorme hit.quote:
Die is meestal later wel op youtube terug te vinden (de hele show), waardoor ik tegenwoordig voor een andere zender kies. Maar denk volgend jaar misschien toch weer de Belg zoals ik al een paar keer gedaan heb.quote:
Ik had ook serieus behoefte aan een ESF groupshugquote:Op zondag 13 mei 2018 01:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb Israel wel op mn bucketlijstje staandus vind het wel interessant.
Maar belangrijker op dit moment: we moeten binnenkort ff bij elkaar uithuilen jongens. Deze uitslag moet met elkaar verwerkt worden.
Denk dat dat de verklaring is ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
De bakvissen zijn voor Tsjechie gegaan geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |