maar het is nog niet gebeurd. Maar goed als je al moeilijk wil doen over iets wat niet gebeurd is moet je dat vooral doen. Je haalt er vast wat uitquote:Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik overdenk niets. Dit soort dingen gebeuren. En dit is zo'n tokkie familie die het zo voor elkaar krijgt.
Akkie is van " Achtste groepers huilen niet".quote:Op donderdag 5 april 2018 14:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jep, is Fries zo te zien. Was ook de naam van een niet Friese actrice in de film Schatjes of Mama is boos ofzo..
Gewoon de naam bij de burgerlijke stand opgeven als Klaarpunttje.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's als je je kind met naam en toenaam noemt op the interwebz. Wat natuurlijk sowieso oerstom is, maar ja
Ow ja tuurlijk. Nu doe ik moeilijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:12 schreef Allures het volgende:
[..]
maar het is nog niet gebeurd. Maar goed als je al moeilijk wil doen over iets wat niet gebeurd is moet je dat vooral doen. Je haalt er vast wat uit
Zo een?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:12 schreef Elvi het volgende:
Ok updateIk heb het bericht geopend en het was - heel symbolisch- zo'n virus bericht
Heb de attachment niet geopend gelukkig
Maar het is wel weer typisch voor mijn liefdesleven![]()
Crisis over
Mijn naam staat er al sinds 1984 niet meer tussen geloof ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:13 schreef MissMSX het volgende:
https://pers.svb.nl/svb-kindernamen-2017/
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Soms zie je een zwangere collega en denk je, hoe dan?.
Vast iemand gepijpt in het schoonmaakhokquote:Op donderdag 5 april 2018 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Soms zie je een zwangere collega en denk je, hoe dan?.
Gebatst in het serverhokquote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast iemand gepijpt in het schoonmaakhok
Jouw hoogtepunt is wel voorbij jaquote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn naam staat er al sinds 1984 niet meer tussen geloof ik.
Ik snap het technisch wel hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast iemand gepijpt in het schoonmaakhok
Ah youtube.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, een link naar een "youtube"filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |