SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe gewoon, niet aanstellen hup hupquote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk mailen voor een tattoo-afspraak maar ik durf toch ook weer niet
Heb je nu je definitieve keuze gemaakt qua design?quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk mailen voor een tattoo-afspraak maar ik durf toch ook weer niet
FreeCrapping!quote:Op maandag 30 april 2018 18:53 schreef Samzz het volgende:
Is dat free bleeden weer iets nieuws?
Poepen is ook natuurlijk, maar gewoon op straat doen voortaan?
Ik doe wel meequote:Op maandag 30 april 2018 18:38 schreef CherryLips het volgende: Alsof jullie een gangbang willen met Elvi en mij
![]()
Je kan het!quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Een cavia op je bil?quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Leugenaarquote:
Gewoon in de bus in de spits (wel ff ophouden tot ze weer rijden)quote:Op maandag 30 april 2018 18:53 schreef Samzz het volgende:
Is dat free bleeden weer iets nieuws?
Poepen is ook natuurlijk, maar gewoon op straat doen voortaan?
Ik begin simpel. Zit weinig design inquote:Op maandag 30 april 2018 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nu je definitieve keuze gemaakt qua design?
Al is niet elke poep even geschikt om als zodanig te fungeren.quote:
Dat roep je al zolang als ik je op Fok tegenkom. Gewoon mailen met die handel!quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Whehequote:Op maandag 30 april 2018 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon in de bus in de spits (wel ff ophouden tot ze weer rijden)
Ik zal nog eens een grapje maken.quote:Op maandag 30 april 2018 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al is niet elke poep even geschikt om als zodanig te fungeren.
Het hele bestaansrecht van dit topic is dat je van alles roept wat je wil en daar vervolgens geen actie op onderneemt.quote:Op maandag 30 april 2018 18:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat roep je al zolang als ik je op Fok tegenkom. Gewoon mailen met die handel!
Ik las wat andersquote:Op maandag 30 april 2018 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehe.
Ik vind masturberen puur natuur, maar gadverdamme wat een vies stukje natuur.
Daarom kom ik hier zo graag.quote:Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele bestaansrecht van dit topic is dat je van alles roept wat je wil en daar vervolgens geen actie op onderneemt.
Doorgaans zijn jouw grappen wel leuk. Daarom herkende ik deze niet als zodanig.quote:
ditquote:Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele bestaansrecht van dit topic is dat je van alles roept wat je wil en daar vervolgens geen actie op onderneemt.
Weet ik toch.quote:Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier zo graag.
Huehue kom
Zo pizza in de oven gooienquote:Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Ik heb nog wel honger... Nog maar een bordje pakken dan. Linzen.
Kun je ze laten zien?quote:Op maandag 30 april 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin simpel. Zit weinig design in
Maar ik heb nog drie andere ideeen.
Omdat de kans 100% is dat het toch niet gaat gebeuren?quote:
Ik denk dat als we een datum hebben ik bejaard ben.quote:Op maandag 30 april 2018 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat de kans 100% is dat het toch niet gaat gebeuren?
Linzenquote:Op maandag 30 april 2018 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Al dat gepost over pizza's moet verboden worden.
Alsof er lasagne in je ondergoed zit.quote:Op maandag 30 april 2018 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook gewoon helemaal niet prettig, al die natte plakspul tussen je benen
Nou, mailen die handel. Gewoon daarmee naar de tattooboer en je laten informerenquote:
ik vind zweet tussen mn benen al niet fijnquote:Op maandag 30 april 2018 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er lasagne in je ondergoed zit.
Ik lees niet alles terug, maar dit klinkt als seksquote:Op maandag 30 april 2018 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook gewoon helemaal niet prettig, al die natte plakzooi tussen je benen
Dat heb ik nooit daarquote:Op maandag 30 april 2018 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind zweet tussen mn benen al niet fijn
Quatro Stagioniquote:Op maandag 30 april 2018 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Al dat gepost over pizza's moet verboden worden.
Dan ga ik echt niet fietsen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet als je fietst in de zomer in een lange broek?
klinkt jaquote:Op maandag 30 april 2018 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lees niet alles terug, maar dit klinkt als seks
Om aan te geven dat je al gedekt bent.quote:Op maandag 30 april 2018 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Sperma dat langs je benen druipt lijkt me ook niet echt aan te raden.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2018 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om aan te geven dat je al gedekt bent.
free drippingquote:Op maandag 30 april 2018 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet ineens aan die chinese tomatensoep denken die ik met de lunch heb gehadquote:
Zonder ballen?quote:Op maandag 30 april 2018 19:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die chinese tomatensoep denken die ik met de lunch heb gehad
met balletjes?quote:Op maandag 30 april 2018 19:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die chinese tomatensoep denken die ik met de lunch heb gehad
Goulash?quote:Op maandag 30 april 2018 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Goed, tijd om wat te eten te scoren. En nee geen Chinese tomatensoep
Zo! Verbetert!quote:Op maandag 30 april 2018 19:15 schreef STING het volgende:
Het is wel weer soep weer nu.
Erwtensoep snert
Fladelsuppe?quote:Op maandag 30 april 2018 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Goed, tijd om wat te eten te scoren. En nee geen Chinese tomatensoep
Broodje rosbief erbijquote:Op maandag 30 april 2018 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewone tomatensoep met ballen huehue
In 't Kofschip we trustquote:Op maandag 30 april 2018 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch met een d, ik zat al te twijfelen. Thnx!
I know, maarmaarmaar ik wist niet zeker of het in dit geval stam+t was of kofschip (en ja...ik heb taalwetenschappen gestudeerdquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know, maarmaarmaar ik wist niet zeker of het in dit geval stam+t was of kofschip (en ja...ik heb taalwetenschappen gestudeerd)
Je kort het af van 'ik heb het verbeterd', dus kofschipquote:Op maandag 30 april 2018 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know, maarmaarmaar ik wist niet zeker of het in dit geval stam+t was of kofschip (en ja...ik heb taalwetenschappen gestudeerd)
Jajaja, kansloosquote:
Ow! Thnx, nu snap ik die voor altijd!quote:Op maandag 30 april 2018 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kort het af van 'ik heb het verbeterd', dus kofschip
quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit serieus op dit moment aan de tomatensoep. Tnx.
Eetze!quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Kun je mij meer vertellen over die Kitkat?quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Bon appetit!quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Lekker slurpenquote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Is het chunky?quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Is inmiddels een KitKat mini waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je mij meer vertellen over die Kitkat?
Klinkt goedquote:Op maandag 30 april 2018 19:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ben een pinda curry aan het maken, door allemaal dat gelul over pindasoep
Ben benieuwd
Ja, ruikt goed, nu nog afwachten hoe het smaakt, ben benieuwd hahahaquote:
Hahaha, daar hoef je niet over te twijfelen.quote:
Het is een soort toblerone-verpakking met zes KitKat chunky's erin. Ze zijn volgens mij ook wat groter dan die gewone chunky-repen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je mij meer vertellen over die Kitkat?
Wie zegt dat ik het over jou heb?quote:
Oeh Nice!quote:Op maandag 30 april 2018 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een soort toblerone-verpakking met zes KitKat chunky's erin. Ze zijn volgens mij ook wat groter dan die gewone chunky-repen.
Banaan nomnomquote:Op maandag 30 april 2018 19:41 schreef CherryLips het volgende:
De KitKat met rode peper was echt niet te vreten. Na 1 hap weggegooidzo onwijs smerig. En ik gooi niet snel chocola weg, moet je nagaan. De KitKat banaan was op zich wel oké. En de KitKat met drie vullingen was ook hemels.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Je biedt je aan als haar toetje? Jij held
Hey, it'll be cream piequote:Op maandag 30 april 2018 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Je biedt je aan als haar toetje? Jij held
Altijd mooi die geld moet op aankopen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nog twaalf dollar over en hij was 11,60 ofzo. Voorbestemd.
Ik raak er inmiddels aan gewend.quote:
Precies, maar CL flikkert het weg ipv met ons te delen.quote:
chips goedkoop? Dat zie je buiten NL maar zeldenquote:Op maandag 30 april 2018 19:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd mooi die geld moet op aankopen.
Ik had echt een tas vol koek en chips want het was zo goedkoop
Wel awesome pindakaas koekjes.
Wat een kutquote:Op maandag 30 april 2018 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, maar CL flikkert het weg ipv met ons te delen.
Hij is misschien een beetje nat van de beschimmelde theezakjes, maar ik kan hem nog uit de prullenbak vissen?quote:Op maandag 30 april 2018 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, maar CL flikkert het weg ipv met ons te delen.
bahquote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef Elvi het volgende:
Er is ook KitKat wasabi
https://www.mostcutest.nl(...)/kitkat-wasabi-mini/
Doe dan maar een foto van je andere theezakjes.quote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Hij is misschien een beetje nat van de beschimmelde theezakjes, maar ik kan hem nog uit de prullenbak vissen?
quote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef Elvi het volgende:
Er is ook KitKat wasabi
https://www.mostcutest.nl(...)/kitkat-wasabi-mini/
Die zijn op mijn leeftijd ook een beetje beschimmeldquote:Op maandag 30 april 2018 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar een foto van je andere theezakjes.
Oh ja? Chips koste maar op zn duurst 15.000 dong en goedkoopst 8.000 maar wel kleine zakjesquote:Op maandag 30 april 2018 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
chips goedkoop? Dat zie je buiten NL maar zelden
Huehue dongquote:Op maandag 30 april 2018 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja? Chips koste maar op zn duurst 15.000 dong en goedkoopst 8.000 maar wel kleine zakjes
Even omgerekend 50 of 30 cent.
Dat poets ik wel op met Photoshop.quote:Op maandag 30 april 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Die zijn op mijn leeftijd ook een beetje beschimmeld
Ja, daar krijg je harde knopjes van op je schimmelzakjes hè, dat soort taal.quote:
Lottert!quote:
da's inderdaad goedkoop, rest van Europa, maar ook USA is aanmerkelijk duurder dan NL qua chipsquote:Op maandag 30 april 2018 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja? Chips koste maar op zn duurst 15.000 dong en goedkoopst 8.000 maar wel kleine zakjes
Even omgerekend 50 of 30 cent.
Waar zit jij dan? Hier waait de buurt bijkans weg.quote:
Iets met spuiten, uitsmeren en goed in laten trekken?quote:
In huis.quote:Op maandag 30 april 2018 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Hier waait de buurt bijkans weg.
Goed schudden voor gebruik.quote:Op maandag 30 april 2018 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met spuiten, uitsmeren en goed in laten trekken?
Lintworm?quote:
Stel hem voor aan mijn anaalalenquote:
Nja je weet nooit waar het van gemaakt is natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's inderdaad goedkoop, rest van Europa, maar ook USA is aanmerkelijk duurder dan NL qua chips
Lekker bijdehand weer hè Lot.quote:
Why!?quote:Op maandag 30 april 2018 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Is de 3e wereldoorlog al uitgebroken intussen?
Helaas helaas.quote:Op maandag 30 april 2018 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Is de 3e wereldoorlog al uitgebroken intussen?
Weg gelopen bij Yvie?quote:
De serie lucifer.quote:Op maandag 30 april 2018 20:03 schreef Koen66 het volgende:
Waar komt Mazikeen eigenlijk vandaan die nick?
Dan heeft die lintworm wel heel erg zijn best gedaan.quote:
zat groeperingen die het verwachten. En de toon in het middenoosten wordt ook steeds grimmigerquote:
Gewoon even billetjes tegen elkaar aanduwenquote:Op maandag 30 april 2018 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijf honger houden
[..]
Ja geen idee, misschien
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Ik zie geen verschilquote:Op maandag 30 april 2018 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat groeperingen die het verwachten. En de toon in het middenoosten wordt ook steeds grimmiger
De toon in het Midden-Oosten is zo lang ik leef al grimmig.quote:Op maandag 30 april 2018 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat groeperingen die het verwachten. En de toon in het middenoosten wordt ook steeds grimmiger
Je doet aan krachttraining toch? Kan het daarmee te maken hebben?quote:Op maandag 30 april 2018 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds gisteren ineens weer veel trek. Geen Yvie gezien
Is te lang geleden dat ik Sandman gelezen heb.quote:
Al voor de huidige jaartelling.quote:Op maandag 30 april 2018 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De toon in het Midden-Oosten is zo lang ik leef al grimmig.
Tquote:Op maandag 30 april 2018 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Had ik al gezegd vanaochtend maar niemand reageerd
Kun je nagaan. Zo 50km afgelegd.quote:Op maandag 30 april 2018 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft die lintworm wel heel erg zijn best gedaan.
Soort van scharen?quote:Op maandag 30 april 2018 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon even billetjes tegen elkaar aanduwen
Die fout is wel vrij dramatisch. :$quote:
Nee al een tijdje niet meer, dus dat lijkt me nietquote:Op maandag 30 april 2018 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet aan krachttraining toch? Kan het daarmee te maken hebben?
Ik put soms hoop uit het feit dat er tegenwoordig genoeg zeer machtige bedrijven zijn die geen baat hebben bij oorlogen, dus ervoor zorgen dat oorlogen op andere manieren worden bevochten, waar wij niet direct last van hebbenquote:
Vanaochtend is gewoon een typefout. Maar ditquote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die fout is wel vrij dramatisch. :$
quote:Op maandag 30 april 2018 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is te lang geleden dat ik Sandman gelezen heb.
Zit ze daar ook in?
Dat argument weerhoudt je er ook niet van om chocola te kopen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Toffe schoenen gezien. Maar ik heb al zoveel schoenen.
Wat een rare tweede zin.quote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Toffe schoenen gezien. Maar ik heb al zoveel schoenen.
Maar die chocola slijt sneller dan schoenen. En is ook wat goedkoper.quote:Op maandag 30 april 2018 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat argument weerhoudt je er ook niet van om chocola te kopen.
Heeft kennelijk Sandman gelezen.quote:
Je zou geen Faxie zijn als je deze kans zou laten liggen.quote:
Soort Russische roulette.quote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ja maar ik weet niet van wie ze de kloon is
Gewoon onder het mom van een grapje aanspreken.quote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
Dat maakt het toch juist weer een beetje spannendquote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
Nog geeneens weten van wie het een kloon is, terwijl ik de eerste tetpics al hebben binnen geharkt. Amateur.quote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ben niet grappigquote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon onder het mom van een grapje aanspreken.
Je weet niet half hoe spannend.quote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat maakt het toch juist weer een beetje spannend
NUjijquote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik put soms hoop uit het feit dat er tegenwoordig genoeg zeer machtige bedrijven zijn die geen baat hebben bij oorlogen, dus ervoor zorgen dat oorlogen op andere manieren worden bevochten, waar wij niet direct last van hebben
Of stuur een DM met; vertel es wat over jezelf.quote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef Fascination het volgende:
Gewoon onder het mom van een grapje aanspreken.
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm.
Ach, heb nu al te weinig tijd om te lezen.
Ja ik geloof je gelijkquote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geeneens weten van wie het een kloon is, terwijl ik de eerste tetpics al hebben binnen geharkt. Amateur.
als ik Nu.nl lees is Israël wel heel opzichtig oorlog aan het uitlokken met Iran.quote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik put soms hoop uit het feit dat er tegenwoordig genoeg zeer machtige bedrijven zijn die geen baat hebben bij oorlogen, dus ervoor zorgen dat oorlogen op andere manieren worden bevochten, waar wij niet direct last van hebben
Grapjes kopiëren.quote:
Ze doet me denken aan een vrouw die vroeger in KLB SC postte. Ben de naam even kwijt.quote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon een dickpic sturen. Dat is altijd grappig.
Van wie dan?quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Faxie z'n dickpics grappig?quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geeneens weten van wie het een kloon is, terwijl ik de eerste tetpics al hebben binnen geharkt. Amateur.
Wat?quote:
Netanyahu die profiteert van Trump, there is a surprisequote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik Nu.nl lees is Israël wel heel opzichtig oorlog aan het uitlokken met Iran.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 30 april 2018 20:12 schreef Elvi het volgende:
Als er bij een gezichtsproduct staat "brightens the complexion" dan bleekt het je huid denk ik? Het is een Koreaans product overigens
Weiss een ban? Verrassend.quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef Faxie het volgende:
Denk ik niet. Als je een ban hebt, kom je er ook met een kloon niet in
Weiss een ban?quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Met hun schoonheidsidealen.
https://instagram.com/p/BiMeaSfBEBu/
quote:
Mooi moment, aangezien de rest van de regio zich meer en meer tegen Iran keert.quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik Nu.nl lees is Israël wel heel opzichtig oorlog aan het uitlokken met Iran.
Dat heb je zo geregeld.quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iraniërs doen het goed qua inburgering gemiddeld genomen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi moment, aangezien de rest van de regio zich meer en meer tegen Iran keert.
En als het waar is, van die wapens, is er natuurlijk weinig excuus om niet binnen te vallen.
Zou het zelf jammer vinden. Zitten wij dalijk weer hier met alle tandartsen en ingenieurs uit Iran die en masse vrouwen op straat lastig vallen.
zou vreselijk stom zijn van Iran. En voor ons. En de wereld. En en enquote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi moment, aangezien de rest van de regio zich meer en meer tegen Iran keert.
En als het waar is, van die wapens, is er natuurlijk weinig excuus om niet binnen te vallen.
Zou het zelf jammer vinden. Zitten wij dalijk weer hier met alle tandartsen en ingenieurs uit Iran die en masse vrouwen op straat lastig vallen.
De verlichte geesten die daar liever niet blijven ja. De rest daarentegen...quote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iraniërs doen het goed qua inburgering gemiddeld genomen.
Iran is ook het probleem niet in de wereld, helaas willen de USA en Israël het er wel van makenquote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
You evil, youquote:Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:
Je zal nu maar voor een klein vermogen in een strandhuisje zitten. Dan baal je.
Over het algemeen blinken ze daar niet uit in intelligentie beslissingenquote:Op maandag 30 april 2018 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou vreselijk stom zijn van Iran. En voor ons. En de wereld. En en en
Dat is een beetje als bovenaan eindigen in de Eredivisie.quote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar baseer je je op?quote:Op maandag 30 april 2018 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
De verlichte geesten die daar liever niet blijven ja. De rest daarentegen...
Gewoon jezelf verzuipen met de drank van je vader.quote:Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:
Je zal nu maar voor een klein vermogen in een strandhuisje zitten. Dan baal je.
Al die vrouwen die ze voor zijn neus wegkapen.quote:
Ik ben blij dat je hier bent.quote:Op maandag 30 april 2018 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon jezelf verzuipen met de drank van je vader.
Koen werd hier depri door: https://www.nu.nl/buitenl(...)elijk-uitbreidt.htmlquote:Op maandag 30 april 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben we t over WW3? Is het zover?
Jaquote:
Ik kraak niks afquote:Op maandag 30 april 2018 20:20 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje de arme toeristen daar afkraken
quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHet ene moment niks aan de hand en toen lag hij blijkbaar ineens dood in z'n huisje. Ben blij dat het blijkbaar snel is gegaan, maar toch.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHet ene moment niks aan de hand en toen lag hij blijkbaar ineens dood in z'n huisje. Ben blij dat het blijkbaar snel is gegaan, maar toch.
Zoutelandeeeee.quote:
Klinkt een beetje storm in een glas water-ig.quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
Koen werd hier depri door: https://www.nu.nl/buitenl(...)elijk-uitbreidt.html
RIP Hammiequote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |