Al voor de huidige jaartelling.quote:Op maandag 30 april 2018 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De toon in het Midden-Oosten is zo lang ik leef al grimmig.
Tquote:Op maandag 30 april 2018 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Had ik al gezegd vanaochtend maar niemand reageerd
Kun je nagaan. Zo 50km afgelegd.quote:Op maandag 30 april 2018 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft die lintworm wel heel erg zijn best gedaan.
Soort van scharen?quote:Op maandag 30 april 2018 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon even billetjes tegen elkaar aanduwen
Die fout is wel vrij dramatisch. :$quote:
Nee al een tijdje niet meer, dus dat lijkt me nietquote:Op maandag 30 april 2018 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet aan krachttraining toch? Kan het daarmee te maken hebben?
Ik put soms hoop uit het feit dat er tegenwoordig genoeg zeer machtige bedrijven zijn die geen baat hebben bij oorlogen, dus ervoor zorgen dat oorlogen op andere manieren worden bevochten, waar wij niet direct last van hebbenquote:
Vanaochtend is gewoon een typefout. Maar ditquote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die fout is wel vrij dramatisch. :$
quote:Op maandag 30 april 2018 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is te lang geleden dat ik Sandman gelezen heb.
Zit ze daar ook in?
Dat argument weerhoudt je er ook niet van om chocola te kopen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Toffe schoenen gezien. Maar ik heb al zoveel schoenen.
Wat een rare tweede zin.quote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Toffe schoenen gezien. Maar ik heb al zoveel schoenen.
Maar die chocola slijt sneller dan schoenen. En is ook wat goedkoper.quote:Op maandag 30 april 2018 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat argument weerhoudt je er ook niet van om chocola te kopen.
Heeft kennelijk Sandman gelezen.quote:
Je zou geen Faxie zijn als je deze kans zou laten liggen.quote:
Soort Russische roulette.quote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ja maar ik weet niet van wie ze de kloon is
Gewoon onder het mom van een grapje aanspreken.quote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
Dat maakt het toch juist weer een beetje spannendquote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
Nog geeneens weten van wie het een kloon is, terwijl ik de eerste tetpics al hebben binnen geharkt. Amateur.quote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ben niet grappigquote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon onder het mom van een grapje aanspreken.
Je weet niet half hoe spannend.quote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat maakt het toch juist weer een beetje spannend
NUjijquote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik put soms hoop uit het feit dat er tegenwoordig genoeg zeer machtige bedrijven zijn die geen baat hebben bij oorlogen, dus ervoor zorgen dat oorlogen op andere manieren worden bevochten, waar wij niet direct last van hebben
Of stuur een DM met; vertel es wat over jezelf.quote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef Fascination het volgende:
Gewoon onder het mom van een grapje aanspreken.
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm.
Ach, heb nu al te weinig tijd om te lezen.
Ja ik geloof je gelijkquote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geeneens weten van wie het een kloon is, terwijl ik de eerste tetpics al hebben binnen geharkt. Amateur.
als ik Nu.nl lees is Israël wel heel opzichtig oorlog aan het uitlokken met Iran.quote:Op maandag 30 april 2018 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik put soms hoop uit het feit dat er tegenwoordig genoeg zeer machtige bedrijven zijn die geen baat hebben bij oorlogen, dus ervoor zorgen dat oorlogen op andere manieren worden bevochten, waar wij niet direct last van hebben
Grapjes kopiëren.quote:
Ze doet me denken aan een vrouw die vroeger in KLB SC postte. Ben de naam even kwijt.quote:Op maandag 30 april 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon een dickpic sturen. Dat is altijd grappig.
Van wie dan?quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Faxie z'n dickpics grappig?quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geeneens weten van wie het een kloon is, terwijl ik de eerste tetpics al hebben binnen geharkt. Amateur.
Wat?quote:
Netanyahu die profiteert van Trump, there is a surprisequote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik Nu.nl lees is Israël wel heel opzichtig oorlog aan het uitlokken met Iran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |