De creativiteit gaat tegenwoordig niet verder. En langere namen zijn gewoon ouderwets enzo.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef CherryLips het volgende: [..] M'n nicht heeft drie kinderen met namen met één lettergreep. Vind het bij al je kinderen een beetje overkill.
hoe krijg je daar in hemelsnaam gedoe van? ik snap echt niet wat hier over te mopperen valt allemaalquote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ga je dan toegeven dat het hun naam is? " Ow wat leuk, jullie hebben mijn naam gekozen. Kijk maar hier, ik heb hem voorgesteld. Dus jullie vinden mij en mijn naam het leukste"
Krijg je alleen maar gedoe van.
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta in je kracht en geef het een plekje.
Gewoon met een . ertussen spellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef MissMSX het volgende:
Beetje dom om je kind in deze tijd een unieke naam te geven.
Hij is een lul... Beetje zondequote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar hij is er zo 1 waar ik altijd een zwak voor zal hebben en het slaat nergens op
quote:Sta in je kracht, en geef het een plekje.
Het wordt nu wel iets normaler, hoef je weer minder uit te leggen. Tenzij je achternaam ook enigszins buutenlands oogtquote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef MissMSX het volgende:
Beetje dom om je kind in deze tijd een unieke naam te geven.
Ja toch? En wat maakt het dan in hemelsnaam uit dat een van je vrienden hem als tip gafquote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond namen verzinnen voor mijn kinderen echt super makkelijk
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Tim en Henk. Makkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond namen verzinnen voor mijn kinderen echt super makkelijk
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Da's als je je kind met naam en toenaam noemt op the interwebz. Wat natuurlijk sowieso oerstom is, maar jaquote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met een . ertussen spellen.
Niet echtquote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij is een lul... Beetje zonde
Helpt dit?
quote:
Ja, maar zoektechnisch toch gewoon dom?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het wordt nu wel iets normaler, hoef je weer minder uit te leggen. Tenzij je achternaam ook enigszins buutenlands oogt
Hoezo? Ondanks dat iemand een kutwijf of lul is, hoeft het niet te betekenen dat je er niet iets aan gehad kan hebben en zo iemand dan toch enige waarde heeft èn houdt. Echter hoef je daar geen actie cq contact aan te koppelen, want je kan ook prima van iemand houden of een zwak ervoor hebben op afstand.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar hij is er zo 1 waar ik altijd een zwak voor zal hebben en het slaat nergens op
je moet gewoon een echt leuke tegen komenquote:
Of dat.quote:
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die komt vaker voor ja, Fries toch?
Ik overdenk niets. Dit soort dingen gebeuren. En dit is zo'n tokkie familie die het zo voor elkaar krijgt.quote:
Ik weet even niet hoe ik dat moet zien in de context van mensen die mij wel en niet vindenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar zoektechnisch toch gewoon dom?
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2018 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik dat moet zien in de context van mensen die mij wel en niet vinden
Jep, is Fries zo te zien. Was ook de naam van een niet Friese actrice in de film Schatjes of Mama is boos ofzo..quote:
maar het is nog niet gebeurd. Maar goed als je al moeilijk wil doen over iets wat niet gebeurd is moet je dat vooral doen. Je haalt er vast wat uitquote:Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik overdenk niets. Dit soort dingen gebeuren. En dit is zo'n tokkie familie die het zo voor elkaar krijgt.
Akkie is van " Achtste groepers huilen niet".quote:Op donderdag 5 april 2018 14:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jep, is Fries zo te zien. Was ook de naam van een niet Friese actrice in de film Schatjes of Mama is boos ofzo..
Gewoon de naam bij de burgerlijke stand opgeven als Klaarpunttje.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's als je je kind met naam en toenaam noemt op the interwebz. Wat natuurlijk sowieso oerstom is, maar ja
Ow ja tuurlijk. Nu doe ik moeilijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:12 schreef Allures het volgende:
[..]
maar het is nog niet gebeurd. Maar goed als je al moeilijk wil doen over iets wat niet gebeurd is moet je dat vooral doen. Je haalt er vast wat uit
Zo een?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:12 schreef Elvi het volgende:
Ok updateIk heb het bericht geopend en het was - heel symbolisch- zo'n virus bericht
Heb de attachment niet geopend gelukkig
Maar het is wel weer typisch voor mijn liefdesleven![]()
Crisis over
Mijn naam staat er al sinds 1984 niet meer tussen geloof ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:13 schreef MissMSX het volgende:
https://pers.svb.nl/svb-kindernamen-2017/
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Soms zie je een zwangere collega en denk je, hoe dan?.
Vast iemand gepijpt in het schoonmaakhokquote:Op donderdag 5 april 2018 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Soms zie je een zwangere collega en denk je, hoe dan?.
Gebatst in het serverhokquote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast iemand gepijpt in het schoonmaakhok
Jouw hoogtepunt is wel voorbij jaquote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn naam staat er al sinds 1984 niet meer tussen geloof ik.
Ik snap het technisch wel hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast iemand gepijpt in het schoonmaakhok
Ah youtube.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, een link naar een "youtube"filmpje.
Ik ook niet, gewoon "sir" volstaatquote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef in ieder geval niet te kloten met m'n naam in het buitenland
Ik wel.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef CherryLips het volgende:
O ik luister ook naar fuglyquote:Op donderdag 5 april 2018 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon "sir" volstaat.
Hoeft niet hoor, je hoeft naar geen enkele fokker te luisteren zelfsquote:
Het mijne was een uitgerekt hoogtepunt tot ongeveer 1980, daarna kakte het in. Klinkt als mijn sekslevenquote:
Als ie met alles een jaar achterloopt, kun je hem misschien wat sportuitslagen verklappen, misschien kan ie er wat aan verdienen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:17 schreef Elvi het volgende:
Ook echt dit, een virus van een jaar geleden
https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-facebook-messenger
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie met alles een jaar achterloopt, kun je hem misschien wat sportuitslagen verklappen, misschien kan ie er wat aan verdienen.
Ik had het niet over fokkers. Wie heeft me fugly genoemd? Nou? Wie moet ik stompen?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je hoeft naar geen enkele fokker te luisteren zelfs.
Zelfs in NL gaat het hier meestal misquote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Het was een grap, dat je niet naar een fugly iemand hoeft te luisterenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het niet over fokkers. Wie heeft me fugly genoemd? Nou? Wie moet ik stompen?
Ik moest laatst met de helpdesk in de VS bellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs in NL gaat het hier meestal mis
Ik kende tijdens m'n studie een gozer die zo geweldig was, dat ik nog steeds hartkloppingen zou krijgen als hij weer voor m'n neus stond. Helaas is hij geëmigreerd naar z'n grote liefde.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:19 schreef Allures het volgende:
Maar was die dude heel knap of zo? Want als ie je na een jaar nog zo van de leg heeft verwacht ik wel The Rock of zo
Dat gevoel heb ik altijd als ze mijn e-mailadres vragenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik moest laatst met de helpdesk in de VS bellen."Can you give me your full name"
Oh god.
Hendrikus Geertruida Hyacinthus?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik moest laatst met de helpdesk in de VS bellen."Can you give me your full name"
Oh god.
De Kuthoerquote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kende tijdens m'n studie een gozer die zo geweldig was, dat ik nog steeds hartkloppingen zou krijgen als hij weer voor m'n neus stond. Helaas is hij geëmigreerd naar z'n grote liefde.
Dick de Cock.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hendrikus Geertruida Hyacinthus?
Nog wat tussenvoegsels en ik hoorde d'r gewoon mentaal afhaken.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hendrikus Geertruida Hyacinthus?
Jij moet echt een blog starten, zoveel enorm boeiende dingen die jij meemaaktquote:Op donderdag 5 april 2018 14:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Blijft altijd leuk om even bij de kringloop te scharrelen, heb weer even een paar bloempotten meegenomen
Moet je af en toe even naar buiten gaan, maar je ook wat meequote:Op donderdag 5 april 2018 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet echt een blog starten, zoveel enorm boeiende dingen die jij meemaakt.
Ik eigenlijk niet denk ikquote:Op donderdag 5 april 2018 14:21 schreef MissMSX het volgende:
Iedereen heeft toch wel een grote liefde waar je na 100 jaar nog van de leg van zou raken?
Wat een goeie tip! Kan je me ook nog even vertellen wat je gaat eten, dan hoef ik daar ook niet meer over na te denkenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet je af en toe even naar buiten gaan, maar je ook wat mee
Alsof ik over m'n eigen leven lees.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet echt een blog starten, zoveel enorm boeiende dingen die jij meemaakt.
Nee, ik bedoel een iets oudere generatiequote:Op donderdag 5 april 2018 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Akkie is van " Achtste groepers huilen niet".
Weet niet of dat bedoelt?
Rode curryquote:Op donderdag 5 april 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een goeie tip! Kan je me ook nog even vertellen wat je gaat eten, dan hoef ik daar ook niet meer over na te denken.
Post anders nog wat over een knap meisje op je werk.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een goeie tip! Kan je me ook nog even vertellen wat je gaat eten, dan hoef ik daar ook niet meer over na te denken.
Ik herinner me wel een Acka ofzo. Die gans van Nils Holgerson.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een iets oudere generatie
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herinner me wel een Acka ofzo. Die gans van Nils Holgerson.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Akkemayquote:Op donderdag 5 april 2018 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herinner me wel een Acka ofzo. Die gans van Nils Holgerson.
Gonorroequote:Op donderdag 5 april 2018 14:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht heeft ook zo'n mooie Hollandse naam met een paar 'r-en en nog ergens een g. Waren we op de elf fantasy fair en wilde ze een handtekening van iemand, je zag die vent helemaal glazig kijken toen ze het ging spellen
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Post anders nog wat over een knap meisje op je werk.
Dit hele topic bestaat dankzij al die herhalingenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Post anders nog wat over een knap meisje op je werk.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/[naam]quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn naam staat er al sinds 1984 niet meer tussen geloof ik.
Angel. God. Fuckpuppet.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon "sir" volstaat.
Ik had nog gelijk ook met m'n naamquote:Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/[naam]
Is ook een leuke. Mijn roepnaam is ook bergafwaarts gegaan. Maar mijn tweede naam is juist flink aan de weg aan het timmeren
We weten nou wel dat je easy bentquote:
Easy like sunday morning?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We weten nou wel dat je easy bent.
Interessantquote:Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is ook een leuke. Mijn roepnaam is ook bergafwaarts gegaan. Maar mijn tweede naam is juist flink aan de weg aan het timmeren
Of over easy, easy jet, easy listening......quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
quote:De voornaam 'Sjaniekwa' is niet gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |