Ik schrok er zelf van. Werd om half 9 wakker, even naar de plee geweest en besiten weer te gaan slapen en een wekker te zetten en te hopen dat ik tot een uurtje of 12 zou slapen.quote:
Daar zou ik ook niet zwanger van worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit al es zijn oren heeft gewarmd aan de dijbenen van CL.
sowieso veel drinken!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
bedankt voor de tip! Ik ga het gelijk proberen
Godverdomme.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, je lichaam is nu aan het werk om het zwaar verzwakte virus te bestrijden waarna je er immuun voor bent. Zo werken vaccinaties.
Zijn wel redelijk normale bijwerkingen ja. Zelfs bij de griepprik.quote:
Hoe weet je dat als je het nooit probeert?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet zwanger van worden.
Dat hangt er vanaf wat hij in zijn mond had op dat moment. #BorisBeckerknowsquote:Op woensdag 4 april 2018 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet zwanger van worden.
Ik had er nog naar gevraagd, maar ik zou alleen een stijve (huehue) arm krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe het voelt om het echte virus te hebben.
Laatste keer dat ik een DTP booster kreeg had ik ook wel een beetje koorts.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er nog naar gevraagd, maar ik zou alleen een stijve (huehue) arm krijgen.
in je reet?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laatste keer dat ik een tetanusprik kreeg niks van gemerkt.
Tot daar kon het best een leuk verhaal worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar beter dan lekken uit je kont terwijl je niet kan lopen
Beetje ang3l z'n maandagochtend gevoel.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Tot daar kon het best een leuk verhaal worden.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje ang3l z'n maandagochtend gevoel.
Alleen maandag?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje ang3l z'n maandagochtend gevoel.
Kermit in paniek. Niks bijzonders.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezien het plaatje niet werkt vermoed ik dat dit weer een vlaggetje in m'n internetlog is.
Nu?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezien het plaatje niet werkt vermoed ik dat dit weer een vlaggetje in m'n internetlog is.
Niet eens. Diep teleurgesteld.quote:
Net als jij.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Stom werk van dino
Mijn gifjes zijn namelijk altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |