De creativiteit gaat tegenwoordig niet verder. En langere namen zijn gewoon ouderwets enzo.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef CherryLips het volgende: [..] M'n nicht heeft drie kinderen met namen met één lettergreep. Vind het bij al je kinderen een beetje overkill.
hoe krijg je daar in hemelsnaam gedoe van? ik snap echt niet wat hier over te mopperen valt allemaalquote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ga je dan toegeven dat het hun naam is? " Ow wat leuk, jullie hebben mijn naam gekozen. Kijk maar hier, ik heb hem voorgesteld. Dus jullie vinden mij en mijn naam het leukste"
Krijg je alleen maar gedoe van.
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta in je kracht en geef het een plekje.
Gewoon met een . ertussen spellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef MissMSX het volgende:
Beetje dom om je kind in deze tijd een unieke naam te geven.
Hij is een lul... Beetje zondequote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar hij is er zo 1 waar ik altijd een zwak voor zal hebben en het slaat nergens op
quote:Sta in je kracht, en geef het een plekje.
Het wordt nu wel iets normaler, hoef je weer minder uit te leggen. Tenzij je achternaam ook enigszins buutenlands oogtquote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef MissMSX het volgende:
Beetje dom om je kind in deze tijd een unieke naam te geven.
Ja toch? En wat maakt het dan in hemelsnaam uit dat een van je vrienden hem als tip gafquote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond namen verzinnen voor mijn kinderen echt super makkelijk
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Tim en Henk. Makkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond namen verzinnen voor mijn kinderen echt super makkelijk
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Da's als je je kind met naam en toenaam noemt op the interwebz. Wat natuurlijk sowieso oerstom is, maar jaquote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met een . ertussen spellen.
Niet echtquote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij is een lul... Beetje zonde
Helpt dit?
quote:
Ja, maar zoektechnisch toch gewoon dom?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het wordt nu wel iets normaler, hoef je weer minder uit te leggen. Tenzij je achternaam ook enigszins buutenlands oogt
Hoezo? Ondanks dat iemand een kutwijf of lul is, hoeft het niet te betekenen dat je er niet iets aan gehad kan hebben en zo iemand dan toch enige waarde heeft èn houdt. Echter hoef je daar geen actie cq contact aan te koppelen, want je kan ook prima van iemand houden of een zwak ervoor hebben op afstand.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar hij is er zo 1 waar ik altijd een zwak voor zal hebben en het slaat nergens op
je moet gewoon een echt leuke tegen komenquote:
Of dat.quote:
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die komt vaker voor ja, Fries toch?
Ik overdenk niets. Dit soort dingen gebeuren. En dit is zo'n tokkie familie die het zo voor elkaar krijgt.quote:
Ik weet even niet hoe ik dat moet zien in de context van mensen die mij wel en niet vindenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar zoektechnisch toch gewoon dom?
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2018 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik dat moet zien in de context van mensen die mij wel en niet vinden
Jep, is Fries zo te zien. Was ook de naam van een niet Friese actrice in de film Schatjes of Mama is boos ofzo..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |