Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 30 april 2018 20:12 schreef Elvi het volgende:
Als er bij een gezichtsproduct staat "brightens the complexion" dan bleekt het je huid denk ik? Het is een Koreaans product overigens
Weiss een ban? Verrassend.quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef Faxie het volgende:
Denk ik niet. Als je een ban hebt, kom je er ook met een kloon niet in
Weiss een ban?quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Met hun schoonheidsidealen.
https://instagram.com/p/BiMeaSfBEBu/
quote:
Mooi moment, aangezien de rest van de regio zich meer en meer tegen Iran keert.quote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik Nu.nl lees is Israël wel heel opzichtig oorlog aan het uitlokken met Iran.
Dat heb je zo geregeld.quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iraniërs doen het goed qua inburgering gemiddeld genomen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi moment, aangezien de rest van de regio zich meer en meer tegen Iran keert.
En als het waar is, van die wapens, is er natuurlijk weinig excuus om niet binnen te vallen.
Zou het zelf jammer vinden. Zitten wij dalijk weer hier met alle tandartsen en ingenieurs uit Iran die en masse vrouwen op straat lastig vallen.
zou vreselijk stom zijn van Iran. En voor ons. En de wereld. En en enquote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi moment, aangezien de rest van de regio zich meer en meer tegen Iran keert.
En als het waar is, van die wapens, is er natuurlijk weinig excuus om niet binnen te vallen.
Zou het zelf jammer vinden. Zitten wij dalijk weer hier met alle tandartsen en ingenieurs uit Iran die en masse vrouwen op straat lastig vallen.
De verlichte geesten die daar liever niet blijven ja. De rest daarentegen...quote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iraniërs doen het goed qua inburgering gemiddeld genomen.
Iran is ook het probleem niet in de wereld, helaas willen de USA en Israël het er wel van makenquote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
You evil, youquote:Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:
Je zal nu maar voor een klein vermogen in een strandhuisje zitten. Dan baal je.
Over het algemeen blinken ze daar niet uit in intelligentie beslissingenquote:Op maandag 30 april 2018 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou vreselijk stom zijn van Iran. En voor ons. En de wereld. En en en
Dat is een beetje als bovenaan eindigen in de Eredivisie.quote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar baseer je je op?quote:Op maandag 30 april 2018 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
De verlichte geesten die daar liever niet blijven ja. De rest daarentegen...
Gewoon jezelf verzuipen met de drank van je vader.quote:Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:
Je zal nu maar voor een klein vermogen in een strandhuisje zitten. Dan baal je.
Al die vrouwen die ze voor zijn neus wegkapen.quote:
Ik ben blij dat je hier bent.quote:Op maandag 30 april 2018 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon jezelf verzuipen met de drank van je vader.
Koen werd hier depri door: https://www.nu.nl/buitenl(...)elijk-uitbreidt.htmlquote:Op maandag 30 april 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben we t over WW3? Is het zover?
Jaquote:
Ik kraak niks afquote:Op maandag 30 april 2018 20:20 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje de arme toeristen daar afkraken
quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHet ene moment niks aan de hand en toen lag hij blijkbaar ineens dood in z'n huisje. Ben blij dat het blijkbaar snel is gegaan, maar toch.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHet ene moment niks aan de hand en toen lag hij blijkbaar ineens dood in z'n huisje. Ben blij dat het blijkbaar snel is gegaan, maar toch.
Zoutelandeeeee.quote:
Klinkt een beetje storm in een glas water-ig.quote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
Koen werd hier depri door: https://www.nu.nl/buitenl(...)elijk-uitbreidt.html
RIP Hammiequote:Op maandag 30 april 2018 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |