SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Elvi op 30-04-2018 20:30:45 ]
Of hij moet net hebben geneukt.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Sorry ik ging kapen om dat stomme gifje eruit te halen
quote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Rebelquote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Nee, nee, dan krijg ik van een Elvi een death stare op de volgende meetquote:Op maandag 30 april 2018 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
@STING: Wil jij 'm weer toevoegen ajb?
Ja, op zulke momenten ben ik altijd erg bij met Google en IMDB.quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, zit je een serie te kijken en zie je een actrice die je herkent, maar geen idee waarvan...
Evilquote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, dan krijg ik van een Evil een death stare op de volgende meet
Voortdurend.quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, zit je een serie te kijken en zie je een actrice die je herkent, maar geen idee waarvan...
Ja, en dan ga ik snel naar IMDb.quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Waar baseer jij je op?quote:
Ik ben te lui om te zoekenquote:Op maandag 30 april 2018 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, op zulke momenten ben ik altijd erg bij met Google en IMDB.
De incelrevolutie zal spoedig uitbreken.quote:
True, truequote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, dan krijg ik van een Elvi een death stare op de volgende meet
Als je het doet, krijg je mijn van mij eeuwige dank.quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef STING het volgende:
Nee, nee, dan krijg ik van een Elvi een death stare op de volgende meet
Too soonquote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
True, true![]()
Heb nu een hamster gifje gedaan. Ook leuk.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
True, true![]()
Heb nu een Xhamster gifje gedaan. Ook leuk.
IMDBquote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Die andere was beterquote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
True, true![]()
Heb nu een hamster gifje gedaan. Ook leuk.
Nee. Die hamster is veel leuker.quote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het doet, krijg je mijn van mij eeuwige dank.
We kunnen slechts hopen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
De incelrevolutie zal spoedig uitbreken.
Ik weet hoe jij erover denkt. Daarom vraag ik het ook aan STING.quote:
Cijfers over studie en werk onder Iraanse vluchtelingen. En die herkomst kan juist een enorme drive zijn om iets te bereiken. Hier in Nederland zijn we vaak te lui en verwend geworden door de goede omstandigheden.quote:Op maandag 30 april 2018 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar baseer jij je op?
Alsof dat land zo'n baken der verlichting is in die regio![]()
De immigranten en vluchtelingen die er momenteel vandaan komen zijn hoogstwaarschijnlijk van een heel andere orde dan de vluchtelingen die je gaat krijgen van een eventuele oorlog.
Ik zit iig veilig. Denk wel dat er wat vrouwen uit deze sc worden afgeslacht.quote:
De huidige vluchtelingen dus. Precies wat ik zeg.quote:Op maandag 30 april 2018 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cijfers over studie en werk onder Iraanse vluchtelingen. En die herkomst kan juist een enorme drive zijn om iets te bereiken. Hier in Nederland zijn we vaak te lui en verwend geworden door de goede omstandigheden.
En je denkt dat dat nut heeftquote:Op maandag 30 april 2018 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij erover denkt. Daarom vraag ik het ook aan STING.
Is al eerder een periode geweest dat oorlogsvluchtelingen kwamen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
De huidige vluchtelingen dus. Precies wat ik zeg.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Is dat nieuw? Iemand quoten en dan een woord een beetje veranderen? Leuk joh
Nee, dat is niet nieuw.quote:Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Is dat nieuw? Iemand quoten en dan een woord een beetje veranderen? Want het is nu al irritant
Ik had weinig hoop en het is al niet mijn geluksdag vandaag, dus ik had de uitkomst al wel kunnen voorspellen.quote:
Nee dat is oldskool tochquote:Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Is dat nieuw? Iemand quoten en dan een woord een beetje veranderen? Want het is nu al irritant
Heb je een vervelende dag?quote:Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had weinig hoop en het is al niet mijn geluksdag vandaag, dus ik had de uitkomst al wel kunnen voorspellen.
Ah ja, toen het land nog wel enigszins vooruitstrevend was daar.quote:Op maandag 30 april 2018 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is al eerder een periode geweest dat oorlogsvluchtelingen kwamen.
De huidige zijn vooral politieke en/of homoseksuelen toch? Dat kan inderdaad wel een vertekend beeld geven. Neemt niet weg dat de cultuur wel degelijk verschilt van de rest in de regio, o.a. dat het geen Arabieren zijn en dat kan wel degelijk meespelen in hoe ze dingen op willen en kunnen pakken hier itt andere nationaliteiten.quote:Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
De huidige vluchtelingen dus. Precies wat ik zeg.
Zal je niet meer vergelijken met Patton, schept natuurlijk gelijk verwachtingenquote:Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had weinig hoop en het is al niet mijn geluksdag vandaag, dus ik had de uitkomst al wel kunnen voorspellen.
Dat kloptquote:Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De huidige zijn vooral politieke en/of homoseksuelen toch? Dat kan inderdaad wel een vertekend beeld geven. Neemt niet weg dat de cultuur wel degelijk verschilt van de rest in de regio, o.a. dat het geen Arabieren zijn en dat kan wel degelijk meespelen in hoe ze dingen op willen en kunnen pakken hier itt andere nationaliteiten.
Nee, die naam mag het niet hebben.quote:
Nee, is niet nieuw.quote:Op maandag 30 april 2018 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[quot][ afbeelding ] Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Nu aan t werk?quote:
Jijquote:
Jij durftquote:Op maandag 30 april 2018 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want even op Fok! en tv aan het kijken
Sinds er iets af moet en ik eerder geen tijd hadquote:Op maandag 30 april 2018 20:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij durft
Maar sinds wanneer moet je 's-avonds iets voor t werk doen dan?
Chocolade met kersen en donuts met aardbeien?quote:Op maandag 30 april 2018 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet handig van mij om naar de supermarkt te gaan als ik honger heb. Heb het nog best gezond gehouden gelukkig.
Duhquote:
Ik was niet voor niets op mijn chocolade-inname aan het letten. Wist alleen niet waar die heen was. Nja nu ik weet dat jij hem hebt vind ik het minder erg. Jij zorgt er goed voorquote:
Ah jammer, dacht dat je Singapore een dag korter had ipv Shanghai..quote:Op maandag 30 april 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar wel een dag korter in China.
Was eigenlijk net blij dat ie pleite wasquote:Op maandag 30 april 2018 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was niet voor niets op mijn chocolade-inname aan het letten. Wist alleen niet waar die heen was. Nja nu ik weet dat jij hem hebt vind ik het minder erg. Jij zorgt er goed voor
Dan wil ik hem graag weer terugquote:Op maandag 30 april 2018 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was eigenlijk net blij dat ie pleite was
Dat wilden we ook proberen maar dat kwam niet helemaal uit.quote:Op maandag 30 april 2018 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah jammer, dacht dat je Singapore een dag korter had ipv Shanghai..
Blij dat je weer thuis bentquote:Op maandag 30 april 2018 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilden we ook proberen maar dat kwam niet helemaal uit.
Zonde wel, maar gelukkig toch nodige tijd daar gehad. Wil je er nog eens terug of op naar nieuwe avonturen?quote:Op maandag 30 april 2018 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilden we ook proberen maar dat kwam niet helemaal uit.
Kaassoufles en een Daim/chocolade taart uit het diepvriesvak. Daar begon ik de controle te verliezen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chocolade met kersen en donuts met aardbeien?
Klinkt als een goede dagquote:Op maandag 30 april 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kaassoufles en een Daim/chocolade taart uit het diepvriesvak. Daar begon ik de controle te verliezen.
Yoloquote:Op maandag 30 april 2018 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn. Dan kan ik weer lekkere dingen eten op Bevrijdingsdag
Damnquote:Op maandag 30 april 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kaassoufles en een Daim/chocolade taart uit het diepvriesvak. Daar begon ik de controle te verliezen.
Hoezo per se op bevrijdingsdag?quote:Op maandag 30 april 2018 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn. Dan kan ik weer lekkere dingen eten op Bevrijdingsdag
Ah festival dus. Naar welke ga je?quote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang de post er over doet. En gezond eten op festivals is gewoon gekkigheid.
Ik heb Japanse mix die over datum is.quote:
Lekker hip een vegan groente spiesquote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang de post er over doet. En gezond eten op festivals is gewoon gekkigheid.
Weet ik nog niet, maar tot nu toe altijd wel ergens heen gegaan. Dit jaar nog geen definitieve winnaar uit te bus gekomen qua beste line-up helaas.quote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah festival dus. Naar welke ga je?
Ja hoor waar dan.quote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dieet is een zwaar woord, maar er mogen wel wat kilootjes vanaf
Sounds good, doesn't work.quote:Op maandag 30 april 2018 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal toch? Genoeg afleiding van lekker eten.
Ik ben met memo in Haarlemquote:Op maandag 30 april 2018 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar tot nu toe altijd wel ergens heen gegaan. Dit jaar nog geen definitieve winnaar uit te bus gekomen qua beste line-up helaas.
Gezien zijn angst om de OP aan te passen heeft hij qua ballen niks meer te leveren in elk geval.quote:
Terug van vakantie dus druk bezig met wasjes draaien en opruimen. Denk dat ik na het eten niet meer van de bank afkom.quote:
Vorig jaar was ik op een festival waar ik mijn best moest doen om gewoon een vette niet biologische hap te krijgen.quote:
Ja die heb ik dan niet mogen aanschouwen dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 april 2018 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien zijn angst om de OP aan te passen heeft hij qua ballen niks meer te leveren in elk geval.
En anders zijn jullie sws gezellig dus dan maakt het eigenlijk niet uitquote:Op maandag 30 april 2018 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar was de line up iets minder kut dan de rest
Ik trek hierbij m'n Patton vergelijking in.quote:Op maandag 30 april 2018 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien zijn angst om de OP aan te passen heeft hij qua ballen niks meer te leveren in elk geval.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef STING het volgende:
Ik trek hierbij m'n Patton vergelijking in.
Klinkt als een goede motivatiequote:Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De minst kutte line up volgens memo.
En er is een Ierse pub als back up wist ze.
Memo
Nieuwe avonturen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zonde wel, maar gelukkig toch nodige tijd daar gehad. Wil je er nog eens terug of op naar nieuwe avonturen?
Nee nee ik was het gewoon met je eens.quote:Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu klinkt het net alsof jij geen inspraak had![]()
Iedereen gewoon altijd al snel onder de indruk van jouw voorkeuren en kennis natuurlijk, dus dan wel logisch dat ze instemmenquote:Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu klinkt het net alsof jij geen inspraak had![]()
Moskou is denk ik net zo representatief voor Rusland als Amsterdam voor Nederland. Of pak je dan een combi met St. Petersburg erbij ofzo?quote:Op maandag 30 april 2018 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe avonturen.
We hadden een overstap in Moskou en hoewel dat het meest vreugdeloze vliegveld aller tijden is, wil ik nog steeds eens naar Rusland.
Moeten gasten eigenlijk in een jurk volgend jaar tijdens julliequote:
Dat zou dan wel de bedoeling zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 21:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moskou is denk ik net zo representatief voor Rusland als Amsterdam voor Nederland. Of pak je dan een combi met St. Petersburg erbij ofzo?
Gaafquote:Op maandag 30 april 2018 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou dan wel de bedoeling zijn.
Ja dat was de afspraak.quote:Op maandag 30 april 2018 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moeten gasten eigenlijk in een jurk volgend jaar tijdens jullie? Dan heb ik nog even om te oefenen.
Het kan in de zomer veertig graden worden in Moskouquote:Op maandag 30 april 2018 21:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wacht nog steeds op global warming voordat ik naar Rusland ga. Wil ik ook nog heen
Oh, dan wil ik misschien naar de verkeerde plaatsenquote:Op maandag 30 april 2018 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan in de zomer veertig graden worden in Moskou
Tuurlijk wel. Iedereen is uitgenodigd. Hw betaaldquote:Op maandag 30 april 2018 21:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh? Dat had ik even gemist. Of ik ben gewoon niet uitgenodigd, dat kan ook nog natuurlijk
Ohwja, even vergeten dat hij rijk is.quote:Op maandag 30 april 2018 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedereen is uitgenodigd. Hw betaald
Ook af en toe gezienquote:Op maandag 30 april 2018 21:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Dreamschool is toch wel een mooi programma
En effectief ook zo te zien, laatste aflevering net en updates geven toch wel enig succes weerquote:Op maandag 30 april 2018 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook af en toe geziengoed principe inderdaad.
Super!quote:Op maandag 30 april 2018 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En effectief ook zo te zien, laatste aflevering net en updates geven toch wel enig succes weer
Hoe was London?
Klinkt geslaagdquote:Op maandag 30 april 2018 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Super!
Het was erg vertrouwd om weer terug te zijn; weer wat dingen van de stad gezien, uitgaan was leuk en goed bij kunnen praten met degene wie ik daar was.
Ja, weer vernieuwde energie gekregen.quote:
Lijkt me niet zo handig qua timing nu, gezien de Brexit, of bedoelde je wat anders?quote:Op maandag 30 april 2018 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, weer vernieuwde energie gekregen.
Zou er zo graag gaan wonen, maar dat is een lastig verhaal.
Vervelend klusje wat je liever vooruit schuift voor het werk?quote:
Brexit speelt wel mee, maar denk dat daar wel iets voor wordt gevonden voor degene die er (tijdelijk) werken. De hoge kosten om er te wonen en te leven staan me tegen, dan moet ik al een heel goede baan daar vinden om het mogelijk te maken.quote:Op maandag 30 april 2018 22:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig qua timing nu, gezien de Brexit, of bedoelde je wat anders?
Maar ja, wanneer? Wil je zulke onzekerheid hebben als je er voor langer dan een jaar zoiets zou aanpakken? Dat is dan wel weer het voordeel van single zijn, je kan nog eens een jaartje gek doen en als het je niet teveel tegenstaat gewoon een jaartje daar zitten als een soort student in een huisje met huisgenoten enzoquote:Op maandag 30 april 2018 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brexit speelt wel mee, maar denk dat daar wel iets voor wordt gevonden voor degene die er (tijdelijk) werken. De hoge kosten om er te wonen en te leven staan me tegen, dan moet ik al een heel goede baan daar vinden om het mogelijk te maken.
Die Britten zijn echt zo ver overal vandaan, die regelen hun eigen voedselvoorziening nog niet eens. Brexit wordt echt een complete chaos.quote:Op maandag 30 april 2018 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brexit speelt wel mee, maar denk dat daar wel iets voor wordt gevonden voor degene die er (tijdelijk) werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |