Ik ook niet, gewoon "sir" volstaatquote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef in ieder geval niet te kloten met m'n naam in het buitenland
Ik wel.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef CherryLips het volgende:
O ik luister ook naar fuglyquote:Op donderdag 5 april 2018 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon "sir" volstaat.
Hoeft niet hoor, je hoeft naar geen enkele fokker te luisteren zelfsquote:
Het mijne was een uitgerekt hoogtepunt tot ongeveer 1980, daarna kakte het in. Klinkt als mijn sekslevenquote:
Als ie met alles een jaar achterloopt, kun je hem misschien wat sportuitslagen verklappen, misschien kan ie er wat aan verdienen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:17 schreef Elvi het volgende:
Ook echt dit, een virus van een jaar geleden
https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-facebook-messenger
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie met alles een jaar achterloopt, kun je hem misschien wat sportuitslagen verklappen, misschien kan ie er wat aan verdienen.
Ik had het niet over fokkers. Wie heeft me fugly genoemd? Nou? Wie moet ik stompen?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je hoeft naar geen enkele fokker te luisteren zelfs.
Zelfs in NL gaat het hier meestal misquote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Het was een grap, dat je niet naar een fugly iemand hoeft te luisterenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het niet over fokkers. Wie heeft me fugly genoemd? Nou? Wie moet ik stompen?
Ik moest laatst met de helpdesk in de VS bellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs in NL gaat het hier meestal mis
Ik kende tijdens m'n studie een gozer die zo geweldig was, dat ik nog steeds hartkloppingen zou krijgen als hij weer voor m'n neus stond. Helaas is hij geėmigreerd naar z'n grote liefde.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:19 schreef Allures het volgende:
Maar was die dude heel knap of zo? Want als ie je na een jaar nog zo van de leg heeft verwacht ik wel The Rock of zo
Dat gevoel heb ik altijd als ze mijn e-mailadres vragenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik moest laatst met de helpdesk in de VS bellen."Can you give me your full name"
Oh god.
Hendrikus Geertruida Hyacinthus?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik moest laatst met de helpdesk in de VS bellen."Can you give me your full name"
Oh god.
De Kuthoerquote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kende tijdens m'n studie een gozer die zo geweldig was, dat ik nog steeds hartkloppingen zou krijgen als hij weer voor m'n neus stond. Helaas is hij geėmigreerd naar z'n grote liefde.
Dick de Cock.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hendrikus Geertruida Hyacinthus?
Nog wat tussenvoegsels en ik hoorde d'r gewoon mentaal afhaken.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hendrikus Geertruida Hyacinthus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |