1 nacht missionaris overleef ik wel hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet wel een beetje zedelijk blijven die huwelijksnacht
Daarna gewoon de hele Kamasutra doen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 nacht missionaris overleef ik wel hoor.
Nou donderdag kun je al kamperen maar het festival is vrijdag en zaterdag.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klopt het dat dat van donderdag t/m zaterdag is?
Ja moet allemaal niet te spannend dan want binnen 3 seconden klaar zijn is voor niemand leukquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 nacht missionaris overleef ik wel hoor.
Je legt er wel druk op.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja moet allemaal niet te spannend dan want binnen 3 seconden klaar zijn is voor niemand leuk
Licht uitdoen, onder de dekens blijvenquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja moet allemaal niet te spannend dan want binnen 3 seconden klaar zijn is voor niemand leuk
Nee, uiteraard niet. Al is er natuurlijk altijd nog de 2de (3de, 4de, 5de) rondequote:Op dinsdag 3 april 2018 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat had ik dan verkeerd begrepen. Maar top, ik zal er zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou donderdag kun je al kamperen maar het festival is vrijdag en zaterdag.
We moeten rekening houden met je leeftijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Al is er natuurlijk altijd nog de 2de (3de, 4de, 5de) ronde.
Leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat had ik dan verkeerd begrepen. Maar top, ik zal er zijn
Doe ik toch ook, ik tel toch niet door tot 10?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We moeten rekening houden met je leeftijd
Wat? In 1 nacht?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Al is er natuurlijk altijd nog de 2de (3de, 4de, 5de) ronde.
Doet Faxie nu een cockblock bij zichzelf?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 1 april![]()
Maar goed laat maar weer dan
Kan toch?quote:
Tweede keer toch al? Samzz wilde hij ook al niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet Faxie nu een cockblock bij zichzelf?
Voor herhaling vatbaar?quote:
Fax doet aan pussyblockquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tweede keer toch al? Samzz wilde hij ook al niet.
Je zou me blij maken met zulke aantallenquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik toch ook, ik tel toch niet door tot 10?.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:17 schreef Weissmania het volgende:
Zou keihard thee drinken met zowel Samzz als Elvi
Dat zijn dus géén goede tetten.quote:
Seal the deal!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:18 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit was een 2e date en 3 hebben we zojuist gepland voor volgende week
Theetrioquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:17 schreef Weissmania het volgende:
Teaioquote:
Kan prima andersquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik hoor het alweer, ik tref steeds iemand zonder uithoudingsvermogen
Alleen thee drinken? Ik zou gewoon seks met ze hebben hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:17 schreef Weissmania het volgende:
Maar ik ben nog niet kwart zo alpha als jij bentquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen thee drinken? Ik zou gewoon seks met ze hebben hoor.
Zij ook met jou?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Met je rare penis zekerquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar 1 keer gewoon goed should do the trickquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zou me blij maken met zulke aantallen
Dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet kwart zo alpha als jij bent
Nee dat niet. Maar een man moet durven dromen.quote:
Vrouwen een keus gevenquote:
Jij wel ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar een man moet durven dromen.
Oh nu gaan we ineens kieskeurig doen? Beetje Faxie daar op afrekenen en zelf ook doen. Lekker hypocriet weer.quote:
En vrouwen willen ook overmand worden. Aldus Baudet. En die kan het wetenquote:
Ja eh... ik had vorig jaar al gevraagd of je die hotelkamer had geboekt en ik wacht nog steeds op antwoordquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh nu gaan we ineens kieskeurig doen? Beetje Faxie daar op afrekenen en zelf ook doen. Lekker hypocriet weer.
Daar zit wat in.quote:
Huehuequote:Op dinsdag 3 april 2018 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zit wat in.
Inb4: jij niet huehuehue
Tsja sommigen kunnen het gewoon fysiek niet hoor. Is denk gewoon geluk/pech dingetjequote:Op dinsdag 3 april 2018 12:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik hoor het alweer, ik tref steeds iemand zonder uithoudingsvermogen
Ja en uiteindelijk ben ik daar alleen naartoe geweest omdat jij niet meer wilde en met zwabber aan het aanpappen was.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja eh... ik had vorig jaar al gevraagd of je die hotelkamer had geboekt en ik wacht nog steeds op antwoord
Ben ik niet zo zeker vanquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar 1 keer gewoon goed should do the trick.
Pap, huehue.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk ben ik daar alleen naartoe geweest omdat jij niet meer wilde en met zwabber aan het aanpappen was.
Niet! Zwabber was niet eens in de picture toen!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk ben ik daar alleen naartoe geweest omdat jij niet meer wilde en met zwabber aan het aanpappen was.
Typische FOK!ker welquote:
"En ik heb je moeder geneukt, stomme neger."quote:
Ja bewijs dat maar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet! Zwabber was niet eens in de picture toen!
De eckte alpha in dit topic.quote:
En nu ga je met Aeque en Zwabber naar een hotel?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet! Zwabber was niet eens in de picture toen!
Nee, eerst ieder apart. Even een proefritje doen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En nu ga je met Aeque en Zwabber naar een hotel?
Groot rijbewijs nodig?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, eerst ieder apart. Even een proefritje doen.
En dan nog drie voor de SEquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja snap ik. Gewoon 2 uur hotel boeken en achter elkaar afspreken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:
donderdag is er een pre-party maar geen bands nogquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat had ik dan verkeerd begrepen. Maar top, ik zal er zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
En dan gaat Zwabber zo naar huis:
[ afbeelding ]
Een beetje zoals jouw date gisteren.quote:
Lach de pijn maar weg hoor jongen. Het komt allemaal goed.quote:
Waarom ben jij altijd zo zuur?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Lach de pijn maar weg hoor jongen. Het komt allemaal goed.
Waar heb je het in vredesnaam over.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Lach de pijn maar weg hoor jongen. Het komt allemaal goed.
Godsamme ga je nu echt serieus lopen doen over grappen op fok.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over.
Cause yo pussy so sweet?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen seks met mij heeft gehad.
Ja, want dit is grappigquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Godsamme ga je nu echt serieus lopen doen over grappen op fok.
Eerst die ragebol er overheen. En dan is het klaar voor consumptie.quote:
nee ik wilde stoppen maar moest er over na denken en gesprekjes voeren en zulks en heb toen besloten dat ik het 1 laatste kans geef als ik hem nu niet haal stop ik er wel mee.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik wilde stoppen maar moest er over na denken en gesprekjes voeren en zulks en heb toen besloten dat ik het 1 laatste kans geef als ik hem nu niet haal stop ik er wel mee.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik wilde stoppen maar moest er over na denken en gesprekjes voeren en zulks en heb toen besloten dat ik het 1 laatste kans geef als ik hem nu niet haal stop ik er wel mee.
Ja mamaquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Want ipv met zijn alle Lot af te zeiken kunnen we natuurlijk haar ook steunen
Goedzoquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Want ipv met zijn alle Lot af te zeiken kunnen we natuurlijk haar ook steunen
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh wauw ....een chick neuken werpt echt zijn vruchten af...
Want ik stond al zo lang droog?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer zou Dino z'n eerste post in OUD zijn denk je?
oh sorry dat ik je clubje verstoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard want jij kent me het beste Weiss
Wel even een lekbakje meenemen hequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze wil zelfs een keer mee gaan klimmen.
Dat jij geen perm ban hebt verbaast me nog steeds elke dagquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:04 schreef Weissmania het volgende:
[..]
oh sorry dat ik je clubje verstoor
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat jij geen perm ban hebt verbaast me nog steeds elke dag
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Ja, trek vooral die yogapants aan."
oeh maken we er een cluedo ding van?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer zou Dino z'n eerste post in OUD zijn denk je?
Gaat dit nu over een baby maken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wil het bij jou een beetje lukken? ben vannacht bezig geweest bijna theoretisch kader af.
Wat?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oeh maken we er een cluedo ding van?
wie: Dino
waarmee: gymmeisje
wanneer: mei 2020
waardoor: ze was de pil vergeten/scheur in het rubbertje/sperma uitgespuugd en ingebracht met rietje etc.
Ze heeft ervaring.quote:
Ja gaat wel aardig, moet vrijdag weer nieuwe resultaten showen aan begeleider, hij was wel content vorige weekquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wil het bij jou een beetje lukken? ben vannacht bezig geweest bijna theoretisch kader af.
Ow echt?! Alsnog raar/vreemd/idiootquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
was ooit een rechtzaak van een of andere tennisser
aah dat is fijn!quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gaat wel aardig, moet vrijdag weer nieuwe resultaten showen aan begeleider, hij was wel content vorige week
Je weet maar nooit, wie weet tart ze het lot...quote:
Jup, vrouw had bekende tennisser gepijpt in een bezemkast en vervolgens ging hij weg en heeft ze zichzelf geïnsemineerd met zijn sperma een x aantal maanden later bleek ze zwanger wilde ze dat hij verplicht werd kind te erkennen. Hij zei naahh laten we een DNA test doen en weetniet hoe het is afgelopenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, wie weet tart ze het lot...
quote:
Boris Becker?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
was ooit een rechtzaak van een of andere tennisser
Ow dat!quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jup, vrouw had bekende tennisser gepijpt in een bezemkast en vervolgens ging hij weg en heeft ze zichzelf geïnsemineerd met zijn sperma een x aantal maanden later bleek ze zwanger wilde ze dat hij verplicht werd kind te erkennen. Hij zei naahh laten we een DNA test doen en weetniet hoe het is afgelopen
Klinkt als een bepaalde fokster.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jup, vrouw had bekende tennisser gepijpt in een bezemkast en vervolgens ging hij weg en heeft ze zichzelf geïnsemineerd met zijn sperma een x aantal maanden later bleek ze zwanger wilde ze dat hij verplicht werd kind te erkennen. Hij zei naahh laten we een DNA test doen en weetniet hoe het is afgelopen
Sjezusquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wie?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mag ik vragen als wie jij mss bedoelt?
Andro.quote:
Ja dat kind lijkt ook echt heel erg op hem dus ik snap niet dat ze nog een dna test moesten doenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:20 schreef Lot88 het volgende:
Ow ik zie dat er werkelijk een kind uit voort is gekomen
Boris Peckerquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:20 schreef Lot88 het volgende:
Ow ik zie dat er werkelijk een kind uit voort is gekomen
Die is toch godverdomme niet zwanger mag ik hopen.quote:
Is die nu echt weg trouwens, uit R&P?quote:
Dat mondje thoughquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze lijkt me het type dat niet pijpt
We kunnen alleen maar hopen van wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is toch godverdomme niet zwanger mag ik hopen.
Altijd testen toch. Only way to be sure.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat kind lijkt ook echt heel erg op hem dus ik snap niet dat ze nog een dna test moesten doen
Ze vond zichzelf anders heel goed in bed....quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze lijkt me het type dat niet pijpt
Intensieve behandeling, dat verdient ze.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen van wel.
Meisje verdient het
Moet je ons iets vertellen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is toch godverdomme niet zwanger mag ik hopen.
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is die nu echt weg trouwens, uit R&P?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf anders heel goed in bed....
Heb d'r wel eens gemeet. Toen was ze vrij normaal.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oeh maken we er een cluedo ding van?
wie: Dino
waarmee: gymmeisje
wanneer: mei 2020
waardoor: ze was de pil vergeten/scheur in het rubbertje/sperma uitgespuugd en ingebracht met rietje etc.
Vrouwen die daar over opscheppen zijn sowieso slecht in bedquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf anders heel goed in bed....
denk niet dat je mij nog gaat zien op een meetquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Aan deze post ga ik nu denken bij de volgende keer dat ik je zie met een meet.
Te druk met kindjes maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
denk niet dat je mij nog gaat zien op een meet
Dit soort hard to get talkquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
WAT!?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ligt vast ergens in de vriezer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef Lot88 het volgende:
aargh aantekeningenboekje van mijn scriptiefeedback zoek
Jij lijkt mij wel iemand die heel normaal overkomt maar van binnen behoorlijk verknipt is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Die wist gewoon niet dat je niet te eerlijk moet zijn, zelfs al is het maar internet.
Zelfs niet afhankelijk van de lijst wie er gaan komenhue?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
of op de wc. * Lot88 gaat zoekenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt vast ergens in de vriezer. Of op de vaatwasser in de badkamer.
Dus ik doe voor niks al die moeite?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee. Ik maak geen kindjes. Ik heb geen seks,
Geef het even en dan komt dat wel weer goed.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee. Ik maak geen kindjes. Ik heb geen seks,
Voor jou maak ik wel een gaatje vrijquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs niet afhankelijk van de lijst wie er gaan komenhue?
dat roepen mensen al 29 jaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het even en dan komt dat wel weer goed.
wat ?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:29 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk hilarisch omdat jullie al seks hebben gehad
Ben misschien abnormaal van binnen, maar niet verknipt. Hoop ik.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel iemand die heel normaal overkomt maar van binnen behoorlijk verknipt is.
Kan ik een joker inzettenquote:
alleen raspoesjes.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook van de poesjes was, excuus.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, hij is als een broer voor mij
Waarom wil jij eigenlijk alleen de vriendinnetjes van?quote:
Dat is eng anders.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigenlijk alleen de vriendinnetjes van?
Zodra iemand bezet is, duik je er vol op
Ja, straks zegt er iemand jaquote:
De friendzone is veilig en bekend.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Da's nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Life begins at the end of your friend zonequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De friendzone is veilig en bekend.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Life begins at the end of your friendzone
Mooiquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Life begins at the end of your friend zone
ja, is ze het nieuwe Utrecht Centraal?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een treinstation dat is al 1 ding.
en jij bent jij
in mijn geval is dat #labielo..quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nog steeds verbaast dat HW mij inschaalt op hetzelfde haat-niveau als Lot en Samzz
haatniveau?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nog steeds verbaast dat HW mij inschaalt op hetzelfde haat-niveau als Lot en Samzz
Ze is niet een treinstation.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, is ze het nieuwe Utrecht Centraal?.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een treinstation dat is al 1 ding.
en jij bent jij
Ja maar Strawquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ter verdediging van Fax, tegen Straw deed hij ook al compleet kansloos toen ze nog single was.
Goed dat je het nog even uitlegtquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze is niet een treinstation.
En tilburg is allicht minder druk bezocht.
Ik zie mezelf meer als een soort eindstation
geen ideequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
WAAR GAAT HET OVER HIER??? [ afbeelding ]
Paniekquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Meet bij mij thuis vanavondquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kansen spreiden op een mogelijkheid dat een van jullie de benen spreiden.quote:
Mevrouwtje ik ben 3 weken naar Thailandquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Kansen spreiden op een mogelijkheid dat een van jullie de benen spreiden.
Deze playa.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Was een betere keuze geweest dan Vietnam.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mevrouwtje ik ben 3 weken naar Thailand
Iedereen wordt weer even afgezeken. Is zo weer voorbijquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis nog de *giggity*quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meet bij mij thuis vanavondKom je ook?
Ik ben veel beter dan dat. ik ga naar Vietnam.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mevrouwtje ik ben 3 weken naar Thailand
Behalve jijquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen wordt weer even afgezeken. Is zo weer voorbij
o, dat klinkt wel bekend ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen wordt weer even afgezeken. Is zo weer voorbij
In welk universumquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een betere keuze geweest dan Vietnam.
Ow ja. Dat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben veel beter dan dat. ik ga naar Vietnam.
First.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja nu gaan gcjoel en ik samen naar die toko
Jij mocht ook gewoon mee hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja nu gaan gcjoel en ik samen naar die toko
Dat zegt op zich al genoegquote:
quote:
Tijdens het typen trok ik dit gezicht:quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inderdaad.
Al dat onduidelijke gedoe!
@fax: nee.
Heb al gezegd ga zonder mijquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dit is wel makkelijker afspreken nu jij niet meer meegaat.
Jij begon bij voorbaat al dat je niet mee wildequote:
Want dat is zo bijzonder ofzo?quote:
Ohquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Tijdens het typen trok ik dit gezicht:
Meer eten voor ons nu.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb al gezegd ga zonder mij![]()
Jullie wilden gewoon zelf stiekem niet
Klopt, weet ik toevalligquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef Weissmania het volgende:
Elvi lijkt me iemand die goed kan pijpen
Je weet toch dat mijn liefdesleven nog hopelozer is dan dat van Fax.quote:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die jack daniel ribs zijn goddelijk en de cocktails en limonades
SE meetquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt er ook een Five Guys meet dan?
Eindhoven is dichterbij
five guys is gewoon een mac, tgif is echt n restaurantquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt er ook een Five Guys meet dan?
Eindhoven is dichterbij
Je kan er idd prima eten hoor, maar echt gezellig is anders vind ik.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die jack daniel ribs zijn goddelijk en de cocktails en limonades
Ja nou boeiend. Hamburgersquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
five guys is gewoon een mac, tgif is echt n restaurant
i like the way you work itttttquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet meteen aan *no diggity* denken![]()
Met mijn verjaardag komen Hos en Rex al bier drinken in Nijmegenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
en er moet iemand jarig zijn want dan word je door het voltallige personeel al klappend toegezongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |