Sounds good, doesn't work.quote:Op maandag 30 april 2018 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal toch? Genoeg afleiding van lekker eten.
Ik ben met memo in Haarlemquote:Op maandag 30 april 2018 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar tot nu toe altijd wel ergens heen gegaan. Dit jaar nog geen definitieve winnaar uit te bus gekomen qua beste line-up helaas.
Gezien zijn angst om de OP aan te passen heeft hij qua ballen niks meer te leveren in elk geval.quote:
Terug van vakantie dus druk bezig met wasjes draaien en opruimen. Denk dat ik na het eten niet meer van de bank afkom.quote:
Vorig jaar was ik op een festival waar ik mijn best moest doen om gewoon een vette niet biologische hap te krijgen.quote:
Ja die heb ik dan niet mogen aanschouwen dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 april 2018 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien zijn angst om de OP aan te passen heeft hij qua ballen niks meer te leveren in elk geval.
En anders zijn jullie sws gezellig dus dan maakt het eigenlijk niet uitquote:Op maandag 30 april 2018 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar was de line up iets minder kut dan de rest
Ik trek hierbij m'n Patton vergelijking in.quote:Op maandag 30 april 2018 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien zijn angst om de OP aan te passen heeft hij qua ballen niks meer te leveren in elk geval.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef STING het volgende:
Ik trek hierbij m'n Patton vergelijking in.
Klinkt als een goede motivatiequote:Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De minst kutte line up volgens memo.
En er is een Ierse pub als back up wist ze.
Memo
Nieuwe avonturen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zonde wel, maar gelukkig toch nodige tijd daar gehad. Wil je er nog eens terug of op naar nieuwe avonturen?
Nee nee ik was het gewoon met je eens.quote:Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu klinkt het net alsof jij geen inspraak had![]()
Iedereen gewoon altijd al snel onder de indruk van jouw voorkeuren en kennis natuurlijk, dus dan wel logisch dat ze instemmenquote:Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu klinkt het net alsof jij geen inspraak had![]()
Moskou is denk ik net zo representatief voor Rusland als Amsterdam voor Nederland. Of pak je dan een combi met St. Petersburg erbij ofzo?quote:Op maandag 30 april 2018 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe avonturen.
We hadden een overstap in Moskou en hoewel dat het meest vreugdeloze vliegveld aller tijden is, wil ik nog steeds eens naar Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |