Ja en overalquote:
Deze is de nieuwe Nederlands kech!quote:
Jezelf wel genoeg hersteltijd gunnen he, zeker op het begin kunnen dat meerdere dagen zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en overalLopen doet zeer, typen doet zeer. Alles doet zeer. Maar morgen ga ik gewoon dapper weer (vandaag wandel ik een ruime twee uur, dat vind ik genoeg)
Geef je lichaam ook wat rust. Te hard gaan is ook niet goed he?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en overalLopen doet zeer, typen doet zeer. Alles doet zeer. Maar morgen ga ik gewoon dapper weer (vandaag wandel ik een ruime twee uur, dat vind ik genoeg)
JE moederquote:Op woensdag 4 april 2018 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze is de nieuwe Nederlands kech!
Oeh, Dino in de buurt binnenkort.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Middagje relaxen, anders mag ik straks vast niet doneren vanwege bloeddruk.
Je hebt spierpijn en je hebt spierpijn. Beetje is fijn, maar als je er helemaal stijf van bent vinnik het beduidend minder.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Spierpijn is fijndan weet je dat je je best hebt gedaan
Het arme mens...quote:
De vaccinatie begint te werken?quote:
Johquote:Op woensdag 4 april 2018 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt spierpijn en je hebt spierpijn. Beetje is fijn, maar als je er helemaal stijf van bent vinnik het beduidend minder.
Ik vroeg mij al af wanneer omdat ik weet dat de Bloedbank in Den Haag dicht is op woensdag.quote:
Of zwangerschapquote:
Of DRMartenALTIJD DIP?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef DrMarten het volgende:
Enorme afterlunchdip. Of gewoon een afterwakkerwordendip
Leiden is alleen stukje lopen vanaf station, in Den Haag moet ik een kwartier fietsen. Makkelijke keuze.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af wanneer omdat ik weet dat de Bloedbank in Den Haag dicht is op woensdag.
Ik nog maar aan dequote:Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef DrMarten het volgende:
Enorme afterlunchdip. Of gewoon een afterwakkerwordendip
Dat inderdaad... Ik krijg mijn armen niet recht, veterstrikken doet teveel zeer aan de benen en armen etc. Beetje teveel pijnquote:Op woensdag 4 april 2018 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt spierpijn en je hebt spierpijn. Beetje is fijn, maar als je er helemaal stijf van bent vinnik het beduidend minder.
Dan kun je snel fietsen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leiden is alleen stukje lopen vanaf station, in Den Haag moet ik een kwartier fietsen. Makkelijke keuze.
Spierpijn beste pijnquote:Op woensdag 4 april 2018 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Spierpijn is fijndan weet je dat je je best hebt gedaan
Schijnt een bijwerking te kunnen zijn bij zwangerschap.quote:
Het is nu wel heel erg, kan niet ophouden met gapenquote:
Heeft Q. haar bezwangert?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt een bijwerking te kunnen zijn bij zwangerschap.
Probeer vanmiddag wat meer water te drinken en wat meer zouten binnen te krijgen (drankjes zoals Aquarius oid of gewoon bouillon! ). Dat helpt met de afvalstoffen uit je spieren te halenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat inderdaad... Ik krijg mijn armen niet recht, veterstrikken doet teveel zeer aan de benen en armen etc. Beetje teveel pijn
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar ik ontvang dat andere niet graag, uitdelen daarentegen
Leuk voor de terugweg als je een halve liter bloed minder hebt.quote:
Alleen de bevallingspijnen zijn beter?quote:
Serieusquote:Op woensdag 4 april 2018 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de vaccinaties. Geen garpje dit keer.
Denk niet dat hij ooit al es zijn oren heeft gewarmd aan de dijbenen van CL.quote:
bedankt voor de tip! Ik ga het gelijk proberenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Probeer vanmiddag wat meer water te drinken en wat meer zouten binnen te krijgen (drankjes zoals Aquarius oid of gewoon bouillon! ). Dat helpt met de afvalstoffen uit je spieren te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |