SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Elvi op 30-04-2018 20:30:45 ]
Of hij moet net hebben geneukt.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Sorry ik ging kapen om dat stomme gifje eruit te halen
quote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Rebelquote:Op maandag 30 april 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Nee, nee, dan krijg ik van een Elvi een death stare op de volgende meetquote:Op maandag 30 april 2018 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
@STING: Wil jij 'm weer toevoegen ajb?
Ja, op zulke momenten ben ik altijd erg bij met Google en IMDB.quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, zit je een serie te kijken en zie je een actrice die je herkent, maar geen idee waarvan...
Evilquote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, dan krijg ik van een Evil een death stare op de volgende meet
Voortdurend.quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, zit je een serie te kijken en zie je een actrice die je herkent, maar geen idee waarvan...
Ja, en dan ga ik snel naar IMDb.quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Waar baseer jij je op?quote:
Ik ben te lui om te zoekenquote:Op maandag 30 april 2018 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, op zulke momenten ben ik altijd erg bij met Google en IMDB.
De incelrevolutie zal spoedig uitbreken.quote:
True, truequote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, dan krijg ik van een Elvi een death stare op de volgende meet
Als je het doet, krijg je mijn van mij eeuwige dank.quote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef STING het volgende:
Nee, nee, dan krijg ik van een Elvi een death stare op de volgende meet
Too soonquote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
True, true![]()
Heb nu een hamster gifje gedaan. Ook leuk.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
True, true![]()
Heb nu een Xhamster gifje gedaan. Ook leuk.
IMDBquote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Die andere was beterquote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
True, true![]()
Heb nu een hamster gifje gedaan. Ook leuk.
Nee. Die hamster is veel leuker.quote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het doet, krijg je mijn van mij eeuwige dank.
We kunnen slechts hopen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
De incelrevolutie zal spoedig uitbreken.
Ik weet hoe jij erover denkt. Daarom vraag ik het ook aan STING.quote:
Cijfers over studie en werk onder Iraanse vluchtelingen. En die herkomst kan juist een enorme drive zijn om iets te bereiken. Hier in Nederland zijn we vaak te lui en verwend geworden door de goede omstandigheden.quote:Op maandag 30 april 2018 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar baseer jij je op?
Alsof dat land zo'n baken der verlichting is in die regio![]()
De immigranten en vluchtelingen die er momenteel vandaan komen zijn hoogstwaarschijnlijk van een heel andere orde dan de vluchtelingen die je gaat krijgen van een eventuele oorlog.
Ik zit iig veilig. Denk wel dat er wat vrouwen uit deze sc worden afgeslacht.quote:
De huidige vluchtelingen dus. Precies wat ik zeg.quote:Op maandag 30 april 2018 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cijfers over studie en werk onder Iraanse vluchtelingen. En die herkomst kan juist een enorme drive zijn om iets te bereiken. Hier in Nederland zijn we vaak te lui en verwend geworden door de goede omstandigheden.
En je denkt dat dat nut heeftquote:Op maandag 30 april 2018 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij erover denkt. Daarom vraag ik het ook aan STING.
Is al eerder een periode geweest dat oorlogsvluchtelingen kwamen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
De huidige vluchtelingen dus. Precies wat ik zeg.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Is dat nieuw? Iemand quoten en dan een woord een beetje veranderen? Leuk joh
Nee, dat is niet nieuw.quote:Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Is dat nieuw? Iemand quoten en dan een woord een beetje veranderen? Want het is nu al irritant
Ik had weinig hoop en het is al niet mijn geluksdag vandaag, dus ik had de uitkomst al wel kunnen voorspellen.quote:
Nee dat is oldskool tochquote:Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Is dat nieuw? Iemand quoten en dan een woord een beetje veranderen? Want het is nu al irritant
Heb je een vervelende dag?quote:Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had weinig hoop en het is al niet mijn geluksdag vandaag, dus ik had de uitkomst al wel kunnen voorspellen.
Ah ja, toen het land nog wel enigszins vooruitstrevend was daar.quote:Op maandag 30 april 2018 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is al eerder een periode geweest dat oorlogsvluchtelingen kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |