Stom zeg!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
Heb ik weerTentamentraining volgen voor een vak wat vanaf volgend jaar komt te vervallen. Het is dan niet langer een verplicht vak, al geldt het was alleen voor de nieuwe lichting masterstudenten
Zeker stom. Naja deze week maar focussen op dit vak en op mijn verjaardag binnentikken. Zo niet, kijken of er een loophole bestaat of ik mij volgend jaar niet kan inschrijven als eentje van de 'nieuwe' lichtingquote:
Studie gekozen die je dicht bij het hart ligt zie ik al.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
Heb ik weerTentamentraining volgen voor een vak wat vanaf volgend jaar komt te vervallen. Het is dan niet langer een verplicht vak, al geldt het wss alleen voor de nieuwe lichting masterstudenten
Hoop het voor je!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker stom. Naja deze week maar focussen op dit vak en op mijn verjaardag binnentikken. Zo niet, kijken of er een loophole bestaat of ik mij volgend jaar niet kan inschrijven als eentje van de 'nieuwe' lichting
Had je maar beter je best moeten doen, dan had je niet hoeven herhalen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker stom. Naja deze week maar focussen op dit vak en op mijn verjaardag binnentikken. Zo niet, kijken of er een loophole bestaat of ik mij volgend jaar niet kan inschrijven als eentje van de 'nieuwe' lichting
niet snappen dat de kunst van je diploma halen is om zo min mogelijk te doenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Studie gekozen die je dicht bij het hart ligt zie ik al.
Rijke vrouw strikken.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon geen diploma hebben en geld van de straat harken.
Meldt!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon geen diploma hebben en geld van de straat staat harken.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even wachten....
Nog even wachten...
Hoooooooooo
HW incoming!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |