De huidige zijn vooral politieke en/of homoseksuelen toch? Dat kan inderdaad wel een vertekend beeld geven. Neemt niet weg dat de cultuur wel degelijk verschilt van de rest in de regio, o.a. dat het geen Arabieren zijn en dat kan wel degelijk meespelen in hoe ze dingen op willen en kunnen pakken hier itt andere nationaliteiten.quote:Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
De huidige vluchtelingen dus. Precies wat ik zeg.
Zal je niet meer vergelijken met Patton, schept natuurlijk gelijk verwachtingenquote:Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had weinig hoop en het is al niet mijn geluksdag vandaag, dus ik had de uitkomst al wel kunnen voorspellen.
Dat kloptquote:Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De huidige zijn vooral politieke en/of homoseksuelen toch? Dat kan inderdaad wel een vertekend beeld geven. Neemt niet weg dat de cultuur wel degelijk verschilt van de rest in de regio, o.a. dat het geen Arabieren zijn en dat kan wel degelijk meespelen in hoe ze dingen op willen en kunnen pakken hier itt andere nationaliteiten.
Nee, die naam mag het niet hebben.quote:
Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Nee, is niet nieuw.quote:Op maandag 30 april 2018 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[quot][ afbeelding ] Op maandag 30 april 2018 20:32 schreef Elvi het volgende:
Is dat nieuw? Iemand quoten en dan een woord een beetje veranderen? Want het is nu al irritant
Nu aan t werk?quote:
Jijquote:
Jij durftquote:Op maandag 30 april 2018 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want even op Fok! en tv aan het kijken
Sinds er iets af moet en ik eerder geen tijd hadquote:Op maandag 30 april 2018 20:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij durft
Maar sinds wanneer moet je 's-avonds iets voor t werk doen dan?
Chocolade met kersen en donuts met aardbeien?quote:Op maandag 30 april 2018 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet handig van mij om naar de supermarkt te gaan als ik honger heb. Heb het nog best gezond gehouden gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |