SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe gewoon, niet aanstellen hup hupquote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk mailen voor een tattoo-afspraak maar ik durf toch ook weer niet
Heb je nu je definitieve keuze gemaakt qua design?quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk mailen voor een tattoo-afspraak maar ik durf toch ook weer niet
FreeCrapping!quote:Op maandag 30 april 2018 18:53 schreef Samzz het volgende:
Is dat free bleeden weer iets nieuws?
Poepen is ook natuurlijk, maar gewoon op straat doen voortaan?
Ik doe wel meequote:Op maandag 30 april 2018 18:38 schreef CherryLips het volgende: Alsof jullie een gangbang willen met Elvi en mij
![]()
Je kan het!quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Een cavia op je bil?quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Leugenaarquote:
Gewoon in de bus in de spits (wel ff ophouden tot ze weer rijden)quote:Op maandag 30 april 2018 18:53 schreef Samzz het volgende:
Is dat free bleeden weer iets nieuws?
Poepen is ook natuurlijk, maar gewoon op straat doen voortaan?
Ik begin simpel. Zit weinig design inquote:Op maandag 30 april 2018 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nu je definitieve keuze gemaakt qua design?
Al is niet elke poep even geschikt om als zodanig te fungeren.quote:
Dat roep je al zolang als ik je op Fok tegenkom. Gewoon mailen met die handel!quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Whehequote:Op maandag 30 april 2018 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon in de bus in de spits (wel ff ophouden tot ze weer rijden)
Ik zal nog eens een grapje maken.quote:Op maandag 30 april 2018 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al is niet elke poep even geschikt om als zodanig te fungeren.
Het hele bestaansrecht van dit topic is dat je van alles roept wat je wil en daar vervolgens geen actie op onderneemt.quote:Op maandag 30 april 2018 18:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat roep je al zolang als ik je op Fok tegenkom. Gewoon mailen met die handel!
Ik las wat andersquote:Op maandag 30 april 2018 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehe.
Ik vind masturberen puur natuur, maar gadverdamme wat een vies stukje natuur.
Daarom kom ik hier zo graag.quote:Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele bestaansrecht van dit topic is dat je van alles roept wat je wil en daar vervolgens geen actie op onderneemt.
Doorgaans zijn jouw grappen wel leuk. Daarom herkende ik deze niet als zodanig.quote:
ditquote:Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele bestaansrecht van dit topic is dat je van alles roept wat je wil en daar vervolgens geen actie op onderneemt.
Weet ik toch.quote:Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier zo graag.
Huehue kom
Zo pizza in de oven gooienquote:Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Ik heb nog wel honger... Nog maar een bordje pakken dan. Linzen.
Kun je ze laten zien?quote:Op maandag 30 april 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin simpel. Zit weinig design in
Maar ik heb nog drie andere ideeen.
Omdat de kans 100% is dat het toch niet gaat gebeuren?quote:
Ik denk dat als we een datum hebben ik bejaard ben.quote:Op maandag 30 april 2018 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat de kans 100% is dat het toch niet gaat gebeuren?
Linzenquote:Op maandag 30 april 2018 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Al dat gepost over pizza's moet verboden worden.
Alsof er lasagne in je ondergoed zit.quote:Op maandag 30 april 2018 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook gewoon helemaal niet prettig, al die natte plakspul tussen je benen
Nou, mailen die handel. Gewoon daarmee naar de tattooboer en je laten informerenquote:
ik vind zweet tussen mn benen al niet fijnquote:Op maandag 30 april 2018 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er lasagne in je ondergoed zit.
Ik lees niet alles terug, maar dit klinkt als seksquote:Op maandag 30 april 2018 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook gewoon helemaal niet prettig, al die natte plakzooi tussen je benen
Dat heb ik nooit daarquote:Op maandag 30 april 2018 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind zweet tussen mn benen al niet fijn
Quatro Stagioniquote:Op maandag 30 april 2018 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Al dat gepost over pizza's moet verboden worden.
Dan ga ik echt niet fietsen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet als je fietst in de zomer in een lange broek?
klinkt jaquote:Op maandag 30 april 2018 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lees niet alles terug, maar dit klinkt als seks
Om aan te geven dat je al gedekt bent.quote:Op maandag 30 april 2018 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Sperma dat langs je benen druipt lijkt me ook niet echt aan te raden.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2018 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om aan te geven dat je al gedekt bent.
free drippingquote:Op maandag 30 april 2018 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet ineens aan die chinese tomatensoep denken die ik met de lunch heb gehadquote:
Zonder ballen?quote:Op maandag 30 april 2018 19:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die chinese tomatensoep denken die ik met de lunch heb gehad
met balletjes?quote:Op maandag 30 april 2018 19:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die chinese tomatensoep denken die ik met de lunch heb gehad
Goulash?quote:Op maandag 30 april 2018 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Goed, tijd om wat te eten te scoren. En nee geen Chinese tomatensoep
Zo! Verbetert!quote:Op maandag 30 april 2018 19:15 schreef STING het volgende:
Het is wel weer soep weer nu.
Erwtensoep snert
Fladelsuppe?quote:Op maandag 30 april 2018 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Goed, tijd om wat te eten te scoren. En nee geen Chinese tomatensoep
Broodje rosbief erbijquote:Op maandag 30 april 2018 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewone tomatensoep met ballen huehue
In 't Kofschip we trustquote:Op maandag 30 april 2018 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch met een d, ik zat al te twijfelen. Thnx!
I know, maarmaarmaar ik wist niet zeker of het in dit geval stam+t was of kofschip (en ja...ik heb taalwetenschappen gestudeerdquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know, maarmaarmaar ik wist niet zeker of het in dit geval stam+t was of kofschip (en ja...ik heb taalwetenschappen gestudeerd)
Je kort het af van 'ik heb het verbeterd', dus kofschipquote:Op maandag 30 april 2018 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know, maarmaarmaar ik wist niet zeker of het in dit geval stam+t was of kofschip (en ja...ik heb taalwetenschappen gestudeerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |