Jajaja, kansloosquote:
Ow! Thnx, nu snap ik die voor altijd!quote:Op maandag 30 april 2018 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kort het af van 'ik heb het verbeterd', dus kofschip
quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit serieus op dit moment aan de tomatensoep. Tnx.
Eetze!quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Kun je mij meer vertellen over die Kitkat?quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Bon appetit!quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Lekker slurpenquote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Is het chunky?quote:Op maandag 30 april 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Is inmiddels een KitKat mini waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je mij meer vertellen over die Kitkat?
Klinkt goedquote:Op maandag 30 april 2018 19:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ben een pinda curry aan het maken, door allemaal dat gelul over pindasoep
Ben benieuwd
Ja, ruikt goed, nu nog afwachten hoe het smaakt, ben benieuwd hahahaquote:
Hahaha, daar hoef je niet over te twijfelen.quote:
Het is een soort toblerone-verpakking met zes KitKat chunky's erin. Ze zijn volgens mij ook wat groter dan die gewone chunky-repen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je mij meer vertellen over die Kitkat?
Wie zegt dat ik het over jou heb?quote:
Oeh Nice!quote:Op maandag 30 april 2018 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een soort toblerone-verpakking met zes KitKat chunky's erin. Ze zijn volgens mij ook wat groter dan die gewone chunky-repen.
Banaan nomnomquote:Op maandag 30 april 2018 19:41 schreef CherryLips het volgende:
De KitKat met rode peper was echt niet te vreten. Na 1 hap weggegooidzo onwijs smerig. En ik gooi niet snel chocola weg, moet je nagaan. De KitKat banaan was op zich wel oké. En de KitKat met drie vullingen was ook hemels.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Je biedt je aan als haar toetje? Jij held
Hey, it'll be cream piequote:Op maandag 30 april 2018 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Je biedt je aan als haar toetje? Jij held
Altijd mooi die geld moet op aankopen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nog twaalf dollar over en hij was 11,60 ofzo. Voorbestemd.
Ik raak er inmiddels aan gewend.quote:
Precies, maar CL flikkert het weg ipv met ons te delen.quote:
chips goedkoop? Dat zie je buiten NL maar zeldenquote:Op maandag 30 april 2018 19:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd mooi die geld moet op aankopen.
Ik had echt een tas vol koek en chips want het was zo goedkoop
Wel awesome pindakaas koekjes.
Wat een kutquote:Op maandag 30 april 2018 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, maar CL flikkert het weg ipv met ons te delen.
Hij is misschien een beetje nat van de beschimmelde theezakjes, maar ik kan hem nog uit de prullenbak vissen?quote:Op maandag 30 april 2018 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, maar CL flikkert het weg ipv met ons te delen.
bahquote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef Elvi het volgende:
Er is ook KitKat wasabi
https://www.mostcutest.nl(...)/kitkat-wasabi-mini/
Doe dan maar een foto van je andere theezakjes.quote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Hij is misschien een beetje nat van de beschimmelde theezakjes, maar ik kan hem nog uit de prullenbak vissen?
quote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef Elvi het volgende:
Er is ook KitKat wasabi
https://www.mostcutest.nl(...)/kitkat-wasabi-mini/
Die zijn op mijn leeftijd ook een beetje beschimmeldquote:Op maandag 30 april 2018 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar een foto van je andere theezakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |