abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178946513
Stuk van Politico over de Alma Mater van Cohen:
https://www.politico.com/(...)ey-law-school-218318
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178947347
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Aannemen dat een advocaat over enige competentie beschikt is nog wat anders dan er vanuit gaan dat elke gemaakte keuze per definitie een solide juridische basis kent. Er kan bijvoorbeeld best sprake zijn van een onderschatting van het risico dat dit problematisch zou gaan worden, naar buiten zou komen of wat dan ook.
Uiteraard. Maar niemand ontkent dat.
pi_178947591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 05:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar niemand ontkent dat.
Zeg dat niet te hard. Iig in dit topic zijn er in het verleden wel degelijk mensen geweest die dat ontkenden.
pi_178947599
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 08:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zeg dat niet te hard. Iig in dit topic zijn er in het verleden wel degelijk mensen geweest die dat ontkenden.
Ik snap dat je er wel vanuit kan gaan dat een topadvocaat de juiste juridische weg bewandelt, of in ieder geval denkt dit gedaan te hebben, maar dat betekent uiteraard niet dat dit een garantie is dat hij dit ook daadwerkelijk doet.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 09:11:19 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_178947943
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:33 schreef Monolith het volgende:
Stuk van Politico over de Alma Mater van Cohen:
https://www.politico.com/(...)ey-law-school-218318
De advocaat van Cohen, die toen op tv in discussie was met Avenatti, kwam er ook vandaan. Die man die zei dat hij Avenatti ging inmaken maar toen niet licensed in Californië bleek en daarna spoorloos verdwenen was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_178948191
Iowa heeft ook een zeer stringente abortuswet aangenomen:
https://www.politico.com/(...)-kim-reynolds-569680

Vermoedelijk ook deels een poging om eens te kijken of de SC bereid is om Roe v. Wade (deels) terug te draaien.
pi_178948941
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 09:41 schreef Monolith het volgende:
Iowa heeft ook een zeer stringente abortuswet aangenomen:
https://www.politico.com/(...)-kim-reynolds-569680

Vermoedelijk ook deels een poging om eens te kijken of de SC bereid is om Roe v. Wade (deels) terug te draaien.
Iowa wel een mooie staat.
pi_178949075
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 10:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Iowa wel een mooie staat.
Bedankt voor de informatie.
pi_178949363
quote:
Trump neemt afstand van zijn nieuwe advocaat
https://nos.nl/artikel/22(...)nieuwe-advocaat.html

Prachtig deze trumpsoap. Je verzint het niet.. Zijn de filmrechten al gekocht ?
pi_178949972
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 11:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dit is niet te filmen... 8)7
  zaterdag 5 mei 2018 @ 11:43:24 #191
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178949998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 11:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wow, that escalated quickly.

quote:
President Trump heeft in harde woorden afstand genomen van zijn nieuwe privé-advocaat Rudy Giuliani. "Giuliani is een geweldige vent, maar hij is net begonnen. Hij moet de feiten nog op een rijtje krijgen."
(lol)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178950069
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 10:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie.
Oneens?
pi_178950338
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 11:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Oneens?
Een hele hoop velden. Verder is er niks.
pi_178950724
I did not have sexual relations with that woman
pi_178950813
quote:
President Trump heeft in harde woorden afstand genomen van zijn nieuwe privé-advocaat Rudy Giuliani.
He's a great guy [...] tremendous [...]

en dan de kicker:

"Pretty much everything has been covered wrong by the press"

NOS FAKE NEWS
  zaterdag 5 mei 2018 @ 12:29:52 #196
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178951002
Niks fakes aan, hij heeft dat gezegd: https://www.theguardian.c(...)aniels-rudy-guiliani
pi_178951023
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niks fakes aan, hij heeft dat gezegd: https://www.theguardian.c(...)aniels-rudy-guiliani
Hij neemt niet in harde woorden afstand van Giuliani.

Hij zegt dat Giuliani net begonnen is en misschien nog niet alle ins en outs van de zaak kent. Hij noemt hem nog een stuk of 4 keer een great guy die snapt dat er een witch hunt aan de gang is.

NOS schrijft alsof Trump en Rudy ruzie hebben of Trump hard uitgehaald heeft. Dat is gewoon niet waar.

Overigens dit is ook wel frapant:
quote:
Former Secretary of State John Kerry has fielded dozens of private meetings and phone calls in recent months in an effort to preserve the Iran nuclear deal, as President Trump appears poised to withdraw from the pact.

The Boston Globe reported on Friday that Kerry, who helped broker the 2015 nuclear agreement, met with Iranian Foreign Minister Mohammad Javad Zarif at the United Nations in New York last month to discuss ways to salvage the Joint Comprehensive Plan of Action (JCPOA) — the formal name for the Iran deal.

He has also met and spoken with a handful of European officials. Last month, he met with German President Frank-Walter Steinmeier, according to the Globe, and spoke by phone with Federica Mogherini, the European Union's top foreign affairs official.

Kerry also reportedly met with French President Emmanuel Macron, both in New York and in Paris.

[ Bericht 5% gewijzigd door Euribob op 05-05-2018 13:01:25 (No Deepstate danku) ]
pi_178951047
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 11:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Wow, that escalated quickly.

[..]

(lol)
Vind "in harde woorden afstand genomen" ook nogal overdreven eigenlijk. Trump zegt eigenlijk alleen maar dat Giuliani nog op de hoogte moet worden gebracht van alle leugens die hij niet moet tegenspreken.
  Moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 12:44:10 #199
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_178951230
Trump en Giuliani moeten zijn optreden bij Hannity van tevoren overlegd hebben. Je gaat daar niet blanco naartoe en dingen roepen die haaks staan op wat Trump tot dan toe had geroepen. Ik heb niet zo'n hoge dunk van Giuliani, maar ook zeker niet zo laag dat hij zomaar zonder enige kennis van zaken wat zou gaan roepen op prime time.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 12:46:09 #201
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_178951260
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:32 schreef Nintex het volgende:

Blijkbaar is er een shadow government/deepstate bezig om terroristenstaat Iran de hand boven het hoofd te houden en de Trump regering the ondermijnen. Dat vind ik veel schokkender dan een broodje aan verhaal over de Russen.
Je bedoelt zoals de republikeinse senatoren die de Obama regering aan het ondermijnen waren? https://www.usnews.com/ne(...)-for-the-oval-office
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 12:46:19 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178951262
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:32 schreef Nintex het volgende:
Overigens dit is ook wel frapant:

Blijkbaar is er een shadow government/deepstate bezig om terroristenstaat Iran de hand boven het hoofd te houden en de Trump regering the ondermijnen. Dat vind ik veel schokkender dan een broodje aan verhaal over de Russen.
Frappant wel ja, maar terminologie als "deep state" voegt niet bepaald veel toe ... was het ook "deep state" toen Kelly met de Russen onderhandelde toen Trump geen president was?
pi_178951406
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:44 schreef Mike het volgende:
Trump en Giuliani moeten zijn optreden bij Hannity van tevoren overlegd hebben. Je gaat daar niet blanco naartoe en dingen roepen die haaks staan op wat Trump tot dan toe had geroepen. Ik heb niet zo'n hoge dunk van Giuliani, maar ook zeker niet zo laag dat hij zomaar zonder enige kennis van zaken wat zou gaan roepen op prime time.
Het klinkt mij meer in de ogen alsof Giuliani een juridische tactiekwijziging doet. In plaats van ontkennen dat de betaling gedaan is zoals het standpunt eerst was, betoogde hij direct dat er geen campagnegeld bij betrokken was (want dan is het waarschijnlijk niet strafbaar).

Daarbij ontstaan nu twee problemen: dat Trump dit alles eerder ontkende en dat hij de betaling op had moeten geven (zie tweets van Seth). Ik kan me niet voorstellen dat Giuliani expres deze risico's neemt, tenzij hij reden heeft om te geloven dat dit beter is dan het alternatief.
  Moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 12:55:54 #205
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_178951455
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:53 schreef Tchock het volgende:

Daarbij ontstaan nu twee problemen: dat Trump dit alles eerder ontkende en dat hij de betaling op had moeten geven (zie tweets van Seth). Ik kan me niet voorstellen dat Giuliani expres deze risico's neemt, tenzij hij reden heeft om te geloven dat dit beter is dan het alternatief.
Dat laatste zal ongetwijfeld het geval zijn. Maar dan is het wel vreemd dat Trump aangeeft dat Giuliani nog niet van alles op de hoogte zou zijn en dat hij zich nog moet inlezen. Dat lijkt me klinkklare onzin. Niet dat ik verbaasd ben over dat laatste, want dat zijn we na 2.5 jaar volgen van Trump wel gewend.
pi_178951481
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het klinkt mij meer in de ogen alsof Giuliani een juridische tactiekwijziging doet. In plaats van ontkennen dat de betaling gedaan is zoals het standpunt eerst was, betoogde hij direct dat er geen campagnegeld bij betrokken was (want dan is het waarschijnlijk niet strafbaar).

Ik denk dat ze Cohen in bescherming willen nemen om te voorkomen dat die van kant wisselt. Anders was Cohen zijn licentie kwijtgeraakt (want betalen zonder dat je cliënt het weet) en in de problemen gekomen met die campagne financieringsregels. Het eerdere verhaal was bedoeld om Cohen de schuld op zich te laten nemen, maar dat heeft denk ik iets te goed gewerkt. En aangezien Cohen al jaren voor Trump de vuile klusjes oppakt heeft Trump nu liever dat hij (weer) betrapt wordt op een leugen dan dat de druk op Cohen te groot wordt.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 13:05:01 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178951632
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals de republikeinse senatoren die de Obama regering aan het ondermijnen waren? https://www.usnews.com/ne(...)-for-the-oval-office
Je denkt toch niet dat Nontex daarop gaat reageren?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178952034
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 11:58 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Een hele hoop velden. Verder is er niks.
Ik hou van velden haha.
pi_178952721
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een groep senatoren met een politiek mandaat die in openheid een politiek standpunt naar buiten brengen dan een voormalige minister die in achterkamertjes overlegd, terwijl hij niet langer in ambt is.

Voormalige ministers/presidenten worden alleen ingeschakeld uit opdracht van de regering zelf. Bijv. een Carter, Kissinger of een Bill Clinton die een diplomatiek bezoek brengt.

John Kerry heeft geen enkel mandaat om dit te doen. Daarbij is Iran aangemerkt als vijand van de VS. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Rusland.
pi_178952744
Medewerkers van het Ministerie van Interieurverzorging :P moeten voortaan hun kop houden als voor ontwikkelingsplannen een vergunning m.b.t. bedreigde diersoorten nodig is. De gedachtengang was waarschijnlijk dat als er geen vergunningen worden aangevraagd (zelfs wanneer dit wettelijk verplicht is), al die linkse milieuhippies nooit te weten komen dat er bedreigde dieren zitten. Of záten.

Nu gaan ze dus dubbel opletten. :D

Interior Department Tells Staff To Shut Up About Mandatory Endangered Species Permits (HuffPo)
quote:
New guidelines issued by the U.S. Department of the Interior now prohibit staff members from informing private interests when they must obtain a permit before they can develop properties where activities may affect habitats of endangered species.

A memorandum issued last month by the Fish and Wildlife Service principal deputy director, Greg Sheehan, declared that it’s “not appropriate” for staff to tell developers when they need to obtain such a permit — even though it may be required by law in many circumstances.

Under a section of the 1973 Endangered Species Act, businesses and individuals must request what’s called an “incidental take permit” if they believe their developments could interfere with the habitats of endangered species.

Sheehan insists in his memo that it’s the “decision of the applicant” whether or not to apply for such a permit. Staff members should not use “mandatory language (e.g., a permit is ‘required’),” the memo warns.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')