Zit ie nog op Fok!?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb MK wel een aantal keren in mijn DM gehad, nooit geantwoord en ik heb nog steeds geen flauw idee wat ie nou aan het ratelen was![]()
Pics or it didn't happen.quote:
Je moest er echt op klimmen?quote:
Ik ben een sjerpa kwijt geraakt onderweg man!quote:
Pizzakaasquote:
Lijkt me goorquote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef Lot88 het volgende:
heb die chocoladepizza in de winkel zien liggen iemand die geprobeerd?
schijnt vies te zijn. ik geloof hetquote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef Lot88 het volgende:
Neequote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef Lot88 het volgende:
8000 calorieën dus nee.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef Lot88 het volgende:
Kan even geen chocolade meer zien dus kan het niet uitproberen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef Lot88 het volgende:
Ranzig.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef Lot88 het volgende:
Ah joh, kan je prima hebben.quote:
Lijkt me echt ranzig.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef Lot88 het volgende:
Waarheidquote:Op woensdag 4 april 2018 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Net als dat je geen poep hoeft te eten om te bedenken dat het vies is.
Heet dat niet gewoon taartquote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef Lot88 het volgende:
Jazeker.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit ie nog op Fok!?
En dat had ik met pluff
U bent van de premium chocolade?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:06 schreef Allures het volgende:
Los van het concept gok ik dat ze van die goedkope vieze chocolade gebruiken dus dan hoeft het van mij sowieso al niet
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Haar tieten alleen al wegen 50kg dus nee![]()
Voor de rest vind ik haar best liev enzo
Jij koopt vrouwen?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou je uberhaupt iets inferieurs kopen als het om genotsmiddelen gaat?
Hoe meer tiet hoe beter toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Haar tieten alleen al wegen 50kg dus nee![]()
Voor de rest vind ik haar best liev enzo
Indirect koop je vrouwen altijdquote:
Tanks zijn staalhard, niet zacht en blubberig toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijs houdt wel van een body als een tank.
Ook op het premiumvrouwlijstje:quote:
Volgens mij is dat tegen het consumentenrechtquote:Op woensdag 4 april 2018 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je ze hebt gebruikt kun je het niet meer ruilen nee
Daar ben ik het mee eensquote:
Denken dat Dino dat bepaaldquote:Op woensdag 4 april 2018 12:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens
Maar als je geen seks hebt met Dino en meer dan 50kg weegt kan je geen premium vrouw zijn
Sowieso, maar die 50kg is relatief aan lengte he.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens
Maar als je geen seks hebt met Dino en meer dan 50kg weegt kan je geen premium vrouw zijn
Waarom heb jij beef met Dino?quote:
Allicht, groot doelwit voor mijn flinke loopquote:Op woensdag 4 april 2018 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijs houdt wel van een body als een tank.
Chubbiquote:
quote:
Het halve topic?quote:
Geitenkaas?quote:
Floppie floppie floppie.quote:
Kifesh? Fatoe?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Kifesh, ik ben een mocro.
Ik heb geen tijd voor fatoemannen.
Mocro, neger.... make up your mind womanquote:Op woensdag 4 april 2018 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Kifesh, ik ben een mocro.
Ik heb geen tijd voor fatoemannen.
Hoerrrrrr!quote:
yupquote:
Mogen we pics zien?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tekenen was weer leuk en de mensen vonden mijn werk leuk
Waarrrrrr?quote:
Dat mag, alleen houdt in het achterhoofd dat ik niet gehinderd wordt door talent of inzicht. Het is een verbetering op eerder, maar komt niet in de buurt van goedquote:
TETTEN!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat mag, alleen houdt in het achterhoofd dat ik niet gehinderd wordt door talent of inzicht. Het is een verbetering op eerder, maar komt niet in de buurt van goed
[ afbeelding ]
dus fatoemannen zijn 'grapmannen'?quote:
Zie edit. Ik gok zelf een fuckboiquote:Op woensdag 4 april 2018 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dus fatoemannen zijn 'grapmannen'?
Of grapjas?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Kifesh = bitch/slet
fatoe = grap
fatoeman zal dan wel een fuckboi zijn
Klinkt wel lame. Fatoeman. Als een dikke boeman.quote:
#tietentrotsquote:
Ook #pussypride?quote:
Zelfportret?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat mag, alleen houdt in het achterhoofd dat ik niet gehinderd wordt door talent of inzicht. Het is een verbetering op eerder, maar komt niet in de buurt van goed
[ afbeelding ]
Kifesh is meer van "hoe?" of "hoezo?"quote:
Jamaar, urbandictionary zegt mij datquote:Op woensdag 4 april 2018 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kifesh is meer van "hoe?" of "hoezo?"
Men gebruikt het vaak als "wat is er aan de hand?" Maar dit is niet de juiste vertaling.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
zo zie ik rival voor me
[ afbeelding ]
Ibahesh....quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
zo zie ik rival voor me
[ afbeelding ]
Pijn?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...gisteren iets te fanatiek geweest in de sportschool
Lekker tochquote:Op woensdag 4 april 2018 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...gisteren iets te fanatiek geweest in de sportschool
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 4 april 2018 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Spierpijn is fijndan weet je dat je je best hebt gedaan
Ja en overalquote:
Deze is de nieuwe Nederlands kech!quote:
Jezelf wel genoeg hersteltijd gunnen he, zeker op het begin kunnen dat meerdere dagen zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en overalLopen doet zeer, typen doet zeer. Alles doet zeer. Maar morgen ga ik gewoon dapper weer (vandaag wandel ik een ruime twee uur, dat vind ik genoeg)
Geef je lichaam ook wat rust. Te hard gaan is ook niet goed he?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en overalLopen doet zeer, typen doet zeer. Alles doet zeer. Maar morgen ga ik gewoon dapper weer (vandaag wandel ik een ruime twee uur, dat vind ik genoeg)
JE moederquote:Op woensdag 4 april 2018 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze is de nieuwe Nederlands kech!
Oeh, Dino in de buurt binnenkort.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Middagje relaxen, anders mag ik straks vast niet doneren vanwege bloeddruk.
Je hebt spierpijn en je hebt spierpijn. Beetje is fijn, maar als je er helemaal stijf van bent vinnik het beduidend minder.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Het arme mens...quote:
De vaccinatie begint te werken?quote:
Johquote:Op woensdag 4 april 2018 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt spierpijn en je hebt spierpijn. Beetje is fijn, maar als je er helemaal stijf van bent vinnik het beduidend minder.
Ik vroeg mij al af wanneer omdat ik weet dat de Bloedbank in Den Haag dicht is op woensdag.quote:
Of zwangerschapquote:
Of DRMartenALTIJD DIP?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef DrMarten het volgende:
Enorme afterlunchdip. Of gewoon een afterwakkerwordendip
Leiden is alleen stukje lopen vanaf station, in Den Haag moet ik een kwartier fietsen. Makkelijke keuze.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af wanneer omdat ik weet dat de Bloedbank in Den Haag dicht is op woensdag.
Ik nog maar aan dequote:Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef DrMarten het volgende:
Enorme afterlunchdip. Of gewoon een afterwakkerwordendip
Dat inderdaad... Ik krijg mijn armen niet recht, veterstrikken doet teveel zeer aan de benen en armen etc. Beetje teveel pijnquote:Op woensdag 4 april 2018 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt spierpijn en je hebt spierpijn. Beetje is fijn, maar als je er helemaal stijf van bent vinnik het beduidend minder.
Dan kun je snel fietsen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leiden is alleen stukje lopen vanaf station, in Den Haag moet ik een kwartier fietsen. Makkelijke keuze.
Spierpijn beste pijnquote:Op woensdag 4 april 2018 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Schijnt een bijwerking te kunnen zijn bij zwangerschap.quote:
Het is nu wel heel erg, kan niet ophouden met gapenquote:
Heeft Q. haar bezwangert?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt een bijwerking te kunnen zijn bij zwangerschap.
Probeer vanmiddag wat meer water te drinken en wat meer zouten binnen te krijgen (drankjes zoals Aquarius oid of gewoon bouillon! ). Dat helpt met de afvalstoffen uit je spieren te halenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat inderdaad... Ik krijg mijn armen niet recht, veterstrikken doet teveel zeer aan de benen en armen etc. Beetje teveel pijn
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar ik ontvang dat andere niet graag, uitdelen daarentegen
Leuk voor de terugweg als je een halve liter bloed minder hebt.quote:
Alleen de bevallingspijnen zijn beter?quote:
Serieusquote:Op woensdag 4 april 2018 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de vaccinaties. Geen garpje dit keer.
Denk niet dat hij ooit al es zijn oren heeft gewarmd aan de dijbenen van CL.quote:
bedankt voor de tip! Ik ga het gelijk proberenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Probeer vanmiddag wat meer water te drinken en wat meer zouten binnen te krijgen (drankjes zoals Aquarius oid of gewoon bouillon! ). Dat helpt met de afvalstoffen uit je spieren te halen
Ja, je lichaam is nu aan het werk om het zwaar verzwakte virus te bestrijden waarna je er immuun voor bent. Zo werken vaccinaties.quote:
Ik schrok er zelf van. Werd om half 9 wakker, even naar de plee geweest en besiten weer te gaan slapen en een wekker te zetten en te hopen dat ik tot een uurtje of 12 zou slapen.quote:
Daar zou ik ook niet zwanger van worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit al es zijn oren heeft gewarmd aan de dijbenen van CL.
sowieso veel drinken!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
bedankt voor de tip! Ik ga het gelijk proberen
Godverdomme.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, je lichaam is nu aan het werk om het zwaar verzwakte virus te bestrijden waarna je er immuun voor bent. Zo werken vaccinaties.
Zijn wel redelijk normale bijwerkingen ja. Zelfs bij de griepprik.quote:
Hoe weet je dat als je het nooit probeert?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet zwanger van worden.
Dat hangt er vanaf wat hij in zijn mond had op dat moment. #BorisBeckerknowsquote:Op woensdag 4 april 2018 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet zwanger van worden.
Ik had er nog naar gevraagd, maar ik zou alleen een stijve (huehue) arm krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe het voelt om het echte virus te hebben.
Laatste keer dat ik een DTP booster kreeg had ik ook wel een beetje koorts.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er nog naar gevraagd, maar ik zou alleen een stijve (huehue) arm krijgen.
in je reet?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laatste keer dat ik een tetanusprik kreeg niks van gemerkt.
Tot daar kon het best een leuk verhaal worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar beter dan lekken uit je kont terwijl je niet kan lopen
Beetje ang3l z'n maandagochtend gevoel.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Tot daar kon het best een leuk verhaal worden.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje ang3l z'n maandagochtend gevoel.
Alleen maandag?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje ang3l z'n maandagochtend gevoel.
Kermit in paniek. Niks bijzonders.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezien het plaatje niet werkt vermoed ik dat dit weer een vlaggetje in m'n internetlog is.
Nu?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezien het plaatje niet werkt vermoed ik dat dit weer een vlaggetje in m'n internetlog is.
Niet eens. Diep teleurgesteld.quote:
Net als jij.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Stom werk van dino
Mijn gifjes zijn namelijk altijd leuk
Stom zeg!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
Heb ik weerTentamentraining volgen voor een vak wat vanaf volgend jaar komt te vervallen. Het is dan niet langer een verplicht vak, al geldt het was alleen voor de nieuwe lichting masterstudenten
Zeker stom. Naja deze week maar focussen op dit vak en op mijn verjaardag binnentikken. Zo niet, kijken of er een loophole bestaat of ik mij volgend jaar niet kan inschrijven als eentje van de 'nieuwe' lichtingquote:
Studie gekozen die je dicht bij het hart ligt zie ik al.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
Heb ik weerTentamentraining volgen voor een vak wat vanaf volgend jaar komt te vervallen. Het is dan niet langer een verplicht vak, al geldt het wss alleen voor de nieuwe lichting masterstudenten
Hoop het voor je!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker stom. Naja deze week maar focussen op dit vak en op mijn verjaardag binnentikken. Zo niet, kijken of er een loophole bestaat of ik mij volgend jaar niet kan inschrijven als eentje van de 'nieuwe' lichting
Had je maar beter je best moeten doen, dan had je niet hoeven herhalen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker stom. Naja deze week maar focussen op dit vak en op mijn verjaardag binnentikken. Zo niet, kijken of er een loophole bestaat of ik mij volgend jaar niet kan inschrijven als eentje van de 'nieuwe' lichting
niet snappen dat de kunst van je diploma halen is om zo min mogelijk te doenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Studie gekozen die je dicht bij het hart ligt zie ik al.
Rijke vrouw strikken.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon geen diploma hebben en geld van de straat harken.
Meldt!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon geen diploma hebben en geld van de straat staat harken.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even wachten....
Nog even wachten...
Hoooooooooo
HW incoming!
Gewoon hosselen op de straathoek. Je weet zelf.quote:
Ben nog niet overtuigd van zijn rijk zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even wachten....
Nog even wachten...
Hoooooooooo
HW incoming!
sinds wanneer heb jij er wat op tegen als iets zuigt?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef STING het volgende:
[..]tegen verwachting in vond ik (de trailer sucked)
Systeembeheer betaald ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben nog niet overtuigd van zijn rijk zijn
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Geen diploma's toch geld binnenharken
Oei.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Systeembeheer betaald ook niet zo geweldig.
Oh dus jij bent niet rijk?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Systeembeheer betaald ook niet zo geweldig.
Dus oud geld misschien?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dino heeft die fitgirl echt niet met zijn charmes binnen gehaald
Squatdick matches squatkont dus 1+1 =3quote:Op woensdag 4 april 2018 13:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Die weet nog niet wat ik verdien.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee maar ze is wel in je mansion geweestquote:Op woensdag 4 april 2018 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die weet nog niet wat ik verdien.
Uiteraard, wat had je dan gedachtquote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Studie gekozen die je dicht bij het hart ligt zie ik al.
Ja paquote:Op woensdag 4 april 2018 13:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had je maar beter je best moeten doen, dan had je niet hoeven herhalen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:44 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Squatdick matches squatkont dus 1+1 =3
Rijke mannen neuken. Jeweetzelluf!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon hosselen op de straathoek. Je weet zelf.
Denk niet dat ik het daar mee red, maar bedankt voor de tip.quote:
De nieuwe Zuckerberg, Jobs zijn jeweetzquote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Geen diploma's toch geld binnenharken
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar ze is wel in je mansion geweest
Dat gaat wat ver... maar ik verdien gewoon lekkerquote:Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De nieuwe Zuckerberg, Jobs zijn jeweetz
Dat is altijd zo'n pareltje.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De nieuwe Zuckerberg, Jobs zijn jeweetz
''Vrouwen in de overgang'' is wel een goedverdienende niche heb ik gehoord jaquote:Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver... maar ik verdien gewoon lekker
Ssstquote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij er wat op tegen als iets zuigt?
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
''Vrouwen in de overgang'' is wel een goedverdienende niche heb ik gehoord ja
zo wijs is hier niet hequote:Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nee weiss, beter hou je gewoon je waffel.
Dominatrix staat je ook wel goed gok ikquote:Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nee weiss, beter hou je gewoon je waffel.
Er is nog plek naast jequote:Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik ga slapen elke avond:
[ afbeelding ]
Weiss weet dat niet meer, die heeft me 1 keer ontmoet en een beeld gevormd. Blijkbaar is dat voldoende om mij af te zeiken.quote:
Die heb ik niet gezien, vermijd ik sowieso.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:41 schreef STING het volgende:
[..]tegen verwachting in vond ik (de trailer sucked)
Weiss kan daar ook niets aan doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weiss weet dat niet meer, die heeft me 1 keer ontmoet en een beeld gevormd. Blijkbaar is dat voldoende om mij af te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |